Jak naprawdę powinno się grać żyrosem...
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
na skinkomanie jest dobra kombinacja Gyros+Flame Canon 
Heh...a co do ilości... pamiętam jak raz mój bsb biegał samopas (longbeardów mu wystrzlali do nogi), dostał 30+kilka strzałów z plujek i przeżył
zginął w następnej turze walcząc z generałem... co najciekawsze nie zabił go generał z S6 czy 7... te ataki przetrzymał... zabiły go skinki które zaszarżowały od tyłu :/

Heh...a co do ilości... pamiętam jak raz mój bsb biegał samopas (longbeardów mu wystrzlali do nogi), dostał 30+kilka strzałów z plujek i przeżył

- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
w AB napisali że strzela z działa parowego na szablonie takim jak miotacz ognia. Ale ołowiane kulki raczej nie zapalają 

Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar


- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
Mam pytanie co do żyrosa, jeśli dobrze rozumiem to on w tej samej turze może polecieć na 20 cali i strzelić z templata, jak ktoś go szarżuje na reakcje ucieczka może lecieć w dowolnym kierunku nawet przelecieć nad wrogiem który go szarżuje i nie może strzelić w następnej turze ale zbiera się automatycznie czy mam racje ? acha i jak ucieka to na trzech kościach -1 (jako że krasnoludzki) ?? przepraszam że tak pytam głupio ale akurat temat o żyrosie a że brat gra lizakami to tym bardziej mi sie to przyda, (faktycznie jak by mi ta szarża pomogła skoro on i tak zapluje mi żyrosa na śmierć) a i żyros na truciznę sie liczy jako machina ? czy jako zwykła jednostka że na 6 automatycznie raniony.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
- leci 20 cali i strzela
- jeśli ktos go szarżuje a on ucieka to ucieka w kierunku przeciwnym do szarżującego wroga jak kazdy. rzucasz 3k6 (bez -1) i gyros tam laduje (może przeleciec nad wrogimi jednostkami i terenami ale jeśli zatrzyma sie na terenie na który nie można wejśc jak obelisk jest automatycznie niszczony). Gdy w nastepnej turze sie zbierze może wykonac normalny ruch (20 cali) ale nie może strzelac...
- gyros niestety jest na trucizny podatny
- nie mozesz z niego robic stand and shoot (tak bonusowo dopowiem
)
Shino było juz to tłuczone i ustalone że ma ogniste ataki...
- jeśli ktos go szarżuje a on ucieka to ucieka w kierunku przeciwnym do szarżującego wroga jak kazdy. rzucasz 3k6 (bez -1) i gyros tam laduje (może przeleciec nad wrogimi jednostkami i terenami ale jeśli zatrzyma sie na terenie na który nie można wejśc jak obelisk jest automatycznie niszczony). Gdy w nastepnej turze sie zbierze może wykonac normalny ruch (20 cali) ale nie może strzelac...
- gyros niestety jest na trucizny podatny
- nie mozesz z niego robic stand and shoot (tak bonusowo dopowiem

Shino było juz to tłuczone i ustalone że ma ogniste ataki...
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
shino było to omawiane przy okazji PMoTM gdzie był temat "rozgrzej mnie"... poczytaj sobie.
Poza tym gdyby ktoś ustalił że FC nie ma ognistych ataków nazwałbym go bez żadnych oporów kretynem i skończonym idiotą. Gdyby to wprowadzono do uściślen polskich nazwałbym Polhammera kretyńskim i idiotycznym (a już teraz niektóre zasady są idiotyczne jak elf odporny na kule działa bo ta płonie :/ ) i olałbym te uściślenia.
Poza tym gdyby ktoś ustalił że FC nie ma ognistych ataków nazwałbym go bez żadnych oporów kretynem i skończonym idiotą. Gdyby to wprowadzono do uściślen polskich nazwałbym Polhammera kretyńskim i idiotycznym (a już teraz niektóre zasady są idiotyczne jak elf odporny na kule działa bo ta płonie :/ ) i olałbym te uściślenia.