9th Age

Orcs and Goblins

Moderator: Kołata

ODPOWIEDZ
Trubas
Falubaz
Posty: 1294
Lokalizacja: Warszawa

Re: 9th Age

Post autor: Trubas »

-Qc- pisze:na nowych fixach, nie pekaj, nie placz ino wygrywaj XD
Zgrabna zamiana ról. Ktoś musi.
Jeżus pisze:Trubas okazałeś się mieć większą choppę, więc masz swoją nagrodę:

Zawsze chciałem być w Nemezis :(
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

Najsmutniejszy ten kwadrans rozmowy do odsłuchania. Sami się zgadzają, że armia jest poniżej średniej, nerfią tylko dlatego, że ścięli podobno resztę armii, lęk wzbudza kombo waaagh+idol+3 miazmy... dla mnie bzdurne

Aż mi głupio, bo gram na generale gobliński (brak łaaa), nie wystawiam idola i nie mam żadnego maga z shadowem :D

Do tego twierdzą, że OG radzą sobie ze śmietnikiem, tylko, że to chyba pieśń przeszłości przy tej cenie fanatyków, maszyn. Pocisków chyba też nie ma w tej rozpisce, skoro są 3 miazmy. Ktoś rozsądny zwrócił uwagę, że te miazmy to raczej nie wejdą w kluczowym kombacie bo nie ma jak scrolla wyjąć.

Generalnie, jak się nie posłucha to człowiek myśli, że rozsądni ludzie za tym stoją. Po odsłuchaniu ludzie nie wydają się głupi, ale dość pyszałkowaci i pozbawieni ścisłych wytycznych.

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

Co do zmian - nie widzicie punktów to się nie wypowiadajcie o poziomie ;) niektóre rzeczy na które i wy i ludkowie na 9th age płaczą wcale nie są mocnymi cięciami a to czego nie widać to są bardzo przyjemne zmiany. Specjalnie popatrzyłem na parę różnych rozpisek turniejowych i porównałem jak się zmieni po nowym releasie. Wnioski są raczej takie, że będzie podobnie bardzo. Jedyne poważniejsze to nerf gnasher herdów oraz strata Mothers Gift. Pozostałe zmiany uderzają w ekstrema raczej co najwyżej. Nie mówię, że się z nimi zgadzałem zresztą bo moim zdaniem są czysto głupie niektóre z nich. Wiele rzeczy jest ciekawych i grywalnych. Nie wiem jak wyjdzie na tle pozostałych AB ale to w ciągu najbliższych ~7 tygodni się naprawi.
paulinka17 pisze:Najsmutniejszy ten kwadrans rozmowy do odsłuchania. Sami się zgadzają, że armia jest poniżej średniej, nerfią tylko dlatego, że ścięli podobno resztę armii, lęk wzbudza kombo waaagh+idol+3 miazmy... dla mnie bzdurne
Jak najbardziej +1.

Pisałem im ile się dało, że shadow spam nie istnieje na stołach a tylko w ich wyobraźni. Podsyłałem armylisty turniejowe i miejsca które zajmowały, liczyłem na ich komentarze podobne i się nie doczekałem - shadow chcą ograniczyć bo tak im się wydaje, że to mocne mimo, że prędzej little green gods się pojawia na stołach.
paulinka17 pisze: Po odsłuchaniu ludzie nie wydają się głupi, ale dość pyszałkowaci i pozbawieni ścisłych wytycznych.
Ot co. dobre podsumowanie projektu. W parę osób wołamy od długiego czasu aby jeszcze raz mocno przemyśleli role które przypisują i aby każdy robił swoje a nie to co mu się podoba.
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Po DMK sądzę że to czego mi najwięcej brakowało to właśnie shadowa. 2*1lv z miasmą to czysta zajebistość. Ten czar.ze swym kosztem i zasięgiem jest gięty po całości.

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

PSz - miasma jest giętym czarem i cały path of shadow jest mocny jak najbardziej. Ale twierdzenie, że nikt nie bierze little green gods woła o pomstę.
Teraz zresztą little green będzie trochę naprawione a shadow trochę słabszy (w tym miasma) więc to powinno się tylko bardziej wyrównać.
Obrazek

Awatar użytkownika
Janus
Masakrator
Posty: 2064
Lokalizacja: Nordin Warszawa

Post autor: Janus »

Co do shadowa to naprawcie tego obstacla bo głównie on z atrybutem jest przegiety
Obrazek
Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Ślivek
Czy będziemy mieli dostęp do shadowa?
Albo do jakich RB lorów będziemy mieli dostęp.

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

Wszystko będzie widoczne jutr-pojutrze jak dobrze będzie.
Z shadowem sam nawet nie wiem co będzie bo im jeszcze potruliśmy teraz dzisiaj, że nie mogą go przecież zabrać i liczę po cichu, że oddadzą.
Obrazek

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Czyli nie mamy :-(

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9566
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Przy takim nerfie miazmy to będzie trochę mniejszy ból jakby co ;)

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

jest OK. żebym nie zapomniał - zajebista robota panie ślivek. serio doceniam energię poświęconą na prace w tej machinie.

Ocena wiadomo - moja.
Główne boosty i sensowne zmiany
- kosa +d3+d3 na goblinach
- korona na dowolne gobliny!! kombosy na forest goblinach!!
- kosa sneaky stubbing teraz może być na jezdzie
- wolę takie waaagh z +1Mv zamiast +1A
- dziki core'owe troche tańsze! 19-20pkt za model 3+Sv i S6 w szarży... wcześniej było 22pkt
- dzik w specialach tez 2pkt w dol. na wypasie 2+Sv, S7 w szarzy za 25 (wczesniej 27), 2+ i S6 za 22 (z 23)
- tanieją bohaterowie
- opcja tanich nettersow!
- poisony na WSZYSTKICH MODELACH w oddziale forest goblinow... do tego korona i gobliny na średnich pająkach
- 4W na goblinskich wozkach!
- hoppersi są chyba zajebisci. Fly(6), impakty, support z pomidora.
- duży pomidor drogi, ale zajebisty

Inne dobre i sensowne zmiany
- green tide na wszystkie gobliny w jednej turze
- trolle kombatowe odrobinę tanieją
- noga dzika moze sie przydac w rozpisce na jezdzie
- bodyguard na black orkach ale niestety tylko z ironem, z magiem byloby syto...
- mi się podoba, że dd potaniał... wartość oczekiwana liczby hitów spadła z 3,5 do 3, NoASv zamienił się w -4Sv... życie
- wywka dla dzikusa tanieje :D a grałem na niej czasem

Główne nerfy
- pomidory... dobrze że nie ulepiłem 150 :D... 40 kosztuje teraz 350, było 280
- czopa tylko w pierwszej turze
- idol mocno znerfiony bez warda i z sejwem 5+... zyskał T, stracił W
- pająk jako mount +40pkt
- pająki i duże pomidory drożeją

Inne lekkie nerfy
- najtanszy fast drozeje
- troll solo drożeje
- orczy rydwan z 3+ drozeje o 5pkt

EDIT:
lepię pióropusze dla goblinów

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

@Kołota
Nef miasmy nie jest znowu taki straszny jak go rysowałeś.

Czemu nie mamy shadowa na małym szamanie.

Nie wygląda to źle - itemy w końcu fajowe

Awatar użytkownika
Jeżus
Wodzirej
Posty: 694
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru - Warszawa

Post autor: Jeżus »

"Maza's Zappin Bow​(30 pts)
The wielder’s unit gains Quick to Fire" - co się dzieje, kiedy łączę tę zasadę z zasadą "unwieldy" ? Czy brak kar za ruch oznacza też brak dodatkowej kary za ruch wynikającej ze specyfiki kuszy?
Kalesoner pisze:Mi się temat podoba. Nie wiem o co wam chodzi. Poczytalbym co ma jeszcze Glonojad do napisania.

PSz
Falubaz
Posty: 1419

Post autor: PSz »

Przy zasadzie unwiedly masz opisany taki przypadek. Nie masz kary za ruch ale masz za unwiedly czyli tylko -1
Ostatnio zmieniony 10 mar 2016, o 15:05 przez PSz, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
sernikwystygl
Wałkarz
Posty: 74
Lokalizacja: 51° 13' 14" N; 22° 42' 5" E

Post autor: sernikwystygl »

he ale fart :D juz mialem kupic idola :D heeh teraz to sie nie opyla kto wie moze jeszcze ws-a mu obniza :) bo chyba jest jeszcze giety :D
zmian soporo usmialem sie czytajac heh
pomidory fajne bo latanko to cieszy
ale placic za waghh hahahahahahah :)
no i dd strzela jak elficki luk
dzida w rarach :) heh

sie pogra sie zobaczy ale wydaje mi sie ze rzucali koscmi co zmienic :D

ślivek
Kretozord
Posty: 1662

Post autor: ślivek »

Dzięki Paula za słowa uznania :)
Parę kmin spoko już zauważyliście, czekam na więcej.

Prośba - zagra ktoś na Core wypełnionym strzelającymi orkami? Są obawy, że łuki i kusze mogą być za fajne na orkach za te punkty. W połączeniu z resztą armii faktycznie wydają się syte zarówno w całkiem gunline jak i w jakimś MSU. W ten weekend nie wiem czy dam radę zagrać a jeśli by ktoś mógł poproksować i dać znać jak poszło to było by super i na pewno da argumenty w rozmowach czy nerfić czy nie nerfić.
Podobnie prośba o przetestowanie kawalerii. Punktowo porównując do konkurencji nie wygląda naprawdę źle pytanie czy da się tym coś ugrać.

Trzecia prośba to zagrać i ocenić poszczególne: Gnasher Dashers, Zappin Bow, Mikinoks Totem, Great Green Idol.

Wrzućcie proszę rozpiski aby ewentualne rady można było zasugerować przed grą a nie po i napiszcie krótkie raporty po grach.
Dzięki wielkie z góry i liczę, że choć ktoś weźmie to do serca i przetestuje :D
Obrazek

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

ślivek pisze:W ten weekend nie wiem czy dam radę zagrać a jeśli by ktoś mógł poproksować i dać znać jak poszło to było by super i na pewno da argumenty w rozmowach czy nerfić czy nie nerfić.
Jeżeli będzie trzeba, pożycze jakiemus newbie 80 orków - poproxuje i dostanie do 0. Wszystko dla chwały orczej sprawy :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
debelial
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3784
Lokalizacja: 8B/Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: debelial »

Jak dla mnie kusze były fajne przed tym updatem. Teraz kusz musisz wystawić 20! Jak mam niby sensownie ustawić taki oddział?

Awatar użytkownika
Odoamar
Wodzirej
Posty: 759
Lokalizacja: Animosity Szczecin

Post autor: Odoamar »

Ktoś mi wytłumaczy sens brania zwykłych orków zamiast big unsów?
Wiem, że +10W na oddziale oraz mniejszy koszt ale w ogólnym rozrachunku te drugie trafiają lepiej typków z WS3 /lub są gorzej trafiane przez typków z WS4 no i ten 1S robi naprawdę wiele. Byłbym wdzięczny wytłumaczenia tego jak krowie na rowie :D

oraz dodatkowo dlaczego upgrade na dzikusy jest mniejszy dla big unsów?
Obrazek

paulinka17
Kretozord
Posty: 1759

Post autor: paulinka17 »

1. eadbashersi (big'uni) są "one of a kind", więc jak chcesz mieć drugi oddział ciałek z T4 i dużymi podstawkami, albo itp (ferale - dzikusy), to bierzesz zwykłych
2. jak masz wymaksowany oddział kawalerii za 340-350 pkt, nie chcesz przepłacać za core, to zostaje 280 i big'unsi mogą być za tyle bezużyteczni. bieżesz zwykłych
3. big'unsi nie mogą brać kusz
4. czasem oddział nie musi się bić, służy do powolnego ginięcia, np w strzelani. zwykłe w hordzie rzucają paniki z 3 kości (pomijam dzikusów), więc mogą stać z magiem i bronić maszyn
5. S4 AP(1) już coś tam robi

ODPOWIEDZ