Rozpiski nowego Imperium

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Re: Rozpiski nowego Imperium

Post autor: Pocisk »

Akurat 2 dużych magów to jest najbardziej klawa część tej rozpy

Awatar użytkownika
r@fix
Masakrator
Posty: 2385
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: r@fix »

Imho magia to zbyt losowa czesc tej gry aby na niej opierac swoj plan ostatecznego zwyciestwa :-)
Obrazek

Awatar użytkownika
Pocisk
Masakrator
Posty: 2456
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pocisk »

Dam im szansę, zawsze grałem jednym dużym. Prawda, że magia jest losowa ale widzę potencjał w takiej kombinacji lorów

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

a takie cos? :

hero:
jakiś bsb konny 145 pkt
mag 2 lvl scroll 125pkt
mag 2 lvl 100pkt

core:
13 ICK fcg dyscyplina = 370pkt
10x luki champion = 80pkt
10x luki champion = 80pkt

special:
armata 120pkt
armata 120pkt
3xdemi= 174pkt
3xdemi = 174pkt


1488pkt

zostaje 12 pkt na cos, jeszcze ni wiem co..

co o tym myślicie?

luki dla magow sa ok?

Awatar użytkownika
Lazur
Niszczyciel Światów
Posty: 4573

Post autor: Lazur »

2 magow to naprawde spoko opcja i to za smiesznie niska cene. Ja grywalem na duzym lighcie i haevenie. Dawalo rade bardzo dobrze. Na pegazie shrieking blade. Raz ze zabezbiecza przed dire wolfami a dwa fasty nie maja z reguly wysokiego ld i operuja zdala od gienia/bsb
Obrazek

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Diabel teraz tkwi w szczegolach itemki lore na magach itp
Wyznacz generala jeszcze.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

niestety ,ale nie przeskoczę empire z greatswordami zamiast demi...a tak chciałem ;p

dlatego nie wzialem ani tego, ani tego



oto co mam ( btw kon ,nogi i tors od pistoliersi + części od maga z boxa to wyjdzie cos fajnego jako konny mag czy cos fatalnego?) :

hero:
captain, bsb, pancer horse, full plate, lanca, dawnstone, dragon helm = 149pkt
mag 2 lvl, warhorse, scroll = 137pkt
mag 1lvl, warhorse = 76pkt

core:
13x ICK , fcg, dyscyplina = 370pkt
9x knight order = 198pkt
9x knight order = 198pkt

special:
armata = 120pkt

rare:
czolg = 250pkt


razem 1499pkt


porady mile widziane! nie za dużo konnych cos?

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Sugerowalbym wymienic lance na GW u bsb,oraz zrobic oddzial kawy dla maga Generala/mag,bo slabo sie nadaja do wa"ki w pierwszej lini. Np.5 oddzial
Bsb moze byc jeszcze taki dawnstone,som+charmd shield :)
Ale to ty podejmjesz decyzje :)
Pzdr.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

IMO BSB lepszy z dwurakiem, dawnstone i dragonhelm.
Magów może na luzie trzymać w jednej małej kawalerii i po prostu nią nie wchodzić do combatu.
Brakuje Ci muzyków na rycerzach, oni są naprawdę kluczowi.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

hmm a te oddzialy 5 i mag to nie za malo? 1 zginie i nie ma look outa...

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

5 i mag to za mało, właśnie z tego powodu. Ja bym powiedział ze 7/8 to taka optymalna ilość dla maga.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

W rozpisce masz 2x 9 konnych, o takiej "małej" kawalerii pisałem :)

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

dokladnie to sa w zalozeniu oddzialy do trzymania magow ;)

moge dac mniejsze np z muzykami czy cos..
ale taka rozpa zostaje raczej ;)

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Krówka pisze:dokladnie to sa w zalozeniu oddzialy do trzymania magow ;)

moge dac mniejsze np z muzykami czy cos..
ale taka rozpa zostaje raczej ;)
Odejmij z jednej 9tki jednego i zrob 2x 5 Ko jeszcze jako odginaczki/niszczyciele odginaczek, poza tym mozesz smialo scrolla przerzucic na 1lvl maga aby "rozrzucic" pkt bardziej, strata 2lvl nie bedzie az tak bolesna i nie bedzie ciebie kosztowac caly prog pkt
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

brzmi fajnie ,ale gdzie wtedy bede trzymal magow?

2 magow w tej osemce? moze to wlasnei jakis pomysl

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Krówka pisze:brzmi fajnie ,ale gdzie wtedy bede trzymal magow?

2 magow w tej osemce? moze to wlasnei jakis pomysl
dokladnie tak...szkoda marnowac tyle punktow na oslone obu, lepiej miec ich w 1 oddziale, i jak wspominalem, oni tez moga robic za odginaczki bo sa tansi od 8KO, 2x5 KO do tego i wagon IC....pomyslalbym na twoim miejscu o daniu Hurricanum, bardzo ladnie wspiera IC i do tego masz pewna kostke do magii
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

ok zagram tak ;)

ale na hurricanum chyba pkt nie styknie ;(
na wieksze bardzo chetnie

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

no chyba ze zamiast czolgu druga armata i hurricanum :>
nie mam pojecia co byloby lepsze

i na bsb serio gw lepsze od lancy?
czemu?

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Jak Ci się klocek gdzies zatrzyma (co nie powinno się stać ale jak zaczynasz grać to pewnie jednak będzie sie tak działo) to wtedy cały oddział bije z S4 co szału nie robi, taki BSB z GW dorzuca swoje 3 ataki z S6 co już daje jakąś siłę przebicia.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Krówka pisze:no chyba ze zamiast czolgu druga armata i hurricanum :>
nie mam pojecia co byloby lepsze

i na bsb serio gw lepsze od lancy?
czemu?
Czolg jest przyzwoity chociaz losowy nie zdejmowalbym go kosztem kolejnego dziala bo dziala dosc ciezko obronic przed lataczami, a knechci zarowno IC, Ko, Demi maja za niski WS w obecnych realiach, jak nie maja plusow lub przerzutow to bieda, to samo tyczy sie kapitanow, wiekszosc celow beda trafiac na 4+...lepiej miec jednak te +1do hita za darmoche
"(...)Imperium raz zaatakowane, zawsze kontratakuje(...)"
Kajus C+, Misja Kleopatra
Obrazek
GALERIA

ODPOWIEDZ