rozpiski elfów VIII ed.

High Elves

Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello

Zablokowany
Awatar użytkownika
Ukalez
Falubaz
Posty: 1211
Lokalizacja: Kielecki Klub Bitewny "Kieł"

Re: rozpiski elfów VIII ed.

Post autor: Ukalez »

Andrzej pisze:Dałbym arcymagowi deatha, a ewentualnie małemu shadow. Jeśli grasz na WL to shadow nie jest aż tak dobry, bo brzytwa na WL nie działa tak dobrze jak na PG. A snajperki z deatha są bardzo mocne.
Grałem na Death i nieźle kosi, ale gra daje mniejszy fun imo. Z shadow trzeba troszkę bardziej pokombinować, żeby wygrać.
Gram na WL, ale na nich brzytwy nie rzucam (nie ma wielkiego sensu), poza tym musiałbym się bawić przy BotWD a mi się nie chce przenosić arcy :D, ale za to brzytwa na włóczniach lub na DP działa bez zarzutu. Poza tym wound'owanie łukami na 2+ przy obniżonym T przeciwnika to coś pięknego (elitarne oddziały tak szybko odchodzą). Shadow biorę na obu magach, żeby Arcy łatwiej losował potrzebne czary.
Mieli do wyboru wojnę, lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także.

Shino: "Rb strona67 jakbys szukal zrodla"
Żaba: "raczej 65 jeśli już"

I love this game... :D

Awatar użytkownika
syrius
Chuck Norris
Posty: 572
Lokalizacja: Bastion

Post autor: syrius »

Asassello pisze:
syrius pisze:Odnośnie strzelania argument względem słabszej jakości do 7 edycji wynika ze zmian zasad i stylu gry?
ze zmian zasad machin wojennych...
teraz bolce od strzelania maja 2 W i 6+ AS, do tego każda siła rani każdą wytrzymałość, więc bardzo łatwo one schodzą.

ze zmian stylu gry...
gry masz przed sobą 2-3 oddziały po 20-30 Woundów to trudno je rozwalić nawet tymi 5-6 RBT. Kawalerie bolce kosza o wiele szybciej.

pozdrawiam

Czyli po co teraz strzelanie? ;)
Hmm faktycznie czyli właściwie powiększenie ilości oddziałów seaguardów + wspieranie dla nich miałoby sens. Jeszcze jestem w trakcie czytania podręcznika więc tym samym czuję się, jak dzieciak :). Ostatnio to grałem w 6 edycji więc troszkę zagubiony jestem :mrgreen:

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Strzelanie jest teraz bardzo dobre, pod warunkiem że strzela moździeż albo coś innego z dużą templatą :)
BSowe maszyny są takie sobie. Za to łucznicy sprawdzają się bardzo dobrze.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze: Za to łucznicy sprawdzają się bardzo dobrze.
w combacie :)
Obrazek

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Zwłaszcza z brzytwa :D
A jeśli po drodze jeszcze coś ustrzelą, to tym lepiej :)

Łucznicy są teraz o tyle wszechstonni, że mogą zarówno spokojnie stać i strzelać, jak i pobiec do przodu i narobić sporego zamieszania (w odróżnieniu od włuczników, którzy muszą iść do przodu, a nie biją się wcale lepiej od łuków)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
syrius
Chuck Norris
Posty: 572
Lokalizacja: Bastion

Post autor: syrius »

Dlatego chcę zaufać seaguardom ;) choć mam nadzieję, że będzie w nich mniej lania sea(wody) a bardziej guard(obrony) ;)

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

gral ktos juz bsb na orle? wypadaloby przetestowac...
1. AoC+DawnoStone+GW(Sv2+/reroll, S6 zawsze)
2. HoF+AoL+ward 5+ na lataczy+Shield+Lanca+DA(Sv2+/reroll, ward 5+ na lataczy, S6 w szarzy)
3. Crown of Command+ES+Lance+DA (stubborn stubbornem, ale strasznie miekki wafel... Sv2+ bez zadnego rerola/warda nie powala)
4. HA+Shield+ward 2+ na flamingi+Lance+Ward 4+(Sv 3+, Ward 4+, S6 w szarzy)
5. DA+Shield+HoF+Lance+Ward 5+(Sv2+/reroll, ward 5+, S6 w szarzy)

najbardziej podoba mi sie opcja 5(teoretycznie najtwardszy) i ew. 1(ze wzgledu na ten dwurak...) lub 4(ze wzgledu na ward4+)... ma ktos inne ciekawe zlozenia?
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2010, o 21:40 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

wertex
Chuck Norris
Posty: 359

Post autor: wertex »

A czy za orła nie ma +1 do save? Więc wersja 3 na 2+
EAT SLEEP CONQUER REPEAT

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

To nie DE, w HE nie da się złożyć herosa tak dobrze jak w DE. Po pierwsze brak pedanta, a po drugie brak SDC.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Andrzej... super, wiem. Jednak gramy HE i chodzi mi o jak najlepsze zlozenie nobla z dostepnych itemow dla HE, a nie mastera z pokiem... ponawiam pytanie, macie jakies pomysly na grywalnego bsb na orle? :)

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Jeśli już miałbym grać na BSB na orle, to dałbym mu RB i ench shielda. Lata i wkurza, ma tylko As 2+, ale nie pcha się do walki tylko z daleka ostrzeliwuje i niepozwala magom latać samotnie.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

heros na orle... dzięki za podsuniecie pomysłu :)
czas chyba wyciągnąć SD...

moje typy:
- HoF, Foe Bane, DA, tarcza
- HoF, Guadian phoenix, lanca, tarcza, DA
- AoC, Guadian phoenix, dwurak, DA
- HoF, SoM, potion of foolhardiness, tarcza, DA
- AoC, luckstone, dwurak - wersja ECO :)

wybór zależy od tego czego od herosa oczekujemy - albo mocno klepie albo jest prawie niezabijalny.
Do współpracy z SD opcja nr 2 wygląda dobrze ;-)

pozdrawiam
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Bum... Rozpa 2800:

Arcy Shadow z BoH, 4lvl
Mag Shadow z Annulian Crystalem, 2lvl
Mag Life z +1PD, -1 do trafienia z shootingu i ward 6+ na maszyny, 2lvl
BSB na orle z Sv2+/reroll, ward 5+, lanca

31 LSG fcg, flaming atk
25 Łucznikow fcg

6 DP muz, st, Banner of Ellyrion
6 DP muz, st, +1Mv
21 PG fcg, Mr(1), BoS
2x ER z łukami zamiast spearów

2x Orzeł



Jakies pomysly na upgrade? najbardziej brakuje mi mobilnego aol'a... ale nie wiem gdzie wcisnac.
Nie jestem tez przekonany co do 2x dp(jedni zostaja napewno) :d co za nich wrzucic? Moze 2 rbt?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Najbardziej brakuje Ci BotWD. Bez niego nie można poważnie grać na 8.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

Andrzej pisze:Najbardziej brakuje Ci BotWD. Bez niego nie można poważnie grać na 8.
bzdura...
To że Ty i Twoje klony nie potrafią bez niego grac jeszcze nic nie znaczy.

Reszta armii nie ma dostępu do tego przedmiotu a jakoś sobie radzą...

pozdrawiam
Obrazek

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

Tez tak uwazam. Nie sadze ze jest az tak kluczowy. Gralem kilkanascie razy i magia tak naprawde wyrzadzila mi krzywde raz... Biegacz vc z deathem i power scrolem...


v1.1 :mrgreen: 2500
Arcy Shadow z BoH, 4lvl
Mag Shadow z Annulian Crystalem, 2lvl
Mag Life z +1PD, -1 do trafienia z shootingu i ward 6+ na maszyny, 2lvl
BSB na orle z Sv2+/reroll, ward 5+, lanca

29 LSG fcg, flaming atk
20 Łucznikow fcg

6 DP muz, st, Banner of Ellyrion
21 PG fcg, Mr(1), BoS
2x ER z łukami zamiast spearów

2x Orzeł

gdzie wcisnac aol(najlepiej imo na bsb, ale nie wiem jak go sensownie zlozyc i w tym potrzebuje rady 8) )?

Zestaw Eagle+SoM+HoF+Pidgeon Pendant+Potion of Foolhardiness+Shield+DA
Albo lanca i aol zamias potiona i soma, lecz ta wersja wydaje sie bardziej uniwersalna.
Ostatnio zmieniony 25 wrz 2010, o 13:29 przez Rabsp, łącznie zmieniany 1 raz.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Według mnie BotWD jest kluczowy, z powodu dużej liczby czarów wyciągających bohaterów z oddziałów. Jak sobie radzicie trafiając na jakiegokolwiek dużego maga z lifem/deathem? Nie macie żadnej możliwości ochrony bohaterów przed magią i możecie jedynie liczyć na niefarta przeciwnika.

Ale jak sobie chcecie :)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Rabsp
Masakrator
Posty: 2445
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Rabsp »

A co maja powiedziec inne armie jak zobacza takie kombo maga z lifem/deathem? W jednej bitwie zlikwidowalem maga z dwelersami w cc, a z vc(tutaj bolalo, ale loremaster cloak by wystarczyl) bo stracilem ze snajperki arcego z boh w 1 turze(power scroll rzadzi...).
Pozatym botwd przeszkadzal mi troche w boostowaniu oddzialu augmentami...

Rozpocznijmy akcje 'masz jaja, graj bez botwd i power scrola!' xD

Jakies komentarze co do rozpy i zlozeń bsb na orle?

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8217
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

To lepiej zróbmy akcję "jesteś prawdziwym facetem, graj ogrami" :wink:

Co do rozpy, to AoL najlepiej daj AoL czempionowi PG albo magowi z lifa. Na BSB jest bez sensu, bo szarżując na wighty zginiesz od S&S.
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
Mortipher
"Nie po to jadę"
Posty: 350
Lokalizacja: Będzin / Kędzierzyn-Koźle

Post autor: Mortipher »

ja ostatnio testowalem princa na piechote z 2+as łukiem balistą i wielką bronią.
Zastanawiam sie czy nie robić go magiem i w kluczowym momencie zamieniac go miejscami z arcy z cieniem.
Np cos wpada w nasz kloc z arcy, albo my wpadamy w cos -faza magii i juz zamias arcy jest princ.
Tylko czy ta wlaściwość z cienia pozwala wyrwać postać z pojedynku?

Zablokowany