VC 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

A ja to widze inaczej.

2 przykre czary na ture mi wystarczą czyli 6 kości zmarnowanych

Za resztę 6 kości wskrzeszam pojedynczo te szkielety, z których statystycznie wchodzi 4/6 no a z takiej ilości to juz dość sporo powiększe ten 1 mój kloc szkieletów

standardowa obrona magiczna wroga to 6 DD i 3 DS, a jeśli w pierwszej turze rzucam 2 przykre czary, które mi wyjdą to przeciwnik najpewniej zużyje 4 kości na jeden, a na drugi zużyje scrolla, więc zostaną mu 2 DD.

Wtedy rzucając te przyzywanie szkieletów to przeciwnik 1 najpewniej zdispelluje na ale 3 wejdą.

Następna tura może wyglądać już zupełnie inaczej. Mając już chociaż 1 kloc szkieletów o ilości~20 to mogę rzucić se 4 przykre czary na wroga a to już go zaboli.

Ogólnie rzecz biorąc dla tej rozpiski będzie najlepiej zaczynać żeby w pierwszej turze coś wskrzesić. Mówicie mi o stratach, że będe musiał ciągle sie podleczać, no ale ja się nie będe tymi BK czy warghulfem czy wrauthami wychylać. Przecież na każdym stole jest jakiś las.

Chaosu jest też tak mało a może nawet mniej i jakoś daje rade, i to bez magii to czemu tym nie miałbym dać rady

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

ogólnie to najpierw musisz te czary, wylosowac, potem miec zasięg (co jest wątpliwe w pierwszej turze), i je rzucic. Pozatym jakie VC ma przykre czary ??
- Popychaczka ?? ok ale w pierwszej turze to nie boli przeciwnika wogóle bo co popchniesz ?? 6 BK, czy klocek bez statica
- Gaze Of Nagash musi miec zasięg i LOS czyli jeżeli nawet podejdziesz to i przeciwnik ma zasięg do czarów/strzelania i może Ci 10 szkieletów szybko wyeliminowac.
- Curse of Years bardzo niebezpieczny zasięg jak dlaVampira w klocku 10 lekkich piechociazy
- Winds of Death - na 3 kosiach raczej nie wyjdzie , na 4 masz duże szanse na mistcast i nie rzucisz 2 "przykrego czaru"

3 wskrzeszanie szkieletów na turę to tylko ich ok. 10 , a zakładasz że "przykre" czary Ci wejdą. A ja wylosujesz jeden przykry czar. W pierwszej turze to Twoja magia jest niegrożna bo
a) nie masz zasięgu
b) za bardzo nie masz co popychac
Magia VC wygrywa gry ale od 3 tury, bo musisz dojśc, miec zasięg, nadwątic troche ochronę magiczną przeciwnika.
Statystycznie raz na bitwę oblewasz też głupotę więc od tego planu możesz odliczyc jedną turę magii na straty.

Armie strzelająco-magiczne po prostu rozstrzelaja, wymagują tą armię bo jest Ciebie mało i jesteś stosunkowo bardzo wolny.

Awatar użytkownika
Morrok
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3847
Lokalizacja: Wro

Post autor: Morrok »

na 4 kościach masz identyczne szanse na IF jak i na Miscasta.

Kolega wrzucił swoją rozpę, więc ją skomentowaliśmy, a jako, że nie przyjmuje wszystkiego (każdy ma takie prawo), ma swoje wizje. Pojedzie na turniej dostanie (lub nie) oklep i sam stwierdzi co jest mocne :D:D:D:D

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

Grałem dziś tą rozpą i się sprawdziła.

Najbardziej jestem zadowolony z wrightów, które siały totalny zament na polu bitwy. Niestety nie miałem okazji zagrać z armią silnie nastawioną na magie, ale mimo to myślę, że odpowiednio użyte wraithy nawet przeciwko skavenom mają duży potencjał.

Chowam sie nimi i nagle wyskakuje i szarzuje w clanraty, dzieki popychaczce.

twardochleb
Chuck Norris
Posty: 356

Post autor: twardochleb »

na 4 kościach masz identyczne szanse na IF jak i na Miscasta.
Nie do konca :oops:

Jest wieksza szansa na miscasta gdyz przy wyniku 6,6,1,1 nie ma ifki.

ODPOWIEDZ