rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Kokesz
Kretozord
Posty: 1749
Lokalizacja: kolebka cywilizacji

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Kokesz »

7 umiera nieco dłużej niż 6.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Warkille pisze:Dp są fajni ze względu na duży AS, co na takie punkty to rzadkość
I mają oszałamiającą siłe 3 w 2 turze. Wbiją się w 40 clanratów i w 2 turze się zbreakuja. Doprawdy, są zajebiści :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:
Warkille pisze:Dp są fajni ze względu na duży AS, co na takie punkty to rzadkość
I mają oszałamiającą siłe 3 w 2 turze. Wbiją się w 40 clanratów i w 2 turze się zbreakuja. Doprawdy, są zajebiści :D
lepiej policz sobie ten combat, a nie piszesz by cokolwiek napisać. ;-)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

No ok, ale wiesz o co mi chodzi. DP mogą być wsparciem, a nie główną siłą uderzeniową, nawet na te punkty. Ja na BP widziałbym HE na 2 dużych oddziałach spearów+2x5 SM jako wsparcie.

Tak w ogóle, to co sie taki nadgorliwy ostatnimi czasy zrobiłeś? :wink: Normalnie luz, a od wczoraj rygor i dyktatura się zakradła na forum HE :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:No ok, ale wiesz o co mi chodzi. DP mogą być wsparciem, a nie główną siłą uderzeniową, nawet na te punkty. Ja na BP widziałbym HE na 2 dużych oddziałach spearów+2x5 SM jako wsparcie.
Jasne, BP to inna trochę rzeczywistość.
Normalnie DP właśnie najlepiej spisują się na duże kloce piechoty z S3. Dzięki nim chordy WL nie muszą walczyć z takim śmieciem :)
Andrzej pisze: Tak w ogóle, to co sie taki nadgorliwy ostatnimi czasy zrobiłeś? :wink: Normalnie luz, a od wczoraj rygor i dyktatura się zakradła na forum HE :D
Normalnie to wy tyle nie spamujecie. Widać, że przerwa świąteczna była.
Trzeba trochę naprostować te tematy.
Obrazek

Gamtar
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Gamtar »

nie lepiej SM zamiast DP, do tego maga z HM i Shield of Saphery dla SM?

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Gamtar pisze:nie lepiej SM zamiast DP, do tego maga z HM i Shield of Saphery dla SM?
nie lepiej :)
Obrazek

Gamtar
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Gamtar »

hmmm.... SM mają s 5 we wszystkich rundach, jest ich 2 razy więcej od DP i wycinają większość jednostek na takie pkt.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Na takie punkty każda armia wsadza w corach samych strzelców, a co za tym idzie SM nie dojdą do walki, a na te punkty nie będzie innych celów
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Gamtar
Pseudoklimaciarz
Posty: 27

Post autor: Gamtar »

w sumie racja. Ja mam pytanie odnośnie mojej rozpy. Lepiej sprawdzają się łucznicy, czy może LSG? o 2400 euro mi chodzi. Gram na smoku, klockach SM i WL?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Łucznicy są lepsi na każde punkty.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
ainuin
Chuck Norris
Posty: 473

Post autor: ainuin »

Gamtar pisze:w sumie racja. Ja mam pytanie odnośnie mojej rozpy. Lepiej sprawdzają się łucznicy, czy może LSG? o 2400 euro mi chodzi. Gram na smoku, klockach SM i WL?
Jak grasz na smoku, to pomyśl o wsparciu dla smoka. SM raczej w małych commando do pilnowania tyłów oraz nabijania CR jako wsparcie. WL w klocu, trzymać w kupie, bo kupy bezkarnie nikt nie dotyka.

LSG wychodzą punktowo drogo, ale jak chcesz pakować max strzał to nie ma wyjścia, ja i tak wole speary.

Awatar użytkownika
Szwentas
Masakrator
Posty: 2200
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Szwentas »

jak chcesz grac na smoku to lsg sa lepsi na kazde punkty: owszem troche mniej ogarniasz smieci luki znacznie lepiej to robia ale smok ma smieci w dupie. No i 35 lsg moze spokojnie powalczyc z inna piechota moze nie elita ale zawsze. Maja duzo szeregow i bija prawie wszyscy do tego sejw czasem ratuje duzo. Andrzej pozdro pocwicz na smoku 8)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

35 łuczników też może powalczyć z prawie każdą inną piechotą, w hordzie bije ich tyle samo co lsg. Ok, nie mają As 6+, straszne. Za to mają większy zasięg strzału i są tańsi. Szwentas pozdro poćwicz na łukach :P
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Caledor19
Oszukista
Posty: 841

Post autor: Caledor19 »

Wydaje mi sie ze LSG sa lepsi bo jesli ma sie ich np 37 to ustawiajac ich w formacji hordy to bija wszyscy:P
Warhammer to nie jest sport

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Ale w cenie 37 LSG masz 40 łuków, czyli więcej woundów na oddziale :) Poza tym raczej nie wystawia się takich wielkich kloców, max 30 bo templatki zrobiłyby z tego miazgę.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

ja tam wole LSD (ups LSG :mrgreen: )...40 łuków jak przyjdzie co do czego nic nie robi - wolę więc 34 LSG z tarczami...Przynajmniej masz pewność ,że jak nie trafisz na krasie czy imperium to chwile ten oddział postoi...Z kolei jak trafisz na krasie czy imperium to nie ma znaczenia czy masz łuki czy sruki bo i tak jesteś w dupie :)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

A jak Ty chcesz się znaleźć tymi LSG w CC w walce z krasiami? :D
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

przeczytaj tekst ze zrozumieniem... 8)
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azurix
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3007
Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"

Post autor: Azurix »

Łucznicy nie muszą podchodzić do Krasnali, bo mają 6 cali dłuższy zasięg niż Thundererzy, Kusznicy i Organki. LSG myślałem, że są świetni ze względu na ich uniwersalność, ale zaczynam dochodzić do tego, ze ustawiając ich tak, aby wykorzystać zarówno Speary jak i Żołnierską Sprawność z 40 Seaguardów strzela tak naprawdę 10. Wiem, że autorytetem nie jestem, ale może mnie ktoś tutaj poprze :P
III Zasada Dynamiki Newtona - Aktualizacja 2013: "Gdy menel jedzie tramwajem, to tramwaj jedzie menelem" :lol:

Obrazek

Obrazek

Zablokowany