Rozpiski
Moderator: Kołata
Re: Rozpiski
podziekowal hyba wywale tez 1 big una za 10 i wsadze 2 bulyh. a tak ogolnie to da rade? trol absolutnie zostaje to jest hit i wogole jak ma szanse oddac to polowi wrogiego genia albo bsb i wogole mnostwo opcyj daje.
barbara jestes pewny ze bsb bez broni ?
barbara jestes pewny ze bsb bez broni ?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za Biting Blade placisz 5 punktow i zyskujesz AP, ale tracisz mozliwosc korzystania z dwuraka z profilu. W imie czego?
"macicznych" atakow ktorych mam malutko. a tk maja magiczne ataki?jak forest spirity? a dwurak z dzika ssie. na taką np bretke bitting jest zjabisty bo - do sv ten sam ale tward tylko na 6.
3 temy herdow w konfiguracji szerokiej 771 czy klasycznej rankowej555? do kontry 555 hyba lepsze bo mobilniejsze. za to 771 wysylam jdo przodu jako kamikaze.
3 temy herdow w konfiguracji szerokiej 771 czy klasycznej rankowej555? do kontry 555 hyba lepsze bo mobilniejsze. za to 771 wysylam jdo przodu jako kamikaze.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Za to ranisz na 3+...loko pisze:"macicznych" atakow ktorych mam malutko. a tk maja magiczne ataki?jak forest spirity? a dwurak z dzika ssie. na taką np bretke bitting jest zjabisty bo - do sv ten sam ale tward tylko na 6.
bsb az sie prosi o 1+As i niech chodzi z buta. masz wtedy 6S albo wirowke z 5.
i duuuuzo taniej
no i na 1 kolesiu nie moze byc i xet i broda bo to ten sam "typ" itemu
imo 1 szaman to wiosny nie czyni. jakby to byl orcas to moze by i 2 czary na ture pociskal. ale goblin nie ma na to raczej szansy. wywalic lvl, grzyba -> kolejne 45pkt wolne. (wtedy tez zmiescisz i kamyk i brode)
i duuuuzo taniej
no i na 1 kolesiu nie moze byc i xet i broda bo to ten sam "typ" itemu
imo 1 szaman to wiosny nie czyni. jakby to byl orcas to moze by i 2 czary na ture pociskal. ale goblin nie ma na to raczej szansy. wywalic lvl, grzyba -> kolejne 45pkt wolne. (wtedy tez zmiescisz i kamyk i brode)
quas - genio ma kamyk a bsb brode albo na odwrot. opcja na piehote jest doprawdy interesująca. pamietaj ze gram z tk wiec mam 4 kosci do dyzspozycji . z tego mozna poczarowac nie mowie ze góry przenosic ale przynajmniej sprowokowac wroga do zurzycia dispela. no i mam jeszcze 1 grzyba do podjedzenia. to jak z tymi magicznymi atakami? wystarczy tyle? tzn sam gieniosław?
ps własnie wrocilem z kina z "tytanow". straszna szmira nie idzcie. nawet efekty slabe bo cos hyba mieli mniej $$$$ na komputery bo ich 3d to nie to samo co avatar 3d.
ps własnie wrocilem z kina z "tytanow". straszna szmira nie idzcie. nawet efekty slabe bo cos hyba mieli mniej $$$$ na komputery bo ich 3d to nie to samo co avatar 3d.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
jak grasz przeciwko TK to nie potrzebujesz tych mag atakow wogole. oni nie maja zadnych zabawek zwiazanych z eterycznoscia/ forest spirit itp.
nie chodzi o to ile masz kosci tylko o to jaki casting czarow. 1- 5+ (przy czym to slabiutki czar na TK) i reszte juz 8+.
8+ realnie sie rzuca na 3 kosciach.
wiec praktycznie masz pierdniecie na jednej (i to 1/3 szans na to ze wyjdzie slaby czar) i potem cos innego na 3 kosciach
TK maja minimum 3 kosci (armia i hirek), najczesciej 4 (armia+2x hirek...i mumia ale ona DD nie daje).
jak chcesz poczarowac na 4PD to lepszy orcas-> jak nie wylosujesz czarow 5-6 to reszte masz spora szanse rzucic na 2 kosciach. wtedy masz 2 czary na ture. latwiej zeby sie cos przebilo. choc IMO to nie jest skorka warta wyprawki. /zwlaszcza ze szukasz ciec punktowych jak zrozumialem/
No i w takim zestawie polecam ktoregos orcasa na piechote. taniej i juz jest AS z Shinguardow. M nie jest tak nizbedny skoro i tak siedzi na piechote a masz rozwiazany problem sily (dwururka/dodatkowy atak za darmoche).
zreszta-> zielony kowboj to chyba nie ta droga. sa samobojcze gobliny...ale realnej sily w zielonym soliscie nie widze (zwlaszcza ze trzeba mu dac najlepszy zestaw itemow coby nie uciekl od feara)
nie chodzi o to ile masz kosci tylko o to jaki casting czarow. 1- 5+ (przy czym to slabiutki czar na TK) i reszte juz 8+.
8+ realnie sie rzuca na 3 kosciach.
wiec praktycznie masz pierdniecie na jednej (i to 1/3 szans na to ze wyjdzie slaby czar) i potem cos innego na 3 kosciach
TK maja minimum 3 kosci (armia i hirek), najczesciej 4 (armia+2x hirek...i mumia ale ona DD nie daje).
jak chcesz poczarowac na 4PD to lepszy orcas-> jak nie wylosujesz czarow 5-6 to reszte masz spora szanse rzucic na 2 kosciach. wtedy masz 2 czary na ture. latwiej zeby sie cos przebilo. choc IMO to nie jest skorka warta wyprawki. /zwlaszcza ze szukasz ciec punktowych jak zrozumialem/
No i w takim zestawie polecam ktoregos orcasa na piechote. taniej i juz jest AS z Shinguardow. M nie jest tak nizbedny skoro i tak siedzi na piechote a masz rozwiazany problem sily (dwururka/dodatkowy atak za darmoche).
zreszta-> zielony kowboj to chyba nie ta droga. sa samobojcze gobliny...ale realnej sily w zielonym soliscie nie widze (zwlaszcza ze trzeba mu dac najlepszy zestaw itemow coby nie uciekl od feara)
quas zle mnie zrozumiales. ja gram w parze z tk bo turniej to parówka. moj mag to lekka podpucha zeby wróg zyrzyl cos z dispela na niego zeby czarujące po mnie tk mogly popychaczki na katape rzucac.
przed ostateczna wersja:
parowka z tk 1500
bobb gen harm,sh,boar,słomka,ward 5+, broda 157
bobb bsb na piechotke, shino,collar,xet 145
ng shaman 2lv scroll, yan khel, grzyb, 135
23 orc boyz big uns fcg, totem, sh, 310
27 ng , std, muz, net, 2 fanole 181
5 spider 65
5 wolf 60
2 orc boar chariot 160
2 czuka ,bully 80
3 herdy 90
dd 80
troll 40
pd 4
dd 2 armijne, 2 scrol, 1 totem,1 grzyb. a w realu 6 + scroll
przed ostateczna wersja:
parowka z tk 1500
bobb gen harm,sh,boar,słomka,ward 5+, broda 157
bobb bsb na piechotke, shino,collar,xet 145
ng shaman 2lv scroll, yan khel, grzyb, 135
23 orc boyz big uns fcg, totem, sh, 310
27 ng , std, muz, net, 2 fanole 181
5 spider 65
5 wolf 60
2 orc boar chariot 160
2 czuka ,bully 80
3 herdy 90
dd 80
troll 40
pd 4
dd 2 armijne, 2 scrol, 1 totem,1 grzyb. a w realu 6 + scroll
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
wydaje mi sie ze zlozylbym sie w takiej parze nieco inaczej. ale po pierwsze nie wiem co maja TK po drugie moge miec wypaczone pojecie z racji malego ogrania w takim formacie.
wydajemi sie ze wziolbym 2x shaman+BO general na piechote.
mag weapon potrzebujecie tylko na VC a z tym powinna sobie poradzic TG i mumia.
za to aby TK dzialaly to ich magia musi byc max skuteczna stad koncept z magami.
wydajemi sie ze wziolbym 2x shaman+BO general na piechote.
mag weapon potrzebujecie tylko na VC a z tym powinna sobie poradzic TG i mumia.
za to aby TK dzialaly to ich magia musi byc max skuteczna stad koncept z magami.
tylko ze widzisz, musi byc 1 bsb na armie, a u niego nie ma miejsca na takiego. on wystawia oddzial 2 baz wykopkow, 2 skorpy, gwardie , szkiele, i lucznikow. 2 piczki i princa. no i katapa to co bys dał?
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
no skoro mus to mus-bsb.
do tego 2 szamanow (orc/goblin kwestia wyboru i oczekiwan po czarach). jeden dostaje brode (wtedy Ld/quell na 1 oddziale jest mniej istotny) drugi ma za nanke bsb.
pewnie 4chukki,DD to z maszyn (klope ma TK)
nie wiem czy totem jest warty swej ceny,to juz musicie ocenic spogladajac na to co moze byc po drugiej stronie (i ew.ograniczenia)
w rozpie masz 2x rydwan +chukki+3x herd. to daje 6 speciali. ty masz rozpe na 1500 wiec wg BP masz 4 speciale i 2 rare.
rydwany teraz sa IMO slabsza opcja (sporo cannonow/psychologia itp). herdy w tej ilosci chyba tez.
jak juz wlozylbym herda za 90-120pkt (do walki/wybuchania w zaleznosci od sytuacji)+jakis oddzial do walki. np 5 kawalerii?10-20BO (ale duze blorki to tylko wtedy jak big unsi mieli wylot)
ew. np savage big uns z buta z wloczniami/2 bronmi (10-12).
wszystkiego nie zmiescisz za to trzeba sie dogadac z kumplem i dostosowac sie do TK (ktore najczesciej wygladaja b.podobnie na te punkty)
z wlasnych obserwacji-jak kupuje fasta to zawsze z lukiem. one zawsze mniej lub bardziej chwalebnie gina. walcza i tak do doopy. za to moga postraszyc np samotnego maga wbiciem mu 1 rany/ostrzelaniem fasta itp. to tylko 5pkt (choc warte poszukania)
do tego 2 szamanow (orc/goblin kwestia wyboru i oczekiwan po czarach). jeden dostaje brode (wtedy Ld/quell na 1 oddziale jest mniej istotny) drugi ma za nanke bsb.
pewnie 4chukki,DD to z maszyn (klope ma TK)
nie wiem czy totem jest warty swej ceny,to juz musicie ocenic spogladajac na to co moze byc po drugiej stronie (i ew.ograniczenia)
w rozpie masz 2x rydwan +chukki+3x herd. to daje 6 speciali. ty masz rozpe na 1500 wiec wg BP masz 4 speciale i 2 rare.
rydwany teraz sa IMO slabsza opcja (sporo cannonow/psychologia itp). herdy w tej ilosci chyba tez.
jak juz wlozylbym herda za 90-120pkt (do walki/wybuchania w zaleznosci od sytuacji)+jakis oddzial do walki. np 5 kawalerii?10-20BO (ale duze blorki to tylko wtedy jak big unsi mieli wylot)
ew. np savage big uns z buta z wloczniami/2 bronmi (10-12).
wszystkiego nie zmiescisz za to trzeba sie dogadac z kumplem i dostosowac sie do TK (ktore najczesciej wygladaja b.podobnie na te punkty)
z wlasnych obserwacji-jak kupuje fasta to zawsze z lukiem. one zawsze mniej lub bardziej chwalebnie gina. walcza i tak do doopy. za to moga postraszyc np samotnego maga wbiciem mu 1 rany/ostrzelaniem fasta itp. to tylko 5pkt (choc warte poszukania)
nie moge 2 magow bo jest limit poweta 12na cala armie a 8 na armie . onn bardziej potrzebuje magii odemnie. co do chariotow to sa bardziej manewrowne i tansze od 5 sobb. niestety pozostaje aspekt psyhologii. moge jeszcze wywalic jednego orka i bedzie 10 pkt na luki do fastow.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
jest na szkieletach:)
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
staff of ravening tez nie jest takie glupie.
odnosnie rydwanow-> sugerowalem zmiane bo masz nielegalna rozpie za duzo speciali. (chyba ze 3 herdy oznacza 3 bazy a nie 3 oddzialy po 90pkt )...inna sprawa ze nadal wziolbym 4 chukki do postraszenia hadry/abomki czy innego tanka.
odnosnie rydwanow-> sugerowalem zmiane bo masz nielegalna rozpie za duzo speciali. (chyba ze 3 herdy oznacza 3 bazy a nie 3 oddzialy po 90pkt )...inna sprawa ze nadal wziolbym 4 chukki do postraszenia hadry/abomki czy innego tanka.
zmiana koncepcji. poniewaz orkowe rydwany mają za maly zasięg a nie mam wilczych to wypadają.ciagle gdzies mi sie plączą i nic nie robia. i wchodza za nie 1 klopa na pewno i moze nawet jeszcze druga klopka.przy duzej szansie zrobienia pomiarow w czasie magii trzeba grac na katapach. czyms trzeba te kloce szczurow i wagony trupow gniesc a przy skutecznosci 90 % na hita bylo by grzechem tego nie wykorzystac. maly sparring dzis gralismy, w pierwszej turze ze strzelania od 1 czuki i katapy tk zeszla helena a z dooma 5 najtow khorna. zuuuuooo!!!!!! aha trol to jest taki gosc ze prosze siadac. nawet nie wiem ile dzis punktow ugrał a ile ocalił. jest przekozakiem. dzis trzymal goscia na juggerze przez 2 kombaty baardzo dzielnie.a biego chlopak na 15 cal:)
3 herdy to oczywiscie oddzial zlozony z 3 druzyn. wiec sloty sie zgadzają.
3 herdy to oczywiscie oddzial zlozony z 3 druzyn. wiec sloty sie zgadzają.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
eee.
klopa zielonych ma tylko 2/6 szanse na hita. pomiary fajna rzecz...choc np ja ich nie potrzebuje. jak nie mam dluzszych przerw w graniu to okreslenie odleglosci to zadne wyzwanie.
no i oczywiscie-placek to dobre rozwiazanie na duze oddzialy. na LT tez-bo duza silka i d6W.
wada-przeciwnik zajmuje sie tylko 1 maszyna zamiast 2 (to w stosunku do chukkasow); no i niestety moze miec misfire. ale opcja jak najbardziej godna rozwazenia.
rydwany-> przy tym zapisku BP sa ok. znika cala gama cannonow DoW. (choc nie wiem czy to ogolnie takie dobre jest-> troche udupia WE i WoCh
klopa zielonych ma tylko 2/6 szanse na hita. pomiary fajna rzecz...choc np ja ich nie potrzebuje. jak nie mam dluzszych przerw w graniu to okreslenie odleglosci to zadne wyzwanie.
no i oczywiscie-placek to dobre rozwiazanie na duze oddzialy. na LT tez-bo duza silka i d6W.
wada-przeciwnik zajmuje sie tylko 1 maszyna zamiast 2 (to w stosunku do chukkasow); no i niestety moze miec misfire. ale opcja jak najbardziej godna rozwazenia.
rydwany-> przy tym zapisku BP sa ok. znika cala gama cannonow DoW. (choc nie wiem czy to ogolnie takie dobre jest-> troche udupia WE i WoCh
to moze gienia/ bsb wrzucic na rydwany? tylko bez kitu nie wiem skad punkty na to znajde.
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
-
- Mudżahedin
- Posty: 324
2350, byc moze na szczecin (o ile dostana mastera) albo haje.
1 Night Goblin Great Shaman @ 280 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Staff of Baduumm [40]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Yan Khel Mushroom [15]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Beard of Barbus [10]
Staff of Sorcery [30]
Collar of Zorga [5]
1 Black Orc Big Boss @ 135 Pts
Choppa
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
21 Savage Boyz @ 183 Pts
Frenzy; Choppa; Warpaint; Standard; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
26 Night Goblins @ 132 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
25 Night Goblins @ 129 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
22 Black Orcs @ 371 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of Gholan [25]
2 Rock Lobber @ 150 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
2 Doom Diver @ 160 Pts
1 Trolls @ 40 Pts
2 Pump Wagon @ 80 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 160
Total Army Cost: 2350
Proste jak budowa cepa, orczy szaman idzie z czarnuchami, general pilnuje pozostalych magow.
Standardowo mali magowie rzucaja czary z 3 kosci, duzy probuje rzucac dwa z dwoch, potencjalnie przy +1 do casta i grzybkach dziala to calkiem niezle.
Myslalem czy by zamiast dwoch czak nie wrzucic rydwanow, ale w gruncie rzeczy pump wagony sie w tej roli powinny spelnic (tzn do pilnowania maszyn itd przed lataczami). Zostaje mi wolny slot special, standardowo dalbym squigi, ale punktow brakuje.
Jakies uwagi? Trzeba od poczatku sezonu zaczac nabijac punkty, zeby mi zaden snotling tytulu w przyszlym sezonie nie zgarnal!:P
1 Night Goblin Great Shaman @ 280 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Staff of Baduumm [40]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Dispel Scroll [25]
Magic Mushrooms [10]
Magic Mushrooms [10]
1 Night Goblin Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Little Waagh
Magic Mushrooms [10]
Yan Khel Mushroom [15]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 145 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Beard of Barbus [10]
Staff of Sorcery [30]
Collar of Zorga [5]
1 Black Orc Big Boss @ 135 Pts
Choppa
Shinguards of Sneaky Shino [30]
Nibbla's Itty Ring [20]
21 Savage Boyz @ 183 Pts
Frenzy; Choppa; Warpaint; Standard; Musician
2 Snotlings @ 40 Pts
26 Night Goblins @ 132 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
25 Night Goblins @ 129 Pts
Shield; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Spider Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Shield
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
5 Goblin Wolf Riders @ 70 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour
22 Black Orcs @ 371 Pts
Heavy Armour; Shield; FCG
Banner of Gholan [25]
2 Rock Lobber @ 150 Pts
Bully
4 Spear Chukka @ 160 Pts
Bully
2 Doom Diver @ 160 Pts
1 Trolls @ 40 Pts
2 Pump Wagon @ 80 Pts
Casting Pool: 10
Dispel Pool: 6
Models in Army: 160
Total Army Cost: 2350
Proste jak budowa cepa, orczy szaman idzie z czarnuchami, general pilnuje pozostalych magow.
Standardowo mali magowie rzucaja czary z 3 kosci, duzy probuje rzucac dwa z dwoch, potencjalnie przy +1 do casta i grzybkach dziala to calkiem niezle.
Myslalem czy by zamiast dwoch czak nie wrzucic rydwanow, ale w gruncie rzeczy pump wagony sie w tej roli powinny spelnic (tzn do pilnowania maszyn itd przed lataczami). Zostaje mi wolny slot special, standardowo dalbym squigi, ale punktow brakuje.
Jakies uwagi? Trzeba od poczatku sezonu zaczac nabijac punkty, zeby mi zaden snotling tytulu w przyszlym sezonie nie zgarnal!:P
To może i ja nawrzucam od siebie:
Puchar Szczecina 2010.
2350pkt.
Unnamed2350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Beard of Barbus [10]
Pipes of Doom [35]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
General; Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Nibbla's Itty Ring [20]
Yan Khel Mushroom [15]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Choppa; Battle Standard
Collar of Zorga [5]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Shinguards of Sneaky Shino [30]
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
20 Black Orcs @ 343 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2346
A ma być tak:
BOBB w Czornych Orkach, daje im z Xetem przeżuty tego pierdyliona ataków przy szarży(EDIT:Rzecz jasna tylko undead, eteryki i demony, ale to już dużo ) i coś tam po swojemu bije. Ten regiment ma czekać i zaszarżować jak coś podejdzie.
Gobliny do wypuszczania fanatyków i ewentualnie strzelania jak już nie będą mieli nic do roboty;)
Spory park maszynowy, sporo chukk, myślę że mogą się przydać jednak te maszynki
Szaman płoszy kawalerię siedząc bezpiecznie w jednych goblinach, jednocześnie zapewniając im bezkolizyjne strzelanie (Broda=brak animozji), a także odporność na wszelkie paniki, co również może pomóc.
Niskie Ld generała może niestety boleć, ale jakoś sobie z tym fantem poradzę
Generalnie oprócz giganta i fastów, wszystko ma efektywnie siedzieć na dupie i strzelać. Trzeba kiedyś spróbować zagrać plutonem egzekucyjnym w wykonaniu zielonych
PS: Zmian nie będzie, oczekuję tylko i wyłącznie konstruktywnych opinii Raport zresztą po turnieju z pewnością zostanie okazany
Puchar Szczecina 2010.
2350pkt.
Unnamed2350 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Night Goblin Great Shaman @ 285 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Beard of Barbus [10]
Pipes of Doom [35]
Warboss Um's Best Big Boss At [30]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 150 Pts
General; Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Orc Shaman @ 135 Pts
Magic Level 2; Big Waagh; Choppa
Nibbla's Itty Ring [20]
Yan Khel Mushroom [15]
1 Black Orc Big Boss @ 155 Pts
Choppa; Battle Standard
Collar of Zorga [5]
Yellow Kidney Stone of Xet [10]
Shinguards of Sneaky Shino [30]
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
20 Night Goblins @ 157 Pts
Netters; Shortbow; Musician
2 Fanatic @ [50] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
5 Goblin Wolf Riders @ 76 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Musician
20 Black Orcs @ 343 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Gholan [25]
2 Spear Chukka @ 70 Pts
2 Spear Chukka @ 70 Pts
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Rock Lobber @ 75 Pts
Bully
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Doom Diver @ 80 Pts
1 Giant @ 205 Pts
Casting Pool: 9
Dispel Pool: 7
Models in Army: 135
Total Army Cost: 2346
A ma być tak:
BOBB w Czornych Orkach, daje im z Xetem przeżuty tego pierdyliona ataków przy szarży(EDIT:Rzecz jasna tylko undead, eteryki i demony, ale to już dużo ) i coś tam po swojemu bije. Ten regiment ma czekać i zaszarżować jak coś podejdzie.
Gobliny do wypuszczania fanatyków i ewentualnie strzelania jak już nie będą mieli nic do roboty;)
Spory park maszynowy, sporo chukk, myślę że mogą się przydać jednak te maszynki
Szaman płoszy kawalerię siedząc bezpiecznie w jednych goblinach, jednocześnie zapewniając im bezkolizyjne strzelanie (Broda=brak animozji), a także odporność na wszelkie paniki, co również może pomóc.
Niskie Ld generała może niestety boleć, ale jakoś sobie z tym fantem poradzę
Generalnie oprócz giganta i fastów, wszystko ma efektywnie siedzieć na dupie i strzelać. Trzeba kiedyś spróbować zagrać plutonem egzekucyjnym w wykonaniu zielonych
PS: Zmian nie będzie, oczekuję tylko i wyłącznie konstruktywnych opinii Raport zresztą po turnieju z pewnością zostanie okazany
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2010, o 11:12 przez nindza77, łącznie zmieniany 1 raz.
Natomiast wszystkim prawicowym purystom ideologicznym, co to rehabilitują nacjonalizm, moge powiedziec że odróżanianie nacjonalizmu od faszyzmu, przypomina poznawanie rodzajów gówna po zapachu;-)).