Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: Fluffy »

O&G mają fajnie, ale mam ochotę odkurzyć swoje dwarfiki i troszke nimi pograc, więc na przekór nowemu Euro zmontowałem sobie coś takiego:

Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army

1 Runelord @ 370.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour
Runic Talisman [50.0]
Master Rune of Balance
Runic Armour [5.0]
Rune of Stone

1 Daemon Slayer @ 210.0 Pts
Runic Weapon [100.0]
Master Rune of Smiting
Rune of Might
Rune of Speed

1 Thane @ 225.0 Pts
Gromril Armour; Battle Standard
Runic Banner [135.0]
Master Rune of Grugni
Rune of Guarding
Strollaz's Rune

1 Thane @ 144.0 Pts
Great Weapon; Gromril Armour
Runic Talisman [25.0]
Master Rune of Challenge
Runic Armour [50.0]
Master Rune of Gromril
Rune of Shielding

15 Thunderers @ 210.0 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour

10 Quarrellers @ 110.0 Pts
Crossbow; Light Armour

28 Warriors @ 286.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Veteran @ [10.0] Pts

20 Miners @ 235.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

18 Troll Slayers @ 230.0 Pts
Musician
Giant Slayer @ [26.0] Pts

1 Flame Cannon @ 140.0 Pts

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

1 Organ Gun @ 120.0 Pts

Models in Army: 106

Total Army Cost: 2400.0

Stwierdziłem, że moja artyleria ma sobie radzic przede wszystkim z oddziałami, a wszelkie potwora i inne wynalazki będe brał na klate slayerem. Zobaczymy jak to w praktyce wyjdzie :mrgreen:

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3080

Post autor: Morsereg »

michal pisze:
Fluffy pisze: Szkoda, bo to zabija mi tak naprawdę flame cannona :roll:
Którego możesz postawić w trakcie bitwy obok stołu, żeby ładnie wyglądał.
I tak będzie spełniał to samo zadanie :mrgreen:
heheh :D
dobry komentarz :D
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
crovaxus
Kretozord
Posty: 1834
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Starogard Gd.
Kontakt:

Post autor: crovaxus »

no taka prawda. teraz gdy strzela 8 edycja a nie jak w 7 to już jest do dupy z tym swoim zasięgiem...gdyby był za 100 pkt to jeszcze bym go wziął ale nie za 140. ale nie no żeby max 4 maszyny...no pojebało tych pacanów trochę... w końcu jedyna armią maszynową jest imperium i dwarfy a dwarfy wynikami dupy nie urywają i tak i mimo to przytną zawsze. ale dzięki maszynie będziemy mieć więcej piechoty w stole XD
"For a sharp second, Selenia froze, and Crovax's blade found home. As the Angel shattered like glass, Crovax felt his mind collapse - the curse had been fulfilled"
- The tale of Crovax the Cursed

Vukotich82
Plewa
Posty: 5

Post autor: Vukotich82 »

No może i racja. A co Myślicie o takim czymś:


Unnamed2400 Pts - Dwarfs Army

1 Dwarf Lord - General; Shieldbearers; Great Weapon; Gromril Armour
Master Rune of Spite
Rune of Preservation
Rune of Resistance
Rune of Stone
2 Shield Bearers

1 Runelord - Gromril Armour; Shield
Rune of Spellbreaking (x2)
Rune of Stone

1 Thane - Gromril Armour; Battle Standard
Master Rune of Challenge
Master Rune of Gromril

5 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

30 Hammerers - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

38 Warriors - Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour
10 Quarrellers - Crossbow; Light Armour

5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour; Musician
5 Miners - Great Weapon; Heavy Armour

1 Cannon
Rune of Burning
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour


1 Cannon
Rune of Forging
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour


1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Burning
Rune of Penetrating
1 Engineer - Light Armour
3 Crew- Light Armour


1 Grudge Thrower
Rune of Accuracy
Rune of Penetrating (x2)
1 Engineer - Light Armour
3 Crew - Light Armour




Models in Army: 127


Total Army Cost: 2400.0


Ma to jakiś sens? Z góry dziękuję.
Ostatnio zmieniony 18 mar 2012, o 18:06 przez Vukotich82, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Ogarnij nieco rozpę, czytac się tego nie da..

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Jest lepiej ale to dalej nie jest to. Kowadło ci daje bardzo dużo możliwości masz kilka małych oddziałów które muszą wejść w CC szybko bo jak nie to szybko zginą zanim cokolwiek zrobią. Ja rozumie, że jest drogie i chcesz mieć pancernego lorda ale jak ktoś będzie chciał go zabić to i tak go zabije. Przemyśl to ;)
Obrazek

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Grałem dziś na nowe euro czymś takim:
Kowadło - niszczara, Stone, Furnace, dwurak
BSB - 1+ z przerzutem, Fire, Furnace

33 Warriorów, FCG, dwuraki
32 Warriorów, FCG, dwuraki
30 Hamków FCG
23 Kusze, muzyk, dwuraki

Klopa S5, inżynier, przerzut
Klopa S4, inżynier, przerzut
Cannon Forging, Fire, inżynier

W pierwszej DE na lekkiej magii, smoku, hydrze, klockach kusz, 2xharpiach, 3x dark riderach, pegaziście pokowcu, pegaziście z jajkiem, 3 chariotach i czymśtam jeszcze.. I tak niełatwy paring a bez organek taka rozpa już zupełnie nie do ogarnięcia. Latał dookoła i rozmontowywał mnei po kolei. Do 3 :P

O&G lajtowo złożone, ale bogate w fasty, kowbojów i jakieś rydwany - znowu ciężko było to połapać! A gały na kowadle w dwóch turach pozbawiły mnie opcji na skanapkowanie turboklocka nightgobosów z orkiem generałem, bsb, dwoma szamanami i goblińskim herosem. 12 albo 13(?) do przodu

Imperium na ojro#1 (można było wybrać, z racji nowego draftu), i: 3 dużych klocach, klocu kawy, czołgu, dwóch cannonach, hellce, mortarze i LoShadow. Shadow na 4 kościach jest oczywiście spokojnie do zatrzymania. Po przegraniu pojedynku z cannonami czołgu nie ma czym zdjąć (klocek warriorów rozkręcał go od boku przez 5 tur combatu). Znowu dwa missfire'y na kowadle, ten w piątej turze zakończony spektakularnym wybuchem, przez co 11-9, zamiast minimum 14.

Z luźnych przemyśleń - generalnie grałem słabiutko (pierwsze bitwy od grudnia..) i na mocniejsze rozpy mogłoby być dużo gorzej! Nowy draft jak dla mnie kijowy, nie wiem co wziąć z maszyn ale organek do ogarniania śmiecia brakuje bardzo. Kusze ledwo co trafiają a kosztują dużo. Myślę, czy nie wziąć dwóch mniejszych oddziałów albo nawet thundów, ale ich koszt punktowy to jakiś kosmos. MRoChallenge spróbuję wrzucić ale bsb bez magicznej broni i Preservation średnio mi się widzi.
Magia znerfiona oczywiście łatwiejsza do zatrzymania - death i shadow jak dla mnie nawet za bardzo ale narzekać nie będę :D

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Podobna ta rozpa do mojej ;) Kusznicy koniecznie w 2 mniejszych oddziałach albo spróbować 1 Thundów i 1 Kuszoli (może w scoucie ? Kosztem kilku warriorów wtedy miałbyś 2 nie najgorzej strzelające oddziały do ogarniania śmiecia :) )
Obrazek

Awatar użytkownika
Grichalk
Masakrator
Posty: 2182
Lokalizacja: Żyrardów

Post autor: Grichalk »

Vukotich82

Pierwsze co rzuca się w oczy, to brak herosów z magicznymi atakami. Trawisz na wampiry i musisz działami walić najpierw po nich, inaczej blokują ci klocki. Daj BSB chociaż za 5 punktów ogniste ataki lub +1 do inicjatywy, tak samo znajdź 5 punktów, żeby dać mu warda 2+ od ognia.

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Czemu nie chcecie traktować kowadła jako "niezłamywalnego punktu strategicznego" oraz trzymajki punktów? Kowadło oprócz powstrzymywania magii ma spowalniać przez dwie tury, w 3 i 4 coś popchnąć a potem przeżyć bo w 5 i 6 to już tylko niedobitki zostają albo wszyscy w combacie są.
Ja zawsze uzbrajam Runelorda na kowadle i chronię nim flankę i to się sprawdza (ale to dzięki Wam bo każdy przeciwnik w głowie ma że na kowadle każdy dwarf ma 2 spellbreakery i koniec także jestem wdzięczny :) ) bo hordy GG, WL, BO czy innego shitu stoją tam sobie od tury 4 do 6 bijąc mnie sześcioma atakami.

Moje kowadło wygląda tak:

1 Runelord @ 468.0 Pts
Anvil of Doom; General; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [80.0]
Master Rune of Steel
Rune of Resistance
Rune of Stone
Runic Weapon [15.0]
Rune of Speed (x3)
Runic Talisman [55.0]
Master Rune of Balance
Rune of the Furnace

Inicjatywa 6 to po to żeby się WL w dupach nie poprzewracało... :D Furnace to wiadomo, na KB jestem odporny i tak, wszystko się przebija na 4 co najwyżej - żyć nie umierać. Jak narazie się sprawdza a będzie jeszcze lepiej po obcięciu magii na EURO. :wink:

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Fajne, ale wtedy Demon Slayer z wygarem się mnie nie mieści :mrgreen:
I imo brakuje " runa of chonotu" - jak się bawić to na całego, nie? :mrgreen:

Awatar użytkownika
Smh
Masakrator
Posty: 2204
Lokalizacja: Danzig / Breslau

Post autor: Smh »

Remo pisze:Kowadło oprócz powstrzymywania magii ma spowalniać przez dwie tury, w 3 i 4 coś popchnąć a potem przeżyć bo w 5 i 6 to już tylko niedobitki zostają albo wszyscy w combacie są.
wygląda ciekawie, tylko 4 tura już walczy więc nie popchnie ;)
Moje morskie krasie z Barak Varr teraz także na blogu www.BarakVarr.pl

- Wiosłujesz [...] jakbyś w życiu nic innego nie robił. Myślałem, że krasnoludy nie umieją ani żeglować, ani pływać...
- Ulegasz stereotypom.

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Remo pisze:Czemu nie chcecie traktować kowadła jako "niezłamywalnego punktu strategicznego" oraz trzymajki punktów?
Jak dla mnie te punkty są po prostu potrzebne gdzie indziej, a kowadło ze statystycznym missfirem w każdej bitwie i wybuchem raz na master jest jednak trochę za mało solidne. Wczoraj na trzy bitwy miałem 4 albo 5 jedynek i jeden wybuch (u mnie to ponad 3 duże punkty, nie mówiąc o stracie dispella i popychaczki).
Balance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Grywałem też bez kowadła, nawet z jakimiś sukcesami ale jak ludzie po pół roku 8 edycji się ogarnęli i zaczęli wrzucać kupę śmiecia, to już jest to dużo trudniejsze.

Awatar użytkownika
Fluffy
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3434

Post autor: Fluffy »

Balance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Czemu? Wystarczy zrezygnowac ze scrolla, zwłaszcza ze teraz najbardziej odjechane lory sa ścięte do 4 kości :)
Dla mnie balance jest najlepszym wyborem, działa w kazdej turze i rozwala rpzeciwnikowi faze magii - poza fajerwerkami (banner of sorcery czy inne) mam co najmniej tyle samo kości, zazwyczaj więcej :mrgreen:

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Fluffy pisze:
Balance na euro to średni deal, bo za 50 zabiera tylko kostkę - na normalne zasady oczywiście biorę w ciemno.
Czemu? Wystarczy zrezygnowac ze scrolla, zwłaszcza ze teraz najbardziej odjechane lory sa ścięte do 4 kości :)
Dla mnie balance jest najlepszym wyborem, działa w kazdej turze i rozwala rpzeciwnikowi faze magii - poza fajerwerkami (banner of sorcery czy inne) mam co najmniej tyle samo kości, zazwyczaj więcej :mrgreen:
Dokładnie. Lepiej zmniejszyć przeciwnikowi ilość kostek do rzucenia czaru (a może nie wyjdzie albo wiatry powieją słabiej?) niż się przed tym czarem bronić jak już zostanie rzucony.

Awatar użytkownika
Irek_Dwarf
Chuck Norris
Posty: 418
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Irek_Dwarf »

Remo do twojego kowadła przyleci Bretoński Lord z HKB i jest posprzątane :D
Obrazek

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Irek_Dwarf pisze:Remo do twojego kowadła przyleci Bretoński Lord z HKB i jest posprzątane :D
Poza tym, że na każdego jest bat to ilość Bretońskich graczy na każde 50 graczy turniejowych wypada coś koło 0,5? :wink:
Cała reszta armii może moje kowadło cmoknąć :)

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Może jeszcze nerkosfinks ale wątpię żeby się jakiś znalazł i dokulał.
Sorry że zamąciłem z Balancem, musiało mi się wydawać, że bez scrolla/niszczary kowadło nie występuje :wink:
Czary z pięciu oczywiście wchodzą dużo rzadziej na ifkach (wczoraj w 3 bitwach tylko dwie ifki siadły, szkoda że z efektem 7 i 8 ) i można by się nad balancem zastanowić. Z drugiej strony, z racji rzadszych ifek, niszczary będzie można częściej użyć i w 50% przypadków zabezpieczyć się przed danym czarem na kolejne tury.

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

1500 WE+ 1000 DF

1 Spellweaver @ 305.0 Pts
Lore of Life; Magic Level 4; Longbow; Miscast Table
Wand of Wych Elm [55.0]

1 Noble @ 132.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Hail of Doom Arrow [30.0]
Asyendi's Bane [10.0]

15 Glade Guard @ 202.0 Pts
Longbow; Standard;
Banner of Eternal Flame [10.0]

12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;

12 Glade Guard @ 144.0 Pts
Longbow;

8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts
8 Dryads @ 96.0 Pts

1 Treeman @ 285.0 Pts

Total Army Cost: 1500

1 Runesmith 147 Pts
Gromril armour; shield
2x ro spellbraking [50]
Mro challenge [25]

29 Warriors 305 Pts
GW, standard, musican

1 Cannon 130 Pts
ro forging[35]
ro burning [5]

1 Grudge thrower 150 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]
ro burning[5]

1 Grudge thrower 145 Pts
engineer
ro accuracy[25]
ro penetrating[25]

1 organ gun 120 Pts


Co Wy na to?
Ostatnio zmieniony 19 mar 2012, o 20:32 przez pingu, łącznie zmieniany 2 razy.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Vukotich82
Plewa
Posty: 5

Post autor: Vukotich82 »

Ja nie jestem ekspertem, ale czy na organki można dawać runy? :?

ODPOWIEDZ