Nowa Edycja
Moderator: Shino
Re: Nowa Edycja
scorp to monster więc ma zasadę stomp
co do Horeka's, wydaje mi się że ten "ignore" tyczy się zdawania paniki w razie zjechania 25% wroga tylko brzmi faktycznie jakby miał po nim byc CR, ale to imo
co do Horeka's, wydaje mi się że ten "ignore" tyczy się zdawania paniki w razie zjechania 25% wroga tylko brzmi faktycznie jakby miał po nim byc CR, ale to imo
1 Unstable to normalne sypanie się, tracisz tyle ran o ile przegrałeś walkę.Terael pisze:A ja mam prośbę. Czy mógłbym mi ktoś napisać o co chodzi z tą zasadą Unstable u Undeadów? Przeglądałem większość tematów o 8ed ale nie znalazłem nic na ten temat.
DoE idzie w odstawkę...Może ja jakiś zamulony jestem albo czytać nie umiem ale dla mnie ten zapis sugeruje, że teraz każdy hero może dołączyć do chariotówPage 25 – Skeleton Chariots, Chariot Units box-out
Change the the fourth bullet point to “Units of Skeleton
Chariots can be joined by characters.” Ignore the final bullet
point.
Czyli wogóle herosi na wózkach nie dołączą?
Ciekawe jak to jest z tym los'em (tlos'em) oddziałów w walce... pewnie zasłaniają ale jakby odział przeciwnika miał większy front od naszego to coś by tam okiem mógł rzucić na kaszkiet
Lipa, że Thunderstomp nie dziła z UA
A tak w ogóle to zasady jak hate i inne przeżuty oraz kb, poison, etc działają z Stomp/Thunderstomp?
A do jakiej grypy jednostek należy Skorpion?Albo mi się wydaje albo po smiting'u w HtH jest CR teraz, tudzież liczy się to do CR po combacie (w sumie to drugie jest nieuzasadnione). Liczę na to, że w RB jest coś co rozwieje moje wątpliwości.Page 35 – Horekhah’s Incantation of Righteous Smiting
Ignore “There is no combat resolution, but if enough casualties
are caused the enemy unit must take a Panic test.”
Gdyby rzeczywiście był CR to fakt, że ze smit'a są ataki nie tylko z modeli w BtB (jak opisuje czar) to moglibyśmy coś tam powalczyć
Edit.
No i jeszcze nasuwa mi się pytanie czy w zasadzie Undead ujednolicili, że można wardować/regenerować rany z CR?
2 To co zacytowałeś oznacza, że bohaterowie mogą przyłączać sie do oddziałów rydwanów.
3 Hate i poison nie działa, bo nie rzucasz na trafienie przy stompie, za to KB skorpiona oczywiście działa.
4 Skorpion to nie monster tylko monstrus beast.
5 Nie liczy się do CR, jest w fazie magii a nie walki, wg. podręcznika oddziały w walce wręcz nie testują paniki.
Unbreakable wystarczy
No chyba, że coś zmienili w 8ed...
A ja muszę z przykrością stwierdzić, że ciężko jest zmieścić CoS + 3LP na 2250pts
Na max itemach daje to 660 pts (nie wliczając koni) a mamy do dyspozycji 562 punkty. Wywalić 100pts z itemów oznacza, że albo hiero albo CoS będzie bez ochrony
No może na upartego by coś wykombinował ale słabo to widzę...
Można wziąć by HLP ale w tedy znowu króla ciężko upchać...
PS. Dzięki za odpowiedzi
Edit.
Czy jest coś w RB co sugeruje, że TK też są ograniczone w inkantacjach do 12PD? Bo w AB ani Erracie nie doszukałem się tego
Jedynie taki cytat mi się przed oczy nasuwa:
No chyba, że coś zmienili w 8ed...
A ja muszę z przykrością stwierdzić, że ciężko jest zmieścić CoS + 3LP na 2250pts
Na max itemach daje to 660 pts (nie wliczając koni) a mamy do dyspozycji 562 punkty. Wywalić 100pts z itemów oznacza, że albo hiero albo CoS będzie bez ochrony
No może na upartego by coś wykombinował ale słabo to widzę...
Można wziąć by HLP ale w tedy znowu króla ciężko upchać...
PS. Dzięki za odpowiedzi
Edit.
Czy jest coś w RB co sugeruje, że TK też są ograniczone w inkantacjach do 12PD? Bo w AB ani Erracie nie doszukałem się tego
Jedynie taki cytat mi się przed oczy nasuwa:
Fakt, że dotyczy to czego innego no ale takie stwierdzenie, że moc inkantacji to nie PD jest chyba istotnym faktem w dyskusjiChange the fourth & fight paragraphs to “The Incantation
chosen is automatically cast, without using any power dice from
the pool. The casting result for the opponent to dispel is
determined by rolling 2D6 in the case of a Priest’s Incantation,
and 3D6 in the case of a High Priest. Note that these are not
power dice, and are not affected by things that affect power
dice. Also, these totals cannot be modified (either up or down),
except for the Staff of Mastery (see page 39).”
Każdy Undead z TK ma teraz Unbreakable i Unstable special rules. Po prostu zasada Undead nie jest rozwalona na parę drobnych zasad, ale skupiona w tych dwóch. Unbreakable wciąż daje Immune to Psychology.Mazi88 pisze:Page 21- Immune to Psychology
Ignore this special rule
wtf? Testujemy feary etc?
High Priests i Priests mają wciąż 3T. W przypadku casketu, będzie się to liczyło jedynie w walce wręcz, kiedy to można specyficznie atakować Priestów. Przy strzelaniu używa się T maszynki, w tym przypadku 10T.Czy każdy high priest w tej edycji ma 3 tafa czy tylko ten załogant cascetu?
"Remember, a Dwarf's only as big as his beard."
Tak ja już grałem dokładnie 3 bitwy i 3 x z DE.Rozpiskę miałem taką:
Unnamed2500 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 265 Pts
Casting Order (x1); General
Destroyer of Eternities
Collar of Shapesh
1 Liche High Priest @ 295 Pts
Cloak of the Dunes
Neferra's Plaques of Mighty Incantations
1 Liche Priest @ 330 Pts
Dispel Scroll
Hieratic Jar
Casket of Souls
1 Liche Priest @ 140 Pts
Brooch of the Great Desert
22 Skeleton Warriors @ 226 Pts
Bow; Standard; Musician
War Banner
Champion
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow Champion @
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow Champion @
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
23 Tomb Guard @ 358 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph
Champion
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
1 Bone Giant @ 220 Pts
Klopy sie sprawdzają bo zabijają hydry jak chcą.Kaszkiet też fajnie zabija.Gigant jak wpada to wyjaśnia sytuacje.NO i to by było na tyle bo jak przeciwnik dochodzi to nie mam nic do powiedzenia poprostu zabija jak chce.
2 x remis i jedna maska mniejwiecej taki bilans miałem:D
Khemri nie ma się czym bić i tu jest najwiekszy problem.
Unnamed2500 Pts - Tomb Kings Army
1 Tomb King @ 265 Pts
Casting Order (x1); General
Destroyer of Eternities
Collar of Shapesh
1 Liche High Priest @ 295 Pts
Cloak of the Dunes
Neferra's Plaques of Mighty Incantations
1 Liche Priest @ 330 Pts
Dispel Scroll
Hieratic Jar
Casket of Souls
1 Liche Priest @ 140 Pts
Brooch of the Great Desert
22 Skeleton Warriors @ 226 Pts
Bow; Standard; Musician
War Banner
Champion
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow Champion @
10 Skeleton Warriors @ 90 Pts
Bow Champion @
2 Tomb Swarm @ 90 Pts
23 Tomb Guard @ 358 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician
Icon of Rakaph
Champion
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
1 Tomb Scorpion @ 85 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
1 Screaming Skull Catapult @ 110 Pts
Skulls of the Foe
1 Bone Giant @ 220 Pts
Klopy sie sprawdzają bo zabijają hydry jak chcą.Kaszkiet też fajnie zabija.Gigant jak wpada to wyjaśnia sytuacje.NO i to by było na tyle bo jak przeciwnik dochodzi to nie mam nic do powiedzenia poprostu zabija jak chce.
2 x remis i jedna maska mniejwiecej taki bilans miałem:D
Khemri nie ma się czym bić i tu jest najwiekszy problem.
Powiedzcie mi gracze TK: czemu nie zachwycacie się używaniem boundów w Waszej armii? Macie zwykle na 2,5 k Kinga (2 inkantacje po kostce), dużą liszkę (2 inkantacje po 3 kostki), 2-3 liszki małe (2-3 inkantacje po 2 kostki), kaszkiet (2 kostki) a zużywacie 0 PD z waszych 2d6, które się Wam należą. Po wsadzeniu 3 boundów (szmata lecząca np na szkielety piesze, bound z AB:TK na liszkę na koniu, oraz bound z RB na inną liszkę) do rozpiski okazuje się, że przeciwnik MUSI wpuszczać więcej, bo dochodzą boundy. A boundy złe nie są, za pomocą 3d6 S2 opędzacie się od śmiecia (fasty / terki itp), d6 S4 do zabijania łuczników oraz dodatkowe leczenie, które na pewno będą wpuszczać (bo będziecie rzucać na to np 3-4 kostki nawet!). Jak sobie policzycie, to na turę macie 14 kostek z inkantacji/kszkietu (liczę 2 małe liszki), a do tego statystycznie 7 PD z boundów. A przeciwnik ma zwykle 4-5 DD... I nie może już dispelować rzutu "1" na inkantacji kinga po prostu zdejmując kostkę z puli: na 1-2 mu się nie udaje!
a czy nie ma przypadkiem ograniczenia do maks 12 PD gdzei kazdy bound spell tez sie liczy jako 1 PD?
w podreczniku tez jest zapisek ze mozna max 12 PD wygenerowac w turze z tym ze dopiero teraz doczytalem ze inkantacje nie korzystaja z PD :]
zdaje sie ze PD khermi potrzebuje tylko zeby bound spelle rzucac
- gerald_tarrant
- Masakrator
- Posty: 2630
- Lokalizacja: Liverpool/Wrocław
nie można nie rzucać, zawsze musisz wykonać rzut na Winds of Magic