Rozpiski
Moderator: Kołata
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
Re: Rozpiski
jak zginie to trudno, zawsze ma 10 liderki, zawsze ma dispell, to nie jest kluczowy model
Co byście zmienili w tej rospie żeby chłopaki lepiej działały na ten format:
(bez lordów i nie chciałem dublować rarów)
1600 - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 142.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield, Wolf
34 Savage Orc Big 'Uns @ 394.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shortbow x3 Fanatic
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon (Giant Spores) @ 60.0 Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1599.0
(bez lordów i nie chciałem dublować rarów)
1600 - Orcs & Goblins Army
1 Black Orc Big Boss @ 142.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Sword of Striking [15.0]
Dragonhelm [10.0]
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
General; Frenzy; Magic Level 2; Big Waagh; Warpaint
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield, Wolf
34 Savage Orc Big 'Uns @ 394.0 Pts
Frenzy; 2ndWeapon; Warpaint; Standard; Musician
20 Night Goblins @ 135.0 Pts
Shortbow x3 Fanatic
5 Goblin Wolf Riders @ 50.0 Pts
Light Armour
8 Trolls @ 280.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 85.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon (Giant Spores) @ 60.0 Pts
Models in Army: 80
Total Army Cost: 1599.0
Ja bym zmienił
Wyrzucić big bossa na wilku (wiem, że są zajebisci), by mieć więcej punktów na ochronę BSB bo od razu zginie w cc
Albo tez wyrzucić big boss, mieczyk bsb i wrzucić nagiego orkowego big bossa do nocników i trzymać ich z tyłu.
Albo szybko zginie bsb, albo generał bo przy takich przedmiotach zarówno czarny ork jak i ten szaman zginą bardzo szybko, a tak to przynajmniej zredukujesz straty.
Wyrzucić big bossa na wilku (wiem, że są zajebisci), by mieć więcej punktów na ochronę BSB bo od razu zginie w cc
Albo tez wyrzucić big boss, mieczyk bsb i wrzucić nagiego orkowego big bossa do nocników i trzymać ich z tyłu.
Albo szybko zginie bsb, albo generał bo przy takich przedmiotach zarówno czarny ork jak i ten szaman zginą bardzo szybko, a tak to przynajmniej zredukujesz straty.
We're Nudist Beach. It is the name of our organization. Nudist BEEEEAAAACH!
Możecie mi powiedzieć jak gracie takimi 5 wolf ridersami albo goblinami na pajakach ? Kiedy ich nie wystawie dostana jakims zaplatanym czarem czy ostrzal z kilku łuków ( gram vs HE ) i uciekaja w 1 albo 2 turze. I czemu nikt nie wystawia orkow na dzikach ?
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Tak jak kolega powyżej napisał oraz jeśli twoi za szybko giną to spróbuj właśnie big bossów na wilkach, są bardziej odporni na taki ostrzał. Orka na dziku nikt nie używa ponieważ nie jest on lekką kawalerią ( a wilki i pająki są) a do zabijania lekkiej kawalerii przeciwnika bardziej nadaje się big boss na dużym squigu.
We're Nudist Beach. It is the name of our organization. Nudist BEEEEAAAACH!
2000 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss 242.0 Pts
General; Choppa; Light Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Battle [20.0]
1 War Boar [0.0]
1 Orc Big Boss 198.0
Choppa; Light Armour; Shield; Battle Standard
Mork's War Banner [100.0]
1 War Boar [0.0]
1 Orc Big Boss 123.0
Choppa; Light Armour; Shield
Spellthieving Sword [25.0]
Dawn Stone [25.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Shaman 75.0
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman 85.0
Magic Level 2
37 Night Goblins 226.0
Netters; Shield; Spear; Standard; Musician
2 Fanatic [50.0]
36 Night Goblins 153.0
Shield; Spear; Standard; Musician
1 Fanatic [25.0]
5 Goblin Wolf Riders 80.0
Short Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Goblin Wolf Riders 80.0
Short Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
13 Orc Boar Big 'Uns 343.0
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Boar Boyz Boss
1 Orc Boar Chariot 85.0
1 Orc Boar Chariot 85.0
1 Mangler Squig 65.0
1 Doom Diver 80.0
1 Doom Diver 80.0
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2000.0
Wiem, że pewnie zostanę zmieszany z błotem za brak trolli i dzikusow z shamanem ale postanowiłem zrobić coś po swojemu. Gram na HE które sprawiają mi ostatnio sporo problemu. Najbardziej boli deszcz strzał którym zalewa mnie przeciwnik i magia. Z tego powodu koncepcja jest taka, żeby szybko przedostać się do wroga unieszkodliwic strzelanie. Głowna siła uderzeniowa to jak widać orki na dzikach wsparte rydwanami którym prawdopodobnie przyjdzie sie zmierzyc z dosc duzym klockiem Phoenix Guardow. Ostatnio nie widać zbyt wielkiego "ruchu" na zielonym forum więc zachecam do szczerych kometarzy. Przyjmę na klate kazda krytyke ; )
1 Orc Warboss 242.0 Pts
General; Choppa; Light Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Sword of Battle [20.0]
1 War Boar [0.0]
1 Orc Big Boss 198.0
Choppa; Light Armour; Shield; Battle Standard
Mork's War Banner [100.0]
1 War Boar [0.0]
1 Orc Big Boss 123.0
Choppa; Light Armour; Shield
Spellthieving Sword [25.0]
Dawn Stone [25.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Shaman 75.0
Magic Level 1;
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman 85.0
Magic Level 2
37 Night Goblins 226.0
Netters; Shield; Spear; Standard; Musician
2 Fanatic [50.0]
36 Night Goblins 153.0
Shield; Spear; Standard; Musician
1 Fanatic [25.0]
5 Goblin Wolf Riders 80.0
Short Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
5 Goblin Wolf Riders 80.0
Short Bow; Light Armour; Shield; Standard; Musician
13 Orc Boar Big 'Uns 343.0
Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Boar Boyz Boss
1 Orc Boar Chariot 85.0
1 Orc Boar Chariot 85.0
1 Mangler Squig 65.0
1 Doom Diver 80.0
1 Doom Diver 80.0
Models in Army: 115
Total Army Cost: 2000.0
Wiem, że pewnie zostanę zmieszany z błotem za brak trolli i dzikusow z shamanem ale postanowiłem zrobić coś po swojemu. Gram na HE które sprawiają mi ostatnio sporo problemu. Najbardziej boli deszcz strzał którym zalewa mnie przeciwnik i magia. Z tego powodu koncepcja jest taka, żeby szybko przedostać się do wroga unieszkodliwic strzelanie. Głowna siła uderzeniowa to jak widać orki na dzikach wsparte rydwanami którym prawdopodobnie przyjdzie sie zmierzyc z dosc duzym klockiem Phoenix Guardow. Ostatnio nie widać zbyt wielkiego "ruchu" na zielonym forum więc zachecam do szczerych kometarzy. Przyjmę na klate kazda krytyke ; )
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
Dopóki przeciwnik nie ma na postaciach jakichś strasznych godnych wyłączenia przedmiotów to dużo tańszą opcją jest danie dla BSB Obsidian Lodestone jak już chcesz się bronić od magii. Zostaje ci 5 pkt na charmed, enchanted shielda albo na Ironcurse Icon.
Boar boyzom dał bym speary. Jeśli by to miała być rozpiska na wszystko oczywiście. Jeśli masz do czynienia z Elfami nie stosującymi feniksów czy twardej kawy to faktycznie nie ma po co za bardzo ale w przeciwnym wypadku to coś zmienia. Zależnie od builda BSB i Generała pomyślał bym jeszcze czy boss jest na pewno potrzebny.
Wolf Ridersi za drodzy. Łuki przydają się w takiej ilości z takim BSem tylko do zdejmowania charmed shieldów z bohaterów. W reszcie przypadków dużo lepiej sprawdzą się szarżując z tymi spearami. Na elfy nie ma sensu też dawać sztandarów bo to są punkty w błoto. Z nikim nie powalczysz i tak na sensownych zasadach - jak chcesz wpaść w klocek i dodać do CR to najpewniej tylko sprawisz że na tobie nabiją sobie elfiaki woundów. tarcze są git, muzyk zależnie od tego co z nimi zamierzasz zrobić. Nie ufając tym że mogą się zebrać nie daję im muzyka wcale - albo uciekam tak by być w zasięgu generała albo wcale i odginam albo staram się zapolować na maszyny czy fasty (czasem nawet z elfickimi jest szansa jak się wpadnie od boku) więc speary też daję (bywają kluczowe tak jak i tarcze).
charioty są git ale pomyślałbym nad dodatkowym orkiem - tylko 5 pkt za dodatkowy atak z siłą 5. Oczywiście zależy w co chcemy wpadać.
Mangler w tej rozpisce pasuje mi jak pięść do nosa ale jak już jeden to dlaczego nie drugi?
Dwa DD standardowo dobry pomysł ale nie masz jak ich bronić za bardzo.
Nie wiem po co ci ten kowboj - spellthieving sword? Dawn Stone na AS 3+? Jeśli chcesz by zranił maga to daj mu Enchanted shield, potkę inicjatywy, luckstone'a zamiast dawnstone'a i licz na fart ale nie sądzę by to miało większe szanse powodzenia - efekt nie wart ryzyka i punktów. Jak ma polować na co innego to najpierw pomyśl na co. Maszyny da się upolować wolf ridersami a przynajmniej ściągnąć ogień. Jak wystawisz się kowbojem bez charmed shielda na bolca to oddajesz punkty. Jak w końcu zjesz tego bolca to się okazuje że jeszcze nie zarobiłeś na siebie - musisz zdejmować drugiego a poza bolcami nie masz właściwie niczego co możesz zjeść. Głupia 20 łuków jest najmniejszą rzeczą którą możesz złapać i utkniesz na tym całą grę a najpewniej po drodze padniesz.
Małe Waaagh to dobry pomysł i dobry pomysł to dwóch małych magów. Może dorzucić jakiegoś sceptre of stability na drugiego?
Nie wiem czy nie dał bym goblinom łuków, choć jak już pisałem - goblińskie łuki niewiele robią. Nadzieja dla nich to poisony co przy takiej ilości strzałów coś zaczyna zmieniać (dlatego też z wilków zdejmuję łuki - słabe toto nawet z poisonami a takiego czaru w takie miejsce się nie rzuca bo zawsze są lepsze cele).
Boar boyzom dał bym speary. Jeśli by to miała być rozpiska na wszystko oczywiście. Jeśli masz do czynienia z Elfami nie stosującymi feniksów czy twardej kawy to faktycznie nie ma po co za bardzo ale w przeciwnym wypadku to coś zmienia. Zależnie od builda BSB i Generała pomyślał bym jeszcze czy boss jest na pewno potrzebny.
Wolf Ridersi za drodzy. Łuki przydają się w takiej ilości z takim BSem tylko do zdejmowania charmed shieldów z bohaterów. W reszcie przypadków dużo lepiej sprawdzą się szarżując z tymi spearami. Na elfy nie ma sensu też dawać sztandarów bo to są punkty w błoto. Z nikim nie powalczysz i tak na sensownych zasadach - jak chcesz wpaść w klocek i dodać do CR to najpewniej tylko sprawisz że na tobie nabiją sobie elfiaki woundów. tarcze są git, muzyk zależnie od tego co z nimi zamierzasz zrobić. Nie ufając tym że mogą się zebrać nie daję im muzyka wcale - albo uciekam tak by być w zasięgu generała albo wcale i odginam albo staram się zapolować na maszyny czy fasty (czasem nawet z elfickimi jest szansa jak się wpadnie od boku) więc speary też daję (bywają kluczowe tak jak i tarcze).
charioty są git ale pomyślałbym nad dodatkowym orkiem - tylko 5 pkt za dodatkowy atak z siłą 5. Oczywiście zależy w co chcemy wpadać.
Mangler w tej rozpisce pasuje mi jak pięść do nosa ale jak już jeden to dlaczego nie drugi?
Dwa DD standardowo dobry pomysł ale nie masz jak ich bronić za bardzo.
Nie wiem po co ci ten kowboj - spellthieving sword? Dawn Stone na AS 3+? Jeśli chcesz by zranił maga to daj mu Enchanted shield, potkę inicjatywy, luckstone'a zamiast dawnstone'a i licz na fart ale nie sądzę by to miało większe szanse powodzenia - efekt nie wart ryzyka i punktów. Jak ma polować na co innego to najpierw pomyśl na co. Maszyny da się upolować wolf ridersami a przynajmniej ściągnąć ogień. Jak wystawisz się kowbojem bez charmed shielda na bolca to oddajesz punkty. Jak w końcu zjesz tego bolca to się okazuje że jeszcze nie zarobiłeś na siebie - musisz zdejmować drugiego a poza bolcami nie masz właściwie niczego co możesz zjeść. Głupia 20 łuków jest najmniejszą rzeczą którą możesz złapać i utkniesz na tym całą grę a najpewniej po drodze padniesz.
Małe Waaagh to dobry pomysł i dobry pomysł to dwóch małych magów. Może dorzucić jakiegoś sceptre of stability na drugiego?
Nie wiem czy nie dał bym goblinom łuków, choć jak już pisałem - goblińskie łuki niewiele robią. Nadzieja dla nich to poisony co przy takiej ilości strzałów coś zaczyna zmieniać (dlatego też z wilków zdejmuję łuki - słabe toto nawet z poisonami a takiego czaru w takie miejsce się nie rzuca bo zawsze są lepsze cele).
Więc tak.
Koniecznie pozmieniaj magiczne przedmioty na bohaterach.
Warboss - Ward i stubborn jest ok, ale miecz z dodatkowym atakiem już nie. Skoro grasz przeciw HE i Phoenix Guardzi są Twoją bolączką, to spróbuj gdzieś wcisnąć the other Trickster's shard. Przerzut Warda się przyda.
Sztandar za 100 pkt z losowym MR na BSB jest bez sensu. Lepiej dać stabilne MR3 za 45 pkt.
Ten drugi heros z spellthieving sword jest trochę niepotrzebny. Ta broń magiczna jest bezużyteczna. Magów i tak zabijasz w CC bez trudu.
Z wolf ridersów zdejmij sztandary, za zaoszczędzone punkty dodaj więcej fanoli. Reszta jest ok, choć ja bym się bał grać na Boar Boyzach
Koniecznie pozmieniaj magiczne przedmioty na bohaterach.
Warboss - Ward i stubborn jest ok, ale miecz z dodatkowym atakiem już nie. Skoro grasz przeciw HE i Phoenix Guardzi są Twoją bolączką, to spróbuj gdzieś wcisnąć the other Trickster's shard. Przerzut Warda się przyda.
Sztandar za 100 pkt z losowym MR na BSB jest bez sensu. Lepiej dać stabilne MR3 za 45 pkt.
Ten drugi heros z spellthieving sword jest trochę niepotrzebny. Ta broń magiczna jest bezużyteczna. Magów i tak zabijasz w CC bez trudu.
Z wolf ridersów zdejmij sztandary, za zaoszczędzone punkty dodaj więcej fanoli. Reszta jest ok, choć ja bym się bał grać na Boar Boyzach
Ano tak do rozpy Gangrela zapomniałem napisać o generale. Ale ogólnie- koncepcji nie zmieniałem - popróbuj zobacz czy możesz tym grać. Pomyśl nad zmianami zaproponowanymi tutaj i wstaw nową wersję - ciekawi mnie co wstawisz za zaoszczędzone punkty. Więcej goblinów, drugie sieci, fanatycy? (czymś core trzeba zapełniać) Czy też na coś innego wpadniesz jak oddział 5 savage orców na dzikach?
Wojwen - to że głównie z NG to mało trochę
Naprawdę google nie gryzą:
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... 000-points
druga i trzecia lista z tej strony chociażby.
Jeśli dopuszczasz element nie-NG to zadeklaruj w jakim stopniu. Jeśli oddział Savagy cię nie odrzuca to będzie to pierwsza rada. Ogólnie to jakbyś troszkę poczytał to podstawa to jakaś horda posiadająca odpowiednią moc uderzeniową. Mniej więcej kolejno to są Savage, Trolle, Black Orki, Squig Herdy. Bez tego zaczyna się kombinowanie. Armia z samych nocników niestety samymi Manglerami i fanatykami będzie miała problem coś zrobić - trzeba się wesprzeć maszynami w dużej ilości i bohaterami na przykład a i tak kompetytywne to nie będzie ale cóż poradzić - uroki gry klimatem. Jak przeczytasz tamto i zerkniesz na parę stron gdzieś tutaj to zadaj konkretniejsze pytanie
Wojwen - to że głównie z NG to mało trochę
Naprawdę google nie gryzą:
http://www.warseer.com/forums/showthrea ... 000-points
druga i trzecia lista z tej strony chociażby.
Jeśli dopuszczasz element nie-NG to zadeklaruj w jakim stopniu. Jeśli oddział Savagy cię nie odrzuca to będzie to pierwsza rada. Ogólnie to jakbyś troszkę poczytał to podstawa to jakaś horda posiadająca odpowiednią moc uderzeniową. Mniej więcej kolejno to są Savage, Trolle, Black Orki, Squig Herdy. Bez tego zaczyna się kombinowanie. Armia z samych nocników niestety samymi Manglerami i fanatykami będzie miała problem coś zrobić - trzeba się wesprzeć maszynami w dużej ilości i bohaterami na przykład a i tak kompetytywne to nie będzie ale cóż poradzić - uroki gry klimatem. Jak przeczytasz tamto i zerkniesz na parę stron gdzieś tutaj to zadaj konkretniejsze pytanie
2000 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Orc Warboss 222.0 Pts
General; Choppa; Light Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 War Boar
1 Orc Big Boss 148.0 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 War Boar
1 Night Goblin Shaman 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman 100.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
39 Night Goblins 232.0 Pts
Netters; Shield; Spear; Standard; Musician
2 Fanatic [50.0] Pts
40 Night Goblins 165.0 Pts
Shield; Spear; Standard; Musician
1 Fanatic [25.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders 65.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders 65.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
13 Orc Boar Big 'Uns 371.0 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Boar Boyz Boss [15.0] Pts
1 Orc Boar Chariot 90.0 Pts
3 Orc Crew
1 Orc Boar Chariot 90.0 Pts
3 Orc Crew
1 Doom Diver 80.0 Pts
1 Doom Diver 80.0 Pts
1 Rock Lobber 85.0 Pts
1 Mangler Squig 65.0 Pts
1 Mangler Squig 65.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 1998.0
Wprowadziłem prawie wszystkie zmiany o jakich wspominaliście, za zaoszczędzone punkty dodalem drugiego squiga wiecej night goblinow i katapulte bo pomyslalem ze na elfickie T 3 moze byc calkiem dobra do tego moze pojawic sie jakis Fenix czy inna maszkara : ) Zastanawiałem się też czy gdzieś jakoś nie upchać jakiegos goblinskiego bohatera na wilku albo ( co bylo by trudniejsze) orkowego maga na dziku zeby okarasic wszystko duzym waghhh . Już jutro bitwa wiec dam znac jak poszło.
1 Orc Warboss 222.0 Pts
General; Choppa; Light Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
1 War Boar
1 Orc Big Boss 148.0 Pts
Choppa; Light Armour; Shield; Battle Standard
Obsidian Lodestone [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 War Boar
1 Night Goblin Shaman 75.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman 100.0 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
39 Night Goblins 232.0 Pts
Netters; Shield; Spear; Standard; Musician
2 Fanatic [50.0] Pts
40 Night Goblins 165.0 Pts
Shield; Spear; Standard; Musician
1 Fanatic [25.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders 65.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
5 Goblin Wolf Riders 65.0 Pts
Light Armour; Shield; Musician
13 Orc Boar Big 'Uns 371.0 Pts
Choppa; Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Boar Boyz Boss [15.0] Pts
1 Orc Boar Chariot 90.0 Pts
3 Orc Crew
1 Orc Boar Chariot 90.0 Pts
3 Orc Crew
1 Doom Diver 80.0 Pts
1 Doom Diver 80.0 Pts
1 Rock Lobber 85.0 Pts
1 Mangler Squig 65.0 Pts
1 Mangler Squig 65.0 Pts
Models in Army: 124
Total Army Cost: 1998.0
Wprowadziłem prawie wszystkie zmiany o jakich wspominaliście, za zaoszczędzone punkty dodalem drugiego squiga wiecej night goblinow i katapulte bo pomyslalem ze na elfickie T 3 moze byc calkiem dobra do tego moze pojawic sie jakis Fenix czy inna maszkara : ) Zastanawiałem się też czy gdzieś jakoś nie upchać jakiegos goblinskiego bohatera na wilku albo ( co bylo by trudniejsze) orkowego maga na dziku zeby okarasic wszystko duzym waghhh . Już jutro bitwa wiec dam znac jak poszło.
Póki co o to chyba chodzi...Całe mnóstwo zabawy
"Od dwóch dobrych generałów wolę jednego, który ma szczęście", Napoleon
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
"Mieć rację nie sprawia żadnej przyjemności, jeśli nie można wykazać innym, że się mylą..."
No przydałaby Ci się stopa 
i masz animozję na oddziale dzików z generałem bez możliwości tłumienia 
no i ogólnie koncepcja dzików nie spełni raczej oczekiwań na wysokie wyniki, chyba, że przeciwnik splewi na maksa
równie dobrze mógłbyś grać na morzu rydwanów
Warboss na rydwanie, BSB na rydwanie, kowboj na rydwanie +3 rydwany w specach
zabawy mnóstwo wyników brak tak samo hehe
no i ogólnie koncepcja dzików nie spełni raczej oczekiwań na wysokie wyniki, chyba, że przeciwnik splewi na maksa
równie dobrze mógłbyś grać na morzu rydwanów
Warboss na rydwanie, BSB na rydwanie, kowboj na rydwanie +3 rydwany w specach
zabawy mnóstwo wyników brak tak samo hehe
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
@misha
Jakoś nie zauważyłem aby ktokolwiek orkami robił jakieś super wyniki regularnie więc nie ma co wyśmiewać innej niż bliskiej standardowi koncepcji. Może akurat komuś to zagra.
@Gangrel
Z takich kosmetycznych zmian to może warto dodać chociaż włócznie na generała i bsb kosztem nocnego goblina. Zawsze to wyższa siła w szarży.
Jakoś nie zauważyłem aby ktokolwiek orkami robił jakieś super wyniki regularnie więc nie ma co wyśmiewać innej niż bliskiej standardowi koncepcji. Może akurat komuś to zagra.
@Gangrel
Z takich kosmetycznych zmian to może warto dodać chociaż włócznie na generała i bsb kosztem nocnego goblina. Zawsze to wyższa siła w szarży.
absolutnie nie wysmiewam, ale brak Black Orka to błąd jak dla mnie
no i te dziki mogą magiczną szmatę mieć, więc nawet +1Ld albo +1M byłoby spoko lub Flammingi, jeśli przeciwnik będzie grał na czymś z regeną.
sam potrawie for fun zagrac na 3 pajakach, ale to nie ma racji bytu jesli chce sie miec cos wiecej niż wątpliwy remis 10:10
oczywiście może się trafić, że przy luzackim przeciwniku bez maksymalizowanej rozpiski i kostkologii to zatrybi
fajnie, ale nie robiłbym sobie zbyt wygórowanych oczekiwań
no i te dziki mogą magiczną szmatę mieć, więc nawet +1Ld albo +1M byłoby spoko lub Flammingi, jeśli przeciwnik będzie grał na czymś z regeną.
sam potrawie for fun zagrac na 3 pajakach, ale to nie ma racji bytu jesli chce sie miec cos wiecej niż wątpliwy remis 10:10
oczywiście może się trafić, że przy luzackim przeciwniku bez maksymalizowanej rozpiski i kostkologii to zatrybi
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
yrsen +1
misha - Animozja nie jest taka znowu tragiczna ale faktycznie zmiana BSB na Black Orka jest dobra - robi się stabilniej.
szmata flamingów to tak nie bardzo na jedynym oddziele uderzeniowym mimo wszystko zwłaszcza jak generał nie ma magicznych ataków (Sword of Striking może? jak bez magicznych to faktycznie spear). Prędzej to co powiedziałeś czyli LD albo Mov.
Nie wiem z kim regularnie gracie ale biorąc pierwszy z brzegu turniej trafisz na osobę ogarniętą z dobrą ropziską co cię zje a potem trafisz na kogoś mniej ogarniętego, sam pokażesz że umiesz grać i wygrasz nawet taką prawdopodobnie daleką od optymalności rozpiską. Nie mówiąc o grach towarzyskich gdzie przy graniu na 2k a nie jakieś Euro nie wystawia się wszystkiego byleby zmiażdżyć przeciwnika ale by sobie pograć, pokminić. Często to przy takich grach rozgrywane są sytuacje z których wyciąga się wnioski procentujące w przyszłości bo właśnie nie jest się skupionym tak bardzo na wyniku.
Opcja rydwanowa moim zdaniem mniej stabilna, bardziej losowa, większa szansa na spadnięcie bohaterów z rydwanu. Jak już lubimy takie zabawki to trzeba dać goblińskie rydwany w dużej ilości (ratio hity/punkty wygląda pięknie u nich).
Stopa? meh. Dobra rzecz ale jeżdżący szaman duży to masa punktów które się średnio bronią a poza tym reszta lore'a wygląda wtedy jakoś mniej fajnie (nie ma dużej ilości orków dla 'Ere we go, teleportacja mimo że wciąż super czar się robi mniej przydatna jak nasz klocek sobie biega dość szybko) a little waaagh ma dość przydatne czary dla tej rozpiski zważywszy że częściej mogą flanki wpadać, że przerzuty 6 u przeciwnika są fajne (pancernych bardziej bolą poisony czy KB) czy zmniejszenie ruchu (wreszcie możemy być bardziej mobilni od przeciwnika). Nie mówiąc o tym że taka zmiana pociągała by za sobą sporo zmian innych w rozpisce a goblińscy szamani mają jakiś tam potencjał disspelujący (jak się trochę myśli ze sceptre of stability to w ogóle jest ok) w przeciwieństwie do np. jednego dużego szamana orków, są tani i nie bierzmy ich po to by dostać jeden czar - jak trafimy na niefajny bierzemy zerówkę i też jesteśmy szczęśliwi. Ale tutaj to oczywiście kwestia gustu.
misha - Animozja nie jest taka znowu tragiczna ale faktycznie zmiana BSB na Black Orka jest dobra - robi się stabilniej.
szmata flamingów to tak nie bardzo na jedynym oddziele uderzeniowym mimo wszystko zwłaszcza jak generał nie ma magicznych ataków (Sword of Striking może? jak bez magicznych to faktycznie spear). Prędzej to co powiedziałeś czyli LD albo Mov.
Nie wiem z kim regularnie gracie ale biorąc pierwszy z brzegu turniej trafisz na osobę ogarniętą z dobrą ropziską co cię zje a potem trafisz na kogoś mniej ogarniętego, sam pokażesz że umiesz grać i wygrasz nawet taką prawdopodobnie daleką od optymalności rozpiską. Nie mówiąc o grach towarzyskich gdzie przy graniu na 2k a nie jakieś Euro nie wystawia się wszystkiego byleby zmiażdżyć przeciwnika ale by sobie pograć, pokminić. Często to przy takich grach rozgrywane są sytuacje z których wyciąga się wnioski procentujące w przyszłości bo właśnie nie jest się skupionym tak bardzo na wyniku.
Opcja rydwanowa moim zdaniem mniej stabilna, bardziej losowa, większa szansa na spadnięcie bohaterów z rydwanu. Jak już lubimy takie zabawki to trzeba dać goblińskie rydwany w dużej ilości (ratio hity/punkty wygląda pięknie u nich).
Stopa? meh. Dobra rzecz ale jeżdżący szaman duży to masa punktów które się średnio bronią a poza tym reszta lore'a wygląda wtedy jakoś mniej fajnie (nie ma dużej ilości orków dla 'Ere we go, teleportacja mimo że wciąż super czar się robi mniej przydatna jak nasz klocek sobie biega dość szybko) a little waaagh ma dość przydatne czary dla tej rozpiski zważywszy że częściej mogą flanki wpadać, że przerzuty 6 u przeciwnika są fajne (pancernych bardziej bolą poisony czy KB) czy zmniejszenie ruchu (wreszcie możemy być bardziej mobilni od przeciwnika). Nie mówiąc o tym że taka zmiana pociągała by za sobą sporo zmian innych w rozpisce a goblińscy szamani mają jakiś tam potencjał disspelujący (jak się trochę myśli ze sceptre of stability to w ogóle jest ok) w przeciwieństwie do np. jednego dużego szamana orków, są tani i nie bierzmy ich po to by dostać jeden czar - jak trafimy na niefajny bierzemy zerówkę i też jesteśmy szczęśliwi. Ale tutaj to oczywiście kwestia gustu.
- Aron_Banalny
- Masakrator
- Posty: 2167
- Lokalizacja: NEMEZIS Warszawa
animozja nie jest tragiczna?
ogar
ogar



