Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Re: Jak zostać Generałem - czyli początkującego pytań kilka

Post autor: Mortipher »

jak jest w tej edycji: jak dam postać na koniu bez bardlingu do lekkiej to traci ona zasady fasta?

Krzysiek_312
Oszukista
Posty: 782
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Krzysiek_312 »

Tak, do kiedy bohater znajduje się w tym oddziale.
Obrazek

weemanx
Plankton
Posty: 1

Post autor: weemanx »

Witam, postanowiłem grać w Warhammera, pooglądałem sobie wygląd różnych armii i wybrałem High Elfy głównie ze względu na konnicę, która jest piękna. Do rzeczy, możecie mi pomóc w zrobieniu rozpiski na 1500 pkt? Kupiłem już: Księgę Armii, 2 pudełka łuczników, 1 pudełko włóczników, 1 pudełko jazdy, 13 Białych Lwów, 2 magów na piechotę i 1 konno, bohatera z łukiem i Powtarzalną Balistę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

weemanx pisze:Witam, postanowiłem grać w Warhammera, pooglądałem sobie wygląd różnych armii i wybrałem High Elfy głównie ze względu na konnicę, która jest piękna. Do rzeczy, możecie mi pomóc w zrobieniu rozpiski na 1500 pkt? Kupiłem już: Księgę Armii, 2 pudełka łuczników, 1 pudełko włóczników, 1 pudełko jazdy, 13 Białych Lwów, 2 magów na piechotę i 1 konno, bohatera z łukiem i Powtarzalną Balistę.
zmartwię Cię, HE mają ładna kawalerie, ale tak jak wszędzie ustępuje ona pola piechocie.
Choć czasem 6-7 Dragon Princów są wykorzystywane.

na 1500 potrzebujesz:
maga - ok 185 pkt
nobla sztandarowego armii (możesz przerobić tego z łukiem) - ok 170 pkt
2 oddziały łuczników - jeden 20+ z pełną grupą dowodzenia, drugi mniejszy - min 375 pkt
za resztę wrzucasz białe lwy, balistę, orły (kup jakiegoś) i kawalerie, jak punktów starczy :)

pozdrawiam
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jak myślicie, na parówkę lepiej wziąć annuliana, czy niszczarkę? Skłaniam się raczej do annuliana, ale chciałbym usłyszeć Wasze opinie i doświadczenia z tymi przedmiotami.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Jak myślicie, na parówkę lepiej wziąć annuliana, czy niszczarkę? Skłaniam się raczej do annuliana, ale chciałbym usłyszeć Wasze opinie i doświadczenia z tymi przedmiotami.
jak sojusznik weźmie zwykły scroll to bierz anulliana.
annulian daje troszkę spokoju w każdej turze, skroll daje spokój na jedną całą turę magii.

a niszczarka dla mnie zbyt losowa i za droga,
poza tym na HE nie ma takich czarów, które koszą 1/2 armii naraz (jak słoneczko na dwarfy czy orki), więc da się żyć.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Sojusznik nie ma w ogóle magów. Mam trzy opcje. Annulian+GoC, niszczarka+GoC, DS+skeinsilver

Niszczarka jest o tyle fajna, że może rozwalić ten najgorszy czar (np. popychaczkę w VC) i jest spokój do końca gry...

Na premastera do wrocławia pojadę z annulianem, zobaczę jak się sprawdzi.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Andrzej pisze:Sojusznik nie ma w ogóle magów. Mam trzy opcje. Annulian+GoC, niszczarka+GoC, DS+skeinsilver

Niszczarka jest o tyle fajna, że może rozwalić ten najgorszy czar (np. popychaczkę w VC) i jest spokój do końca gry...

Na premastera do wrocławia pojadę z annulianem, zobaczę jak się sprawdzi.
Trzecia opcja wydaje mi się najlepszą :)
Kocitz pisze:Aha i nie jedziemy jakimkolwiek wehikułem z którym miał coś wspólnego: Solo, jego rodzina, jego przyjaciele/znajomi, jego najbliższe otoczenie [w tym SS] czy jakakolwiek osoba mająca styczność z Kiełbasą :lol:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jednak nie. Wynika to z dzielenia DD.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Szymon
Kretozord
Posty: 1685
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szymon »

Ja jestem w trochę lepszej pozycji :) mając krasie u boku

Awatar użytkownika
el Victor
Oszukista
Posty: 782
Lokalizacja: Kraków & Lewa Flanka Mielec

Post autor: el Victor »

czy na 4 i 5 czar z shadow działa zasada "Look out sir" ?? i jeśli na 4 działa a na 5 nie to dlaczego ??:D:D
Traye MAGNETYCZNE + magnesy neodymowe http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481
kanał #1 YouTube (stary) - http://www.youtube.com/user/cotojest1000?feature=watch
kanał #2 YouTube (NOWY !) - http://www.youtube.com/channel/UCstzjTR ... ture=watch
Każdy wymiar, kolor, typ, opcja, dodatek... - ZAPRASZAM ! -->>> http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=110&t=35481

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

LoS działa na oba.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

czy rzucony czar waaaaaa....dajacy hita jako pierwszy i przerzut znosi nasz asf czy bijemy razem?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

hej,

szukam małej figurki fenixa, tak żeby mniejwięcej rozmiarem odpowiadała figurce z WFB (wysokość ok 30 mm) lub była troszkę większa.

Ktoś się z czymś takim może spotkał?
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Mortipher pisze:czy rzucony czar waaaaaa....dajacy hita jako pierwszy i przerzut znosi nasz asf czy bijemy razem?
I jedno i drugie. Ale my nie mamy rerola, a oni mają.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

czyli bijemy jednocześnie ....a przerzucaja zielone paskudy. tak? (bo to "i jedno i drugie" troche mnie myli)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dokładnie tak, jak napisałeś.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

gnollu
Plankton
Posty: 4

Post autor: gnollu »

Witam wszystkich
(Jest to moj pierwszy post na forum i dopiero niedawno jestem wlascicielem HE z IoB wiec prosze o wyrozumialosc)

Jak sie sprawuja jednostki archersow w armii HE, czy jest w ogole sens ladowania w jednostki strzelajace na dystans? To samo dotyczace lekkej jazdy uzbrojonej w luki. Ogolnie to S3 lukow chyba nie napawa optymizmem, stad moje pytanie ;)

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8176
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

gnollu pisze:Witam wszystkich
(Jest to moj pierwszy post na forum i dopiero niedawno jestem wlascicielem HE z IoB wiec prosze o wyrozumialosc)

Jak sie sprawuja jednostki archersow w armii HE, czy jest w ogole sens ladowania w jednostki strzelajace na dystans? To samo dotyczace lekkej jazdy uzbrojonej w luki. Ogolnie to S3 lukow chyba nie napawa optymizmem, stad moje pytanie ;)
S3 może nie niszczy systemu, ale trzeba zapełnić 25% punktów corami.. a w HE najlepszym corem nadal są łucznicy, więc w ogólnym rozrachunku opłaca się w nich inwestować :)

co do lekkiej jazdy to zazwyczaj jest mało opłacalna - te punkty można przeznaczyć na fajniej działające jednostki, ale nie można powiedzieć że są oni całkowicie bezużyteczni na polu bitwy, więc czasem można się nimi pobawić.
Obrazek

Awatar użytkownika
Młody Pajak
Kradziej
Posty: 945
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Młody Pajak »

Witaj.
Cóż... Łucznicy w tej edycji jak i w zeszłej są 'musową' opcją w corach. Jednakże w tej edycji zyskali wiele, poprzez strzelanie z dwóch szeregów czy świetne czary boostujące, które czynią takie oddziały groźną bronią. Wysoka I także wiele fastów lub mniejszych oddziałów nawet nie zdąży zaatakować bądź poniesie duże straty. Tak, więc łucznicy w tej edycji są jeszcze ważniejsi niż w zeszłej gdzie byli w sumie tylko do zapchania corów, jako dodatkowe wystawienie i niszczyciele ewentualnych fastów, maszyn.

pozdro

Zablokowany