Skaveńskie Q&A

Skaven

Moderator: Hoax

ODPOWIEDZ
Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: Skaveńskie Q&A

Post autor: Andrzej »

Tak jest, ale pytanie, czy niezdany terror nie powoduje wymuszonego flee, a co za tym idzie mozliwa jest uciekczka od abomki.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Zadaj sobie pytanie czy na pewno abomka wzbudza terror :D i zanim coś napiszesz to przeczytaj 2 razy sekcje random movements i zasady terroru =P~

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Wszystko jest wyjaśnione w opisie zasady terror - random movement nie powoduje testu LD przy szarży terrorysty
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ok, faktycznie. A już miałem nadzieję... :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

no tak bo pedo elfy muszą uciekać przed męskimi, odważnymi i heroicznymi szczurami :mrgreen:

blink
Pseudoklimaciarz
Posty: 21
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: blink »

witam, mam pytanie ile mogę wystawić w armii wykopywaczek ?

Awatar użytkownika
M.T.
Kretozord
Posty: 1722
Lokalizacja: Brwinów

Post autor: M.T. »

3x Gutter Runnerzy z Warp Grinderem + oddziały Night Runnerów z Warp Grinderem

Awatar użytkownika
warkseer
Wodzirej
Posty: 741
Lokalizacja: żyrardowskie kanały

Post autor: warkseer »

nawet na 30000000pkt??

W sumie to chyba nie jest doprecyzowane pytanie. O jakich punktach mówisz?

Grałem w najnowszą edycję 2 razy, więc wybaczcie, że czepnąłem się "z dupy". Sam jestem ciekawy odpowiedzi
Obrazek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3166
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Do 3k wystawisz max 3x takie same spece, czyli 2x gutterzy mogą się zakopać oraz 1x night runnerzy (połowa oddziałów gutterów, zaokrąglając w górę, może się zakopać). Powyżej 3k (grand army) możesz mieć 6 takich samych speców, więc 3x gutterzy mogą się zakopać. Limit NR jest dalej taki sam ze względu na ich zapis z armybooka.
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Gibon

Post autor: Gibon »

Witam,

szybkie pytanie dla doświadczonych graczy:

opłaca się wystawiać Doomwheel w rozpach ?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

tak
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Gibon

Post autor: Gibon »

A dlaczego ? Tzn na jakie jednostki to można śmiało rzucić i ewentualnie jakie obrać taktyki do tego :) ? Bo nie za bardzo wiem czy zainwestować w Doomwheel.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Gallanomen pisze:Witam,

szybkie pytanie dla doświadczonych graczy:

opłaca się wystawiać Doomwheel w rozpach ?
po głębszych przemyśleniach i ograniu doszedłem do wniosku, że jest to słaby model - jest bardzo zero-jedynkowy.
Jak trafisz na armie na smoku czy innym largu to jest fajny, ale jak trafisz na armie opartą na piechocie (a teraz jest większość takich armii) to jest mu ciężko się spłacić

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Sry, ala imo nie masz racji. Jasne, jak pakujesz się od przodu w horde z GW to giniesz. Ale jak wpadniesz 50 slavami od przodu i doomwhelem od boku, to jest zupełnie inna historia. Jak za 150 pkt jest spoko.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Goglem
Wodzirej
Posty: 773
Lokalizacja: Koszali, Klub Zad Trola

Post autor: Goglem »

Za te punkty są bardziej korzystne opcje... Doomwhell się w ogóle na piechotę nie nadaje - co chcesz posmyrać przeciwnika atakami z siłą 2... Jak doomwhell jest w walce z czymś więcej niż tylko śmietnikiem przeciwnika to utyka i zostaje tam, a następnie jest szybko rozkręcany. W mojej rozpisce nie ma dla niego miejsca. Nie ma thunderstompa nie jest unbreakable...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

d6+1 hitów w szarży, a potem d3 robią swoje. To s6, więc rani zawsze na 2+, no i jest przed atakami. Ja na stratego biorę go na pewno.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mr. Hyde
Mudżahedin
Posty: 286
Lokalizacja: Koszalin Zad Trolla
Kontakt:

Post autor: Mr. Hyde »

Mam pytanie dotyczące doomwhella ze względu na to że posiadam polski podręcznik.
W opisie zasady miażdżenie wroga jest napisane że koło ma 2k6 ataków do każdej walki czyli jeśli np. zaszarżujemy coś i w następnej turze coś nas zaszarżuje czyli stykamy się z 2 oddziałami w walce to do prócz k3 z s6 pierwszy oddział bijemy 2k6 a potem rzucamy 2k6 na kolejny?

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

w każdej fazie walki masz 2k6 ataków z siłą 2 jak je rozdzielisz to już Twoja sprawa
Obrazek

Gibon

Post autor: Gibon »

Mam pytanie co do dzwonu, a mianowicie. Jeśli gracz zaszarżuje nam na dzwon to ma do wyboru w kogo może bić tj. Grey Seer, popychaczy lub Rat Ogra - i tu rodzi się moje pytanie - gdy przeciwnik zabije Rat Ogra podczas walki wręcz to czy dzwon przestaje dzwonić tj. gdy rzucamy 3D6 i rozpatrujemy skutki ?

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

Nie można bić w ogra. Można bić albo po Seerze albo po dzwonie
Obrazek

ODPOWIEDZ