Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
Daje normalnie +1 do S, ale wtedy masz AS2+ bo nie używasz tarczy, IMO bez sensu.
hej, jaką podstawkę robić pod imperatora na smoku? chodzi o wymiary...
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Nie można - to nie jest normalna broń strzelecka.
To jest broń, której możesz używać tylko w swojej fazie strzału... nawet nie strzelasz, tylku rzucasz kością na efekt.
To jest broń, której możesz używać tylko w swojej fazie strzału... nawet nie strzelasz, tylku rzucasz kością na efekt.
To radze przeczytac zasady.
Muszkiet ma normalne zasady broni strzeleckiej.
Golab nie ma nawet statystyk broni strzeleckiej. Jest wyraznie napisane: "can use them INSTEAD of firing a weapon in the shooting phase. Nie ma nawet napisane, ze rzuca sie na hit czy cos takiego. Wybierasz cel w 24" i tzucasz na tabele

Muszkiet ma normalne zasady broni strzeleckiej.
Golab nie ma nawet statystyk broni strzeleckiej. Jest wyraznie napisane: "can use them INSTEAD of firing a weapon in the shooting phase. Nie ma nawet napisane, ze rzuca sie na hit czy cos takiego. Wybierasz cel w 24" i tzucasz na tabele
Nie spinam, chetnie udzielilem odpowiedzi 
Jedniczesnie pojawila mi sie pewna watpliwosc. Skoro golab nie jest bronia, a w jego opisie jest napisane, ze mozna go uzyc zamiast broni palnej, to inzynier powinien miec mozliwosc wziecia golebia i broni palnej jednoczesnie... Tym bardziej, ze z bazy nie ma zadnej broni. Tak wiec musi miec jakas, aby mogl uzyc golebia INSTEAD

Jedniczesnie pojawila mi sie pewna watpliwosc. Skoro golab nie jest bronia, a w jego opisie jest napisane, ze mozna go uzyc zamiast broni palnej, to inzynier powinien miec mozliwosc wziecia golebia i broni palnej jednoczesnie... Tym bardziej, ze z bazy nie ma zadnej broni. Tak wiec musi miec jakas, aby mogl uzyc golebia INSTEAD

Niestety nie
Skoro robi coś zamiast strzelania, to znaczy że nie może jednocześnie dawać przerzutu.

Nie może mieć gołębi i innej broni. W kosztach jest wyraźnie napisane "May be armed with one of the following".Blaesus pisze:Jedniczesnie pojawila mi sie pewna watpliwosc. Skoro golab nie jest bronia, a w jego opisie jest napisane, ze mozna go uzyc zamiast broni palnej, to inzynier powinien miec mozliwosc wziecia golebia i broni palnej jednoczesnie... Tym bardziej, ze z bazy nie ma zadnej broni. Tak wiec musi miec jakas, aby mogl uzyc golebia INSTEAD
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
No to sprawa jasna, choć zapis używania mylący...