ETC 2012
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2012
Latwo, swiniaku!

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
- Cauliflower
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7659
- Lokalizacja: Ordin, Warszawa, Polska, Świat
Smiechu pisze:Jednak lubią Polaków![]()
Czyli była by jednak szansa na to by Kudłaty też przeszedł
Chyba nie.
Czytaj.
Please note that should a candidate from a country be elected, the next candidate in terms of vote from the same country will have to step down
Shino, jako że de facto zająłeś pierwsze miejsce, uważam że powinienneś rozpocząć obrady w ekipie i ubiegać się, albo nieformalnie nawet być, osobą dyktująca tam warunki. Tak jak Barb pisał, od razu napisać posta, pogratulować reszcie, rozesłać wiadomosci do reszty i zacząć pracę podkreślając fakt, że tak naprawdę wszystkim zalezy na jak najszybszym drafcie, aby można go było testować i ewentualnie zmieniać. I nie mówię tego, bo uważam że jesteś debilem, tylko bo to nasz wspólny interes i warto o niego zadbać


P.S.
Ekipa nie jest zła. Dobrze, że nie wszedł Grek. Trzeba dogadać się z tym Razonem i dan heelanem i będzie git.

malfoj pisze:Ty to zawsze musisz kogos upokorzyc przy stole

Shino, graty; mam pytanko, kontaktowałeś się lub miałeś już jakąś koncepcję na jaki format miałoby być Ojro?? pytam tylko o format, nie restrykcje 

- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jak sie podoba SLoS? Dla niezorientowanych:
Przy okazji - Kanadian, swietna sygnaturka :] Gratulacje! Pieknie cisniesz tam Graneruda, bardzo mi sie to podoba.Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Durne. Zbyt bardzo uproszczone. Mam nadzieję, że Shino zagłosuje na ubiegłoroczny LOS.swieta_barbara pisze:Jak sie podoba SLoS? Dla niezorientowanych:
Przy okazji - Kanadian, swietna sygnaturka :] Gratulacje! Pieknie cisniesz tam Graneruda, bardzo mi sie to podoba.Simple Line of Sight
All units and terrain pieces are divided into the following three categories.
Blocking: Hills, Buildings and impassable terrain.
These block Line of Sight, even to other blocking terrain (You can't see through it).
Non-Blocking: Rivers, marches and swarms.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
Interfering: All other terrain and units.
Does not block Line of Sight (You can see through them/it).
If you shoot through interfering units or terrain there is a -2 to hit penalty, only -1 for woods (never
cumulative).
If shooting at a large target, units in buildings or on hills there are no to hit modifiers for interfering
or non-blocking terrain or units, unless it is an interfering wood.
When such a unit is doing the shooting there are no to hit penalties for interfering or non-blocking
units or terrain, other than interfering woods.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:
Zawsze chciałem być w Nemezis
W praktyce różni się bardzo! Ucina właściwie do zera użyteczność taktyczną z zasłaniania się. Nie zasłonisz się wtedy od magic missli i maszyn wojennych. Mniej taktyki na stole. Nie fajne.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
- Arbiter Elegancji
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4807
- Lokalizacja: Warszawa
Raczej nie przejdzie bo dość mocno pomaga defensom (można sobie kitrać maszynki za unitami^^) a jak wiadomo nikt nie lubi Krasi i Imperium na maszynach 

Barbarossa pisze:Piszesz o pozytywnych wypowiedziach ludzi z Heelenhammera, którzy "zjedli zęby na WFB" - sorry, ale zęby na WFB to zjadłem ja, a to są angielscy gracze, których wiele razy bez problemów rozjeżdżaliśmy bo nigdy nie ogarniali na takim poziomie, jak top w Polsce. Ci ludzie nie są dla mnie ekspertami, to leszcze z podcastem..
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Pamietaj, ze dziala to w dwie strony.Arbiter Elegancji pisze:Raczej nie przejdzie bo dość mocno pomaga defensom (można sobie kitrać maszynki za unitami^^) a jak wiadomo nikt nie lubi Krasi i Imperium na maszynach
Mi sie nawet ten SLoS podoba, trzeba bedzie nauczyc sie inaczej grac.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Od dawna tak sie gralo w calej wlasciwie Europie - gorki sa do nieba. Tylko w Polsce zesmy mieli na swoj wlasny system.
TO oddział który jest w budynku nie ma żadnego covera ?!
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14649
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Jeszcze lepszy motyw Angole podniesli - jak ruszysz oddzial, nie mozesz juz go pozniej dotykac.
Wg. RB: 'The player picks one of his units and moves it . . Blah bah. Once the chosen unit has finished it's movement the player can pick and move another unit . . . "
Czyli np. nie ma motywu, ze ruszamy regiment A, potem B, a potem zmieniamy jeszcze kat widzenia oddzialu A.
Bardzo mi sie to podoba. Trzeba lepiej zaplanowac faze ruchu, w konsekwencji bedzie to bardziej progamerskie :]
Wg. RB: 'The player picks one of his units and moves it . . Blah bah. Once the chosen unit has finished it's movement the player can pick and move another unit . . . "
Czyli np. nie ma motywu, ze ruszamy regiment A, potem B, a potem zmieniamy jeszcze kat widzenia oddzialu A.
Bardzo mi sie to podoba. Trzeba lepiej zaplanowac faze ruchu, w konsekwencji bedzie to bardziej progamerskie :]