
ale ten z zasadami mi pocisnął ...

Moderator: #helion#
2400/2400
Grand Master
General, Runefang, Luckstone, Charmedshield, Potion of Speed
Battle Wizard Lord
Level 4, Life, Warhorse, Obsidian Loadstone, Crown of Command
Captain of the Empire
BSB, Warhorse, Barding, FPA, Shield, Lance, Dawnstone, OTS
Captain of the Empire
Imperial Pegasus, Shield, FPA, Dragonhelm, Sword of Battle
Captain of the Empire
Imperial Pegasus, FPA, Enchanted Shield, Dragonbane Gem, Shrieking Blade
Battle Wizard
Level 1, Heaven, Warhorse, Dispel Scroll
14 Knights of the Inner Circle
FCG, Standard of Discipline
5 Knightly Orders
Musician
5 Knightly Orders
5 Demigryph Knights
Standard, Musician
Steam Tank
Celestial Hurricanum
Imperialna moc!Azgaroth pisze:30 savage orków z wardem na 5+ i dodatkową bronią + lord na dziku i szaman walczą z 40 halabardnikami imperium (I tura - działa choppas). Dzikusy wbijają jedną ranę (), lord na dziku zapomina jak się walczy i nie wbija nic, szaman nie trafia. Halabardnicy wbijają 10 ran, test LD na stubborna dwukrotnie oblewam, na dystans ucieczki rzucam dwie jedynki
![]()
Nie wiem czy herosi nie są zbyt przeinwestowani? Problemem jest też mała ilość jednostek. Mag z LoU ma tworzyć odginaczki.
Warrior Priest @ 108 General
Barded Warhorse
Heavy Armour
Dawnstone
Enchand Shield
Battle Wizard @ 104
Lore of Death
Dispell Scroll [25.0]
Warhorse
Battle Wizard @ 99
Lore of Fire
Power Stone [20.0]
Warhorse
Battle Wizard @ 79
LoU
Warhorse
BSB Captain @ 116
Barded Warhorse
Full plate
Shield
Lance
Master Enginier @ 65
5 Knightly Order @ 110
13 Inner Circle Knights @ 370
FCG Discipline
5 Demigryph Knights @ 300
Standard
Great Cannon @ 120
Hellblaster @ 120
Total: 1591
a mi przy kawalerii rewelacyjnie spisuje się połączenie duży metal i mały (2lvl koniecznie) fire, do tego mam jeszcze ruby ring; kawa imperialna ma przyzwoite statsy, chociaż przeciwnicy przeważnie mają lepsze, minimalne obniżenie znacznie pomaga, na twarde pancerne modele zawsze są pociski i obniżarki ASv, fire załatwia eteryki i potrafi skarcić maszyny przeciwnika już na dalekim zasięgu; mając do wyboru transmutację w hordę albo średni fireball w maszynę, przeciwnik wpuszcza fireballa, a potem się dziwi że 3x6 na kościach wpadło na ranienie; moja rozpa pod euro, zgłoszona na Łódź jużrafixator pisze:Heaven/Beast
Dyscyplina na Demi to nie pomyłka w żadnym wypadku; po prostu wiem że ten oddział potrafi czasami pognac na jakiś syty cel i potrzebuje wyższej LD1 Arch Lector of Sigmar 228 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Heavy Armour; Warhorse
Biting Blade [10]
Enchanted Shield [5]
Talisman of Preservation [45]
Van Horstmann's Speculum [40]
1 Battle Wizard Lord of the Golden Order 303 Pts
Magic Level 4; Lore of Metal; Warhorse
Obsidian Lodestone
Ruby Ring of Ruin
Scroll of Shielding
1 Battle Wizard of the Bright Order 137 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire; Warhorse
Dispel Scroll [25]
1 Captain of the Empire 148 Pts
Barding; Great Weapon; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
Dragonhelm [10]
Dawnstone [25]
1 Captain of the Empire 158 Pts
Full Plate Armor; Shield; Imperial Pegasus
Sword of Might [20]
Helm of the Ratslayer [15]
Dragonbane Gem [5]
12 Knights of the Inner Circle 375 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; FCG; Warhorse
Razor Standard [45]
5 Knightly Orders 120 Pts
Lance; Musician
5 Knightly Orders 110 Pts
Lance;
5 Demigryph Knights 325 Pts
Lance; Standard; Musician;
Standard of Discipline [15]
1 Great Cannon 120 Pts
1 Steam Tank 250 Pts
1 Celestial Hurricanum 130 Pts
Models in Army: 31
Total Army Cost: 2399