Ja bym rzucił po prostu k10Stabex pisze:Macie jakieś pomysły na to jak przydzielić obrażenia dla postaci która podczas jazdy spadła z wierzchowca/pojazdu?
Ja się zastanawiałem nad : cyfra dziesiątek z sumy krzepy i odporności BG, do tego dodaję szybkość wierzchowca/pojazdu i sumuję wyposażenie BG które ma przy sobie np. zbroja (nie uwzględniam broni ponieważ wypada z dłoni BG) i z tego dodaję cyfrę setek co mi daje siłę upadku. Następnie odejmuję wytrzymałość BG i to są jego obrażenia.
Co o tym myślicie?

Kwestia dogadania się z graczem... można dać zawsze "uszkodzonego" olbrzyma, aby postać awansowała. Mimo wszystko, gra ma być dla graczy, a nie wizji mistrza gryOn nie idzie zabić olbrzyma, tylko polec w walce z olbrzymem. Jeśli ktoś spróbuje mu uratować życie podczas takiej walki, to tym samym przeszkadza mu zmyć z siebie hańbę. Według mnie powinien pokonać go sam, jeśli chce być zabójcą olbrzymów

