Zapowiedzi, plotki - co nowego w Vampirkach

Vampire Counts

Moderator: misha

Zablokowany
Awatar użytkownika
Arecki
Mudżahedin
Posty: 222

Post autor: Arecki »

Ja liczę na poprawę smoka przedewszystkim... bo teraz on jest no cóż ch%^&*, a chciałbym pograć koniecznie na smoku :D
BK IMO wejdą na 50% no a gg to chyba na 100 co po fotach widać :) A reszta to jak z HE będzie, wejdą plastikowi bosi, może coś dodadzą a reszta stoi...

Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duck83 »

Grail Knight - to z lekka sobie sam zaprzeczasz ...

karlee - wydaje mi sie, że coldone'y mają mieć ogólny re-design, więc pewni charioty będą nowe. Jeśli chodzi o Twoją "teorię spiskową" to w możliwe, że masz rację, bo to rzeczywiście chyba jest nowa polityka GW.
A charioty - zwykłe - to jeden box, plastikowy, z tymi niezwykłymi.

Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Słyszałem, że na powrut mają by wraithci w oddziale, a nie jako heros :) to niby prawda :P

Awatar użytkownika
viatroof
Chuck Norris
Posty: 382
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: viatroof »

Jeśli mnie pamięć nie myli, gdzieś słyszałem, że zostawią obecnych bk. A u de? Duck ma rację

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

OK, mamy pierwsze potwierdzone ploty (przekazane przez Alessia na włoskim Golden Demonie)

- Jedyny lord to vampire count, który będzie nieco tańszy niż obecnie i będzie mógł wziąć 100 pkt magicznych przedmiotów i do tego 100 pkt bloodline'ów. Krwiste. Necro lord i vampire lord wypadają z podręcznika.

- Potwierdzone supa dupa thralle na koniach a'la Khorne z Siłą 5, 2 Atakami, frenzy itd za ponad 50 pkt/sztuka.

- Ciekawostka - Black knighci (a dokładniej wszystkie nightmare'y) dostają eteryczny ruch. Jeśli nie zwiększą im kosztu (a ponoć ma tak być), będzie troszkę rzeźnia.

- Dostajemy szybką jednostkę z MV 9 o bardzo dużym hitpowerze - jakieś wilkołaki czy cuś.

- Wraithy będą w roli skirmishującej jednostki, z banshee jako championem. Krzyk banshee działa na wszystko jak kaszkiet Khemri.

- Vampiry i nekrosi mają mieć różną magię - vampiry magię krzywdzącą, nekrosi - lecząco-wspierającą.

- Black coach zgodnie z wcześniejszymi plotami

- Ghule będą w klockach, tracą skirmish i zasadę "alive".

- Jest czar wysysający życie i wskrzeszający nowe oddziały duchów za zadane rany.

Ogólnie to dziwne te ploty. Strasznie duże zmiany. Boję się ich trochę.

Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Ale głupstwo!? Ghule bez "alive"?! Całkowicie mi się to niepodoba :/
Wilkołaki i wampiry w jednej armi, oj cyba klimat coś tu ucierpi
Thral z frenzy ... :/
Mały wybur lordów
Wraithy w skirmishu? Jakoś dziwnie mi to wygląda:/

Czyli BC jaki ma być?

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Wraithy jak już mają być w jednostce to lepiej w skirmishu niż w klocku. Banshee jeśli zaistnieje jako ich champion i nadal będzie mogła krzyczeć (i to we wszystkich w zasięgu) to mocno ją wzmocni.

Nie wiem co Wam klimatycznie nie pasuje w wampirach i wilkołakach razem?

Martwi mnie tylko brak "alive" przy gulach. To już trąci brakiem klimatu. Chyba że to jedynie zabieg kosmetyczny na zasadzie że jak coś nie ma zasady Undead to znaczy że jest "żywe" bez konieczności zapisywania tego.

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

karlee pisze: I tak mi sie jakos wydaje ze w DE nie bedzie nowych modeli DR, RBT, Chariotow... i tak dalej w kolo macieju.

Nie zgodzę sie co do Chariotow.. skoro robią nowe Coldy to pewnie Chariot tez będzie nowy.

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1378
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

I dobrze, ze ghule sa UNDEAD, ghule powinny byc wlasnie takie. ,-) ow ye!
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

wertyg pisze:I dobrze, ze ghule sa UNDEAD, ghule powinny byc wlasnie takie. ,-) ow ye!

Fluffowo sie nie zgadza jak jasna cholera ;)

grzech76
Mudżahedin
Posty: 267
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: grzech76 »

kto powiedział, że bedą UNDEAD?
po prostu nie będą miały zasady ALIVE.

co to ma z fluffem wspólnego? :-)

Awatar użytkownika
duck83
Mudżahedin
Posty: 222
Lokalizacja: Kraków

Post autor: duck83 »

A skoro jest powrót do starej zasady eterycznego movementu steedów, to może twórcy podręcznika pójdą za ciosem i przypakują rónwnież trochę Black knightów - skoro powrót do korzeni, to całą gębą :wink:
Ghoule w regimentach, to nie jest przecież nowość, przynajmniej nie dla tych, którzy mieli styczność ze starą armią Undeadów.
To samo dotyczy Wraithów i ich championa - tak BTW, może pojawią się nowe wzory Banshee.
Jedynie te Werewolfy to zupełna nowość, plus reorganizacja w dziale Characters.
A tak przy okazji, jak zobaczyłem zdjęcia nowych Grave guardów to moim pierwszym skojarzeniem była okładka i concept arty ze starego Undeadowskiego podręcznika.

Awatar użytkownika
viatroof
Chuck Norris
Posty: 382
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: viatroof »

Ciekawe zmiany. Zastanawiam się tylko, ile taki eteryczny skirmish będzie kosztował. Też nie rozumiem flejma z wilkołakami- to wh, nie maskarada przecież :roll:

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1378
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Christos pisze:
wertyg pisze:I dobrze, ze ghule sa UNDEAD, ghule powinny byc wlasnie takie. ,-) ow ye!

Fluffowo sie nie zgadza jak jasna cholera ;)

A jaki byl fluff ghuli w 5 ed?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Były zywe z tą różnicą że niezłąmywalne dopóki przewyższały przeciwnika liczebnie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
WhiteWolf
Mudżahedin
Posty: 252
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: WhiteWolf »

Nie wiem co Wam klimatycznie nie pasuje w wampirach i wilkołakach razem?
W moim wyobrażeniu wampiry nie są towarzyszami broni, tylko dwoma oddzielnymi frakcjami jak gobliny i krasnoludy :P

Pozatym osobiście nie lubie wilkołaków

Awatar użytkownika
Krzysiek
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 187

Post autor: Krzysiek »

A mi się podoba fakt wilkołaków ,w armi i tak juz są wilki może te nowe jednostki to nie wilkołaki tylko napakowane wilki

Awatar użytkownika
Andy
Chuck Norris
Posty: 383
Lokalizacja: (K)rasnoludzka (G)ildia (B)ezpieczeństwa

Post autor: Andy »

Wergulf to nie wilkołak .. nie wiem skąd taki pomysł w ogóle wyszedł :)

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Ghoule nie beda alive, ale pewnie te wilkolaki beda i bedzie jeszcze czym robic flee.

Zmiany mi sie podobaja jak narazie :) Szkoda tylko ze posrod tylu pakernych jednostek zgubimy gdzies pewnie te fajne hordy zombich...

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1449
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

karlee pisze:Ghoule nie beda alive, ale pewnie te wilkolaki beda i bedzie jeszcze czym robic flee.

Zmiany mi sie podobaja jak narazie :) Szkoda tylko ze posrod tylu pakernych jednostek zgubimy gdzies pewnie te fajne hordy zombich...
ee tylko wilkołaki bedą pewno dużo pkt kosztować. Widze że teraz wampiry nie będą hordowa armia tylko cos ala chaos, Magia bedzie gorsza, bo mniej wskrzeszania bedzie jak wampiry beda mialy inne czary.

Mi się w sumie te zmiany podobaja tylko właśnie te ghule beda dupne. No ale bardzo podoba mi się pomysł tych wrightów z banshee jako championem. Bedzie to taki mocny skirmish jakiego vc potrzebowało. No i zachwycaja mnie ci blood knighci z s5 i eteryczny ruch dla nightmarów. Już widze fajne rozwiazania taktyczne dla tych jednostek.

Jesli to wszystko rzeczywiście sie sprawdzi to czeka nas naprawde mocna armia :D

Zablokowany