Bazyliszek - Czas Trolla WYNIKI str. 68

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Golonka
Masakrator
Posty: 2947

Re: Bazyliszek - Czas Trolla (Master, 25-26 luty Warszawa)

Post autor: Golonka »

Parę by się znalazło. Głównym atutem Wujka jest fakt, że porównując go do innych bazyliszków jest najbardziej przeżywalny.
Save na 1 i ward na 5 to nie jest maksymalny papier. Dodatkowo jest bardzo mobilny, zasada vanguard również jest do wykorzystania, wysoka LD. Brak w sumie minusów. Jest głownym kandydatem do mojej rozpiski jak na razie.
Furion pisze:
@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
No, becouse no.

Klops
Falubaz
Posty: 1062

Post autor: Klops »

ma warda od super konia, bo to w końcu super koń :D

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

Wujek ma takiego konia że hej!
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

diuk
Falubaz
Posty: 1487

Post autor: diuk »

Jakoś mi się wydaje że Assus będzie najpopularniejszym Bazylem. :)
Szukam: zamienników do Silver Helmsów

Kontakt PM

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

diuk pisze:Jakoś mi się wydaje że Assus będzie najpopularniejszym Bazylem. :)
Na prawdę, proponuje najpierw nim zagrać (najlepiej na turnieju) zanim go weźmiecie na mastera.
Na papierze jest super, ale gra weryfikuje jego użyteczność.
Obrazek

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

diuk pisze:Jakoś mi się wydaje że Assus będzie najpopularniejszym Bazylem. :)
pamietaj, ze jeszcze sie moze cos zmienic.

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Shino dajcie jak najszybciej nowy AR :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Nie da - on chyba lubi sie co jakis czas nabijac z naszych pewników co do rozpy mając już w głowie "hehehe ale się zdziwi jak się dowie że to pocieliśmy " ; p

Żeby nie było to nie żaden flame tylko lekka złośliwość, wiem że na AR bedzie trzeba poczekać jeszcze trochę ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13990
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

przeciez wiesz, ze nie jest to zalezne ode mnie
Nie da - on chyba lubi sie co jakis czas nabijac z naszych pewników co do rozpy mając już w głowie "hehehe ale się zdziwi jak się dowie że to pocieliśmy " ; p
proste. Ciagle przesiaduje na forum i sobie mysle: ale sie on wkurwi jak mu to zetne :twisted:

Awatar użytkownika
Aron_Banalny
Masakrator
Posty: 2170
Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa

Post autor: Aron_Banalny »

diuk z regeną i lookoutem, to mój faworyt
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

zagonić ty zagraniczniaków do roboty :mrgreen: hehe ale tu racja siedzi Shino i sobie myśli - a tu się wqrwi ten i ten bo to pocieli... a tu się ten obrazi bo mu armie pocieli a kumplowi nie :mrgreen: a ten to w ogóle będzie zrzedził bo zrzędzi zawsze :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Wiem Shino dlatego dopisałem stosowne wyjasnienie ^ ^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Druchii
Kretozord
Posty: 1878

Post autor: Druchii »

Jeśli ma ktoś sprzedać jednego niepomalowanego Brokuła, proszę o pw.
Pozdro.

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Mozna z duzym prawdopodobienstwem zalozyc, ze na Bazyliszku bedziemy grac na Simple Line of Sight:

All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
- Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
- Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
- Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).

- If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never cumulative).
- If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
- When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking units or terrain, other than interfering woods.

W sumie sprowadza sie to do nastepujacych zmian wzgledem systemu, na ktorym gramy obecnie (VLoS):
- zadne oddzialy nie blokuja widzenia, np. model pieszy widzi przez kawalerie, a nawet monstera
- gorki sa do nieba, tzn. stojac na gorce nie mozna strzelac nad inna gorka
- oddzialy na gorce nie dostaja minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- gdy strzelamy do oddzialow na gorce, nie dostajemy minusow za strzelanie przez inne oddzialy
- strzelajac do duzych celi (large target) nie dostajemy zadnych minusow

Awatar użytkownika
krystian1wielki
Niszczyciel Światów
Posty: 4143
Lokalizacja: FENIX Włocławek/Gdańsk

Post autor: krystian1wielki »

- zadne oddzialy nie blokuja widzenia, np. model pieszy widzi przez kawalerie, a nawet monstera
:shock:

Awatar użytkownika
swieta_barbara
habydysz
Posty: 14640
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: swieta_barbara »

Obrazek

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9566
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Obrazek

Awatar użytkownika
Jagal
Niszczyciel Światów
Posty: 4288
Lokalizacja: Gdańsk SNOT

Post autor: Jagal »

Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
Kupię bretońskie modele z 5tej edycji:
Metalowi quesci,
French Games Day Knight 'L'Hermite De Malemont' !! ,
4ed rycerze na piechotę.


Snot Fanpage <<--- , klikać! ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Jagal pisze:Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
to bonus dla maszyn, szczególnie tych nie korzystających z BS-a oraz dla magicznych pocisków :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Piotr
Masakrator
Posty: 2186
Lokalizacja: XIII Kohorta Zławieś Mała

Post autor: Piotr »

Asassello pisze:
Jagal pisze:Nie uważacie, że to troche za duży bonus dla lataczy?
to bonus dla maszyn, szczególnie tych nie korzystających z BS-a oraz dla magicznych pocisków :)
Maszyny dostają bonus, owszem, ale przy okazji można się przed nimi chować za górkami.

Latacze dostają kolosalny bonus - nie można ich zastawić...

Gunline'y cienko piszczą...

ODPOWIEDZ