b) Rzucasz kością na początku rundy walki jeszcze przed wyborem kto w kogo ma uderzyć.maciom pisze:jeśli jesteśmy w pojedynku a bohater przeciwnika udeża pierwszy a mój ork ma battleaxe of last waaagh to kiedy rzuca na - do WS
a) kiedy ja bije i dodaje sobie S i A a odejmuje WS
b) kiedy udeża przeciwnik bije już we mnie z minusowym moim WS
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Oj, fluffowo to całkiem pasuje Ty jakie byś miał niby morale, jakby jakiś naćpany grzybkami pokurcz dowodził Twoją armią?
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).
muchozol - oczywiście chodzi ci o taką sytuacje gdzie z najbliższego punktu podstawki manglera (nazwijmy go punktem a) jest taka sama droga do najbliższych punktów oddziału B i C [punkty te (odpowiednio B i C) są położone w miejscu najbliżej siebie i manglera - czyli na boku] tworząc w ten sposób trójkąt o przynajmniej 2 równych bokach AB i AC, a wysokość h (stanowiąca jednocześnie kierunek ruchy) dzieli podstawę BC na równe odcinki.
Wg RB i zasad random movement zakłada się jednostka wbijająca się w oddział robi szarżę, a szarża do doprowadzenie do kontaktu BTB, - jeśli chcemy to możemy szarżować na 2 i więcej oddziały. Jednak w zasadach AB jest napisane że mandlery są przesuwane 1" za oddział wypłacając mu hity. Jeśli chodzi o zasady trafiania w oddział robi to tak samo jak fanatyk, który ma podstawkę o r=1/2", manglery jeszcze nie mają sprecyzowanego rozmiaru podstawki, ale zakładamy że jest większy (50 lub 60). W obu jednostkach zapis dotyczący trafienia jest taki że trafiają w unit w liczbie pojedyńczej. Gdyby było przewidziane że manglery mogą trafić w 2 oddziały było by to wyraźnie napisane tak jak to jest w przypadku lotnika DD który ma podstawkę r=075".
Wg RB i zasad random movement zakłada się jednostka wbijająca się w oddział robi szarżę, a szarża do doprowadzenie do kontaktu BTB, - jeśli chcemy to możemy szarżować na 2 i więcej oddziały. Jednak w zasadach AB jest napisane że mandlery są przesuwane 1" za oddział wypłacając mu hity. Jeśli chodzi o zasady trafiania w oddział robi to tak samo jak fanatyk, który ma podstawkę o r=1/2", manglery jeszcze nie mają sprecyzowanego rozmiaru podstawki, ale zakładamy że jest większy (50 lub 60). W obu jednostkach zapis dotyczący trafienia jest taki że trafiają w unit w liczbie pojedyńczej. Gdyby było przewidziane że manglery mogą trafić w 2 oddziały było by to wyraźnie napisane tak jak to jest w przypadku lotnika DD który ma podstawkę r=075".
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
trochę może przekombinował, ale puenta jest taka, że kontakt z pierwszym oddziałem prowadzi do szarży i ustawieniem manglera w 1" za jednostką.
dzięki lucius
a tak w ogóle to mi raczej chodziło o taką sytuację:
aaaaaa bbbbb
aaaaaa bbbbb
aaaaaa
...../
..../
m
gdzie mangler stojący np. 2 " od oddziału "a" poruszy nam się o np. 15" , gdzie / pokazuje kierunek, przelatując przez "a" i lądując na/za oddziałem "b". No ale kontakt=szarży wszystko wyjasnia
dzięki lucius
a tak w ogóle to mi raczej chodziło o taką sytuację:
aaaaaa bbbbb
aaaaaa bbbbb
aaaaaa
...../
..../
m
gdzie mangler stojący np. 2 " od oddziału "a" poruszy nam się o np. 15" , gdzie / pokazuje kierunek, przelatując przez "a" i lądując na/za oddziałem "b". No ale kontakt=szarży wszystko wyjasnia
no racjaBrygu pisze:Niestety nie może nic "zachaczyć", ale spokojnie może zahaczyć.
podpis był nieregulaminowy
oddajcie podpis łobuzy
oddajcie podpis łobuzy
myślałem że chodzi Ci o sytuację
a|b
|
m
wtedy wali po 1.
a|b
|
m
wtedy wali po 1.
tu idzie po "a" a później po "b" tak jak fanol. LS zastanawia się nad tym by wprowadzić takie ograniczenie że jeśli się nie da ustawić modeli 1" za odziałem to przechodzi przez koleiny(e) (bez wypłacana hitów) aż do momentu kiedy będzie mógł być ustawiony 1" za oddziałem, ale na nasze szczęście jeszcze tego nie zbanowalimuchozol pisze: aaaaaa bbbbb
aaaaaa bbbbb
aaaaaa
...../
..../
m
Kalesoner pisze:Orki i gobliny są częścią tej siły, która wiecznie zła pragnąc, wiecznie czyni dobro.
Mam takie dwa pytania
1. Jeśli wsadzę gienia do rydwanu orczego z HA to będzie miał ASv na 5+ / 4+ (z rydwanu) / skumuluje się ?
2. Gdzie można znaleźć jakiś dodatek/patch do AB dla nowych orków ?
pozdrawiam
1. Jeśli wsadzę gienia do rydwanu orczego z HA to będzie miał ASv na 5+ / 4+ (z rydwanu) / skumuluje się ?
2. Gdzie można znaleźć jakiś dodatek/patch do AB dla nowych orków ?
pozdrawiam
"Przeklęta knieja. Zawsze mi przypomina te zniewieściałe elfy." Kagain
1. postacie w rydwanach dostają zawsze +1 do ochrony pancerza
edit: racja
edit: racja
Ostatnio zmieniony 19 kwie 2011, o 06:34 przez likaon, łącznie zmieniany 1 raz.
"Księga Armii Nocnych Goblinów"( 09.11.2011
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
http://www.docstoc.com/docs/94525591/No ... 99ga-Armii
Poprawione. Str. 105 rulebooka.likaon pisze:1. postacie w rydwanach dostają zawsze +1 do ochrony pancerza
@ Tomek - Dodam jeszcze, że musisz wiedzieć o tym, że można herosa oddzielnie atakować, tak jak w przypadku ridden monsters, co oznacza, że szef ma swojego sejwa, a chariot swojego.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
+1, traktuje się go jak monstera a za jazdę na monsterze masz plus jeden. chyba że zmienili to erratą
Edyta: Reksio pierwszy
Edyta: Reksio pierwszy