Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
buniek
Chuck Norris
Posty: 443

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: buniek »

Gdyby bestigory kosztowały 10pkt to byłyby mocno gięte. Popatrz na koszt innych "elitarnych" oddziałów z GW. Może i mają stubborn albo inne takie pierdoły, ale bestigory nie są od tego, żeby mieć stubborn ino żeby mielić i zabijać :twisted:

A koszt minosów powinien się zmniejszyć o jakieś 5-8 pkt, bo 2 pkt to nie robią żadnej różnicy...

Centigorom to nie jest potżebny fast tylko koszt punktowy w granicach 15-20 :roll:

A gory z +1S to najlepszy oddział w tej armii i to wiadomo nie od dziś :mrgreen:

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Kminiłem nad 2 hordami Gorów: jedne klasyczne z BSB natomiast te drugie bez banera są średnie, może trzab by tam nawpychać herosów do oporu :wink: ale nie koniecznie wiem czy to ma sens bo Wargorom przyda się wpływ BSBka.

49 Gorów FCG + BSB
46 Gorów FCG + Beastlord generał klepacz, Duży Shaman Przemcia (MR + nożyk + 10WS), 2 Wargory klepacze.
4 rydwany
pełny zestaw odginaczek + psy

reszta mało ważna i według uznania - ambush, małe bestigory, shaman ze scrollem itp itd
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

Dibo pisze:Kminiłem nad 2 hordami Gorów: jedne klasyczne z BSB natomiast te drugie bez banera są średnie, może trzab by tam nawpychać herosów do oporu :wink: ale nie koniecznie wiem czy to ma sens bo Wargorom przyda się wpływ BSBka.

49 Gorów FCG + BSB
46 Gorów FCG + Beastlord generał klepacz, Duży Shaman Przemcia (MR + nożyk + 10WS), 2 Wargory klepacze.
4 rydwany
pełny zestaw odginaczek + psy

reszta mało ważna i według uznania - ambush, małe bestigory, shaman ze scrollem itp itd
Jakos do piechoty zniechecaja mnie stompy i thunderstompy. Oczywiscie jako gracz 'nieturniejowy' nie mam takiego doswiadczenia, ale wydaje sie, ze jednak dosc czesto mozna spotkac A-bombe, Hydre, Smoka (nawet) i sporo Duzej Piechoty (Trolle, Duze Ghoule czy wreszcie popularna armia Ogrow).
Po laniu jakie dostalem od WElfow na Trzech Drzewach (jak juz mowilem, 'nieturniejowy' :wink: ), kombinuje nad 6 Razorgorami. To musi sie sprawdzic: niezly ruch, SwiftStride, solidna sila i wytrzymalosc. Jedyna wada, to nieszczegolne modele.
Obrazek

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

ninjaska pisze:Po laniu jakie dostalem od WElfow na Trzech Drzewach (jak juz mowilem, 'nieturniejowy' :wink: ), kombinuje nad 6 Razorgorami. To musi sie sprawdzic: niezly ruch, SwiftStride, solidna sila i wytrzymalosc. Jedyna wada, to nieszczegolne modele.
Raczej nieszczególna Ld, I i WS :) (w tej kolejności)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Modele sa imo super. Niestety wady takie jak pokazano wyżej... na treemany weź death i losuj słońce ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
ninjaska
Chuck Norris
Posty: 385

Post autor: ninjaska »

wokrze pisze: Raczej nieszczególna Ld, I i WS :) (w tej kolejności)
No tak. Na Ld nie ma rady, duzo gralem Orkami i pamietam, ze albo masz zyjacego generala, albo armia wieje. Teraz troche tam sie pojawilo oddzialow I2P, wiec jest lzej.
Przy duzym oddziale RG, myslalem, zeby dolaczac na chwile do nich, Gorebulla. W pierwszej rundzie beda mieli odpornosc na psychologie, potem do przodu, GB odlaczony, Dark Chalice i liczyc na to, ze jednak przeciwnik nie wbije 6 ran. No i pamietac, by trzymac 'smietnik' dalej niz 6".
Ew. trzymac je blisko do generala i BSB i liczyc ze te przerzucane 8/9 wystarczy.
Na Ini i WS to chyba jedyna nadzieja w Miasmie?
Tak pomyslalem, ze maja jeszcze jedna wade wobec MinoBusa, mianowice brak magicznych atakow. No ale z kolei tu ta pogon na d6...
-Qc- pisze:Modele sa imo super. Niestety wady takie jak pokazano wyżej... na treemany weź death i losuj słońce ^^
Jest jeden wzor, ktory przy oddziale 6 modeli, moze wygladac monotonnie.
A to jeszcze podpytam. Wiekszosc potworow ma niskie Ini, wiec Slonce jest calkiem niezlym rozwiazaniem. Ale czy nie lepsze jest Pit of Shades?
Obrazek

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

ninjaska pisze:Ew. trzymac je blisko do generala i BSB i liczyc ze te przerzucane 8/9 wystarczy.
Na Ini i WS to chyba jedyna nadzieja w Miasmie?
W ten sposób blokujesz ich wysokie Mv - przy swojej prędkości mogą być niezłymi flankerami z powerem w CC. Ale oddalają się wtedy od BSB i genrała...
Na WS tak, ale miasma nie ochroni Cię przed tym co ponizej...
ninjaska pisze:Wiekszosc potworow ma niskie Ini, wiec Slonce jest calkiem niezlym rozwiazaniem. Ale czy nie lepsze jest Pit of Shades?
I tak, i nie. Pitka ma większy zasięg, a i mag ma jeszcze miasme. Słoneczko za to można rzucać do i z walki wręcz, a mag ma jeszcze snajperki. Co kto lubi :)

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Dała bozia GS? ^^ poza tym juz ustawienie ianczej robi efekt imo

Słońce lepiej trafia imo, o combacie nie wspomniawszy ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

tak tylko przewaga shadowa jest w ripach - d3T to bawet gory bez BSB z +1S robią dobrze nie wspominając o brzytwie

death to tylko chłopot fajne czary to -1S -1T i słońce, sniperka na LD z 8LD nie porządzisz, a na inne są MR, albo wardy na 4+

a słońce bez miazm na elfy jest średnim czarem, no i mistfire :P

wolę dużą dzidę :twisted: a na masówki to klątwa lasu :P

ps.: treekiny mają tyle samo I co cała nasza armia

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Pobawię się w adwokata diabła:
- -d3 do St i T są fajne, ale są RIP'ami (można zdjąć w turze przeciwnika), a ich levele są dość wysokie i efekt wcale nie jest gwarantowany... (na 13+ w 18" możesz osiągnąć efekt mniejszy niż na 9+ w 24")
- są w sumie dwa bezużyteczne (względne czary): shadow stead i brzytwa (za duży poziom; wymaga power scrolla) - niektórzy dodają do tego jeszcze pendulum (umówmy się: 2,5 czara nie ma sensu :) ) - w death tylko +fear/terror ma ograniczone zastosowanie
- w death masz 3 snajperki (dwie na 24") i są świetnymi wyciągaczami kości (co z tego, że masz o 1 Ld więcej - słaby rzut i nie ma maga / bsb, więc raczej nikt nie ryzykuje...; większość z tych ma minimalne wardy); poza tym snajperki z death genialnie ściągają maszyny :) (a z hagtree to już w ogóle)
- niedoceniany w bestiach doom&darkness - przeciwnik ma stubborna? so what? :) (a bsb nie ma po snajperkach...)
- co tak naprawdę Cię boli grając bestiami (zwłaszcza w eurocompie)? inne hordy? czy raczej maszyny i opancerzeni kowboje? a magowie wroga w oddziałach? - wg mnie raczej te dwa ostatnie, a tu snajperki się lepiej sprawdzają
- w bestaich są inne możliwości zapestkowywania przeciwnika niż pitka i słonko, a i ładnie się kombują ze snajperkami :)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

od tych dwóch wolę wilda :twisted:

a tak szczerze beasta 8)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

Ja muszę się zdobyć do zagrania na wildzie... death tez do wytestowania ale to jak mówi wokrze najbardziej bolą nas kowboje i upierdliwi magowie :D no i czasami duże potwory
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Khuman pisze:od tych dwóch wolę wilda :twisted:
a tak szczerze beasta 8)
Przemcio pisze:Ja muszę się zdobyć do zagrania na wildzie... death tez do wytestowania ale to jak mówi wokrze najbardziej bolą nas kowboje i upierdliwi magowie :D no i czasami duże potwory
I dlatego zamierzam przetestować 4lvl Wild, 4lvl Death i 2x2lvl Beast :twisted: (dam znać jak mi idzie - na dzień dobry zrobię sobie możliwie najgorszy test - na dwarfach)

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

hehe no ja dzis tez z dwarfami cisne :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

4wild+4best, choc 4 death jest super zwąłszcza z fetyszem. Choć doszedłem do wniosku ze najlepiej i tak zabija fetysh+feedback scroll... PAnie toż to potęga do kwadratu ^^ jak tylko był jakiś lord mag to w końcu poszedł gryźc piach ^^
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

a właśnie czy to działa razem?? :mrgreen:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

działa ^^ usćiślenia miota system. Na tratori kina bray scream snajperki cudze miscasty... nie ma rzeczy na która to nie działa prawie ; )
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

no to gniecie system :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Ja nie jestem szczególnym fanem feedback'a. Jeżeli widzę lecącego infernal gateway'a, 13th spell Skavenów czy dwellers'ów to wolę ich rozproszyć niż wcisnąć 3 zranienia (statystycznie przy 5PD i bez IF'ki - od tego przysługują ward'y, a i MR chyba też) i zaryzykować stratę klocka z bohaterami wartego jakies 700 punktów... W praktyce sprowadza się to do rzucania tego na 3 kostkowe czary, i ew. zdjęcia małego maga.

Problem jest też w tym, że trzeba znaleźć gdzieś te 50 punktów na magu... (na razie chyba wolę jednak wydać je Darkoth'a i ściągać monstery/przeszkadzajki i redukować oddziały - fajnie działa Przemciu, nie? ;) a pamiętaj, że miałem tylko staff'a :) )

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

life is brutal Wokrze ale jak wiesz bestyjki do opancerzonych nie należa :twisted:
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

ODPOWIEDZ