Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Baner na ironów jest bez sensu, bo nimi nie wyjdziesz z oddziału. Albo na bsb albo wcale
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
No zasadniczo ma być w ironach, ale wyjść może bo po to dałem flejming na BSB, żeby jak będzie trzeba dać go na coś innego np na byki, albo żeby te flejmingi usunąć bo cel który muszę rozwalić ma immuna. Takie były założenia przy składaniu tego bsb 

Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
Nie można dublować sztandarów, wymęczyłem coś takiego. Prawie, że kompromis 
1 * Slaughtermaster @ 383.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Warrior Bane [5.0]
Greedy Fist [40.0]
1 Bruiser @ 148.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Butcher @ 179.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
5 Ogres @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician, Chempion
9 Ironguts @ 432.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Mournfang Cavalry @ 420.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Firebelly @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Tormentor Sword [5.0]
Models in Army: 30
Total Army Cost: 2399.0
Taaadaaam, zmieściłem co chciałem, a 4&5 mournów to wciąż dużo
dołożyłem parę magicznych broni na eteryki.
Można się pastwić

1 * Slaughtermaster @ 383.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Warrior Bane [5.0]
Greedy Fist [40.0]
1 Bruiser @ 148.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Butcher @ 179.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
5 Ogres @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician, Chempion
9 Ironguts @ 432.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]
5 Mournfang Cavalry @ 420.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Firebelly @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Tormentor Sword [5.0]
Models in Army: 30
Total Army Cost: 2399.0
Taaadaaam, zmieściłem co chciałem, a 4&5 mournów to wciąż dużo

Można się pastwić

Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.
A czy fisty naprawdę opłaca się brać dla comba z jednym czarem?
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
- SlaanMacias pisze:A czy fisty naprawdę opłaca się brać dla comba z jednym czarem?
- Dyskowiec
- Grey Seer
- inny czarodziej z Wordem 2+ na magię
Warto. W dodatku masz +1 do siły i Worda 6+. Samo to jest warte według normalnego cennika 40 pkt

Chodziło mi o to, że sporo graczy i tak to będzie dispelowało. A ward 6+ jest całkowicie nieprzydatny jak się ma tez warda 4+. +1 do siły też nie jest konieczne jak masz 7 siły
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
7 siły nieprzydatne ? powiedz to jednostką z savem 1+/2+ i sfinxowi
Poza tym ja gram na AHW więc te 5 ataków s5 to już coś. A, ze będzie dispellować to norma. W końcu chodzi w deathie o to że każdy czar trzeba bo każdy jest zajebiście groźny 


sam właśnie jestem w tym samym miejscu. Zastanawiam się czy GF czy HH. HH jest mega dobre ale tutaj masz D6x5 czyli od 5 do 30 cali no i oczywiście akcja na jedną turę. GF natomiast możesz używać co turę co jest niezaprzeczalną zaletą. Ja chyba bardziej skłaniam się ku opcji GF + death.cichy pisze:A może death bez greedyfista? Do tego hellheart
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
A tak, moja pomyłka. Wydawało mi się że duży mag ma 5 siły.kubencjusz pisze:7 siły nieprzydatne ? powiedz to jednostką z savem 1+/2+ i sfinxowi![]()
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Jakby miał 5 bazowo to by się klepał prawie jak tyran ...



Kolejna rozpa na krasie, tym razem stawiam na mocny dmg a nie magię, która i tak się średnio spisywała ostatnio ;/
Unnamed2000 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Tyrant @ 320.0 Pts
General; Iron Fist; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Giantbreaker [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bruiser @ 188.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Butcher @ 178.0 Pts
Magic Level 2; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Protection [15.0]
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
9 Ironguts @ 470.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
Frenzy
1 Ogre Beast Rider @ [0.0] Pts
Frenzy; Chaintrap
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 23
Total Army Cost: 1996.0
Unnamed2000 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 * Tyrant @ 320.0 Pts
General; Iron Fist; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Giantbreaker [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]
1 Bruiser @ 188.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]
1 Butcher @ 178.0 Pts
Magic Level 2; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Protection [15.0]
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
9 Ironguts @ 470.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
3 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang @ [0.0] Pts
1 Stonehorn @ 250.0 Pts
Frenzy
1 Ogre Beast Rider @ [0.0] Pts
Frenzy; Chaintrap
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 23
Total Army Cost: 1996.0
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.