Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: Caledor19 »

to na ilu shamanch gracie?
Warhammer to nie jest sport

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

na 4 ale jestem mega zniechęcony do magii, jak possie to po same kule ; p
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

max 2 i to małych albo jeden duży złożony o CC, lore of beast, w każdym przypadku 8)
Caledor19 pisze:przeciez zestawienie fetback / fetysz / DS jest bardzo dobrym zlozeniem dlaczego Ci to nie gra?:D
-Qc- pisze:na 4 ale jestem mega zniechęcony do magii, jak possie to po same kule ; p
dlatego :P

nigdy nie byłem "fanem" czarów nie widów, nawet zanim zacząłem grać w WFB czy fabularnego, a to było jakieś 15 lat temu :)

niestety WFB jest tak skonstruowany od dobrych 2 ed. że bez małego maga nie można się ruszać z domu :roll:

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

no ale mali magowie sa slabym pomyslem jak grasz przeciwko duzemu magowi ktory czasami moze dispelowac czary na kostce mniej dzieki swojemu bonunowi za lvl
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

To klasyczny dylemat.
Ja gram ostatnio na 4 magach ale nie tak jak np Qc z pociskami tylko bardziej klasycznie 3xshadow i duży Beast. Wtedy masz wszystko co chcesz w magii (kamień, scrolla, scrolla morderce i fetysza) no ale z całą świadomością że jest to mega losowe i ryzykowne. Czasem miasma + klątwa z beast zrobi gre a czasem magowie tylko oddadzą punkty a feedback z przerzutami na 5 kościach zada 1 rane.
Granie z pociskami jest o tyle fajne że magowie są w stanie coś zrobić a u mnie tylko pomóc w walce.
Zagrasz bez magii to nawet pewny klepacz jak dumbull zamiast mielić będzie wbijał 1-2 rany albo wcale nie powalczy.
Nie ma złotego środka.

p/s
Pamiętać należy że jak ktoś lubi grać jakimś schematem to nie znaczy ze mu sie sprawdza i jest skuteczny, tylko najwyraźniej tak lubi i tak mu wygodnie.
Ja rydwany, Khumek 0 magii, raz zadziała a raz nie.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

no wiadomo ale chce poznac opinie na ten temat:D
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

mali szamanowi vs duzi magowie, zagraj sobie i zobaczysz jak jest, jest to szkoła dispela, musisz wiedzieć co chcesz by zostało wpuszczone z co nie, osobiste doświadczenia, nie tylko bestiami, na przykład demonami gdzie tam mam dosłownie 0 magii, dispel to -2 z bannera + DS na BiTim, WoChem grałem BoS + DS ale już nie można tak robić, zresztą dawno już WoChem nie grałem a szkoda bo jaggi chciałem po testować, ale bardziej skłaniam się do małego z DS niż dużego, choć jak i w bestiach można go złożyć do CC i brać heaven przydatny kawalerii

tak czy siak jeśli mam podać % wygranych a przegranych to około 80% wygrane partie, nie mówię że wszystkie 20/0, zdarza się czasem 12/8, czy 11/1, choć częściej 14/6 i wyżej

każdy ma swą taktykę, nie namówisz mnie na magię jak i na strzelanie, jak nie przekonasz Diba że rydwany ssą, dobry generał gra tym to co lubi i wie jak danymi jednostkami skutecznie urwać dupę :twisted:

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

no niby nie namowisz:P

ale jak gram z HE to magia mnie do szalu doprowadza:P
Warhammer to nie jest sport

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

na HE mamy rydwany których mam min 2 max 4 i są posrane, większość doombulli jakich składam są odpowiedzią na klocek WL, a 50gorów z BSB206 zabija prawie dwa oddziały 30WL :twisted:

da się pograć ;)

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

ja osobiscie nie pchalbym 206 bsb do ungorow ktore maja sie ciac z WL:P
Warhammer to nie jest sport

wokrze
Kradziej
Posty: 922

Post autor: wokrze »

Pchanie "206" do jakichkolwiek Ungorów to średni pomysł... :) Jego miejsce jest w hordzie Gorów z xhw (vs ungory o 10A więcej + lepsze WS i przeżywalność). Mi sprawdzał się też w Bestigorach... (S7)

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

GW za bardzo wyklucza bestigory z rozpisek, choć grałem hordą 40 osobową i było nie najgorzej, jak nie ma się dużej I trzeba mieć wiele szeregów :D

albo wytrzymałość minoskowych herosów :twisted:

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

Witam

Zamieszczam rozpiskę, którą chcę zagrać na turze w Sopocie. Lord idzie do bestigorów. Szaman 4 lvl i bsb do gorów. 10 gorów w ambuszu. Proszę o komentarze.


1 Beastlord @ 254.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Gnarled Hide [15.0]
Ram Horn Helm [15.0]
Sword of Might [20.0]
Potion of Speed [5.0]

1 Great Bray-Shaman @ 290.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4; Braystaff
Crown of Command [35.0]
Hagtree Fetish [20.0]

1 Wargor @ 191.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Beast Banner [75.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Feedback Scroll [50.0]

1 Bray Shaman @ 160.0 Pts
Lore of Shadow; Magic Level 2; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]

1 Bray Shaman @ 135.0 Pts
Magic Level 2; Braystaff
Dispel Scroll [25.0]

50 Gor Herd @ 415.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

10 Gor Herd @ 85.0 Pts
2ndWeapon; Musician

1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts
1 Tuskgor Chariot @ 80.0 Pts

40 Bestigor Herd @ 513.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]

1 Razorgors @ 55.0 Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 55.0 Pts
5 Harpies @ 55.0 Pts

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

W sumie klasycznie ale:
Lord straszna puszka, ale czy warto aż tak? On z sejvem 3+ i wardem 4+ wystarczy. Ten sejv jednak podbij BSBkowi. Za 5p daj ward od maszyn dla oddziału, zawsze sie spłaca a Beastlord i tak ma dużą I.
Reszta spoko, ale raczej zapomnij o ambushu, moim zdaniem 3 rydwan ( :mrgreen: ) byłby lepszy.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

Dibo a jak myślisz o kombinacji: wyrzucenia Gnarled Hide i Potion of Speed a dodania spellshilding czy coś takiego (daje mr 1) co dało by warda na 3+ od magii? (snajperki itp?) albo wtedy wywalam Ram Horn Helm i chyba kladycznie dragon helm?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

spell of shielding jest w porzo ale już masz wystarczającą ochronę przeciw magii

daj gnarled na BSB jak mówi Dibo ma 5T a z 2+SV jest naprawdę trudno do zabicia

a tak po za tym standardzik magikujący, bym wywalił jedne harpie i dał drugie do scouta

Awatar użytkownika
Dibo
Masakrator
Posty: 2825
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Dibo »

Hmm ja uchodzę i mam się za dosyć odważnego gracza (szalonego/głupiego). Snajperek sie nie boje, 5T,5S na ważnych herosach to wystarczająco dużo żeby sie ich nie bać. Mi np MR2 daje mi wystarczający komfort psychiczny i zabezpieczenie. Pakowanie większych punktów żeby zabezpieczyć sie przez magią to w moim odczuciu pomyłka (Co zauważył też Khumek).
Faktycznie Scroll of shielding jest OK, no ale nie ma go kto nosić. Wywalenie w zamian zwykłego scrolla albo feedback-a to byłby katastrofalny błąd.
Nie przejmuj się już ochroną. W CC w taką puszkę i tak mało kto (nie przymuszony) będzie bił, mając obok stosunkowo miękkie bestigory.
Zmiana hełmu na dający odporność na ogień jest OK i to zrobiłbym na pewno. RRH jest fajny z Dawnstonem a tymczasem jako zwykły zwiększacz sejva wystarczy dragonhelm.
A oba hełmy już na pewno są lepsze od spellshielda.
Czcij Koze !!

Twoja Stara gra w Age of Sigmar !

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w sobotę grałem przeciw TK na bazyla, weszły 2 snajperki w doombulla, te na T, rzucił dwa razy po 10 - T czyli 5 = 5 hitów na 2+, zszedł o drugiej, mając warda na 4+, wniosek death jest słaby, to czekanie na " niezły rzut " który nie musi się pojawić, fakt jak się pojawi dupę urywa, jak każdy dobry rzut, bo statystycznie zadał by mu 1,75% rany, w tej grze nie wyszły dwie szarże na 6+ jena na 7+ a do tego overrun na 5+, przegrałem 7/13, to oznacza że dobry wojownik poradzi sobie w ciężkiej sytuacji, po za tym miałem 80 pkt. miej bo coś poknociłem przy liczeniu :D

mistrzem rozgrywki został cygor, który ściągnoł catapę oraz swiniaka, zadał 2rany na caskecie którego dobiły ungory ambushowe, a na koniec prinsa z wardem 4+, w oddziale szkieletów i nie zginoł a nawet je sypał 8)

uwielbiam kamieniarza :twisted:

ps.: szkoda że nie mają bloodgreeda :P ale to pewnie pomyłka w druku ;)

Awatar użytkownika
przelas
Falubaz
Posty: 1099
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: przelas »

a mógłbyś w zarysie napisac co miałeś w rozpisce?

Awatar użytkownika
Khuman
Ciśnieniowiec
Posty: 7116
Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>

Post autor: Khuman »

w zarysie to ;)
Khumkowa rozkina oiro pisze:Doombull, troll skin, sword of swift slaying, dragon gem

Doombull, talisman of preservation, sword of strayking, dragon helm, unccany sensses

Wargor, beast banner, BSB, gnarled hide, HA, shield

Bray-Shaman, DS, stone of spite, AHW, 2lvl of beast

Bray-Shaman, chalis of the dark rain, iron curse icon, warrior bane, 2lvl of beast

40x gor, FCG, AHW

2x 5x ungor, drummer

2x 6x ungor, half-horn, drummer

2x trusgor

2x 5x harpie, scout

2x cygor
2521 chyba z tego co pamiętam wyszło

w tej rozpie jest wszystko co potrzebują bestie i co jest najmocniejsze, oczywiście swedług mego uznania

Doombulle nie mają sobie równych, na takie pkt. mało jaki cowboy będzie chciał ich zatrzymywać ( może wochowe i lizakowe )

BSB 206 jest zawsze mile widziany, bonus do S na którego właściwie nie ma się kontry, sniperki mają do pokonania 5S i 5T, z LD nie da się wiele zrobić u bestii a nie będę rezygnował z Doombulla na rzecz beastlorda,

jeden szaman anti spell, drugi anti shoot + odpowieć na eteryki wrazie czego, dwie 0 z besti to wystarczający dyskąfort psychiczny do tego dochodzą dodatkow busty na Doombulle albo spear czy -1 to hit, niskiegoz niskim castem

40 gorów to świetny oddział jak ikontrujący jak i atakujący

5 ungorów na maszyny, muzyk luczowy przy maszynach z fearem albo krasiowe, duży T, a tak mamy szarżę i muzyka wrazie jakiegoś remisu zawsze mile widziany

6 ungorów to komandosi wielo zadaniowi, a do tego odginają

harpie w scousie ułatwiają sprawę z wieloma rzeczami

cygory, sami sprawdzie, uwielbiam tych chłopaków, wiele razy dawali popis swoich umiejętności, nawet nie chodzi o przegiętość rzutów ale ich zastosowanie, flankowanie, odpowieć na cowboyów, czy świniaki wszelkiego rodzaju, albo inne maszyny

rozpiska zbódowana po bardzo wielu testach, wszelakich rozpisek, od minosobusów, przez minoso herosów, małych krówek masywy, aż nawet kilka razy grałem masą szamańską, czy defens skalny, styl gry jaki preferuje wykluczył kilka wariantów, i stworzyłem odpowiedni do siebie, i takie rozwiązanie proponuję każdemu, pierw wycinamy karteczki i testujemy a potem kupujemy innaczej możemy bez sensu się zniechęcić do gry :)

ale dawno nie zamieszczałem tu rozpiski :P

aż jestem ciekaw co my ślicie

ps.: za pkt. które mam jeszcze do wydania próbuję dodać 2x razorgory ale nie wiem co wyrzucić :P

ODPOWIEDZ