Jak zostać Generałem - pytania o HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Re: Jak zostać Generałem - pytania o HE
ale burdel z tymi zasadami
kolejne pytanie jak mam commandera z tym
to wybieram 3 czary wg:
-dowolnie ale kazdy moze byc tyc tylko 1-4 z lorow podanych
-kazdy z innego lore'a i dowolny nr od 1-4
-trzy jednyki z dostepnych lorow
inaczej?
kolejne pytanie jak mam commandera z tym
to wybieram 3 czary wg:
-dowolnie ale kazdy moze byc tyc tylko 1-4 z lorow podanych
-kazdy z innego lore'a i dowolny nr od 1-4
-trzy jednyki z dostepnych lorow
inaczej?
ok czyli 3 jedynki z dostepnych lorow ewentualnie 2 jedynki i hereditiary ok dzieki
Śmieszna sprawa, bo goście nie czytają tych zasad, a dodatkowo nie są decyzyjni w tej kwestiiQsownik pisze:HBE Q&A
Pytanie:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1007513
Odpowiedź:
https://www.the-ninth-age.com/index.php ... ost1007517
N3okorrales źle to wytłumaczył.
Tak bym tłumaczył to zdanie:
Fontanna Młodości zostaje atrybutem dla każdego non-Bound Learned Spells rzucanego przez model, zastępując wcześniej przypisany do tego zaklęcia atrybut jeżeli ma to zastosowanie.
A że do Hereditary musisz stosować wszystkie zasady które działają na Learned Spells, więc to zadziała. Inaczej Replicable Spells by nie działało według twojej interpretacji z Arise!- Hereditary Wampierzy, bo to Hereditary a nie Learned Spell.
Tak bym tłumaczył to zdanie:
Fontanna Młodości zostaje atrybutem dla każdego non-Bound Learned Spells rzucanego przez model, zastępując wcześniej przypisany do tego zaklęcia atrybut jeżeli ma to zastosowanie.
A że do Hereditary musisz stosować wszystkie zasady które działają na Learned Spells, więc to zadziała. Inaczej Replicable Spells by nie działało według twojej interpretacji z Arise!- Hereditary Wampierzy, bo to Hereditary a nie Learned Spell.
JarekK pisze:No i nie ma. I do cosmologi i do hereditarki nie ma wcześniej przypisanych attrybutów.
Ściana zostaje przemalowana na żółto, zastępując wcześniejszy kolor farby na ścianie jeżeli ma to zastosowanie.
Czyli niepomalowana ściana też będzie żółta, a zastąpienie koloru wystąpi tylko jeżeli ściana była pomalowana (czyli wtedy ma to zastosowanie).
Chyba bardziej łopatologicznie tego nie wytłumaczę
Twój argument jest słaby, ponieważ możesz pomalować tylko ścianę, która wcześniej była już pomalowana. W przypadku hereditarki i cosmologii obie ściany nie są pomalowane w ogólne.
Wydaje mi się, że źle przetłumaczyłeś tą część zdania: "where applicable"
Tobie się wydaje, że to jest "tam gdzie ma to zastosowanie"
A mnie z kolei, że "tam gdzie można to zaaplikować"
W przypadku hereditary i cosmologii nie można tego aplikować, ponieważ nie ma tam uprzednio atribute spella, który mógłbyś podmienić.
Wydaje mi się, że źle przetłumaczyłeś tą część zdania: "where applicable"
Tobie się wydaje, że to jest "tam gdzie ma to zastosowanie"
A mnie z kolei, że "tam gdzie można to zaaplikować"
W przypadku hereditary i cosmologii nie można tego aplikować, ponieważ nie ma tam uprzednio atribute spella, który mógłbyś podmienić.
Tyle, że "tam gdzie można to zaaplikować" dotyczy tylko części dotyczącej podmiany - tam kuźwa jest po coś ten przecinekJarekK pisze:Twój argument jest słaby, ponieważ możesz pomalować tylko ścianę, która wcześniej była już pomalowana. W przypadku hereditarki i cosmologii obie ściany nie są pomalowane w ogólne.
Wydaje mi się, że źle przetłumaczyłeś tą część zdania: "where applicable"
Tobie się wydaje, że to jest "tam gdzie ma to zastosowanie"
A mnie z kolei, że "tam gdzie można to zaaplikować"
W przypadku hereditary i cosmologii nie można tego aplikować, ponieważ nie ma tam uprzednio atribute spella, który mógłbyś podmienić.
Jest chyba różnica między "jedzcie dzieci" a "jedzcie, dzieci". No i w angielskim też to sporo zmienia (chociażby historia o pandzie - Eats, Shoots & Leaves).
zalezy od konceptu gry, jako ze speary sa dosyc slabe i szybko schodza lepiej ich dac 5 w rzedzie i miec ranki do premii za kombat, badz tez ewentulnego przegrania w kombacie i stania na steadfascieArecki pisze:Witam, jestem zupełnie nowy w 9th więc stąd kolokwialne pytanie:
W jakiej formacji wystawiacie duże klocki Spearów (30-40 modeli), czy po 5 modeli w rzędzie, czy raczej po 8?
Z góry dzięki za odp !
w hordzie (8mka z przodu) lepiej sie gra formacjami piechoty z specjali typu: WL, czy SM bo oni wyplacaja bardzo duzo atakow i maja jeszcze jako taka sile
Tak na prawdę zależy ile modeli wystawiasz. Podziel sobie tą liczbę przez 5 i tyle w szeregu ustaw, a jeśli wynik przekracza 8 to ustaw 8. W większości sytuacji masz ten 1 szereg zapasu jakby co.
Czasami jest taka sytuacja, że widzisz, że przeciwnik ma kloce po 7-8 szeregów i wtedy chcesz kasować steadfast więc zależy Ci, żeby mieć jak najwięcej szeregów (ustawiasz po 5). Jeśli nie patrz pierwszy akapit.
Czasami jest taka sytuacja, że widzisz, że przeciwnik ma kloce po 7-8 szeregów i wtedy chcesz kasować steadfast więc zależy Ci, żeby mieć jak najwięcej szeregów (ustawiasz po 5). Jeśli nie patrz pierwszy akapit.
Miałem ostatnio pewną sytuację, mianowicie zrobiłem lorda royal huntsman z następującymi bonusami do pancerza:
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)
- Dancaarkiiel
- Falubaz
- Posty: 1053
Średnio, bo jeśli ziomek nie zasuwa z buta to Lion's Fur nic mu nie daje.D0m1n1k pisze:Miałem ostatnio pewną sytuację, mianowicie zrobiłem lorda royal huntsman z następującymi bonusami do pancerza:
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)
W obecnym złożeniu ma ARM4 (Dragon +2, Chariot +2, Lion's Fur nic mu nie daje), przeciwko magicznym ma ARM6.
Nawet jeśli futerko działałoby na tym gościu, modyfikatory dodaje się w kolejności która daje najmniejszą wartość - w tym przypadku byłoby to 5 (najpierw maks do 6, potem -1 za czar).
Strona 12, Priority of Modifiers.
Dzięki za informację o futrze, niestety to nie pierwsze moje takie przeoczenie. Ale jakby dawało, to w rulebooku: "After all modifications via multiplication, division, addition, or subtraction:Dancaarkiiel pisze:Średnio, bo jeśli ziomek nie zasuwa z buta to Lion's Fur nic mu nie daje.D0m1n1k pisze:Miałem ostatnio pewną sytuację, mianowicie zrobiłem lorda royal huntsman z następującymi bonusami do pancerza:
dragonfourged armor
lion's fur
lion chariot
daemon's bane
"Dostał" czarem -1 do pancerza, czy po tym czarze mogę mieć nadal pancerz na 1+ przeciwko magicznym, z racji, że łączna suma pancerza to nadal 6? (+2 zbroja, +1 futro, +2 rydwan, +2 daemon's bane i -1 czar)
W obecnym złożeniu ma ARM4 (Dragon +2, Chariot +2, Lion's Fur nic mu nie daje), przeciwko magicznym ma ARM6.
Nawet jeśli futerko działałoby na tym gościu, modyfikatory dodaje się w kolejności która daje najmniejszą wartość - w tym przypadku byłoby to 5 (najpierw maks do 6, potem -1 za czar).
Strona 12, Priority of Modifiers.
- Armour cannot be modified to exceed a maximum of 6".