Porady na armie
Moderator: Ziemko
Re: Porady na armie
W takim razie wstępna rozpiska wyglądala by w ten sposob:
Saurus Scar-Veteran
BSB,Sword of Battle,Light Armour,Shield 138 pkt
Saurus Warriors x 25 305 pkt
CG
Skink Chameleon x8 96 pkt
Skink Chameleon x8 96 pkt
Salamandra x3 225 pkt
Skink Skirmishersx10 70 pkt
Blowpipes
Skink Skirmishers x10 70 pkt
Total Cost:1000 points
Prosze o jakies sugestie co do zmian
Saurus Scar-Veteran
BSB,Sword of Battle,Light Armour,Shield 138 pkt
Saurus Warriors x 25 305 pkt
CG
Skink Chameleon x8 96 pkt
Skink Chameleon x8 96 pkt
Salamandra x3 225 pkt
Skink Skirmishersx10 70 pkt
Blowpipes
Skink Skirmishers x10 70 pkt
Total Cost:1000 points
Prosze o jakies sugestie co do zmian
- Cytrus Kontynentalny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
Potrzebujesz generała a bsb nie może nim być ( chyba, że ma specjalną zasadę mówiącą inaczej ). Możesz odjąć te 5 saurusów i dać skinka herosa bez niczego ( skitrasz go gdzieś za skałką by go trafić nie można było, lub dasz do oddziału skinków - przynajmniej "look out sir" będzie miał.
Salamandry rozbij na dwa oddziały. Będziesz miał większe możliwości operowania nimi a i przeciwnik będzie miał jeden cel więcej.
Salamandry rozbij na dwa oddziały. Będziesz miał większe możliwości operowania nimi a i przeciwnik będzie miał jeden cel więcej.
Wywalam jedna salke i rozdzielam na 2 osobne oddzialy.Rozumiem ze generałem moze byc każdy bohater,luz lord bez BSB.
Moj temat odbieg troche od załozenia tworcy,chodzi mi o taktyke,czego mam sie owabiac i na co zwracac uwage,a przy tym jednostki które beda mi potrzebne w skutecznej walce z krasnalami.
Moj temat odbieg troche od załozenia tworcy,chodzi mi o taktyke,czego mam sie owabiac i na co zwracac uwage,a przy tym jednostki które beda mi potrzebne w skutecznej walce z krasnalami.
- Cytrus Kontynentalny
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 143
więc tak:
- obawiaj się piechoty z bronią 2-ręczną. Trafia ciebie na 3+ i rani na 3+ ( zwyczajni wojacy. Elita rani już na 2+ ), podczas gdy ty swymi saurusami trafiasz na 4+ i ranisz na 4+.
- obawiaj się maszyn wszelakich
- skuteczne na krasnale powinny są kameleony i salamandry. Ale te jednostki są akurat dobre na wszystko.
Taktycznie na te punkty to różnie. Staraj się skinkami dopaść jego maszyny a potem użyć je jako możliwej tarczy przed szarżą krasnala. Korzystaj z terenów jeśli jakiekolwiek macie. Chowaj się za górkami czy lasami, uciekaj z jego pola ostrzału.
Używaj też skinków jako tarczę przed ostrzałem. Zawsze lepiej stracić jakiegoś skinka niż salamandrę.
- obawiaj się piechoty z bronią 2-ręczną. Trafia ciebie na 3+ i rani na 3+ ( zwyczajni wojacy. Elita rani już na 2+ ), podczas gdy ty swymi saurusami trafiasz na 4+ i ranisz na 4+.
- obawiaj się maszyn wszelakich
- skuteczne na krasnale powinny są kameleony i salamandry. Ale te jednostki są akurat dobre na wszystko.
Taktycznie na te punkty to różnie. Staraj się skinkami dopaść jego maszyny a potem użyć je jako możliwej tarczy przed szarżą krasnala. Korzystaj z terenów jeśli jakiekolwiek macie. Chowaj się za górkami czy lasami, uciekaj z jego pola ostrzału.
Używaj też skinków jako tarczę przed ostrzałem. Zawsze lepiej stracić jakiegoś skinka niż salamandrę.
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Imho magia właśnie będzie tutaj bardzo przydatna. Skoro kraśki nie mają kowadła to aż takiego dispella nie ma.
Dwóch skinków 2lv (jeden z dod. czarem) powinno wejść, kometa to super czar na statycznego przeciwnika.
Dwóch skinków 2lv (jeden z dod. czarem) powinno wejść, kometa to super czar na statycznego przeciwnika.
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
Ja bym to raczej widział jako rozpiske na właśnie 2 poziomowym magu z Plaque of Tepok, Bsb z Wardem na 4 plus i GW, a do tego oddział 20 Saurusów, oddział 12 saurusów , plus 3 razy 6 Kameleonów, 2 razy 1 salka i jakis oddział skinków. Policzcie, jak dla mnie się miesci. Krasie na te punkty będą miały jednego boha, prawdopodobnie Tana lub Master eng. jakies maszynki plus oddziały strzelaczy. Raczej nie będzie miał oddziału 30 Longbeardów czy czegoś w tym stylu. 12 Saurusów idealni zwalczają 10 strzelaczy krasnalskich itp, kameleony zdejmują maszyny w maks 2 tury, a jak trafi się duży oddział to niszczysz go salkami, następnie debuffujesz z magi i dopiero później atakujesz oddziałem 20 saurusów z BSB. Powinieneś dać radę.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
- The WariaX
- Falubaz
- Posty: 1005
- Lokalizacja: Rybnik i okolice
Scar veteranowi (saurusowi)
Zapraszam do mojej galerii :
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=35475
Maluję na zamówienie:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 13#p990613
W sumie pomysł golonki jest całkiem senoswny i rzeczywiscie magia tutaj mogłaby całkiem sporo zamieszac.Tylko ostatni dylemat co zrobić z tym priestem zeby nie zszedl w 1 turze z działa
Bo chyba mozna go wrzucic do "klocka" skinkow ale nie jest on dosyc solidny i priest moglby szybko paść.
Co proponujecie??
Bo chyba mozna go wrzucic do "klocka" skinkow ale nie jest on dosyc solidny i priest moglby szybko paść.
Co proponujecie??
To moze lepiej postawie go samotnie gdzies za górka,to wkoncu krasie watpie zeby czymkolwiek do mnie "doszedł" jesli mozna tak nazwac ich sposób przemieszczania sie,a jedyne czym dysponuje to cannon i organki, z tego tez mnie nie ubije.
Dzieki za odp golonka nie wiedzialem ze direct dmg tez moge uzywac jak nie widze
Dzieki za odp golonka nie wiedzialem ze direct dmg tez moge uzywac jak nie widze
Jaką rozpiskę i taktykę polecacie na skaveny:
dzwon + seer
3x Enginer rakieta / orb / 2 lev
BSB
3x Slave
3x Giant Rat
2-3x Clanrat
2x Gutter runners
Stormvermin + storm banner
Plague Monk + plague banner
abomka
+ coś tam
Jakoś nie mam pomysłu jak z nimi grać.
Zapluć się tego nie da, a abomka to masakryczny wrzód. W hth wycinanie slavów trwa niestety długo
Skinki padają od placka z s4 z dzwonka lub czaru, a 13 na TG lub zwykłych saurusów to po prostu masakra.
Teraz gram na slanie z Life, priest, veteran, klocek 20 TG, klocek 20 saurus, 2x Stedzio, 3x Skink, 3x Skirmish, 3x Kameleon, salki
dzwon + seer
3x Enginer rakieta / orb / 2 lev
BSB
3x Slave
3x Giant Rat
2-3x Clanrat
2x Gutter runners
Stormvermin + storm banner
Plague Monk + plague banner
abomka
+ coś tam
Jakoś nie mam pomysłu jak z nimi grać.
Zapluć się tego nie da, a abomka to masakryczny wrzód. W hth wycinanie slavów trwa niestety długo
Skinki padają od placka z s4 z dzwonka lub czaru, a 13 na TG lub zwykłych saurusów to po prostu masakra.
Teraz gram na slanie z Life, priest, veteran, klocek 20 TG, klocek 20 saurus, 2x Stedzio, 3x Skink, 3x Skirmish, 3x Kameleon, salki