Pytania i odpowiedzi
Moderator: #helion#
Re: Pytania i odpowiedzi
raczej inżynier 0-1 Jeśli tak zrobią to znaczy ,że nie mają pojęcia co robią - ale to nic nowego- Na razie można się cieszyć ,że tak jest...
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
dwie Helki dużo lepsze i zapewniam naprawdę potrafią obronić działa i zrobić sałatkę z wielu przeciwników. Jeśli je obetną będzie szkoda.
Ale już dwóch czołgów nie.
Max 3 armaty to można wystawić na te pkt według podręcznika. Jedynie zakazali mega combosa 3 armaty + czołg.
Swoją drogą to dziwne, jakby nasze działa nagle stały się mniej skuteczne bo wcześniej było max 2...
Co do helblatera to kurczę czemu ja kiedyś nie kupiłem za grosze na promocji starego metalowego, miałbym teraz dwa...
Max 3 armaty to można wystawić na te pkt według podręcznika. Jedynie zakazali mega combosa 3 armaty + czołg.
Swoją drogą to dziwne, jakby nasze działa nagle stały się mniej skuteczne bo wcześniej było max 2...
Co do helblatera to kurczę czemu ja kiedyś nie kupiłem za grosze na promocji starego metalowego, miałbym teraz dwa...
No tak tak, ale jako gracz imperium zwracam uwagę tylko na tą jedyną słuszną armię.Okoń pisze:To jest nowy draft dla wszystkich, nie tylko uwzględnili w nim nowy army book dla Empire, ale też dodali parę innych zmian. Ale faktycznie, dziwnie szybko się z nim uporali
Caius Ceplus pisze: Zaatakowane imperium kontratakuje.
Najważniejesze, że czołg nie jest liczony jako WM i inżynier nie jest 0-1.Bizim pisze:Ale już dwóch czołgów nie.
Max 3 armaty to można wystawić na te pkt według podręcznika. Jedynie zakazali mega combosa 3 armaty + czołg.
Swoją drogą to dziwne, jakby nasze działa nagle stały się mniej skuteczne bo wcześniej było max 2...
Co do helblatera to kurczę czemu ja kiedyś nie kupiłem za grosze na promocji starego metalowego, miałbym teraz dwa...
No tak tak, ale jako gracz imperium zwracam uwagę tylko na tą jedyną słuszną armię.Okoń pisze:To jest nowy draft dla wszystkich, nie tylko uwzględnili w nim nowy army book dla Empire, ale też dodali parę innych zmian. Ale faktycznie, dziwnie szybko się z nim uporali
Działa nie stały się raptem skuteczniejsze, tylko droższe, dlatego są max 3.
Ja hellblastera posiadam jeszcze z 6 edycji więc nie mam problemu. Druga sprawa, że zrobiłem hellstorma z możliwością wymiany na hellblastera.
Mam to samo
Hellka z 6 ed + 7ed z możliwością wymiany na rakietnicę. Już myślałem, że będzie mi się to wszystko kurzyło. A teraz?
Hellka z 6 ed + 7ed z możliwością wymiany na rakietnicę. Już myślałem, że będzie mi się to wszystko kurzyło. A teraz?
Z detachmentami to szczerze mówiąc nie wiem. Bardziej bym się skłaniał do opcji, że są za nich liczone punkty oddzielnie, bo w przeciwnym wypadku twórcy podręcznika raczej wytknęli by tak oczywistą sprawę, ale co do czołgu to dopiero zauważyłem. Rany z efektu numer 7 nie są no armour save zatem mamy od nich ochronę na 1+! HAHAHAHA!
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!
Na to wychodzi, bo przy misfire na dziale jest wyraźnie zapisane no armor save, a w efekcie nr 7 takiego zapisu nie maKarli pisze: (...) co do czołgu to dopiero zauważyłem. Rany z efektu numer 7 nie są no armour save zatem mamy od nich ochronę na 1+! HAHAHAHA!
Generalnie tylko efekt nr 8 jest groźny dla czołgu
Witam,
ponawiam pytanie, bo kodeks już się wydał, jest coraz więcej wiadomo i łatwiej jest udzielić odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Po przeczytaniu, chyba wszystkich nowych stron o Imperium stwierdziłem, że będę potrzebował tego:
Karl Franz on Deathclaw - 1szt.
Celestial Hurricanum/luminark of hysh - 1 szt.
Empire Demigryph Knights - 3 szt.
Volkmar The Grim on War Altar of Sigmar - 1 szt.
Empire Warrior Priest -2 szt.
Empire General - 1szt.
Empire Battle Wizards - 1szt.
Empire State troops - 4 szt.
Empire GS - 1 szt.
Empire Artillery - 2 szt.
Empire Hellblaster - 1 szt.
Empire Steam Tank - 1 szt.
Empire Battalion - 2szt.
Jak sądzicie wystarczy na złożenie armii do gry? Potrzeba coś więcej, coś jest niepotrzebne, coś wymienić?
Tak jak ostatnio, liczę na rzetelne odpowiedzi.
Ps. lista zakupów została zmodyfikowana w porównaniu z ostatnią.
ponawiam pytanie, bo kodeks już się wydał, jest coraz więcej wiadomo i łatwiej jest udzielić odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie. Po przeczytaniu, chyba wszystkich nowych stron o Imperium stwierdziłem, że będę potrzebował tego:
Karl Franz on Deathclaw - 1szt.
Celestial Hurricanum/luminark of hysh - 1 szt.
Empire Demigryph Knights - 3 szt.
Volkmar The Grim on War Altar of Sigmar - 1 szt.
Empire Warrior Priest -2 szt.
Empire General - 1szt.
Empire Battle Wizards - 1szt.
Empire State troops - 4 szt.
Empire GS - 1 szt.
Empire Artillery - 2 szt.
Empire Hellblaster - 1 szt.
Empire Steam Tank - 1 szt.
Empire Battalion - 2szt.
Jak sądzicie wystarczy na złożenie armii do gry? Potrzeba coś więcej, coś jest niepotrzebne, coś wymienić?
Tak jak ostatnio, liczę na rzetelne odpowiedzi.
Ps. lista zakupów została zmodyfikowana w porównaniu z ostatnią.
"Three things make the Empire great: faith, steel and gunpowder".
- Magnus the Pious
- Magnus the Pious
No, nie inaczej !!!Dymitr do Lohosta pisze:Wrocław nie jest częścią Śląska, który jest powszechnie rozumiany jako Górny Śląsk, geograficzny matole
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
nie kupuj drugiej helki. Helka to 185 pkt.
kup inzyniera.
Mam pytanie.
1.Papa z bryczki modli sie na jeden okreslony unit ? albo może zgarnąć więcej unitów jedna modlitwa ?
3. Zakladam ze GSY maja sztandar MR1. Czy detechmenty tez otrzymuje MR1?
2. Jednostka głowna ( GSY ) otrzymuja WARDA od ksiedza. Detechment tez go otrzymuje ?
4.boundy duzego ksiedza sa na 4+ ?
kup inzyniera.
Mam pytanie.
1.Papa z bryczki modli sie na jeden okreslony unit ? albo może zgarnąć więcej unitów jedna modlitwa ?
3. Zakladam ze GSY maja sztandar MR1. Czy detechmenty tez otrzymuje MR1?
2. Jednostka głowna ( GSY ) otrzymuja WARDA od ksiedza. Detechment tez go otrzymuje ?
4.boundy duzego ksiedza sa na 4+ ?
1) Papa z bryczki modląc się działa na wszystkie przyjazdne jednostki w zasęgu 6 cali (power level 3)
2) Nie, tylko następujące efekty przechodzą na detki: frenzy, hatred, hold the line, immune to psychology, stubborn, steadfast, stupidity Dodatkowo może korzystać z ld jednostki głównej.
3) Tak, modlitwy działają na jednostkę główną i detki w zasięgu 3 cali.
4) Nie, patrz punkt 1.
2) Nie, tylko następujące efekty przechodzą na detki: frenzy, hatred, hold the line, immune to psychology, stubborn, steadfast, stupidity Dodatkowo może korzystać z ld jednostki głównej.
3) Tak, modlitwy działają na jednostkę główną i detki w zasięgu 3 cali.
4) Nie, patrz punkt 1.
Szkoda kasy na Karla Franza.
Panowie jak Demigryfy wezmą halabardy to mają sv +2 ?? czy to są takie specjalne , jednoręczne halabrady
- Brushlicker
- Falubaz
- Posty: 1037
- Lokalizacja: Gdynia
... ludzie opnaujcie się! To już nie pierwszy raz, kiedy zadawane jest to pytanie...
A dotyczy ono zasad podstawowych:
- Tarcza daje +1 ASv (czyli łącznie z mountem,bardingiem i full plate daje ASv 1+)
- W walce wręcz model musi używać swojej broni specjalnej - w tym przypadku halabardy
- halabarda jest dwuręczna = nie można używać jednocześnie tarczy = ASv2+
A dotyczy ono zasad podstawowych:
- Tarcza daje +1 ASv (czyli łącznie z mountem,bardingiem i full plate daje ASv 1+)
- W walce wręcz model musi używać swojej broni specjalnej - w tym przypadku halabardy
- halabarda jest dwuręczna = nie można używać jednocześnie tarczy = ASv2+