Empire VII ed.

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

Cord pisze:Wybierasz modlitwę w fazie magii i wchodzi ona automatyczne a żeby ja rozproszyć przeciwnik szasta skrollem bądź musi wyrzucić 5 lub więcej oczek kostkami rozproszenia.
a przypadkiem nie 4 lub więcej?

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Cord pisze:szasta skrollem bądź musi wyrzucić 5 lub więcej oczek kostkami rozproszenia.
Nie mam przy sobie Armybooka ale modlitwy mają Power level 4 więc są rozpraszane na 4+
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Racja, na 5 puszcza gryf czar z loru light.
Ostatnio zmieniony 13 sty 2008, o 17:03 przez Cord, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

Czyli grając przeciwko krasiom, którzy mają 4 kostki rozproszenia mam nikłe szanse, że taka modlitwa się powiedzie:( No chyba żebym miał kilku Kapłanów...i jeszcze trochę magów:)

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Raczej tak. Ale jeśli masz tylko jednego kapłana zawsze możesz podpuścić przeciwnika by dispelował na wszystkich czterech kościach i liczyć że wypadną dwie jedynki.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
argoth
Mudżahedin
Posty: 290
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: argoth »

No tak. Wielkie dzięki. Teraz to już mam jasność.

Awatar użytkownika
Wilqu
Falubaz
Posty: 1250

Post autor: Wilqu »

Sa!nt pisze:Raczej tak. Ale jeśli masz tylko jednego kapłana zawsze możesz podpuścić przeciwnika by dispelował na wszystkich czterech kościach i liczyć że wypadną dwie jedynki.
1. Saint super info o tej erracie mam nadzieje że to prawda i że nie powymyślali jakiś głupot.
2. Podpuszczanie to nie zdrowe jest z duchem walki
3. co do kapłana ja skutecznie gram na 1 kapłanie + 2 magów ..przeciwnik wypśtykuje się z kości na dispelowanie czarów magów (bądź nie IF :wink: ) a jak wymarnuje wszystkie kości rozproszenia modlę się wtedy i trudno modlitwa w grze:p można pomagać sobie jeszcze innymi boundami by mieć pewność ze dany oddział będzie np niezłamywalny.
Obrazek






_________________

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Wilqu:
1. Ja też bym się cieszył jakby tak było, zobaczymy jak będzie.
2. Podpuszczanie to może za mocne słowo, ale lekka sugestia typu: masz 4 kostki dispela... ;)
3. Taki zestaw mi też się sprawdza, kapłan z kradziejką bądź ring of doomfire i dwóch magów jeden z rodem i ring of volans a drugi z dwoma scrollami i tura magii należy do nas. Prawie jak HE.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

Niedawno kupilem army booka (bo niedawno zaczalem grac Empire) i musze przyznac, ze chyba specjalnie nie popsuli Empire w 7 ed...a może się mylę? Co byscie panowie-imperialisci zmienili w army booku?
Oczywiscie znam pewne mankamenty:

GS nie moga wziac magicznego sztandaru
White Wolfy praktycznie zniknely
Inzynier nie moze uzywac enchanted itemow
flagusie stracili 4T (i moim zdaniem sporo zyskali mogac byc w Core Units)

no, ale tak poza tym????

Awatar użytkownika
Reyki
Masakrator
Posty: 2438
Lokalizacja: ReyCast Event Team

Post autor: Reyki »

Helka stała się mało użyteczna.
Ogólnie Imperium trochę się zmieniło.
Poza nudnym standardem jakim 90% graczy turniejowych wystawia można całkiem fajne zestawienia wykręcić.
Gra w warzywniaku uświadomiła mi że zawsze chciałem zostać ogrodnikiem. Taki spokój, można się wyciszyć i bez napinki poturlać kostkami.

KFC-Karl Franz Chicken

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Co bym zmienił?
- Inżyniera na bardziej grywalnego, coś na podobieństwo Warrior Priesta jak go masz w armii możesz mieć dwa mortary na slot, i BS 5
- Great Swordzi magiczny sztandar must have jak Szkielety mogą mieć w nowych VC to oni nie? Nieporozumienie
- Halabardników ugrywalnić przez danie im ciężkich pancerzów na starcie
- Łuczników potanić do 6 pkt
- Free companies potanieć do 4 pkt
- Myśliwym dać długie łuki i możliwość zaczynania regimentu od 5 jednostek
- Inżynierowie do obsługi dział
- Taff 4 na flaglasach
- Gdy Grand Master jest w armii jeden IC idzie do corów
- Gdy General jest w armii jeden regiment GS do corów


Te dwa ostatnie nie konieczne, ale gdyby tak było cieszyłbym się jak małe dziecko przed gwiazdką.

Helka jest grywalna tylko teraz inaczej się nią gra, nie bez powodu mam 3 :lol: mi się sprawdza bardziej niż hellstorm
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Post autor: Murmandamus »

Saint rację ma!
Imperium jest bardzo interesujące jak się porzuci standardowe czołgi altar i inne nudy. Wiele jest opcji. Bardzo wiele. To najbardziej chyba uniwersalna armia pod niebem warhammera ustępująca jedynie orkom wydaje mi się albo nawet i nie. Helka nie jest zła. Potrafi swoje zrobić i chyba tylko dla niej warto kupić inżyniera sobie.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Więcej możliwych ustawień niż orkowie, ostatnio kolega powiedział mi, że zagra ze mną jeśli nie będę miał magii, strzelania, priestów i kawalerii i dało się coś sensownego ułożyć.

Co do inżynierów w helce świetna sprawa, zawsze możesz strzelać ze swojej broni gdy helka nie potrzebuje jego BS. Ostatnio mi się sprawdził.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Dołączam się do tandemu:
- halabardników mogli zrobić bardziej grywalnych
- wyższy BS i jakieś specjalne zasady dla inżynierów
- opcja przechodzenia do corów greatswordów i inner circli (miodny pomysł)
- zbroja na gryfa! przynajmniej ten heavy armour:) (w końcu faith, steel and gunpowder, no nie? :)
- stare zasady dla hellblastera mogłyby wrócić:/
- no i cieszyłbym się, gdyby nasz gienio miał co nieco lepsze statsy; przynajmniej jeden atak więcej i byłbym szczęśliwszy

Ale to wszystko trochę wymyślanie na siłę, bo nasz AB jest naprawdę zrównoważnony i ciekawie się składa z niego rozpiski. Nie nasza wina, że GW niechybnie zmierza do rzucenia balansu w grze na skraj przepaści (ASF u High Elves, AFI u Dark Elves, nowe magia i vampiry u VC... strach pomyśleć, co będzie w nowym booku do chaosu). Przynajmniej gra imperium bedzie dawała jeszcze więcej satysfakcji :)

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

po co od razu przechodzenie do corów, niech bedzie jak w 6ed czyli sa juz z bomby w corach, halabrdnikom dac nnp Al albo heavy armor, cos dla enginnera, leszy BS i jakis fajny gratis, no mus mag sztandar dla GS i przejscie jak jest general do cora i jak on jest moga wzisc sztandar do 100 punktow, huntsmeni maja longbow i 5+ no i duzo by jeszcze by było ;)

Awatar użytkownika
PAWLAK
Kretozord
Posty: 1822
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: PAWLAK »

Widze ze w koncert życzeń idziemy to ja chce IC w core'ach i ST za 250 p
"W sumie nie zmienia to nic tylko tyle że wyczułeś okazje i ją wykorzystałeś a ja byłem naiwny i dałem się wykorzystać. Nie martw się następnym razem nie będe uprzejmy i miły" AS1 vs. Dymitr

Awatar użytkownika
Crane
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3291
Lokalizacja: Biała Podlaska/ Warszawa - Czarne Wrony

Post autor: Crane »

IMO nie zrobia huntsmenow od 5+; pomyslcie o armii Empire na 3 dzialach, powiedzmy- hellblasterze, kusznikach/ handgunnersach i do tego odzdziale 5 hunstmenow do spowalniania przeciwnika.....toz to by byla masakra....

Cord
Chuck Norris
Posty: 398

Post autor: Cord »

Myślę że generałowi przydał by sie ten 1 atak chociaż i jakaś zasada dla piechoty, jakiś tam przeżucik czegoś albo coś HA dla halabardnika to też fajny pomysł ale co począć jak ci z gw maja gołębi mózg parowy zamiast ludzkiego.

Awatar użytkownika
Sa!nt
Falubaz
Posty: 1473
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Sa!nt »

Co do moich pomysłów są jak najbardziej realne i grywalne.
@Dr Crane
W 6 edycji huntsmeni mieli regimenty od 5+ i jakoś nie widziałem nigdzie ich. Była tylko linia hundgunnersów.
@Szkodnik
z tą zbroją to lekkie przegięcie. Nie wyobrażam sobie gryfa latającego w zbroi.
@Karl1299
dlaczego Ty zawsze masz takie podejście do wszystkiego?
Ale nasunąłeś mi jeszcze jeden pomysł. Możliwość dokupienia czołgowi ulepszeń jak w 6 edycji.
@Cord
Generał jest dobry jaki jest nie może mieć więcej ataków bo wjeżdżał by na ambicje Grand Masterowi.
squiq pisze:Mój Sigmar myśli inaczej.

Awatar użytkownika
szkodnik
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 178

Post autor: szkodnik »

Sa!nt pisze: @Szkodnik
z tą zbroją to lekkie przegięcie. Nie wyobrażam sobie gryfa latającego w zbroi.
No co Ty opowiadasz Saint :) Co to za ciężar dla takiej bestii polatać z kolczugą 8)

Sa!nt pisze: @Cord
Generał jest dobry jaki jest nie może mieć więcej ataków bo wjeżdżał by na ambicje Grand Masterowi.
Generał jest słaby, jaki jest. Ale rzecz jasna za swoje punkty lepszy być nie może :wink:

ODPOWIEDZ