Porady na armie
Moderator: Ziemko
Re: Porady na armie
Sprubój slannem z fire, salkami i stedziami
Ja osobiście mam parę typów:
-Skink Priest 2 lvl. Cube of darkness
-Saurus scar veteran armour of destiny, great weapon, bsb.
-Saurus Scar veteran Cold One, talisman of preservation, bitting blade, light armour shield.
Itp. Zależy do jakiej rozpiski, ale na 1600. mieszczą się wszyscy chyba. Z drobnymi zmianami.
-Skink Priest 2 lvl. Cube of darkness
-Saurus scar veteran armour of destiny, great weapon, bsb.
-Saurus Scar veteran Cold One, talisman of preservation, bitting blade, light armour shield.
Itp. Zależy do jakiej rozpiski, ale na 1600. mieszczą się wszyscy chyba. Z drobnymi zmianami.
Furion pisze:No, becouse no.@nders9 pisze:
Can units deploy closer than 1" apart?
Duże zmiany taki zestaw kosztuje 460 i jeszcze ten na CO ma trochę za dużo w magicznych przedmiotach (55 bo my jeszcze Bittinga za 5 pkt nie mamy co pamiętam)Golonka pisze:Ja osobiście mam parę typów:
-Skink Priest 2 lvl. Cube of darkness
-Saurus scar veteran armour of destiny, great weapon, bsb.
-Saurus Scar veteran Cold One, talisman of preservation, bitting blade, light armour shield.
Itp. Zależy do jakiej rozpiski, ale na 1600. mieszczą się wszyscy chyba. Z drobnymi zmianami.
czemu problematyczne?Jakich herosów polecacie na mniejsze punkty, na przykład 1600, gdzie zmieszczenie żabki zdaje się być problematyczne?
Ja wcisnąłem takiego Slanna w walce z HE
Slann, Lore of Life
Higher state
Focused Rumination
Dragonbane Gem
Divine Plauge of Protection
Standard of Discipline
równo 400 pkt, siedzi w saurusach
Dobra wyszedł nowy kodeks do VC więc odnowię temat, czy grał już ktoś i ma jakieś dobre rady ?
Wiadomo jak się sprawdzają te vargheisty ? i czy łatwo zejdą od skinków albo salki ?
Spróbuję doprowadzić do pojedynku Oldblooda na Carnim z Lordem, chociaż wiem że teraz bardziej na magie Wampirza armia to i tak obawiam się tego pana z Red Fury i o ile nie wbije mi się kilka wondów jakimś głupim czarem to może uda się go usiec albo pożreć w całości.
No i wytestuję kohortę z kroxami bo wiem że teraz bd masa szkieletów a ciekaw jestem rezultatu.
Edit.
Rozegrałem bitwę na 3000 z Wampirami i mimo moich obaw udało mi się wygrać, po 4 turze Wampir się poddał.
Więc tak Vargheistów nie wystawił więc niestety nie sprawdziłem tego, za to ten cały terrogheist to żaden problem dla skinków, Wskrzeszanie to teraz zaledwie namiastka tego co było poprzednio, i co mnie najbardziej zdziwiło kohorta 24 skinków z 3 kroxami biła się z oddziałem 30 szkieletów małym wampirem i banshetką w środku więc kohorta na VC jak najbardziej tak, z Gwardią sobie nie poradzi ale na szkielety zajebista w dodatku strasznie wkurzający jest sv na 6 i ward od parry na 6 często mi wchodził i gracz VC załamywał ręce, a kroxy koszą równie łatwo szkielety jak i małego wampira
Z wampir Lordem poradził sobie Oldblood z pirania bladem i potionem siły(chociaż dopiero użyłem go w następnej turze bo przeciwnik nie chciał mi uznać tego bo nie zadeklarowałem na początku tury ale OK wyszło i tak super) wystawiłem go na Carnim bo miałem nadzieję że on go dziabnie ale jedyne na co się przydał to odporność na terror bo w sumie nawet nie zabrał ani jednej rany Wampirowi.
Pierwszy raz zagrałem też Slanem na shadow no i całkiem nieźle się spisuje Ld zamiast siły na wondowanie to cudna rzecz ^^
Wiadomo jak się sprawdzają te vargheisty ? i czy łatwo zejdą od skinków albo salki ?
Spróbuję doprowadzić do pojedynku Oldblooda na Carnim z Lordem, chociaż wiem że teraz bardziej na magie Wampirza armia to i tak obawiam się tego pana z Red Fury i o ile nie wbije mi się kilka wondów jakimś głupim czarem to może uda się go usiec albo pożreć w całości.
No i wytestuję kohortę z kroxami bo wiem że teraz bd masa szkieletów a ciekaw jestem rezultatu.
Edit.
Rozegrałem bitwę na 3000 z Wampirami i mimo moich obaw udało mi się wygrać, po 4 turze Wampir się poddał.
Więc tak Vargheistów nie wystawił więc niestety nie sprawdziłem tego, za to ten cały terrogheist to żaden problem dla skinków, Wskrzeszanie to teraz zaledwie namiastka tego co było poprzednio, i co mnie najbardziej zdziwiło kohorta 24 skinków z 3 kroxami biła się z oddziałem 30 szkieletów małym wampirem i banshetką w środku więc kohorta na VC jak najbardziej tak, z Gwardią sobie nie poradzi ale na szkielety zajebista w dodatku strasznie wkurzający jest sv na 6 i ward od parry na 6 często mi wchodził i gracz VC załamywał ręce, a kroxy koszą równie łatwo szkielety jak i małego wampira
Z wampir Lordem poradził sobie Oldblood z pirania bladem i potionem siły(chociaż dopiero użyłem go w następnej turze bo przeciwnik nie chciał mi uznać tego bo nie zadeklarowałem na początku tury ale OK wyszło i tak super) wystawiłem go na Carnim bo miałem nadzieję że on go dziabnie ale jedyne na co się przydał to odporność na terror bo w sumie nawet nie zabrał ani jednej rany Wampirowi.
Pierwszy raz zagrałem też Slanem na shadow no i całkiem nieźle się spisuje Ld zamiast siły na wondowanie to cudna rzecz ^^
Z braku lepszego miejsca piszę tu, ale wkońcu proszę o porady na armie więc luzik . Grałem w warhammera jeszcze jako mały dzieciak, pamietam 4 czy 5 edycje w miarę, a teraz wracam do moich kochanych lizaczków i liczę na kilka porad od lizardmeńskiej starszyzny. Co w pierwszej kolejności należy dokupić po skompletowaniu trzonu (masa skinek, troche saurusow, tg z batalionu, żabol, jacystam bohaterowie pokroju skink priesta czy lorda saurusów, do tego CO i 3 salki), pamiętam że x lat temu całkiem nieźle spisywały się kohorty z kroxami, tudzież luźne oddziały po 3-6 kroxów. Jak sprawa wygląda teraz ? Czytając nowy armybook od razu odstawiłem na półkę kawalerie lizaków, ciężko mi jednak z braku jakiejkolwiek prawie wiedzy stwierdzić grywalność kroxów w kohortach czy też samych, czy opłaca się więc zakupić na początek około 3 kroxów ? Czy może lepiej zainwestować w 2-3 razordony, z ktorymi to nie miałem absolutnie żadnego kontaktu, stąd kuszą mnie nowością, ale też ciekawą zdolnoscią, czy mogą zastąpić kroxy i pełnić funkcję taktycznego oddziału walcząco-strzelającego i odstraszającego lżejsze oddziały wroga swom s&s, co byścię więc doradzili na początek - kroxy czy razordony ? Nie pytam o Engine of Gods bo wydaje mi się absolutnie fantastyczny i niezbędny, dołączy do moich sił wraz z kolejnym boxem małych jaszczurek. Jak przedstawia się sprawa z terkami i chamkami ? Zawsze byłem miłośnikiem tych drugich, czy polecacie więc na początek oddział 6 takich komandosow, czy może lepiej popierniczyć kameleony i kroxy/razorki i zainwestować w mały oddział terek ? Chciałbym maxymalnie dobrze przepieprzyć wypłatę, liczę więc na liczne wypowiedzi i rady. Pozdrawiam
Chameleony są jednym z najlepszych oddziałów lizaków, więc jeśli masz okazję ich kupić, to nie ma co się zastanawiać (najlepiej od razu 12). Razordony to shit, a kroxy najczęściej widuje się w normalnych oddziałach po 6-8. Pamiętaj też, że mamy 8th edycję, czyli dobę występowania hord piechoty (zwykle oddziały do walki ręcz chodzą w klocach około 30 chłopa). A tematem ciut lepszym na tego typu pytania byłby ten.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Terki radzą sobie bardzo przyzwoicie z zabijaniem maszyn, lub jakiegoś tam śmietnika, ale przeciwko klocom są dość słabe. Za to salamandry są prawdziwymi mordercami kloców, zwłaszcza, jeśli wcześniej obniżysz przeciwnikowi tafa. Alternatywą dla morza skinków jest to, na czym grał kiedyś Golonka: slann z magią cienia, 2x saurusy, 2x kroxy, 2x chameleony, salamndry, engine i kohorty w roli odginaczek.
Wieszkto pisze:Wiesz gdybyś mnie nie traktował poważnie i nie czuł się winny to byś się tym postem nie tłumaczył tylko byś mnie olał a ty odpisałeś.Szaman pisze:wieszkto - zabawny jestes...
Haha NEKRO
Szanowni gracze jakie porady na ogry?
Szanowni gracze jakie porady na ogry?
Jak walczycie z bunkrem krasnoludzkim z mocnym dispellem (to jest więcej DD niż my PD i scroll, lub dwa) ?
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
Zależy co jeszcze tam jest. Jeśli nie ma organek, to jest z górki, bo skinki obłażą i plują. Musisz też próbować słońce/komety. Przydatny jest też chain lightning po maszynach, zerówka z heavena. Ważne jest, żebyś utrzymał większość armii w zasięgu liderki slanna i zastawił drogę do niego po wykorzystaniu przez krasie MRoCh. Jeśli nie wejdzie Ci jakiś spektakularny czar, to nie ma co marzyć o dobrym wyniku, no ale cóż.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.
Zakładam, że na euro krasie będą miały 2 klocki wariorów z dwurakami, niezabijalnego króla na tarczy, cannona, klopę, organki, 2 klopę/kowadło, Runę Cho no tu, klocek hamków, opcjonalnie żyrosa
"Nie może być kompromisu między wolnością a nadzorem ze strony rządu. Zgoda choćby na niewielki nadzór jest rezygnacją z zasady niezbywalnych praw jednostki i podstawieniem na jej miejsce zasady nieograniczonej, arbitralnej władzy rządu." - Ayn Rand
No to próbujesz zabić organy jak najwcześniej, żeby nie stracić osłony ze skinków. Skoncentruj się na jednym klocku, dwa odciągnij/zablokuj.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.