ARENA 2008 "Turniej im. Łukasza Krawczyka"

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
Chyba w "Kielon Limited" ;)
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Kielon
Masakrator
Posty: 2487
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kielon »

Jankiel pisze:
Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
Chyba w "Kielon Limited" ;)
Mój błąd. :(
Zmyliło mnie to popsolicie przyjęte banowanie armatek DoW.
Sorry

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Jankiel pisze:
Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
Chyba w "Kielon Limited" ;)
:D:D:D:D
nie no epickie :)
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS

1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.

2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.

3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają

4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.

5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
Ostatnio zmieniony 4 wrz 2008, o 22:21 przez Barbarossa, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

Po zastanowieniu wydaje mi się, że żaden CS nie zrobi tego, co konsekwentnie stosowane scenariusze w stylu powyższym... takie dość brutalne przycięcia.

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Barbarossa pisze:Po zastanowieniu wydaje mi się, że żaden CS nie zrobi tego, co konsekwentnie stosowane scenariusze w stylu powyższym... takie dość brutalne przycięcia.
Srogie te scenariusze...
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 703
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

całkiem fajne są te scenariusze, które wymyślił Barb :) chętnie bym zagrał na takich przycięciach
putoa alasti avantoon! :wink:

Awatar użytkownika
szafa@poznan
Rulzdaemon
Posty: 2099

Post autor: szafa@poznan »

1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
Żadnych smoków? Głupio...
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
Niezłe :D

3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają

Przyzwoite :)
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
To akurat tnie vampiry prawie wcale, Demony na magii i strzelaniu - niewiele - w zasadzie to je boostuje przec ciecie artylerii. Znalazłoby sie lepsze coś ;)
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech
Ostre :D

Nie sądze żeby przeszło - zbyt hardkorowe :)
Beasts of Chaos - circa 5k
Warriors of Chaos - circa 5k
Daemons of chaos - circa 3,5k

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

na 5 bitwe mimo wszysko jakis lekki scenariusz bym proponowal lub wcale...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

Robson chodzi o to że Gremlin z 20 wypije i jest trzeźwy Smile
no mi tez o to chodzilo zeby po 10 bowarach paść to słaby wyczyn ;)

Awatar użytkownika
thurion
Postownik Niepospolity
Posty: 5391
Lokalizacja: Gdańsk-SNOT

Post autor: thurion »

Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS

1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.

2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.

3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają

4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.

5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+

no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
I super. Strzelajmy do smoków i steamtanków :P

Scenariusze są takie, że zbyt dużo będzie zalezało od tego, na kogo się trafi w danej bitwie. Jak w tym scenariuszu trafię na krasnale, to super. Jak na smoki, demony czy treemany, to już przewalone.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
SlanesH
Falubaz
Posty: 1296
Lokalizacja: Warszawa KulT

Post autor: SlanesH »

Poza 4tym gdzie Steam Tanki sa niesmiertelne to pomysly sa fajne :P
Moja galeria - klik!
Maluje za kasę - klik!

Awatar użytkownika
Jedy Knight
Forma Skrótowa
Posty: 3439

Post autor: Jedy Knight »

Stary pomysł JJa... Na bazie GF...

Każdy z graczy dostaje do ręki 4 karty scenariuszowe i "Mydło" - "Wyzerowanie" wszelkich scenariuszy - zmiana na picz.
W każdej partii maz obowiązek zagrania jednej ze swoich kart, (przed partią obaj kładą na raz).

Z tym, że jak to u JJa - scenariusze były "trochę mniej ingerujące w rozgrywkę", ale można się bawić w "Towje wardy nie działają - Ha, ha, strzelaj do mnie z siłą 5..."
Obywatelu, zrób sobie dobrze sam.

Awatar użytkownika
GarG
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3946
Lokalizacja: Przy 7 szkielecie skręć w prawo

Post autor: GarG »

Ja myśle by zrobic ograniczenia w zakresie punktów za herosów, cory itd.

Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250

Chyba kazdą Armie to tnie wystarczająco, by wprowadzic jakis większy balans. Scenariusze do mnie nie przemawiają gdyz zaduzo bedzie zalezec od armi z jaką sie bedzie grac na danym scenariuszu. I mozna dac na kazdym stole 1 magiczny obelisk/las/jeziorko czy cos w tym stylu z magicznymi właściwościami które bedzie sie znajdowac dokładnie na połowie stołu ( miedzy dwoma przeciwnikami).
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ? :)
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...

Awatar użytkownika
Jankiel
Sol Invictus
Posty: 8228
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Jankiel »

Stary pomysł JJa... Na bazie GF...
To jest wypas - wprowadźcie to :)
Wymusza dużo bardziej zbalansowane rozpiski. Po co opierać armię na 20 kosciach powera, skoro w 4 bitwach na 5 dostanie się od przeciwnika -2 do casta.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.

Awatar użytkownika
Barbarossa
Mniejsze zło
Posty: 5612

Post autor: Barbarossa »

thurion pisze:
Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS

1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.

2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.

3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają

4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.

5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+

no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK
Gracz demonów się odezwał :P
Grę defensywną? Pornodefensy mają pod górkę w scenariuszach 2 i 4. Imperium ma pod górkę w scenariuszach 1, 2, 4, 5.

Co do szczegółów - oczywiście można lekko to modyfikować. Np. scenariusz piąty zastąpić scenariuszem "Two left hands" - jeden bohater (w tym kowadełko), wybrany przed rozstawieniem/losowaniem czarów, modyfikuje wszystkie wykonywane przez siebie rzuty o jeden na swoją niekorzyść w tej bitiwe.

Głownie psuje zabawę arcymagom i arcywampirom, wyłącza przegięcia czarowe na jednej kości, psuje zabawę blodziowi.

Awatar użytkownika
Lukaszxx
Chuck Norris
Posty: 522
Lokalizacja: szybki szpil

Post autor: Lukaszxx »

pomysł z kartami JJ wydaje się na prawdę w porządku

kiedyś graliśmy na coś podobnego w Gliwicach i były to jedne z najbardziej sympatycznych scenariuszy na jakie miałem okazje grać

Robson
Niszczyciel Światów
Posty: 4424
Lokalizacja: Murzynowo Kościelne

Post autor: Robson »

"Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250 "
to zbyt ogólnikowe aby mogło być skuteczne, prawda jest taka ze kazda armia musi mieć swój konkretny CS i to na dodatek w wersji na 2K+ i >2K.
inaczej to nie będzie działać, ewentualnie jakieś scenariusze, ale to nadal nie rozwiązuje sytuacji, bo sie nagle okaże, że przegięte krasie w scenariuszu, gdzie jest max S5 trafią na DL albo VC.

Uważam, że powinniśmy przyciąc delikatnie najsilniejsze armie według tego co napisałem na 9 stornie w tym temacie,następnie poczekać na pojawienie się kolejnych nowych podręczników i dopiero wtedy tworzyć porządny CS.

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Tylko jak demonami wystawisz speca to np. 4x psy daje 20x 35 co da 700 pkt.. super, no to wystawia demony 3x6 psow i gitarka. Wejdzie bloodzio + bsb ze stunderkiem - tak na oko. Reszta nie przycieta. Vc moze to i troszke potnie. ALe nadal magia bedzie na wypasie i jeszcze trudniejsza do zastopowania przez inne armie. Powinien wejsc lord i bsb. Kolo 8-9 kosci magii z recastem. Srednio to tnie obie armie a innym pogarsza zycie.

ODPOWIEDZ