Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

nie tylko w Bilesku, za 6ed. można było wszędzie w Polsce wystawiać, wg, uściśleń

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

w wielkopolsce mozna normalnie bez problemu, podobnie jak goblin ecology i inne takie xD

@Supeł tez nie lubie cannonow ale wystawilem jednego jakbym na jakies inne maszynki trafil. Ostatnio strasznie mnie bolalo jak mi dzialka katapki sciagaly ;/

Daro
Oszukista
Posty: 793
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: Daro »

W zasadzie miło by było jak by uściślenia znów dopuściły MR ;) mam figurki, i lubię ten oddział :D

Awatar użytkownika
Supeł
Kretozord
Posty: 1872
Lokalizacja: Lublin - MORIA!

Post autor: Supeł »

katapka łatwiej zabić maszynę niż armata - a to dlatego że ma d6 nie d3 W...

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

kurcze dzisiaj dzialko splewilo po calosci...
lepsze dwa bolce czy trzecia katapka?

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

nie oceniaj działka bo splewiło jedną bitwe...

ale przy dwóch katapach to bym chyba jednak bolce dał... tanio, gdzies na boku jeden wystawic, drugi z lepszymi runami wśród naszych jednostek...
Obrazek

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

No tak tylko generalnie nie widze dzialka w porownaniu we wszystkim wychodzi mi gorzej. ma k3 woundy, wali po linii (co na armie w skirmishu nic nie daje).

Bolce wszedzie moga dac rade - zawsze sie jakas piatka kawy napatoczy czy jakis monster.

Z kolei trzy katapki wygladaja bardzo ok. mam czym je obstawic i nie musze sie o nie martwic. pieciu maszyn moge juz nie upilnowac.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Jednak działa mogą zniszczyć 2 cele np rydwan + kilku kolesi ... a także przy odrobinie szczęścia zabić herosa w oddziale ... Tego bolec nie potrafi... są też lepsze na maszyny wroga, ranią smoki i czołgi na 2+ ... Osobiście mam mieszane odczucia.

DolmiR
Falubaz
Posty: 1324
Lokalizacja: Krotoszyn, , Zielony Smok

Post autor: DolmiR »

Za dzialko z forgingiem wchodza dwa bolce z inzynierami lub katapa z accuracy i sam juz nie wiem...

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Moim skromnym zdaniem działo wychodzi lepiej od katapulty, może dlatego że mi łatwiej jest z niego strzelać.

Ale jak nauczę się strzelać lepiej throwerem to może zmienię zdane ;)
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

karp, działo ma przegrywa w porówananiu z katasiem bo ma K3 rany i nie jest dobre na hordowe armie, klopa jednak to ma

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

No dobrze, to fakt, ale jak chcesz ściągnąć coś "precyzyjnie" to działo chyba bardziej się do tego nada? No bo łatwiej trafić w cel cannonem niż throwerem, no i chyba lepiej zadać K3 rany niż nie trafić katapultą i nic nie zadać?

No ale jak ktoś ładnie centralnie trafia w cel, nic mu nie znosi, to wtedy katapulta jest lepsza.
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Szanowna Braci Krasnoludza oto nadszedł dzień, w którym postanowiłem zerwać z monotonią i niedoskonałościami gry na maszynach, w związku z czym potrzebuję Waszej pomocy... :wink: Potrzebuję jakiejś standardowej punktowo (czyli 2250pkt) rozpiski na samym ofensie... Żadnych maszyn, prócz żyrokopterów... I bez strzelców, bo żadko kiedy mi się spłacają... Nie podaję żadnego ze swoich pomysłów, ponieważ w mojej głowie rodzi się 1000 myśli, a żadna nie jest doskonała... Z jednej strony kowadło całkiem bez ochrony, ale popychające klocki, z drugiej lord na tarczy + jakiś bsb z popychającym sztandarem, a jeszcze innej runlord bez kowadła (dla DD) + wyżej wymieniony bsb... Prosiłbym o pomoc najlepiej w formie gotowych rozpisek(któe oczywiście zmodyfikuję wedle mojej koncepcji 8) ) lub chociaż o jakieś zarysy armii, ale jednak mieszczące się w tych punktach... Za wszystko będę bardzo wdzięczny...:P

P.S. I nie piszcie, że nie warto grać, bo bez maszyn to lipa, bo wiem, że maszyny niezbyt często się spłącają całkowicie i dotrwają do końca bitwy... Jeżeli mam przegrywać to wolę się nie spinać i martwić się o liczebne klocki, niż o drogie i zawodne maszyny...

P.S.2. Zapomnialem dodać, że widziałbym w armii tak 4-5 regimentów piechoty minimum... 8)

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Taki szybki pomysł, bez maszynek, lord na tarczy, nie wiem czy sie sprawdzi, ja pewnie i tak nie będę miał przyjemności grania taką rozpiską bo nie widzę dwarfów bez maszynek strzelających ;)

Total Army Cost: 2231 - jest jeszcze troszkę pkt na coś ;)

1 * Dwarf Lord @ 301 Pts
General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
#Shield Bearer [0]
Runic Armour [30]
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [65]
Master Rune of Kragg the Grim
Rune of Cleaving
Rune of Snorri Spangelheim
Runic Talisman [30]
Master Rune of Challenge
Rune of the Furnace

1 2 Shield Bearers @ [0] Pts

1 Thane @ 145 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [55]
Strollaz's Rune

1 Runesmith @ 124 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [50]
Rune of Spellbreaking (x2)

1 Runesmith @ 99 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25]
Rune of Spellbreaking

20 Warriors @ 195 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

20 * Rangers @ 315 Pts
Great Weapon; Rangers; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

20 Longbeards @ 255 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

18 * Hammerers @ 252 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

20 Miners @ 265 Pts
Blasting Charges; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Gyrocopter @ 140 Pts

1 Gyrocopter @ 140 Pts

Dispel Pool: 6

Casting Pool: 2

Models in Army: 105
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Żużel
Wałkarz
Posty: 60

Post autor: Żużel »

Marcusie - coś takiego ostatnio pisałem, gdy wraz z najczęstszymi przeciwnikami ustaliliśmy armie bez strzelania i powiem tak - jak się nie obrócisz i tak dupa z tyłu, czyli:

Jak pójdziesz w wiele klocków, to i tak po kolei je rozniosą szarżami.
Jak pójdziesz w jakieś 4 klocki, to nawet jak się wróg będzie odbijał nie zdołasz go dogonić (chyba że ja źle kojarzę zasady i nawet jak wroga nie dogonisz, to rozpędzi go w czasie Twojego ruchu żyrokopter).

Sam widzę to tak: olej kowadło bo jest drogie jak cholera a trzeba regimentom zapewnić solidny static CR. Zainwestuj w Króla (shieldbearers, MRoChallenge i takie tam), BSB (magiczny sztandar pod przeciwnika - mobilnego i tak dodatkowym ruchem nie zaskoczysz, ale +1 CR dla wszystkich wokół to już prędzej; za to jak i tak będziesz musiał walczyć ze strzelającym to ruch jak najbardziej wskazany), Kowala (do rozpraszania), Hammerersów, Slayersów (bo napewno nie uciekną), Longbeardów, 2 Żyrokoptery i solidnie wyposaż w runy sztandary (Runy Bitwy, Odwagi i co tam jeszcze).

Czyli ogólnie szedłbym w jakość.

Ale nie oszukujmy się - krasnale mimo wszystko nie są stworzone do uganiania się za wrogiem po polu bitwy. M3 skutecznie to wyklucza.

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Postaram się skorzystać chociaż częściowo z każdej rady... Minersów i rangersów raczej się będę wystrzegał... Drogie klocki... Minersi za poźno i zbyt daleko moga się pojawić jak walka będzie toczyła się gdzies pośrodku stołu, a longbeardsów po prostu ciężko wystawić tak żeby przeciwnik nie widział... Z lasem to już wogóle kicha, bo ze swoim ruchem to by z niego do końca gry nie wyszli...;-/
Dzięki za podpowiedzi... W miarę możliwości będę testował wszystko...

Awatar użytkownika
k.a.r.p
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Olsztyn

Post autor: k.a.r.p »

Ja generalnie nie widzę takiego rodzaju rozpiski bez porządnego klocka minersów, a nawet dwóch. Jak będzie na środku stołu walka, to wychodzisz oddziałem po krawędzi i tyle. Jak będziesz grał z amią strzelającą to bez minesów będzie ciężko.

Idziesz se armijką na przód dzięki sztandarowi całe 6 cali, Twoja tura znowu 6 to już całe 12 i w zależności co robi przeciwnik ruszasz klocki minersów, najlepiej jakby były dwa to może nawet byś w jakiś sposób okrążył przeciwnika ( :shock: ) odpowiednio grając żyrosami i wystawiając rangerów.

Nie wiem, nie znam się, zarobiony jestem.. ale jak zagrasz czymś takim to daj znać jak poszło ;)

Ale jak już mówiłem, krasnoludy nie są armią do parcia..
Obrazek
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Spróbuję i minersów, ale jednak zabójcy są dla mnie osobiście lepszym wyborem... Jak uda mi się tym zagrać to na pewno dam znać... 8)

Awatar użytkownika
Vanirh
Chuck Norris
Posty: 620
Lokalizacja: Karak Beton(Karak Świebodzin)

Post autor: Vanirh »

moim zdaniem klord na tarczy bsb, 2 tanów jeden w minersach, ,20 irronów 21 hammerersów, 20 sleyerów i 20 minersów, do tego 15 długobrodych i żyrokoptery, ja bym widział coś takiego, sztandary wedle uznania

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Vanihr... Wszystko ładnie pięknie, ale gdzie ja znajdę punkty na kolejne dwa cory...?? :P

ODPOWIEDZ