8 edycja- pytania

Jak zaszarżować trzy oddziały na raz, strzelać z łuku ze sztandarem w ręku i schować przed ostrzałem wielkiego spaślaka w grupie pokurczów.

Moderatorzy: Shino, Lidder, kudłaty, Furion

Zablokowany
Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Re: 8 edycja- pytania

Post autor: Myth »

Nigdzie tego nie znalazłem, ale wolę zapytać: czy maszyna testuje panikę, jeśli utraci załoganta z wrogiego ostrzału/magii? A jeśli straci go na skutek niewypału?
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

katerek
Masakrator
Posty: 2986
Lokalizacja: Salamandra Włocławek

Post autor: katerek »

Testuje RB str.110 tylko nie ucieka ale nie może strzelać w następnej fazie strzelania

edit:of kors chodzi o testy paniki dla całej maszyny bo teraz nie ma czegoś takiego jak załoganci
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 10:00 przez katerek, łącznie zmieniany 1 raz.
Klub Gier Bitewnych SALAMANDRA - Włocławek

Myth
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3175
Lokalizacja: Warszawa, 8 Bila

Post autor: Myth »

Dzięki serdeczne za szybką i rzeczową odpowiedź :-)
www.marnadrukarnia.com - druki 3D i turnieje.

Awatar użytkownika
Gremli
Mudżahedin
Posty: 328

Post autor: Gremli »

A to nie jest tak przypadkiem że maszyna nie ma załogantów, tylko 3W? i jak traci 1W to nie ma paniki?
Ja tu tylko sprzątam.

Awatar użytkownika
Byro
Niszczyciel Światów
Posty: 4058
Lokalizacja: Wudzyn - Ostland

Post autor: Byro »

Tak, załoganci nie schodzą jako tacy,oni są jedynie reprezentacją Woundów maszyny.
Coma pisze:I po co czytasz komentarze sfrustrowanych miernot?
Niech się durnie trują jadem, oszczędź sobie złego.

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Też tak to zapamiętałem. Panikę maszyną można oblać jak w okolicy zostaną zniszczeni jacyś kumple ale nie od ostrzału samej maszynki.

Maciek

Awatar użytkownika
bless
Pan Spamu
Posty: 8444
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: bless »

Wrzucam jeszcze raz tu, bo Kołata wrzucił pytanie do mało chodliwego tematu:
Kołata pisze:Mamy squig herda w takiej formacji (3 szeregi po 2 modele):

:mrgreen: :mrgreen:
:twisted: :twisted:
:twisted: :mrgreen:

:mrgreen: - goblin
:twisted: - squig

W walce od przodu przeciwnik uderza pierwszy i:

1. zabja 1 goblina. czy na jego miejsce wchodzi i oddaje squig, goblin czy mogę sobie wybrac?

2. ile ran maksymalnie może nabic przeciwnik stykajacy się tylko od przodu i tylko z goblinami?
Kwestia działania squig herda jest naprawde interesujaca, bo ten oddzial slabo chce wspolpracowac z nowymi zasadami.

Z jednej strony napisane jest, że w miejsce zabitego wchodzi model, ktory stał za nim. Z drugiej strony napisane jest, ze straty zdejmuje sie z tylnych szeregów.

Jezeli w pierwszym szeregu (szerokim powiedzmy na 5 modeli) są gobliny, w szeregu za nimi sa Squigi, a w ostatnim szeregu znowu sa gobliny (modele w oddziale mozna ustawiac dowolnie), to po zabiciu 5 goblinow w pierwszym szeregu są..... No właśnie:

a) squigi, ktore weszły z drugiego szeregu w miejsce zabitych goblinów. Squigi stoja teraz w pierwszym szeregu, wiec jesli gobliny nie atakowały, to squigi wykonuja teraz po dwa swoje ataki. kolejny szereg squiów, ktory przed zabiciem goblinów byl trzecim szeregiem a teraz jest drugim szeregiem, wykonuje supporting attacks.
b) gobliny, pod warunkiem, ze jest ich wystarczajaca liczba, by pokryc straty w pierwszym szeregu. Jezeli zostalo zabite 5 goblinów, to zdejmujemy straty z tylnego szeregu (w kazdym razie nie z pierwszego) a w pierwszym szeregu wciaz sa gobliny. Squigi z drugiego szeregu robia supporting attacks.

??
Obrazek

Awatar użytkownika
Drwal
Falubaz
Posty: 1448
Lokalizacja: Gdańsk - SNOT

Post autor: Drwal »

czy moge rzucic sobie na oddział w którym jestem augment spell? Niby potrzeba line of sight, ale nie ma nic napisane też, że mogę rzucać to na własne oddziały, w których jestem, a logicznie patrząc to będąc magiem w oddziale to zawsze widze róg figurki obok, także wnioskowałbym, że jest to dozwolone.

Ale poczekam aż ktoś mądrzejszy się wypowie ;)

mlepkows
Wodzirej
Posty: 732

Post autor: mlepkows »

Nie potrzebujesz widzieć celu... W zasadzie brak jest ograniczeń przy augument/hex.

Maciek

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Drwal pisze:czy moge rzucic sobie na oddział w którym jestem augment spell? Niby potrzeba line of sight, ale nie ma nic napisane też, że mogę rzucać to na własne oddziały, w których jestem, a logicznie patrząc to będąc magiem w oddziale to zawsze widze róg figurki obok, także wnioskowałbym, że jest to dozwolone.

Ale poczekam aż ktoś mądrzejszy się wypowie ;)
W zasadach tego nie ma.
W tabelce w Reference jest po prostu błąd.

pozdrawiam
Obrazek

Awatar użytkownika
bigpasiak
Ciśnieniowiec
Posty: 7714
Lokalizacja: Syberia

Post autor: bigpasiak »

Bless w takim mieszanym unicie i z różnymi statystykami deklarowałbym dokładnie które ataki w co idą i mogło by to sporo rozwiązać.
Ciężko powiedzieć co zastępuje co, wiadome jednak jest to iż jeśli coś nie atakowało to wypłaca swoje ataki.
Chyba bym optował że modele zza pleców wskakują na miejsce zabitych z przodu...
The wood hold peace for thos who desire it, but those who seek battle will find me...
The forest has as many eyes as leaves...

Far over, the misty mountain Cold, to dungeons deep and caverns old.
The pines were roaring, oooooon the hight...
Abandoned

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9577
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Moim zdaniem również najsensowniejsze wyjście. Model zza pleców wchodzi za zabitego. W przypadku ataku z boku na tej samej zasadzie, model z przeciwnego boku.

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

co oznacza skrót FoF??

Awatar użytkownika
Lidder
Niszczyciel Światów
Posty: 4679
Kontakt:

Post autor: Lidder »

Kołata pisze:Moim zdaniem również najsensowniejsze wyjście. Model zza pleców wchodzi za zabitego. W przypadku ataku z boku na tej samej zasadzie, model z przeciwnego boku.
tak bylo w 7. teraz sciagasz modela z tylu.
Lenart pisze:co oznacza skrót FoF??
Friend or Foe

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

a mozesz powiedziec co to oznacza w sensie jaka zasada?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

to znaczy, że coś co ma tę zasadę działa na unity zarówno Twoje jak i przeciwnika

Lenart
Falubaz
Posty: 1194

Post autor: Lenart »

czy banner of the world dragon dziala rowniez na magiczne ataki w cc?

Awatar użytkownika
gerald_tarrant
Masakrator
Posty: 2630
Lokalizacja: Liverpool/Wrocław

Post autor: gerald_tarrant »

Lenart pisze:czy banner of the world dragon dziala rowniez na magiczne ataki w cc?
nie, masz to zaznaczone w opisie przedmiotu

Pedros
Oszukista
Posty: 856

Post autor: Pedros »

czy zgodnie z tym, że Couldron of Blood stracil zasade WarMachine, może on już szarżować i musi testować frenzy?

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz
Posty: 1431
Lokalizacja: Nicea\Warszawa

Post autor: Soulferin »

Pedros pisze:czy zgodnie z tym, że Couldron of Blood stracil zasade WarMachine, może on już szarżować i musi testować frenzy?
Masz wyraźnie napisane w erracie: Unit type :arrow: War Machine, a skoro jest machiną to nie moze szarżować z frenzy ponieważ takie są zasady machin.Frenzy daje ITP oraz +1A każdej z wiedźm.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2010, o 22:24 przez Soulferin, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Zablokowany