Ogrowe rozpiski

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Re: Ogrowe rozpiski

Post autor: Macias »

Baner na ironów jest bez sensu, bo nimi nie wyjdziesz z oddziału. Albo na bsb albo wcale
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Kolega zaznaczył, że ten BSB ma być w Ironach. Sądzę więc, że nie będzie chciał ww oddziału opuścić
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

No zasadniczo ma być w ironach, ale wyjść może bo po to dałem flejming na BSB, żeby jak będzie trzeba dać go na coś innego np na byki, albo żeby te flejmingi usunąć bo cel który muszę rozwalić ma immuna. Takie były założenia przy składaniu tego bsb :)
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

A nie mógłbyś dać i Ironom i BSB tego samego sztandaru?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Nie można dublować sztandarów, wymęczyłem coś takiego. Prawie, że kompromis ;)

1 * Slaughtermaster @ 383.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Warrior Bane [5.0]
Greedy Fist [40.0]

1 Bruiser @ 148.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Battle Standard
Banner of Eternal Flame [10.0]

1 Butcher @ 179.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Crown of Command [35.0]

5 Ogres @ 175.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician, Chempion


9 Ironguts @ 432.0 Pts
FCG
Standard of Discipline [15.0]

5 Mournfang Cavalry @ 420.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]

4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Heavy Armour; Iron Fist; Standard; Musician

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts

1 Ironblaster @ 170.0 Pts

1 Firebelly @ 150.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Fire
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Tormentor Sword [5.0]

Models in Army: 30


Total Army Cost: 2399.0


Taaadaaam, zmieściłem co chciałem, a 4&5 mournów to wciąż dużo :D dołożyłem parę magicznych broni na eteryki.

Można się pastwić :P
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Czcibor
Oszukista
Posty: 872
Lokalizacja: WarAcademy Opole

Post autor: Czcibor »

Ogólnie spoko tylko słabo że masz korone na gołym Bucherze.
Fanatic pisze: ledwo savage ogarniam cała rodzina je maluje
już nie chcą do mnie przychodzić bo wiedzą, że pędzel i farbki na nich czekają
Obrazek

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Masz jakiś pomysł żeby inaczej to ułożyć? Tak, żeby generał miał jakieś zabezpieczenie i wszedł fist+korona?
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

A czy fisty naprawdę opłaca się brać dla comba z jednym czarem?
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

Ty mi powiedz :D mi nawet jeszcze figsy nie doszły. Dobra pomyślę nad jakąś zmianą i na małego walnę sobie fellhearta.
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
jawor
Oszukista
Posty: 868
Lokalizacja: Animosity Szczecin, Poznań

Post autor: jawor »

Na początek to ja polecam rune maw, szkoda czasem tracić oddział zanim dojdzie do walki :(
Obrazek

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Macias pisze:A czy fisty naprawdę opłaca się brać dla comba z jednym czarem?
- Slaan
- Dyskowiec
- Grey Seer
- inny czarodziej z Wordem 2+ na magię
Warto. W dodatku masz +1 do siły i Worda 6+. Samo to jest warte według normalnego cennika 40 pkt :)

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

Chodziło mi o to, że sporo graczy i tak to będzie dispelowało. A ward 6+ jest całkowicie nieprzydatny jak się ma tez warda 4+. +1 do siły też nie jest konieczne jak masz 7 siły
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

7 siły nieprzydatne ? powiedz to jednostką z savem 1+/2+ i sfinxowi :) Poza tym ja gram na AHW więc te 5 ataków s5 to już coś. A, ze będzie dispellować to norma. W końcu chodzi w deathie o to że każdy czar trzeba bo każdy jest zajebiście groźny :D

Awatar użytkownika
cichy
Oszukista
Posty: 827

Post autor: cichy »

A może death bez greedyfista? Do tego hellheart
Profesjonalne usuwanie wgnieceń z karoserii samochodowych i skutków gradobicia.

Awatar użytkownika
ogrmasta
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 171

Post autor: ogrmasta »

cichy pisze:A może death bez greedyfista? Do tego hellheart
sam właśnie jestem w tym samym miejscu. Zastanawiam się czy GF czy HH. HH jest mega dobre ale tutaj masz D6x5 czyli od 5 do 30 cali no i oczywiście akcja na jedną turę. GF natomiast możesz używać co turę co jest niezaprzeczalną zaletą. Ja chyba bardziej skłaniam się ku opcji GF + death.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.

Awatar użytkownika
Macias
Kretozord
Posty: 1823
Lokalizacja: SNOT - filia w Pogórzu

Post autor: Macias »

kubencjusz pisze:7 siły nieprzydatne ? powiedz to jednostką z savem 1+/2+ i sfinxowi :)
A tak, moja pomyłka. Wydawało mi się że duży mag ma 5 siły.
Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę ( :shock: ), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki :)
Imperialna moc!

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Jakby miał 5 bazowo to by się klepał prawie jak tyran ... :wink: :roll:

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Kolejna rozpa na krasie, tym razem stawiam na mocny dmg a nie magię, która i tak się średnio spisywała ostatnio ;/

Unnamed2000 Pts - Ogre Kingdoms Army

1 * Tyrant @ 320.0 Pts
General; Iron Fist; Heavy Armour
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Giantbreaker [25.0]
Ironcurse Icon [5.0]

1 Bruiser @ 188.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Battle Standard
Crown of Command [35.0]
Dragonhelm [10.0]
Luckstone [5.0]

1 Butcher @ 178.0 Pts
Magic Level 2; Lore of the Great Maw; Iron Fist
Ruby Ring of Ruin [25.0]
Talisman of Protection [15.0]

3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician

3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician

9 Ironguts @ 470.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of the Eternal Flame [10.0]

1 Gutlord @ [10.0] Pts

3 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]

1 Crusher @ [10.0] Pts

4 Mournfang @ [0.0] Pts

1 Stonehorn @ 250.0 Pts
Frenzy

1 Ogre Beast Rider @ [0.0] Pts
Frenzy; Chaintrap

1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts



Models in Army: 23


Total Army Cost: 1996.0
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

Kamil.Sz
Falubaz
Posty: 1018
Lokalizacja: Lublin- Moria

Post autor: Kamil.Sz »

Sokarij pisze:Kolejna rozpa na krasie, tym razem stawiam na mocny dmg a nie magię, która i tak się średnio spisywała ostatnio ;/
I gdzie ten mocny dmg?
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
Silvestro
Falubaz
Posty: 1023
Lokalizacja: Rawicz/ Twierdza Wrocław

Post autor: Silvestro »

Tyran z s8 w klocku Ironów z bsb oraz stonehorn wspierany przez mournfangi
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.

ODPOWIEDZ