Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Tak - strzleanie to jest dokąłdnie to co widnieje w encyklopedii battla pod hasłem "ciekawy sposób gry" ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
laik rzuca ostatnio WE wex jego armie ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kombinacja rozpy na 2 oddziałach ironsów - w tym ze sztandarem stoi duży rzeźnik, w drugim jest bsb z małym rzeźnikiem jako że jest tam full comand, w pierwszym rzędzie jest bsb , sztandar, muzyk i czempion, dzięki temu słaby rzeźnik jest w drugim szeregu. Wydaje mi się również że 10 gnoblarów jest warte by ich wystawić - choćby po to by blokować scoutów.
1 Slaughtermaster @ 383.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Ironcurse Icon [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Butcher @ 150.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1
Crown of Command [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Bruiser @ 184.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
7 Ironguts @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Gutlord
7 Ironguts @ 346.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
6 Maneaters @ 406.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Heavy Armour;
Musician
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2398.0
1 Slaughtermaster @ 383.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Ironcurse Icon [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Butcher @ 150.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 1
Crown of Command [35.0]
Charmed Shield [5.0]
Biting Blade [10.0]
1 Bruiser @ 184.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
7 Ironguts @ 321.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician, Gutlord
7 Ironguts @ 346.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15.0]
6 Maneaters @ 406.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x6); Heavy Armour;
Musician
4 Mournfang Cavalry @ 350.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Models in Army: 41
Total Army Cost: 2398.0
Ostatnio zmieniony 12 lip 2012, o 21:39 przez Artur, łącznie zmieniany 1 raz.
fcg masz właśnie na oddziale ze sztandarem magicznym, drugi oddział ma tylko sztandar, muzykArtur pisze:w tym ze sztandarem stoi duży rzeźnik, w drugim jest bsb z małym rzeźnikiem jako że jest tam full comand
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
@Artur- fajna rozpa, lubię idee 2x ironsów, natomiast zrobiłbym to minimalnie inaczej:
przede wszystkim trzeba by zwiększyć ilość ironsów - jednych do 9,drugich jak pamiętam w 450p. można zrobić 10 z muzykiem. tnąc koszty :
-rozbij 4 mournów na 2x2, zostaw po muzyku
-Runemaw na bsb
-Idąc za Marysiowym tokiem myślenia Maw może być bardziej dla ciebie opłacalny ,zważywszy ze na magów masz snajperów - jeżeli maw , to czy potrzebny mały butcher (tu by starczyło na extra ironów)
i czy gnoblary nie są przypadkiem 20+?
pzdr,KG
przede wszystkim trzeba by zwiększyć ilość ironsów - jednych do 9,drugich jak pamiętam w 450p. można zrobić 10 z muzykiem. tnąc koszty :
-rozbij 4 mournów na 2x2, zostaw po muzyku
-Runemaw na bsb
-Idąc za Marysiowym tokiem myślenia Maw może być bardziej dla ciebie opłacalny ,zważywszy ze na magów masz snajperów - jeżeli maw , to czy potrzebny mały butcher (tu by starczyło na extra ironów)
i czy gnoblary nie są przypadkiem 20+?
pzdr,KG
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
były 20+ teraz są 10+ 

Generalnie mały rzeźnik musi być, żeby duży miał death, a co do runemaw to nie rozumiem czemu go nie macie posiadając jeden kloc ironów warty 1400 - wtedy to ma sens. W mojej opcji dwa klocki powinny się w miarę wspierać i w tym wypadku magia zamiast np uderzyć w kloc z bsb i małym rzeźnikiem uderzy w klocek z dużym rzeźnikiem, więc to nie daje dobrego efektu choć też nad tym kombinowałem.Król Goblinów pisze:@Artur- fajna rozpa, lubię idee 2x ironsów, natomiast zrobiłbym to minimalnie inaczej:
przede wszystkim trzeba by zwiększyć ilość ironsów - jednych do 9,drugich jak pamiętam w 450p. można zrobić 10 z muzykiem. tnąc koszty :
-rozbij 4 mournów na 2x2, zostaw po muzyku
-Runemaw na bsb
-Idąc za Marysiowym tokiem myślenia Maw może być bardziej dla ciebie opłacalny ,zważywszy ze na magów masz snajperów - jeżeli maw , to czy potrzebny mały butcher (tu by starczyło na extra ironów)
i czy gnoblary nie są przypadkiem 20+?
pzdr,KG
Co do kawy 2x2 to nie widzę tego - dwójką będę bał się szarżować w duże monstery i klocki - koniec końców będą to oddziały tylko to wjechania w bok oddziałów związanych walką - mocno średnie.
Choć niestety masz rację 2x7 ironów to mało - daje to oddział 8 i 9 ogrów (z bohaterami) a magia albo shooting może straszliwe to przerzedzić - ale z drugiej strony 1 kloc za 1400 pkt to wręcz tarcza strzelnicza dla przeciwnika.
Dlaczego rzadko jest używany runemaw?
Z prostej przyczyny po pierwsze jak już będziesz miał ten banner na jednej jednostce to przeciwnik będzie targetował inne jednostki np: naszą kawalerie.
Nie daje nam odporności przeciwko słoneczku i sniperkom (mogę nie być pewny ale ostatnio jak na nim grałem okazało się że nie można przerzucać sniperówek).
Ogólnie łatwo jest to wymanewrować
mourfangi są tak przegięte że w każdej konfiguracji są dobre
Z prostej przyczyny po pierwsze jak już będziesz miał ten banner na jednej jednostce to przeciwnik będzie targetował inne jednostki np: naszą kawalerie.
Nie daje nam odporności przeciwko słoneczku i sniperkom (mogę nie być pewny ale ostatnio jak na nim grałem okazało się że nie można przerzucać sniperówek).
Ogólnie łatwo jest to wymanewrować
mourfangi są tak przegięte że w każdej konfiguracji są dobre
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Już wyjaśniam, o co koledze chodzi. Przerzucać sniperki wolno, tylko ja wpadłem na, żeby zmieniać cel na inny model z tego unitu. W końcu targetuję model i np zmieniając cel z bsb na dużego maga założenie, że cel zostaje zmieniony jest spełnione. Sam nie do końca byłem przekonany o tym co mówiłem, ale sędzia przyszedł i ku mojemu zaskoczeniu zgodził się z moją tezą.