Chyba w "Kielon Limited"Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jankiel pisze:Chyba w "Kielon Limited"Ale w limited działa DoW są niedopuszczone
Srogie te scenariusze...Barbarossa pisze:Po zastanowieniu wydaje mi się, że żaden CS nie zrobi tego, co konsekwentnie stosowane scenariusze w stylu powyższym... takie dość brutalne przycięcia.
Żadnych smoków? Głupio...1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
Niezłe2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
To akurat tnie vampiry prawie wcale, Demony na magii i strzelaniu - niewiele - w zasadzie to je boostuje przec ciecie artylerii. Znalazłoby sie lepsze coś4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
Ostre5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech
w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
I super. Strzelajmy do smoków i steamtankówMy strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
To jest wypas - wprowadźcie toStary pomysł JJa... Na bazie GF...
Warhammer Pro-Tip #2: If Purple Sun isn't winning the game for you, consider using it more.
Gracz demonów się odezwałthurion pisze:w 3 scenariusz warto by dopisac ze max do osiagniecia save=4+Barbarossa pisze:To może kilka prostych scenariuszy jako "delikatny" CS
1) It sucks to be lonely: Wszystkie pojedyncze modele na polu bitwy poruszają się z 1/2 ruchu (lot 10"), czołg 2x więcej punktów pary za ruch.
2) The magic is gone. -2 do casta dla wszystkich czarów na całym stole. Modele eteryczne nie są odporne na zwykłe ataki.
3) Nothing can save you: wardy, regeneracje i magic resistance nie działają
4) My strength has left me: maksymalna siła wszelkich hitów, ze strzelania i walki wręcz, to 5.
5) So sleepy: każdy z graczy wybiera jeden model przeciwnika (single model lub bohatera) przed rozstawieniem - model ten nie może się ruszyć w pierwszych trzech turach bitwy.
no i generalnie te scenariusze sa strasznie do dupy,promuja gre defensywna, promuja przegiete TK
to zbyt ogólnikowe aby mogło być skuteczne, prawda jest taka ze kazda armia musi mieć swój konkretny CS i to na dodatek w wersji na 2K+ i >2K."Wiec:
Hero max. 800 pts.
Cory min. 400 pts.
Special max. 650 pts.
Rary max. 400 pts.
Razem: 2250 "