
i magia nie obsysa

Moderator: Dibo
harpie zgoda ale zamiast nich wolę pojedynczego razorgora... jest mniejsza szansa na zrobienie paniki.. co u nas jest koszmarem...archeolog pisze:psami harpiami albo lekkim ambushem![]()
i magia nie obsysa
psy są tanie ale 5psów nie przebije się przez maszyną krasiową a od elfickich boltów mogą przegrać prawie bez wysiłkuDibo pisze:Khuman ale do ściągania ostrzału to chyba psy są no nie ?10 x tańsze a mają 1 cal ruchu mniej, nie zabierają punktów na minoski a maszyny możesz rozkręcać harpiami, jest dużo łatwiej
Mamy to samo co inne armie. Dostęp do power scrolla jeśli chcesz rzucić coś naprawdę nieprzyjemnego. Zakres domen Magii też wypada pozytywnie- shadow, death to dobre domeny, beast średni ale dla beastów i tak lepszy niż dla innych, wild taki sobie poza popychaczką i przyzwaniem - tu jednak potrzebny power scroll.Khumanor pisze:ta..archeolog pisze:i magia nie obsysa![]()
wiem że magia jest mocna nawet u bestii... bo zawsze mieliśmy odpowiednie lory które wymiatająIddqd pisze:Mamy to samo co inne armie. Dostęp do power scrolla jeśli chcesz rzucić coś naprawdę nieprzyjemnego. Zakres domen Magii też wypada pozytywnie- shadow, death to dobre domeny, beast średni ale dla beastów i tak lepszy niż dla innych, wild taki sobie poza popychaczką i przyzwaniem - tu jednak potrzebny power scroll.Khumanor pisze:ta..archeolog pisze:i magia nie obsysa![]()
1. jak mam centigory to nie mam minosków bo jak wystawiam minoski to nie mam pkt. na co kolwiem innego.. wyjątek to ghorgony ale przecie to ciut większe minoskiDibo pisze:Khuman - z centigorami chodziło mi o zabieranie punktów z limitu dla specjali. im iwęcej wrzucisz drogich centaurów tym mniej minotaurów, psy ci nie szkodzą. A o zajmowaniu maszyn mówił - bo wspomniałeś o tym że po ostrzale śmieci rary są nieruszone - i to najważniejsze a to że sie przez maszyny nie przebiją to akurat mało ważne
centigory to nie ma być oddział który ma miażdżyc od frontu tylko od boku w końcu mają te 8M... mało mają I ale dla tego nie wystawiam ich z GW, by rzut 1-2 był na coś przydatny, dodatkowo bez GW mają dużego SV jak na bestie ( największego w naszej armii po za herosami )ZZZ pisze:A nie przeszkadza Wam I2 u centigorów? Przecież teraz praktycznie wszystko co jest na stole (no może poza krasiami) atakuje przed centigorami. Biorąc pod uwagę 1W i nie za mocny armour save, to jeżeli nie zrobimy większego oddziału (min 2 szeregi), to w walce wręcz dostajemy bęcki! Ratuje nas trochę szczęśliwy rzut (1-2 jeżeli dobrze pamiętam) na efekt pijacki ale myślę, że przy wyborze minosy czy centigory, należy wybrać te pierwsze.
właśnei sprecyzowałem rozpiskę na 2800 minoskami... wygląda mniej więcej tak:Jacek_Azael pisze:A co ma rację bytu? minotaury... Z drugiej strony taka już ta armia jest, że startujesz z pozycji San Marino. To dobrze, łatwiej o niespodziankę.
tak jak powiedział Dibo, tera nie ma to sensu... chyba że na małe pkt. bo i tak max 3 duże rydwany w specialach będą + na herosach / lordach ( wersje eko + rydwan ) ewentualnie na duże pkt. wspierać je rarami i razorgorami ( tu flafowo by te stworki pasowały, okiełznane stado razorków )Jacek_Azael pisze:Jeszcze nie mam tylu rydwanów, ale z taką koncepcją zacząłem zbierać tą armię, a koniec jest bliski