1) Wywal dwuraka to się znajdzie miejsce na Ro Stone i tarczę.Quaki pisze:(...)
Any ideas?
2) Jeden Spelleater to loteria, proponowałbym zwykłego scrolla a za oszczędności MRo Challenge na wodzu.
3) Tarcze na 5ciu hammerersach - jest ich za mało, żeby lekko poprawiony save miał ich uchronić przed czymkolwiek, wywaliłbym.
4) Thunderersi bez tarcz to free frag, ale z tarczami masz 300 pkt de facto w śmieciach. Przy niewielkich kombinacjach byłby za to kolejny klocek - tu do rozważenia np opcja maksymalnego odchudzenia maszyn (inżynierowie) z założeniem, że w razie czego trzeba będzie te punkty oddać. Odpowiedz sobie na pytanie czy thunderersi potrafią ochronić maszyny przed kowbojami/scoutami/latającym skirmishem/wykopywaczkami (mówimy o ogarniętym przeciwniku). Moim zdaniem niekoniecznie - zwłaszcza bez tarcz.
5) Co do ognistej maszyny, słuszna uwaga, spróbowałbym jednak Ro Burning na słabszą klopkę wrzucić zamiast na cannona, ale wtedy inżynier jest tam raczej potrzebny.