Jak naprawdę powinno się grać żyrosem...
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Jak naprawdę powinno się grać żyrosem...
W tym temacie przedstawiam wam pytanie JAK POWINNO I CZY SIE WOGOLE OPLACA GRAC ZYROSEM. Czekam na wasze opinie i pomysły...
A skoro jush sie opłaca to w jakich rozpiskach go umieszczać
A skoro jush sie opłaca to w jakich rozpiskach go umieszczać
ja mam zawsze jednego zyro w rozpisce na 2k lub wiecej, a gram nim poprostu latajac pomiedzy oddzialami wroga kasujac mu marsz, wrog dochodzi conajmniej ture pozniej - jest go duzo mniej, czyli zyro sie oplaca brac ;P
w polaczeniu z kowadelkiem mozna spowolnic kawalerie jadaca normalnie 16" do 4" ;]
w polaczeniu z kowadelkiem mozna spowolnic kawalerie jadaca normalnie 16" do 4" ;]
Ja ostatnio złożyłem i pomalowałem żwirkokopter i mam plan zawziętego testowania go, we wszystkich możliwych kombinacjach i na każde możliwe punkty. Jak dotychczas, po dwóch większych testach jestem pod wrażeniem. Fakt, że czasami mało co robi, ale przede wszystkim nie wybucha, lata, przeszkadza i jest dość twardy, ma psikawkę, słabą bo słabą, ale jednak, no i ogólna upierdliwość tego modelu dla przeciwnika jest ogromna, co powoduje dziwne sytuacje i czasami zmusza przeciwnika do popełniania błędów. Jak dla mnie, bomba.
no właśnie to zależy z kim grasz, na turniej moim zdaniem nie - organki tu wymiatają dużo lepiej - drogie twarde odziały i ciężkie do złapania skirmishe, żyros za to jest spoko na dużą liczbę klocków i na armie bez strzelania mocnego - pięknie spowalnia kawalerie i klocuszki - dzięki czemu można popykać spokojnie z katapult, podsumowując - organki Ci się przydadzą w bitwie z każdą armią i nie trzeba nimi za bardzo umieć grać - żyros przeciwnie
Z tym spokojnym strzelaniem z katapult to przereklamowane - mimo accuracy, udało mi sie zdjąć własnego żyrka z katapy (a był 8 " od celu )
Ogólnie biorę żyrka jak chcę sobie trochę urozmaicić grę, ale wtedy więcej thundów - żeby nadrabiali za organki.
Ogólnie biorę żyrka jak chcę sobie trochę urozmaicić grę, ale wtedy więcej thundów - żeby nadrabiali za organki.
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
gyros jest najfajniejsza krasnoludzka maszyna imo.
używam go do:
- spowalniania
- szczelania z działka do dużych i słabych klocków (jak skaveny)
- strzelania do łuczników od boku i skirmiszerów
- szarżowania na samotne machiny
- szarżowania od tyłu/boku na oddziały zaangażowane już w walkę coby je szybciej złamac i co najważniejsze pogonic (nie ma to jak 3k6 )
- szarżowania na samotnych magów którzy nierozważnie wyszli z lasu
ogólnie zastosowań i plusów ma gyros mnóstwo i znacznie urozmaica gre
używam go do:
- spowalniania
- szczelania z działka do dużych i słabych klocków (jak skaveny)
- strzelania do łuczników od boku i skirmiszerów
- szarżowania na samotne machiny
- szarżowania od tyłu/boku na oddziały zaangażowane już w walkę coby je szybciej złamac i co najważniejsze pogonic (nie ma to jak 3k6 )
- szarżowania na samotnych magów którzy nierozważnie wyszli z lasu
ogólnie zastosowań i plusów ma gyros mnóstwo i znacznie urozmaica gre
@up: Organki wygrają
Mnie osobiście korci, by wziąć kiedyś Żyrosa na mniej niż 2k, bo organki mi sie coś średnio sprawdzają. A to wybuchną, a to nie ma w co strzelić, a to przeciwnik sciągnie je w 1 rundzie, a to przywalą 2 hity i kupę zrobią...... Wykazują, innymi słowy ,wszystkie cechy broni eksperymentalnej.
Żyros za to jest jednostką wsparcia, multum zastosowań i zwiększa irritation rating (u przeciwnika oczywiście) o 100% . Zastosowań bez liku. Trzeba tylko umieć nim dobrze grać i uważać na mocniejsze strzelanie (bo słabsze to jeszcze przetrzyma). Błąd może kosztować naszego Żyrosa życie. ( heh ostatnio zrobiłem głupio chowając Żyrosa za górką i lasem zapominając, że przeciwnik używa Lore of Life ;d)
Mnie osobiście korci, by wziąć kiedyś Żyrosa na mniej niż 2k, bo organki mi sie coś średnio sprawdzają. A to wybuchną, a to nie ma w co strzelić, a to przeciwnik sciągnie je w 1 rundzie, a to przywalą 2 hity i kupę zrobią...... Wykazują, innymi słowy ,wszystkie cechy broni eksperymentalnej.
Żyros za to jest jednostką wsparcia, multum zastosowań i zwiększa irritation rating (u przeciwnika oczywiście) o 100% . Zastosowań bez liku. Trzeba tylko umieć nim dobrze grać i uważać na mocniejsze strzelanie (bo słabsze to jeszcze przetrzyma). Błąd może kosztować naszego Żyrosa życie. ( heh ostatnio zrobiłem głupio chowając Żyrosa za górką i lasem zapominając, że przeciwnik używa Lore of Life ;d)
a mi ostatnio szczury sciągnęły gyrosa rzutkami ... :/
Karkonoska Frakcja Fantastyki http://www.kffjelenia.fora.pl
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
http://www.coolminiornot.com/artist/grahnar
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt: