Ograniczenia magii - wersja beta
Moderator: Barbarossa
Re: Ograniczenia magii - wersja beta
to teraz czekamy aż Shino dostanie się do 1 połówki na jakimkolwiek Masterze
Ż.
Ż.
pedant bitwy nie wygrywa? moznaby polemizowac. najczesciej ma go bsb ze sporm save i strachem. bez wbicia rany nie da sie go przekrecic terrorem.Scimitar pisze:Starczy trafić na kometę, Black Horror itp. i d..... Hotek nie jest tak straszny, a płaczą na niego ci co rzucali czary na zylionie kości i się dziwią że padł dublet. Jak grałem z Żabą na Master Blasterze, to jego wiara w Hotek (jeszcze wtedy ją miał) zaowocowała stratą smoka - cóż nie było dubletu a kostek za wiele też nie zostało na dispel Nie wspomnę, że Stasiu radośnie odparowywał Żabie kolejne oddziały pomimo asysty Hoteka. Jest to fajny przedmiot, ale nie do końca...
Tak samo jak pendant - zazwyczaj płaczą na niego właściciele Stardragonów czy Bloodków, którzy nagle odkryli, że nie są w stanie czegoś przejechać, co burzy ich światopogląd. Przedmiot mocny, ale też da się przeciw niemu grać.
mozna probowac wpasc herosem(challange)+statycznym CR go wszamac.
powtorze sie ale "IMO pedant powinien miec zapisek {<S} i byloby w miare cacy"(pi razy drzwi 3+ward)
hotek-zmienil moj swiatopoglad. w zielonych przekonal mnie ze orcza magia jest fajna. +1cast jest fajny...wogole rzucanie czarow na 2 kostkach jest fajne.
natomist jak ktos uzywa lorow z wysokim castingiem to przy 3/4 kostkach staje sie problematyczne. ale zawsze sa jakies plusy dodatnie -> mozna wyczarowac jednostki na skrzydlach(calej armii w bąbelku schowac jest trudno) a wystrzeliwywac armie w centrum.
kazdy kij ma dwa konce.
Moim zdaniem Pendant i Hotek to przedmioty samobalansujące system. Ci którzy wystawiają LT wszamające wszystko bez popitki, lub turbo przegięte magiczne komba na 3-4 magach przynajmniej ze strachu przed spotkaniem w/w muszą modyfikować swoje rozpiski. Paradoksalnie te przedmioty robią to co różne przedziwne CSy próbują.
Draconis - FOR EVER !!!
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Warhammer Online - Guild Leader of Skowyt Guild
Tylko dlaczego oba przedmioty są w jednej armii? Zasadniczo albo gra się magami (których uwala Hotek) albo wojownikami (których uwala Pendant), więc tak czy siak jest lipa...
O największy z wielkich! Co będziemy robić w tej edycji? To samo co w każdej głupcze... Opanowywać świat!
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Opolski klub gier bitewnych "WarAcademy"
Bo kodeks DE jest bardzo dobrze napisany, ma swoje przegięcia i słabości i nie można go porównywać z "zajebistością" VC czy DoCH. Tylko żałować ze każdy nie jest tak samo napisany jak nasz.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
mała ilość, słaby T, słaby Sv, niska siła.
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
podatnosc na miscasty, mozliwe wykorzystanie wszechobecnego hate?
- Barbarossa
- Mniejsze zło
- Posty: 5612
Brak uniwersalnej odporności na psychologię.
Drodzy magowie, słabawe boundy.
Drodzy magowie, słabawe boundy.
To prawie jak Wraith'y One też są nędzne- mała ilość, słaby WS, słaby T, brak SV, niska siła, marna In oraz LD. Kiepskim argumentem jest powoływanie się na statystyki. IMO chodzi o całość jaką prezentuje armia i jak wszystko ze sobą współgra oraz uzupełnia się.GarG pisze:mała ilość, słaby T, słaby Sv, niska siła.
To są minusy tej armii, jako całość działa bardzo dobrze dlatego napisałem wczesniej ze DE to świetnie napisany podręcznik.To prawie jak Wraith'y One też są nędzne- mała ilość, słaby WS, słaby T, brak SV, niska siła, marna In oraz LD. Kiepskim argumentem jest powoływanie się na statystyki. IMO chodzi o całość jaką prezentuje armia i jak wszystko ze sobą współgra oraz uzupełnia się.
zboostować może nie, ale uważam ze to jedna z najbardziej klimatycznych armii w WFB.kurcze, to armia dla klimaciarzy, trzeba ją zboostować
kangur022 pisze: Ze niby czarodziejki są szpetne ?
dzikki pisze:Wypadki z kotłem się zdarzają ;] , nożem rytualnym można się skaleczyć jak się ofiara poruszy. Tudzież jakieś obmierzłe praktyki seksualne.
Kacpi 1998 pisze:te praktyki to chyba z użyciem cegły...
nom...
brakuje mi tego w WE...
madrego podrecznika wlasnie i nie twierdze ze obecny jest slaby jednak mocno nieprzemyslany [ dowody to ilosc uscislen jakie mamy na temat w/w... ]
brakuje mi tego w WE...
madrego podrecznika wlasnie i nie twierdze ze obecny jest slaby jednak mocno nieprzemyslany [ dowody to ilosc uscislen jakie mamy na temat w/w... ]
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
The forest has as many eyes as leaves...
Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned
Jankiel pisze:Bo daje większy komfort rzucania czarów z dużej ilości kości.Fajnie jakby zostal wytlumaczony ten zapis
Ale nie rozumiem dla czego Cupped Hands of the Old Ones zabiera 1 PD, mówisz o komforcie ale to przecież ten przedmiot jest jednorazowego użytku to raz a dwa za owy komfort i tak płaci się sporo punktów, trzy dzięki temu przedmiotowi nie rzuca mi się łatwiej czarów i na koniec zapytam jak to się ma do owych bound spelli jednorazowego użytku.
Pozdrawiam Wilk.