Twoim zdaniem co to jest MRoSpite?#Krasnal# pisze:Ward must be na lordzie inaczej ci padnie od byle czego bez as np snajperka inicjatywy .
Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy
pingu pisze:Twoim zdaniem co to jest MRoSpite?#Krasnal# pisze:Ward must be na lordzie inaczej ci padnie od byle czego bez as np snajperka inicjatywy .
To była odpowiedź na pytanie.Quaki pisze:Z rzeczy nad którymi już teraz myślę, to zaoszczędzenie punktów z warda na Lordzie na rzecz paru Warriorów/Hamków. W życiu nie wrzuciłbym sztandaru na tych rangerów ale B&G mnie przeraża (a i tak będzie na nim dramat).
Co sądzicie?
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem Ward 4+ to wcale nie must, pomijając fakt że nie ma snajperek na inicjatywę, to na co się taki ward przyda? jak wpadnie w niego koks (Guo z mieczem, Surfer do CC albo ogrzy lord klepacz) lub oddział z brzytwą to i tak tarczownik płynie. A mniejsze mietki zatrzymują się na 1+ z re-rollem. Snajperka (np. na silę) boli ale ma tylko 12" zasięgu a żeby ją rzucić i mieć pewność że wejdzie przeciwnik musi użyć garści kości licząc na IF a wtedy najpewniej nie starczy mu na np. Słońce (choć i tak raczej będzie wolał walnąć słońce, pitę w kowadło albo brzytwę z maxa kości niż rzucać snajperę w model który mu nie zagraża)#Krasnal# pisze:Ward must be na lordzie inaczej ci padnie od byle czego bez as np snajperka inicjatywy . Reszta spoko
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Powiem tylko że w niedzielę grałem tym w BB i obessałem po całości
Koncepcja się zmienia na mniej więcej coś takiego:
Runesmith generał: tarcza, RoStone z przerzutem, odp. na KB i poisony, MRoBalance, +1 I 147
BSB: 1+ z przerzutem, 5S z flamingami 165
Kowadło: dwurak, RoFurnace, scroll, niszczara 406
34 Warriors FCG, dwuraki 365
32 Dziadki FCG, dwuraki 441
30 Hamków FCG 390
5 ryli prosto z gruby 55
Klopa 5S, przerzut, inżynier 170
Klopa 4S, przerzut, flamingi, inżynier 150
Działo RoForging, flamingi, inżynier 145
Działo RoForging 125
Organella 120
Organella 120
(razem 2799)
Do ewentualnej zmiany:
Wypada MRoBalance na rzecz np. scrolla.
Longi na zwyklaków z dwurakiem (mogę metali wystawić jako zwyklaków, pytałem Skavena) a za oszczędzone punkty więcej warriorów i może goły Bolec-straszyciel z inżynierem.
Była też opcja z dużym inżynierem jako generałem i dać mu jeszcze przybocznego gołego bolca ale na tym jestem już kompletnie nieograny (i trzebaby domalować okop i balistę).
Jestem otwarty na wszelkie propozycje, docinki i żarty![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Koncepcja się zmienia na mniej więcej coś takiego:
Runesmith generał: tarcza, RoStone z przerzutem, odp. na KB i poisony, MRoBalance, +1 I 147
BSB: 1+ z przerzutem, 5S z flamingami 165
Kowadło: dwurak, RoFurnace, scroll, niszczara 406
34 Warriors FCG, dwuraki 365
32 Dziadki FCG, dwuraki 441
30 Hamków FCG 390
5 ryli prosto z gruby 55
Klopa 5S, przerzut, inżynier 170
Klopa 4S, przerzut, flamingi, inżynier 150
Działo RoForging, flamingi, inżynier 145
Działo RoForging 125
Organella 120
Organella 120
(razem 2799)
Do ewentualnej zmiany:
Wypada MRoBalance na rzecz np. scrolla.
Longi na zwyklaków z dwurakiem (mogę metali wystawić jako zwyklaków, pytałem Skavena) a za oszczędzone punkty więcej warriorów i może goły Bolec-straszyciel z inżynierem.
Była też opcja z dużym inżynierem jako generałem i dać mu jeszcze przybocznego gołego bolca ale na tym jestem już kompletnie nieograny (i trzebaby domalować okop i balistę).
Jestem otwarty na wszelkie propozycje, docinki i żarty
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Mnie się podoba
, na Arenę jadę czymś bardzo podobnym.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- smiejagreg
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7593
Quaki pisze: 5 ryli prosto z gruby
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Witam,
Gram niedługo bitwę Dwarfs&HE vs Skaven&O&G, 2400 na armię
Co myślicie o poniższym rozwiązaniu?
DW:
Runelord: AoD; GW; Sh, Stone,RoBalance 379
Dwarf Lord General; Shieldbearers; Great Weapon
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone 221
5 Hammerers 60
BSB Master Gromril, Resistance, Cleaving, Fire 165
30 Longbeards FCG, Rune of Determination 435
30 Hammerers FCG, Master Rune of Grugni 440
2x 5 Miners 110
11 Quarrellers GW , muzyk 148
Organ Gun 120
Grudge Thrower
150
Grudge Thrower
Engineer Accuracy, Penetrating x2 170
Total Army Cost: 2398.0
HE:
Prince - Star Dragon, Lance; Heavy Armour, Vambraces of Defence, Enchanted Shield 597
Mage 2lv life, silber wand 145
Mage 2 lv life, Jewel of the Dusk 150
Noble na orle- Lance; Battle Standard; Helm of Fortune; Talisman of Loec 205
5 Dragon Princes FCG, barding 200
21 White Lions FCG 345
27 First Archers FCG, Banner of Eternal Flame 332
2x 12Archers 137
3xGreat Eagle 150
Total Army Cost: 2398.0
Models in Army: 77
Gram niedługo bitwę Dwarfs&HE vs Skaven&O&G, 2400 na armię
Co myślicie o poniższym rozwiązaniu?
DW:
Runelord: AoD; GW; Sh, Stone,RoBalance 379
Dwarf Lord General; Shieldbearers; Great Weapon
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone 221
5 Hammerers 60
BSB Master Gromril, Resistance, Cleaving, Fire 165
30 Longbeards FCG, Rune of Determination 435
30 Hammerers FCG, Master Rune of Grugni 440
2x 5 Miners 110
11 Quarrellers GW , muzyk 148
Organ Gun 120
Grudge Thrower
150
Grudge Thrower
Engineer Accuracy, Penetrating x2 170
Total Army Cost: 2398.0
HE:
Prince - Star Dragon, Lance; Heavy Armour, Vambraces of Defence, Enchanted Shield 597
Mage 2lv life, silber wand 145
Mage 2 lv life, Jewel of the Dusk 150
Noble na orle- Lance; Battle Standard; Helm of Fortune; Talisman of Loec 205
5 Dragon Princes FCG, barding 200
21 White Lions FCG 345
27 First Archers FCG, Banner of Eternal Flame 332
2x 12Archers 137
3xGreat Eagle 150
Total Army Cost: 2398.0
Models in Army: 77
Wrzuciłbym przynajmniej jedno działo do kraśków, przyda się na pewno.
Rozpa HE w porównaniu do kraśkowej taka bardziej klimatyczna
Nie wiem czy BSB na orle to dobry pomysł ale to już lepiej zapytaj na forum HE. I mag 4-poziomowy nie byłby zły.
Generalnie podoba mi się, sam chciałbym kiedyś pograć na smoku!
Rozpa HE w porównaniu do kraśkowej taka bardziej klimatyczna
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Generalnie podoba mi się, sam chciałbym kiedyś pograć na smoku!
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Nie specjalnie jest się czym chwalić bo wynik nie rzuca na kolana
Rozpa:
1 Runelord @ 423.0 Pts
Anvil of Doom; Shield
Master Rune of Balance
Spelleater Rune
Rune of Stone
1 BSB @ 165.0 Pts
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Fire
Rune of the Furnace
1 Runesmith @ 127.0 Pts
General; Shield
Spelleater Rune
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 74.0 Pts
Great Weapon;
36 Warriors @ 385.0 Pts
Great Weapon; FCG
30 Longbeards @ 465.0 Pts
Great Weapon; FCG
Master Rune of Grugni
29 Hammerers @ 378.0 Pts
FCG
1 Cannon @ 95.0 Pts
Rune of Burning
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Wyniki:
bitwa I 15:5 z O&G
Bless nie trafil za dobrze ani z paringiem ani ze stołem ani ze scenariuszem. Niestety Meeting Engagment jest jeszcze bardziej 0-1 dla nas niż dla każdej innej armii. jak uda nam się wygrać pierwszy rzut to jest "z górki". wybrałem róg który dawał mi czyste pole ostrzału prawie na cały stół. Klocki spowalniały się przez animozję i małe runy. maszyny wystrzelały rydwany, manglera i trolle. Z tego co pamiętam to w tej bitwie nie doszło do żadnego kombatu.
bitwa II 1:19 z Doch
Doch bez Greatera jest strasznie trudnym przeciwnikiem, starałem się jak moglem ale było fest ciężko a gdy hamki z BSB oblały stubborna to już było po grze. Ocalało kowadło a ja zabiłem jeden kloc blodków z heraldem i 2x furie.
bitwa III 14:6 z O&G
przegrałem zaczynanie ale przeciwnik odwdzięczył się nie trafiając skaczącą stopą i rzucając 1 na skakanie (Dzięki czemu poczułem się jakbym sam rzucał czary
)
ogólnie wystrzelałem prawie wszystko nie tracąc nic, co nie padło od strzelania to od longów którzy wyczyścili prawą flankę i zaszli klocek 5ciu savage z 3 herosami na pojedynczych Woundach od tylu. Wszystko wskazywało na maskę gdyby nie to że zrobiłem niewybaczalny błąd i zapomniałem zbić RIPa
. W ostatniej turze popchnąłem się longami i odbiłem (zostając zagonionym) zabijając jedynie BSB. więc nie dość że nie zdobylem okolo 600 punktów to jeszcze oddalem prawie 500
bitwa IV 10:10 skav
Wreszcie paring na który czekałem. Znam dość dobrze szczury i często z nimi grywam więc uważam że to jest łatwy dla mnie przeciwnik. Niestety w pierwszej połowie bitwy szczęście mi nie dopisywało: Abomki padły dopiero w trzeciej turze zgarniając przez ten czas cale strzelanie. Warriorzy dostali prawie centralnie rakietą. Przeciwnik rzucił w drugiej i trzeciej turze 12 na dzwonienie przez co z 4 maszynami musiałem się pożegnać. Później na szczęście było lepiej i udało mi się rozwalić dzwon zjeść w CC furmanę, priesta i kloc plague monków, odstrzelić jeną latarę a druga się wysadziła sama. Byla nawet szansa na zrobienie dobrego wyniku gdyby longi doszly na 9+ z popychaczki w clanratów z Szarakiem i dwoma elektrykami (jakieś 800 punktów).
bitwa V 11:9 WE
bitwa bez większej historii; straciłem tylko jedne ogranki (strasznie glupio je wystawiłem)
odstrzeliłem drzewca i kurczaki, miałem opcję odstrzelenia 2x wildów ale zdecydowałem się nie używać kowadła od trzeciej tury ( w pierwszej dobił kurę której dwa cannony nie zdołały zabić, a w drugiej mi się zacięło).
Ostatecznie bylem 30 na 79 graczy. Cieszy to że przegrałem tylko jedną bitwę z pięciu i że bylem najlepszym graczem dwarfów na turnieju (choć zdaje sobie oczywiście sprawę że kilku dobrych krasnoludzkich graczy się na tym masterze nie pojawiło). Patrząc na cały turniej to na kości nie mam co narzekać bo na zmianę miewałem szczęście i pecha. Boli tylko to że dalej zdarza mi się popełniać bardzo głupie błędy.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Rozpa:
1 Runelord @ 423.0 Pts
Anvil of Doom; Shield
Master Rune of Balance
Spelleater Rune
Rune of Stone
1 BSB @ 165.0 Pts
Master Rune of Gromril
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Fire
Rune of the Furnace
1 Runesmith @ 127.0 Pts
General; Shield
Spelleater Rune
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 74.0 Pts
Great Weapon;
36 Warriors @ 385.0 Pts
Great Weapon; FCG
30 Longbeards @ 465.0 Pts
Great Weapon; FCG
Master Rune of Grugni
29 Hammerers @ 378.0 Pts
FCG
1 Cannon @ 95.0 Pts
Rune of Burning
1 Cannon @ 125.0 Pts
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Wyniki:
bitwa I 15:5 z O&G
Bless nie trafil za dobrze ani z paringiem ani ze stołem ani ze scenariuszem. Niestety Meeting Engagment jest jeszcze bardziej 0-1 dla nas niż dla każdej innej armii. jak uda nam się wygrać pierwszy rzut to jest "z górki". wybrałem róg który dawał mi czyste pole ostrzału prawie na cały stół. Klocki spowalniały się przez animozję i małe runy. maszyny wystrzelały rydwany, manglera i trolle. Z tego co pamiętam to w tej bitwie nie doszło do żadnego kombatu.
bitwa II 1:19 z Doch
Doch bez Greatera jest strasznie trudnym przeciwnikiem, starałem się jak moglem ale było fest ciężko a gdy hamki z BSB oblały stubborna to już było po grze. Ocalało kowadło a ja zabiłem jeden kloc blodków z heraldem i 2x furie.
bitwa III 14:6 z O&G
przegrałem zaczynanie ale przeciwnik odwdzięczył się nie trafiając skaczącą stopą i rzucając 1 na skakanie (Dzięki czemu poczułem się jakbym sam rzucał czary
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ogólnie wystrzelałem prawie wszystko nie tracąc nic, co nie padło od strzelania to od longów którzy wyczyścili prawą flankę i zaszli klocek 5ciu savage z 3 herosami na pojedynczych Woundach od tylu. Wszystko wskazywało na maskę gdyby nie to że zrobiłem niewybaczalny błąd i zapomniałem zbić RIPa
![d'oh! #-o](./images/smilies/eusa_doh.gif)
![Crying or Very sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
bitwa IV 10:10 skav
Wreszcie paring na który czekałem. Znam dość dobrze szczury i często z nimi grywam więc uważam że to jest łatwy dla mnie przeciwnik. Niestety w pierwszej połowie bitwy szczęście mi nie dopisywało: Abomki padły dopiero w trzeciej turze zgarniając przez ten czas cale strzelanie. Warriorzy dostali prawie centralnie rakietą. Przeciwnik rzucił w drugiej i trzeciej turze 12 na dzwonienie przez co z 4 maszynami musiałem się pożegnać. Później na szczęście było lepiej i udało mi się rozwalić dzwon zjeść w CC furmanę, priesta i kloc plague monków, odstrzelić jeną latarę a druga się wysadziła sama. Byla nawet szansa na zrobienie dobrego wyniku gdyby longi doszly na 9+ z popychaczki w clanratów z Szarakiem i dwoma elektrykami (jakieś 800 punktów).
bitwa V 11:9 WE
bitwa bez większej historii; straciłem tylko jedne ogranki (strasznie glupio je wystawiłem)
odstrzeliłem drzewca i kurczaki, miałem opcję odstrzelenia 2x wildów ale zdecydowałem się nie używać kowadła od trzeciej tury ( w pierwszej dobił kurę której dwa cannony nie zdołały zabić, a w drugiej mi się zacięło).
Ostatecznie bylem 30 na 79 graczy. Cieszy to że przegrałem tylko jedną bitwę z pięciu i że bylem najlepszym graczem dwarfów na turnieju (choć zdaje sobie oczywiście sprawę że kilku dobrych krasnoludzkich graczy się na tym masterze nie pojawiło). Patrząc na cały turniej to na kości nie mam co narzekać bo na zmianę miewałem szczęście i pecha. Boli tylko to że dalej zdarza mi się popełniać bardzo głupie błędy.
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Dzięki za rozpiskę i raport, gratulacje tytułu Primus Inter Krasnoludes. Na poprzedniej Arenie miałeś zdaje się bardzo podobną armię? Masz jakieś przemyślenia co do przydatności poszczególnych oddziałów czy ich wybór podyktowany był głównie posiadanymi figurkami?
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
zgadza się, różnice były kosmetyczne; nie miałem Rune of the Furnace na BSB, GW na dużym inżynierze i małych inżynierów w klopach za to więcej warriorów.Danrakh pisze:Na poprzedniej Arenie miałeś zdaje się bardzo podobną armię?
Wybór podyktowany był jedynie ich przydatnością w rozpie. Generalnie kombinacja oddziałów mi się sprawdziła. Rozpa jest twarda i nie oddaje łatwo punktów. Przed Areną kombinowałem z wielkim klocem Górników zamiast hamków i rozważałem też grę bez kowadła ale doszedłem do wniosku że zagrałem za mało sparingów i ostatecznie uznałem że lepiej będzie jak pojadę rozpą którą mam ograną i która sprawdziła się na poprzedniej Arenie.Danrakh pisze:Masz jakieś przemyślenia co do przydatności poszczególnych oddziałów czy ich wybór podyktowany był głównie posiadanymi figurkami?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Zależy od turnieju, na różnych turniejach masz różne ograniczenia co do maszyn.Fanatic pisze:A to nie jest tak,że można mieć tylko pięć maszyn w rozpie?
organki, male runy, Master rune of Challenge i duzi inżynierowie z GW spokojnie ogarniają śmietnik skirmish, na orly i cowboyów są cannony a i często z klopy się w nich oplaca strzelać. Można też ustawić się tak żeby takie jednostki nie byly w stanie zaszarżować a żeby maszyny mialy szczelinę dla LOSaFanatic pisze:Grałem kiedyś Krasnalami ale przeciwnik zwykle wiedział z kim gra i brał mnóstwo małych grup np.lataczy,runnerów itd do niszczenia mich maszyn.Jak sobie z tym radzicie?
Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
Kod: Zaznacz cały
1 Runesmith @ 120.0 Pts
General; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Spelleater Rune
1 Runesmith @ 130.0 Pts
Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Challenge
Rune of Spellbreaking
Runic Weapon [5.0]
Rune of Fire
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
1 Master Engineer @ 85.0 Pts
Gromril Armour
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone
Runic Weapon [10.0]
Rune of Striking
29 Warriors @ 325.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; FCG
16 Thunderers @ 229.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Musician
1 Cannon @ 140.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [35.0]
Rune of Forging
1 Cannon @ 130.0 Pts
Engineering Runes [40.0]
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Grudge Thrower @ 170.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [75.0]
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Grudge Thrower @ 150.0 Pts
Engineer
Engineering Runes [55.0]
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Organ Gun @ 120.0 Pts
Models in Army: 66
Total Army Cost: 1599
co sadzicie?
para beda ogry.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
a nie lepiej dać mało warków do pilnowania maszyn i dać longów, którzy by fajnie współgrali z Ogrzą kawalerią?
nie znam zamysłu na grę, wg mnie mało 'pilnowaczy' maszyn![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
nie znam zamysłu na grę, wg mnie mało 'pilnowaczy' maszyn
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.
myslalem o tym.
co wiecej; jako, ze nie mam BSB to dzieki longom mialbym przerzuty na panike.
musial bym zostawic 10 warriorow (oczywiscie golych) a longow z FCG i dwurakami weszlo by tylko 17. czyli nie za wiele.
do pilnowania maszyn bedzie ME.
thunderrersow z generalem w srodku raczej do walki nie bede dawal
od razu uprzedzam pytania. nie wstawilem kusznikow z dwurakami gdyz nie mam ich figurek. do tego jakos +1 do trafiania oraz AP bardziej do mnie przemawia niz 30'' zasiegu oraz +2S w CC.
co wiecej; jako, ze nie mam BSB to dzieki longom mialbym przerzuty na panike.
musial bym zostawic 10 warriorow (oczywiscie golych) a longow z FCG i dwurakami weszlo by tylko 17. czyli nie za wiele.
do pilnowania maszyn bedzie ME.
thunderrersow z generalem w srodku raczej do walki nie bede dawal
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
od razu uprzedzam pytania. nie wstawilem kusznikow z dwurakami gdyz nie mam ich figurek. do tego jakos +1 do trafiania oraz AP bardziej do mnie przemawia niz 30'' zasiegu oraz +2S w CC.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie