9th Age
Re: 9th Age
Oddział 15 tancerzy, dobre ☺. 90% będzie grało po 8 modeli.
A waye mocno boją się strzelania przeciwnika niestety.
A waye mocno boją się strzelania przeciwnika niestety.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Kolata ja nie zsuwalem z nikim bo rozum i godność czlowiecza kazala robic to wirtualnie : ) po prostu jakby dali chocby miesiac wczesniej info mialbym traye na trolle...
Co do 15tek tancerzy ja bym nie przesądzal. Meta jest nieustabilizowana glupio bedzie jak sie to okaze grywalne
Co do 15tek tancerzy ja bym nie przesądzal. Meta jest nieustabilizowana glupio bedzie jak sie to okaze grywalne

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Halo halo, a slayerzy? Znajdzie się jeszcze kilka kwiatkówLaik pisze:Jeszcze lepszy przykład to driady ze skirmishem - jedyna jednostka piechoty stricte CC ktora jest tak uposledzona.


@Qc
To nadal jest oddział przez który dowolny większy heros/potworek przechodzi bez mydła. Oddział w którym modele w drugim szeregu mają 1/3 siły, oddział który nie ma statica. Jednostka jest bardzo dobra ale nie gigantyczna
@Slayer
To mamy 2 ofiary.
To nadal jest oddział przez który dowolny większy heros/potworek przechodzi bez mydła. Oddział w którym modele w drugim szeregu mają 1/3 siły, oddział który nie ma statica. Jednostka jest bardzo dobra ale nie gigantyczna
@Slayer
To mamy 2 ofiary.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
Nie wiem jaka jest komunikacja z projektantami zasad 9th, ale raczej prędzej czy później wywalę ten skirmish z driad/slayerów i zastąpią to zasadą Light Troops i Hard Target.
Chociaż mogliby się pośpieszyć, bo ileż można grzebać w tym nieszczęsnym skirmishu, który winien zniknąć już dawno, jak kości artyleryjskie i wzorniki do maszyn.
Nie miałbym też nic przeciwko gdyby była jednolita zasada dla Fast Cavalry, Light Troops, Skirmish.
Pewną kwestią dyskusyjną są latacze z uwagi na trudność ustawienia w klocku - z drugiej strony ten problem zawsze rozwiązywał ustawienie modeli na różnych pułapach wysokości.
Chociaż mogliby się pośpieszyć, bo ileż można grzebać w tym nieszczęsnym skirmishu, który winien zniknąć już dawno, jak kości artyleryjskie i wzorniki do maszyn.
Nie miałbym też nic przeciwko gdyby była jednolita zasada dla Fast Cavalry, Light Troops, Skirmish.
Pewną kwestią dyskusyjną są latacze z uwagi na trudność ustawienia w klocku - z drugiej strony ten problem zawsze rozwiązywał ustawienie modeli na różnych pułapach wysokości.
Jakby ktoś nie zauważył:
After the hectic period between V1.0 and V1.3 we understand that many of you want to have a period of stability to play the game, and build new armies.
Therefor we are going to freeze the rules until the release of Version 2.0.
We have 3 simple reasons for this:
1. This gives everyone in the community a change to catch up, and play the game for a longer stable period than the last 6 months.
2. It also gives our design teams the time to work on version 2.0 and the new army books without distraction.
3. The rules are stable for a number of large tournaments so people can prepare (like the ETC).
This means:
No changes in the current full basic rule book until after the ETC.
No changes in the current army books until after the ETC.
No changes to the magic paths until after the ETC.
For the non ETC players, this means no changes until atleast the month of August.
What can happen in the meantime is:
1. We release beta tests of certain rules we want the community to test before the release of version 2.0.
2. We release the new full army rule books of certain armies.
3. We release compendium material for the game.
4. If a pressing problem is found with a rule it might be handled by a FAQ/Errata.
Please realize that these are possibilities, not promises.
We hope as the 9th Age staff that this period of rest will be well received by the community.
Please give your feedback and results of your games in 1.3 on the forum, we are slowly reaching the point where we will freeze the game for an even longer period of time, and the ACS members of your army forums are gathering your feedback in combination with the members of the data team to help the designers improve the game even further.
I have opened this topic here for you ask your questions about the freeze for us to answer!
Szczerze mówiąc cieszy mnie ta informacja. Co prawda bardzo chciałem zobaczyć nowy book do WDG, który jest już w dość zaawansowanym stadium produkcji i smutek mnie ogarnął, że trzeba będzie jeszcze ze 4 lub więcej miesięcy dłużej poczekać.
Ale z drugiej strony widzę dużo plusów. Po pierwsze mam wrażenie, że masa ludzi zaangażowanych w projekt jest przemęczona. Szczególnie niektóre jednostki mają na głowie jakby dodatkowy pełen etat. Ciągłe gonienie deadlinów musi się odbić na jakości. Wszystkim przyda się chwila oddechu i czas na spojrzenie na wszystko z dłuższej perspektywy.
A dla większości graczy to też dobrze, bo można w końcu coś więcej zaplanować apropos zakupów, malowania, drukowania kart, itd. Można sobie szlifować rozpiski, co jest szczególnie ważne pod kątem DMP i ETC. A dla graczy mniej hardkorowych będzie oczywiście wygodniej, gdy zasady pozostaną dłużej niezmienione.
Ale z drugiej strony widzę dużo plusów. Po pierwsze mam wrażenie, że masa ludzi zaangażowanych w projekt jest przemęczona. Szczególnie niektóre jednostki mają na głowie jakby dodatkowy pełen etat. Ciągłe gonienie deadlinów musi się odbić na jakości. Wszystkim przyda się chwila oddechu i czas na spojrzenie na wszystko z dłuższej perspektywy.
A dla większości graczy to też dobrze, bo można w końcu coś więcej zaplanować apropos zakupów, malowania, drukowania kart, itd. Można sobie szlifować rozpiski, co jest szczególnie ważne pod kątem DMP i ETC. A dla graczy mniej hardkorowych będzie oczywiście wygodniej, gdy zasady pozostaną dłużej niezmienione.
dobrze w świecie might and magic przyszedł czas aby tych czarujących kurdupli zastąpić dużymi chłopakami z siłowni
jest dobrze

- wind_sower
- Masakrator
- Posty: 2294
+1
Mi się podoba, że magia jest słaba. Granie bez magii ma sens, ludzie wystawiają różne opcje. Nawet zmniejsze formatu mi sie podoba. Zawsze są jakieś braki, trzeba się liczyć z własymi słabościami.
Mi się podoba, że magia jest słaba. Granie bez magii ma sens, ludzie wystawiają różne opcje. Nawet zmniejsze formatu mi sie podoba. Zawsze są jakieś braki, trzeba się liczyć z własymi słabościami.
Maluję dla Perfectly Painted Studio!
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
https://www.facebook.com/PerfectlyPaintedStudio/
perfectlypaintedstudio@gmail.com
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
W Herford wykluczyłeś.
Ale zgadzam się, magia jest wciąż ok, a ostatnio ją mocno wyrównali.
Ale zgadzam się, magia jest wciąż ok, a ostatnio ją mocno wyrównali.