Turniej w Lublinie pre-WI "Rycerze którzy mówią Kurde Mać!"

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

napisane jest 9-19, ale mozna przesunac o ta godzine, jesli bedziecie chcieli wpasc :)
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.

Awatar użytkownika
Dalmar
Falubaz
Posty: 1144
Lokalizacja: Warszawa Inkwizytor

Post autor: Dalmar »

A my właśnie mieliśmy zrobić jakiś lokal na Narbutta na 2222 singiel w tym terminie, żeby ludzie sobie potrenowali, ale nie wrzucałem nic przez Lubliniem, bo miałem sajgon w pracy i teraz miałem to zrobić.

No spox - jeden lokal blisko od Warszawy w zupełności wystarczy i nie ma sensu robić dwóch na identycznych zasadach.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

wywalcie zapisek o BSB, o ile na WI ma to sens (do khemri moge dołączyc jakąś drugą armię w ktorej BSB jest sensownym wyborem) to na singlu sie to mija z celem (BSB z hailem u WE, w khemri beznadziejny Icon Bayer przez co zostaje jeszcze bardziej osłabiona magia; w Culcie nie wiem czy mozna wziąś BSB...)

Awatar użytkownika
Taraś
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Łęczna-Moria ADF

Post autor: Taraś »

Czyżby sie szykował kolejny najazd Warszawiaków na Lublin ? :D

Edit:
@Dudi:Już ten zapisek został usunięty.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

a nie lepiej sobota dla wawy i niedziela dla lublina?
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Jerzyn
Zły Dotyk
Posty: 1072
Lokalizacja: Barcelona, Moria Śmoria
Kontakt:

Post autor: Jerzyn »

o co kaman? pisalismy, ze w sobote nie mozemy robic turnieju, a nie ma sensu robic 2 turniei z podobnymi zasadami w tak blisko odleglych miastach...
RaptorJesus jest fajny, ale trochę za duży.

Hycki
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 122
Lokalizacja: Kentucky

Post autor: Hycki »

No to fajnie że nastepny w Wawie bo mam tam kilka rachunków do wyrówania ;) przy oazjji

szkoda że w Wawie bo tam są ceny wódy z kosmosu

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

trzeba nam sędziego na ten turniej - kto chce?

Awatar użytkownika
Taraś
Chuck Norris
Posty: 428
Lokalizacja: Łęczna-Moria ADF

Post autor: Taraś »

Tocz bardzo chciał.Ale jeśli mu się odechciało to ja mogę podjąć się tego zadania :P

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

dogadamy na gg, z jerzynem trzeba to tez skonsultowac

Szorstki
Plankton
Posty: 4

Post autor: Szorstki »

Mnie najprawdopodobniej nie będzie :( . A jeśli już to pojawie się pod koniec.

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

a więc chyba będe sam sędziować

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

dasz rade chłopaku
tylko czytaj mi tam uściślenia i podręcznik - zasady domku i szarż obczaj - zajrzyj tez do tematu kwestia zasad

i będzie git

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Wiem że dam rade tylko potrzebuje troche pomocy

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

z Jerzynem wszytko załatwiaj bo mnie chyba ie będzie... muszę do wawy jechać w tym terminie...

wcześniej sie zgłoś po płytę z materiałami i laptopa

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Do kogo mam sie zgłosić i do kiedy??

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

przed samym turniejem, ja jerzynowi dam wszystko to se odbierzesz :p pzdr

Awatar użytkownika
Tocz
Falubaz
Posty: 1123
Lokalizacja: Chełm

Post autor: Tocz »

Oto scenariusze na ten turniej :

1 Chłopski obowiązek
.„…winieneś płacić podatek, jako rzeką chwalebne prawa – Pan Twój od Ciebie żąda.
Winnyś robić dzień cały w polu w skwarze, i nawet wtedy ni wiencyj jak część dziesięci
jednej nie można Ci dla siebie uchować. Ciesz się chłopie! Bo za Twoje zborze Rycerze
ucztują…i ochraniają Cię tarczą…”

Zasady specjalne
W tej bitwie wszystkie zdobyte sztandary nie mają żadnej wartości.

2. Cnota bohaterstwa

"Znany jako zabójca potworów, Gilles znalazł i zabił wiele wielkich bestii, które żyły w
Masywie Orkowym, a ich głowy przyczepiał do murów swojej twierdzy."


Zasady specjalne
Jeden z bohaterów otrzymuje na czas trwania bitwy cnotę bohaterstwa, przeciw wielkim
celom, i jeśli jest uzbrojony w nie-magiczną broń, bohater posiada specjalną zdolność Killing
blow, ta umiejętność nie podlega ograniczeniom działania Killing blow tylko na modele o
rozmiarach zbliżonych do człowieka.

Dodatkowe punkty
- + 100 za zabicie przez bohatera z Cnotą Bohaterstwa każdego dużego modelu
- + 200 za zabicie przez duży model bohatera z Cnotą Bohaterstwa


3. Green Knight

Jest czempionem Pani Jeziora i protektorem świętych miejsc Bretonni. Pojawia się
wszędzie tam, gdzie plugawione są święte miejsca przez tych, którzy mają złe intencje.


Zasady specjalne
Na środku stołu znajduje się Green Knight. Porusza się przed turą każdego gracza 3d6, stronę
ruchu należy określić za pomocą scatter dice. Jeżeli w zasięgu jego szarży znajdzie się
jakakolwiek jednostka szarżuje ją (w przypadku kilku jednostek zawsze szarżuje tą
najbliższą), należy to sprawdzić przed wykonaniem przez niego ruchu. Green Knight nie
może stosować pogoni.

Dodatkowe punkty
- + 200 za zabicie Greek Knighta (kumulatywne)



M WS BS S T W I A Ld Sv WSv US
Green Knight 4 7 3 4 4 3 6 4 9 2+ 5+ 2
Shadow Steed 8 4 4 3 1 4 1 5


Zasady specjalne dotyczące Green Knighta:
- terror
- imunne to psychology
- eteryczny
- Duchowa forma: Green Knight nie może zostać złamany w walce wręcz, ale gdy zostanie
pokonany w walce wręcz dostaje jedną ranę (bez żadnych rzutów obronnych) za każdy punkt,
o jaki przegrał walkę.
- Aura Czarodziejki: Green Knight nie może być tak naprawdę zabity. Gdy wartość jego
żywotności spadnie do zera znika on w rozrzedzonym powietrzu. Przebudza się ponownie
przed rozpoczęciem tury kolejnego gracza, pojawia się w jakimkolwiek „naturalnym”
kawałku terenu, który uchodzi za trudny lub bardzo trudny ( w tym lasy, rzeki, bagna,
kamieniste podłoża, lecz nie zbudowane rzeczy jak budynki etc.). Po pojawieniu się nie może
się poruszyć, należy określić losowo w którym terenie pojawi się Green Knight.
- Smętne Ostrze: ta silna broń daje Green Knightowi dodatkowe +d6 ataków.


Scenariusze by MOTOR
Ostatnio zmieniony 10 mar 2008, o 15:29 przez Tocz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Shakin' Dudi
Masakrator
Posty: 2632
Lokalizacja: Moria - Lublin

Post autor: Shakin' Dudi »

a teraz powiedz mi jeszcze jak grac ten ostatni scenariusz ;] bo nic w nim nie trzyma sie kupy.

pozostałe dwa są spoko

Awatar użytkownika
Czopek
Masakrator
Posty: 2695

Post autor: Czopek »

Mi tam się podobają scenariusze, szczególnie 2 , hmmm, biegacz z 6 atakami z KB na smoki, trafiając na 3+ , no nieźle :D :D :D

ODPOWIEDZ