Pare noobowskich pytań.

Ogre Kingdoms

Moderator: Afro

Zablokowany
Awatar użytkownika
Black_Power
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 37
Lokalizacja: Karak Var

Post autor: Black_Power »

Jeżeli bohater dołącza do oddziału ,to traci tą zdolność. Więc w tym wypadku także ma karę za poruszanie się w lesie.

Pozdrawiam ;)

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Black Power ma racje . Sprawdzałem to w rb

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Mozecie podac gdzie to jest napisane?
Obrazek

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

tez bylbym wdzięczny za jakiś cytacik :lol2:

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

A prosze bardzo : Jeżeli Postać jest częścią jednostki żołnierzy, to o maksymalnej długości ruchu decyduje ruch jednostki traktowanej jako całość ( W tym zdaniu możną już wyciągnąć to , że postac jest uzależniona od jednostki czyli porusza sie tak jak ona )
Jeżeli Postać porusza się wolniej od jednostki , cała jednostka będzie musiała zwolnić, aby Postać mogła za nią nadążyć . W czasie zwykłego ruchu jednostki Postać ma prawo zmienić swoją pozycję w ramach pierwszego szeregu jednostki , zmieniając się miejscem z innym modelem . Umożliwia to graczowi umieszczenie Postaci w najlepszej z jego punktu widzenia pozycji , w zależności od sytuacji .

Nic innego w RB nie ma .Albo ja nie znalazłem .

Awatar użytkownika
Bania
Falubaz
Posty: 1328
Lokalizacja: Twierdza Toruń - Fort Rogowo
Kontakt:

Post autor: Bania »

Jaki to ma zwiazek z sytuacja podana wczesniej to nie wiem. Do mnie ten fragment nie przemawia. Dobrze jakby sie wypowiedzial ktos dobrze znajacy sie na zasadach.
Obrazek

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

ok . chcieliście to dałem . A jak jesteś taki mądry to znajdź w RB sobie sam wiadomosci na ten temat ;/

Awatar użytkownika
Rakso_The_Slayer
Postownik Niepospolity
Posty: 5208
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: Rakso_The_Slayer »

_SkaVen_ ma racje... jezeli w opisie przedmiotu nie jest napisane, że oddziałuje na jednostke w której jest bohater to cytat przez niego podany jest idealny. Oznacza to, że bohater porusza się jak jednostka w której jest (nie przyspiesza jednostki na trudnym terenie, może się od niej odłączyć co najwyżej).
Obrazek

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

komu jest bliżej na pyrkon niż na WI ?? i oczywiście kto jedzie

Awatar użytkownika
Frank
Plankton
Posty: 4
Lokalizacja: Września

Post autor: Frank »

Takie pytanie. Mamy sobie pana z The Tenderiser. Wpada sobie w klocek goblinów. Trafia, rani i teraz sprawa D3 ran. Dostaje je cała jednostka czy pojedynczy model?

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

pojedynczy model ;) jak przy klopie,bolcu,cannonie

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

a jak mamy thundermace to tam pisze ze to ciastko jest tak jak wystrzal z katapulty to czy te ataki są bez seva i powodują k6 Wo? :lol2: fajnie by było szczerze mówiąc bo tak to to wydane 55pkt w błoto IMO oczywiście :D

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

jak działa gut maw??

czy moge mieś więcej Wound'ów niż mam bazowo (5) ??

Awatar użytkownika
Reaper
Chuck Norris
Posty: 413
Lokalizacja: Bytom-Vendetta

Post autor: Reaper »

tak , masz tam napisane ze jesli masz juz full to mozesz dodac +1 wound :D

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

to jak myślicie która z nich jest lepsza ? gut maw czy ta co daje US 6 przy szarży..?

Awatar użytkownika
FIFI (_!_)
Chuck Norris
Posty: 516
Lokalizacja: Wołów, Klub KARAK VAR!!!

Post autor: FIFI (_!_) »

GUT MAW! 8) Teraz bede grał taką kombinacją na Tyrancie(siedge breaker, ward na 5+, Gut maw i fistfull of laurels) siedze takim panem w trójeczce mentaurów i zabijam :o

Janiszek
Masakrator
Posty: 2032

Post autor: Janiszek »

Mi zawsze przy maniterach brakuje tego sejwa ;/ Ale jak da się im Regeneracje to z tyranem są w stanie wszystko przyjąć nie mówiąc już o ich szarży :roll: Nie chciałbym dostac czym takim :D same impakty robię rzeź :D
Teraz zastanawiam się co wziąść na 2 k . Hmmm czy 3 buczerków to jest dobry rozwiąznie ??

Awatar użytkownika
Mate
Chosen of Khorne
Posty: 888
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Mate »

Ja na 2k biorę zwykle Tyrana, 2 butcherów, 1x3 bullsów, 2x4 Ironów z FCG, 2x3 ironów z muzykami, 2x3 yethee, gorgera i bull rhinoxa.

Sprawdza mi się to nieźle, czasem zamieniam jedną trójeczkę ironów na trzech bullsów i 25 gnoblarów.

Do maneaterów jakoś nie potrafię się przekonać, za drogie to to, a schodzi tak samo szybko jak ironi :/
Jakiś save większy by się u nich przydał, może wtedy bym ich brał.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
galahar
Mudżahedin
Posty: 226

Post autor: galahar »

Ja mam takie pytanie. Czy Ironi dostają -1 do save gdy używają GW? Mają wtedy -4 do save?

Ogrzy szamani rzucają swoje czary tak jak większość pozostałych w świecie WH magów, czyli: np Butcher generuje 2 kosci i może rzucić tyle czarów (max na 2 kościach) na ile starczy mu tych kości + z puli ogólnej? I te czary rozprasza się wyrzucając tyle samo lub więcej a w turze przeciwnika trzeba uzyskać 7 lub więcej?

Sorry za głupie pytania, ale gram lizakami i mam jutro chelange :D

Awatar użytkownika
Kedziorson
Masakrator
Posty: 2219
Lokalizacja: Rogaty Szczur Gorzów Wlkp.

Post autor: Kedziorson »

niektóre czary ogrów są RiP ...i zostają w grze dopóki ich nie zdispelujesz na koniec swojej tury magii kośćmi dispela. na 7 oczywiście :D

Zablokowany