Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Re: Ogrowe rozpiski
Witam
Nowy pomysł. Mam fazę na walkę piechotą i to pod tym kątem. Bohaterowie z wyjątkiem Huntera - sami wiecie gdzie. Proszę o komentarze.
1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
9 Ironguts @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Yhetees @ 176.0 Pts
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2399.0
Nowy pomysł. Mam fazę na walkę piechotą i to pod tym kątem. Bohaterowie z wyjątkiem Huntera - sami wiecie gdzie. Proszę o komentarze.
1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
8 Ironguts @ 437.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
9 Ironguts @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
4 Yhetees @ 176.0 Pts
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Models in Army: 51
Total Army Cost: 2399.0
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przypomniały mi się rozpiski na starym booku. Aż się łezka w oku kręci
- Król Goblinów
- Wodzirej
- Posty: 737
- Lokalizacja: Katowice
wooo jaka rozpa poza faktem ze magia ci zrobi ci totalne czoko to jest jest zabawnie. Brak Cuntblastera ? jak tak ostro się nastawiasz na CC to lepiej sztandar +1 do M na Ironach.. nie warto było by zamienić 3bullych i gnobsów na 4 Yethich? MSU to spoko opcja, ale możesz mieć mało miejsca na stola dla tylu jednostek, poza tym nie utrzymasz wszystkiego w 12" od generała (yethee to 7ld jak kojarzę)
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Blaster i magia jest dla słabych . Prawdziwy ogr polemizuje face to face z dwuręcznym argumentem
Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Jedna czy dwie trójki ogrów to nie jest takie słabe - 12 ataków + impakty rdzi sobie z lekkimi jazdami, ze slaves itp. Natomiast muzyk w 10 gnoblarów to overkill - oddział za 25 pkt, muzyk za 10, swifta zdajesz na ld5 (chyba, że generał w pobliżu)JaceK pisze:Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Może rzeczywiście muzyk zbędny.Maciek P. pisze:Jedna czy dwie trójki ogrów to nie jest takie słabe - 12 ataków + impakty rdzi sobie z lekkimi jazdami, ze slaves itp. Natomiast muzyk w 10 gnoblarów to overkill - oddział za 25 pkt, muzyk za 10, swifta zdajesz na ld5 (chyba, że generał w pobliżu)JaceK pisze:Mówiąc szczerze słabo te 3-ki Bullsów widzę.
Ani się zbytnio nie biją, a jeszcze paniki wzbudzają. Jak chcesz się zapychać, to wybrałbym 3x10 Gnobów z muzykami.
Ale te 3-ki w takiej armii będą oddawać punkty tylko. Po prostu osobiście nie czuję takiego zestawienia.
Za dużo tam dla mnie odziałów łatwych do wyeliminowania.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Pierwsze komentarze mnie trochę zawiodły, bo nie były ani trochę merytoryczne, a raczej sentymentalne. Chłopaki.... Wiem, że tego nie widać, ale gram w WFB od czasów 4 edycji (tej w której GW produkowało monstery z kartonu , swoją drogą ciekawe czy taki model byłby dopuszczony na jakimś Masterze). Wiem tym tym samym jak wyglądały rozpy w poprzedniej edycji. Nie zmienia to jednak faktu, że kilka tygodni wcześniej wrzuciłem na wasze forum rozpę na Thundertusku i 2 Gigantach i dostałem taki sam komentarz (Ogrza partyzantka... poprzednia edycja, łza się w oku kręci...). Napiszcie mi więc co sprawia, że jest to ogrza partyzantka? Gianty? Tyrant? Mam wrażenie, że jak się do rozpy nie wsadzi Mourfangów i Ironblastera, to wszystkie rozpy są jakby z poprzedniej edycji???
A teraz merytorycznie. Rozpa jest ułożona pod Euro 2.1. Jak wszyscy wiemy, Euro przycięło głównie magię i strzelanie. Na dobrą sprawę niewiele trzeba aby magię mocno lub całkowicie wyeliminować. Moja strategia zakłada:
1) dużą ilość oddziałów (aby wróg wystawiał się przede mną i aby było łatwo wyeliminować odginaczki i aby można było prowadzić grę kombinacyjną
2) oddziały muszą mieść dobrą wartość bojową w kombacie
3) ilość oddziałów oraz bezpośrednie zagrożenie ze strony Huntera, Meneaterów, piesków i Yetich, sprawia, że przeciwnik nie koniecznie jest w stanie bronić się przed wszystkim na raz (zarówno ostrzałem jak i magią), więc często wybiera niepoprawnie
4) pierdolnięcie i to w więcej niż jednym punkcie (stąd dwa oddziały Ironów)
5) duży Ld
6) każdy punkt nie wydany ma magię i strzelania można przekuć w oddziały które zdominują pole bitwy
7) muszę chronić tylko 2 duże klocki, reszta jest w pewnym sensie "expendable"
Co do trójek bulli - muszę Was uspokoić. Testowałem ich niedawno i są rewelacyjni. Łatwo ich zebrać, mają dobry wygar jak na tak mały oddział - w końcu to 3-9 impaktów, 12 ataków i 3 stompy. Mając dobry move często napatoczą się na flankę i zdejmują oddziały. Jednym takim oddziałem wyciąłem duży klocek Zombich, drugim Ghouli. Gnoblary... hmmm... testowałem i problem polega na tym że są za wolne i się plączą pod nogami spowalniając całą armię. Do tego bez drogiego muzyka i ze swoim Ldkiem nie robią swifta i tym samym są mało zwrotni - ich ostrzal też nie ma sensu.
A teraz merytorycznie. Rozpa jest ułożona pod Euro 2.1. Jak wszyscy wiemy, Euro przycięło głównie magię i strzelanie. Na dobrą sprawę niewiele trzeba aby magię mocno lub całkowicie wyeliminować. Moja strategia zakłada:
1) dużą ilość oddziałów (aby wróg wystawiał się przede mną i aby było łatwo wyeliminować odginaczki i aby można było prowadzić grę kombinacyjną
2) oddziały muszą mieść dobrą wartość bojową w kombacie
3) ilość oddziałów oraz bezpośrednie zagrożenie ze strony Huntera, Meneaterów, piesków i Yetich, sprawia, że przeciwnik nie koniecznie jest w stanie bronić się przed wszystkim na raz (zarówno ostrzałem jak i magią), więc często wybiera niepoprawnie
4) pierdolnięcie i to w więcej niż jednym punkcie (stąd dwa oddziały Ironów)
5) duży Ld
6) każdy punkt nie wydany ma magię i strzelania można przekuć w oddziały które zdominują pole bitwy
7) muszę chronić tylko 2 duże klocki, reszta jest w pewnym sensie "expendable"
Co do trójek bulli - muszę Was uspokoić. Testowałem ich niedawno i są rewelacyjni. Łatwo ich zebrać, mają dobry wygar jak na tak mały oddział - w końcu to 3-9 impaktów, 12 ataków i 3 stompy. Mając dobry move często napatoczą się na flankę i zdejmują oddziały. Jednym takim oddziałem wyciąłem duży klocek Zombich, drugim Ghouli. Gnoblary... hmmm... testowałem i problem polega na tym że są za wolne i się plączą pod nogami spowalniając całą armię. Do tego bez drogiego muzyka i ze swoim Ldkiem nie robią swifta i tym samym są mało zwrotni - ich ostrzal też nie ma sensu.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
No to wedle uznania moje uwagi co jest słabe a co nie:
Z tych co by się zdały a nie ma. Brakuje mi jakiegoś innego stuffu niż corowa piechota. Więcej maneaterów, stonehorn, magia( jeśli chcesz grać ogrami porządnie to boosty z magi są bardzo ważne)
Za dużo oddziałów za mały zasięg rozdawania ld. Przy dobrym układnie max 3/4 oddziały są w zasięgu liderki. Sprawić by od zniszczonej trójki bulli uciekły 2 pozostałe to nie jest filozofia. I niech Ci się nie wydaje że 10 ld z przerzutem to dużo bo zasięg do jednego i drugiego będziesz mieć zazwyczaj tylko do klocków ironsów.
Skoro lubisz giganta czemu go ni ma ? Popieram każdą ilość gigantów bo są pro i w ogóle
Gobbosy... Kolejny zaraz po yeti strzał w piętę. Nie nadążą a przy twojej rozpie nawet woch może sobie pozwolić na grę defensywną...
Współczuję Ci jak trafisz na armię AS 1+. Zaczynasz pochylony tyłem do przeciwnika z opuszczonymi portkami
W sumie ta sama sytuacja przy jakikolwiek czarodzieju z death, lub więcej niż jednym eteryku.
Tyle ode mnie
Do dwóch oddziałów ironsów IMO bezsens ta korona.1 Tyrant @ 307.0 Pts
General; Great Weapon
Crown of Command [35.0]
Armour of Destiny [50.0]
Jak wyżej1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Nawet na kamikadze się nie nadaje.1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
Druga 9 ironsów okej. Ale w taki wypadku po co Ci tyle buli o.O9 Ironguts @ 407.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Po co im pistolety to ja chyba nigdy nie zrozumiem. Nawet blastera stary nie masz.4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Jeśli nie 4fun to jest strzał w piętę. Trust me i'm engineer4 Yhetees @ 176.0 Pts
2x3 bulle są ok jeśli musisz doładować cory. 3x3 gdy masz pełne cory to overkill3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
A oni tu na co ?10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Z tych co by się zdały a nie ma. Brakuje mi jakiegoś innego stuffu niż corowa piechota. Więcej maneaterów, stonehorn, magia( jeśli chcesz grać ogrami porządnie to boosty z magi są bardzo ważne)
Za dużo oddziałów za mały zasięg rozdawania ld. Przy dobrym układnie max 3/4 oddziały są w zasięgu liderki. Sprawić by od zniszczonej trójki bulli uciekły 2 pozostałe to nie jest filozofia. I niech Ci się nie wydaje że 10 ld z przerzutem to dużo bo zasięg do jednego i drugiego będziesz mieć zazwyczaj tylko do klocków ironsów.
Skoro lubisz giganta czemu go ni ma ? Popieram każdą ilość gigantów bo są pro i w ogóle
Gobbosy... Kolejny zaraz po yeti strzał w piętę. Nie nadążą a przy twojej rozpie nawet woch może sobie pozwolić na grę defensywną...
Współczuję Ci jak trafisz na armię AS 1+. Zaczynasz pochylony tyłem do przeciwnika z opuszczonymi portkami
W sumie ta sama sytuacja przy jakikolwiek czarodzieju z death, lub więcej niż jednym eteryku.
Tyle ode mnie
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
No. Taka odpowiedź mi się podoba. Jest o czym pomyśleć. Nie mniej pozwolę sobie na polemikę:
Moja koncepcja zakłada, że jeden z tych oddziałów musi być mocny i dość odporny na złamanie. Korona jest podstawą tej strategii. Dlaczegóż korona miałaby się sprawdzać przy jednym a nie przy dwóch oddziałach? Sprawdza się tak samo tylko ze względem jednego z dwóch oddziałów. Może się także zdarzyć (raczej czysto teoretycznie), że oddział Ironów z Generałem i BSB jest mocno przetrzebiony. Wtedy przesadzam bohaterów do drugiego oddziału. W większości bitew na ETC taki oddział z bohaterami przeżywał mi do końca.Do dwóch oddziałów ironsów IMO bezsens ta korona.
Tutaj nie rozumiem? Po co mi sztandar jak mam dwa oddziały?Jak wyżej1 Bruiser @ 201.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
Ten gość jest od eliminacji: eterali, odginaczek. Wystawiam go z jednym pieskiem w Vanguardzie. W pierwszej turze jeżeli zaczynałem nie mogę szarżować - rozdzielam go z pieskiem, podchodzę i strzelam z siła 7 (5+1+1). Jeżeli zaś nie zaczynałem zazwyczaj skupia się na nim pewna część ognia (Charmed Shield - najlepszy ward na armaty) i jeżeli przeżyje, zaczyna polować na magów, etarali i inne badziewia.Nawet na kamikadze się nie nadaje.1 Hunter @ 180.0 Pts
Great Throwing Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Greedy Fist [40.0]
Warrior Bane [5.0]
Bulle w tej armii są odginaczkami i oddziałami w stylu skaveńskich slavów - nie można ich zignorować, więc trzeba zaszarżować. Załatwiają bez problemów: słabsze oddziały piechoty, odginaczki, maszynki, lekką kawalerię, zwierzątka, roje, strzelców itp.Druga 9 ironsów okej. Ale w taki wypadku po co Ci tyle buli o.O
Meneaterzy wystawiani są w skaucie. Tym samym nie mogą w pierwszej turze szarżować jeżeli zaczynałem. Wtedy strzelają. Pistolety przydają im się tez na końcu bitwy - czasami trzeba coś dobić ze strzelenia. Mając banner wszystkie ich ataki (łącznie ze stompą, impactami, walką wręcz i strzelaniem) zdejmują regenkę. Zakładając że są na bliskim (skaut) mają 8 strzałów więc na 3+ trafiają Hydrę czy Abomkę, z siłą 4 zdejmują jej 1-2 rany bez regenki. Poprawić może Hunter z włóczni z siłą 7, który trafia na 2+ i rani na 2+. I jesteśmy w połowie drogi do ubicia badziewia. Oczywiście lepiej tą rolę odegrałby za tą cenę (co hunter) Ironblaster.Po co im pistolety to ja chyba nigdy nie zrozumiem. Nawet blastera stary nie masz.4 Maneaters @ 294.0 Pts
Scouts; Immune to Psychology; Brace of Ogre Pistols (x4); Heavy Armour;
Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
Tutaj muszę się trochę zgodzić. Mój pomysł na nich to układ 2x2. Są wtedy dość zgrabni w manewrowaniu i dostarczają 12 ataków z S5 z magicznej broni. To mój główny oddział do walki z Etheralami. W sumie szkoda, że tak jak piesków nie można ich wystawiać od 1 sztuki - byliby moim zdaniem fajni i bardziej klimatyczni.Jeśli nie 4fun to jest strzał w piętę. Trust me i'm engineer4 Yhetees @ 176.0 Pts
Moja strategia (choć bez głębszego przemyślenia wydaje się mniej korzystna) zakłada, że NIE będę zaczynał. Ma to dwa potężne plusy: widzę co i gdzie wystawia przeciwnik i mam ostatnią turę (mogę coś dobić, coś powstrzymać przed ucieczką). Może się dodatkowo zdarzyć, że i tak zacznę, co bywa dodatkowym bonusem, na który się nie nastawiam. Wolę więc mieć dużo oddziałów - najlepiej przynajmniej 9 plewnych ale stanowiących zagrożenie oddziałów, ktore nie stanowią wartości i ale często przyjmują ogień, chroniąc główne oddziały. Bulle są znakomite. Spełniają wszystkie kryteria, o czym już pisałem w poprzednim poscie. Wycinają wszystkie klasyczne odginaczki, małe oddziały, maszyny, strzelców, roje, rydwany (o ile nie zostaną zaszarżowane), lataczy, skirmiszerów. Nie zapycham nimi corów - jakbym mógł wziąć na Euro więcej takich oddziałów, to bym wziął.2x3 bulle są ok jeśli musisz doładować cory. 3x3 gdy masz pełne cory to overkill
Oni rzeczywiście trochę nie w piko ni w oko. Chciałem wziąć 3 takie oddziały i je wystawiać jako pierwsze. Po przemodelowaniu armii zmieścił się tylko jeden oddział. Wystawiam go na środku pola bitwy z tyłu. Jego jedynym zadaniem oprócz wystawienia plewa na początku jest trzymanie jednej z ćwiartek, bo to na euro się liczy w czasie gdy moja cała armia tnie przeciwnika na jego połowie.A oni tu na co ?10 Gnoblars @ 25.0 Pts
Throwing Weapons
Zauważyłem kiedyś (grając skavenami), że bardzo dużo można osiągnąć Corami, a ich koszt w stosunku do ilości woundów jest najlepszy. Ogry mają stosunkowo dobre Cory, więc pomyślałem że warto to wykorzystać. Meneaterów chętnie wystawiałbym po 6, ale brak figsów. Stonehorn podobnie jak Thundertusk czy Giganty - schodzą od jednej armaty w pierwszej kolejności. Stonehorn jest dodatkowo łatwy w wymanewrowaniu z powodu podstawki i frenzy. Magia jest bardzo fajna (ogrza+beast) i często tag gram, ale wydaje i się, że można ogrami grać też bez niej. Zastanawiłabym się ewentualnie nad butcherem 2 poziomu z hellhartem/sierpem.Brakuje mi jakiegoś innego stuffu niż corowa piechota. Więcej maneaterów, stonehorn, magia( jeśli chcesz grać ogrami porządnie to boosty z magi są bardzo ważne)
Oddziały w zasięgu Ld to głównie Ironi. Jeżeli Bulle będa szli na froncie, to też się załapią w przypadku ucieczki. Hunter i Meneterzy mają swojego Ld wystarczajaco i Meneaterzy są odporni na psychologię, a całość na strach. Dla mnie OK. Lepiej jest tylko w armiach z frenzy lub z generałem na Large Target (czego moim zdaniem u ogrów brakuje)Za dużo oddziałów za mały zasięg rozdawania ld. Przy dobrym układnie max 3/4 oddziały są w zasięgu liderki. Sprawić by od zniszczonej trójki bulli uciekły 2 pozostałe to nie jest filozofia. I niech Ci się nie wydaje że 10 ld z przerzutem to dużo bo zasięg do jednego i drugiego będziesz mieć zazwyczaj tylko do klocków ironsów.
Wiem, że wtedy przdają się boosty do siły i ironi. Ja mam tylko S6/S5. Tylko że jest mnie stosunkowo dużo. Dużo oddziałów, dużo ataków, dużo woundów, dużo szarż i impaktów. Death (jeżeli chodzi Ci o snajperki) moim zdaniem trochę przereklamowany jeżeli moi bohaterowie siedzą w oddziale z BSBkiem (Rune Maw). Stanowi realne zagrożenie dla Huntera, ale on i tak jest spisany na straty.Współczuję Ci jak trafisz na armię AS 1+. Zaczynasz pochylony tyłem do przeciwnika z opuszczonymi portkami
W sumie ta sama sytuacja przy jakikolwiek czarodzieju z death, lub więcej niż jednym eteryku.
Tyle ode mnie
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
[quote="ravtheone"]
Twoja rozpiska jest bardzo słaba na magie i to jest podstawowy jej problem. Jak ktoś będzie miał detha lub shadowa to już możesz pakować figurki z powrotem. Nie pomyślałeś o tym że ci meneaterzy w scoucie i ognistymi atakami mogą zostać łatwo zniszczeni przez byle głupiego bohatera z odpornością na ogień? Poza tym wiesz mi albo nie ale 8 leaderki bez przerzutów to raczej słaby pomysł.
Po co ci greedy fist na hunterze? Nie dojdziesz nim do maga bez możliwości jego straty.
Reszta może w miarę być w zależności od tego jak lubisz grać.
Twoja rozpiska jest bardzo słaba na magie i to jest podstawowy jej problem. Jak ktoś będzie miał detha lub shadowa to już możesz pakować figurki z powrotem. Nie pomyślałeś o tym że ci meneaterzy w scoucie i ognistymi atakami mogą zostać łatwo zniszczeni przez byle głupiego bohatera z odpornością na ogień? Poza tym wiesz mi albo nie ale 8 leaderki bez przerzutów to raczej słaby pomysł.
Po co ci greedy fist na hunterze? Nie dojdziesz nim do maga bez możliwości jego straty.
Reszta może w miarę być w zależności od tego jak lubisz grać.
Rozpiska na turniej parowy. Mój partner gra szczurami, więc muszę się nastawić na szybkie pogorszenie sojuszu. Co myślicie?
Unnamed1000 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 144.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Butcher @ 105.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of the Great Maw
Charmed Shield [5.0]
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
11 Gnoblars @ 52.5 Pts
Trappers
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Maneaters (heavy armour) @ 274.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn
1 Maneater Musician @ [66.0] Pts
2ndWeapon; Musician
1 Maneater Standard Bearer @ [86.0] Pts
Look-Out Gnoblar; 2ndWeapon; Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Maneater #1 @ [56.0] Pts
2ndWeapon; Heavy Armour
1 Maneater Captain @ [66.0] Pts
2ndWeapon
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 24
Total Army Cost: 999.5
Unnamed1000 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Bruiser @ 144.0 Pts
Heavy Armour; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Warrior Bane [5.0]
1 Butcher @ 105.0 Pts
General; Magic Level 1; Lore of the Great Maw
Charmed Shield [5.0]
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
3 Ogres @ 106.0 Pts
Iron Fist; Light Armour; Musician
11 Gnoblars @ 52.5 Pts
Trappers
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Maneaters (heavy armour) @ 274.0 Pts
Poisoned Attacks; Stubborn
1 Maneater Musician @ [66.0] Pts
2ndWeapon; Musician
1 Maneater Standard Bearer @ [86.0] Pts
Look-Out Gnoblar; 2ndWeapon; Standard
Standard of Discipline [15.0]
1 Maneater #1 @ [56.0] Pts
2ndWeapon; Heavy Armour
1 Maneater Captain @ [66.0] Pts
2ndWeapon
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 24
Total Army Cost: 999.5
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
W pierwszej chwili myślałem że wystawiasz jednego maneatera
Wydaje mi się że jest Cię dużo, a jeżeli będziesz grał ze szczurami w parze to lepiej imo zrobić jeden klocek irongutów. Gnoblary też nie potrzebne.
Ale zależy co też w swojej rozpie będzie miał Twój szczurzy kolega
Wydaje mi się że jest Cię dużo, a jeżeli będziesz grał ze szczurami w parze to lepiej imo zrobić jeden klocek irongutów. Gnoblary też nie potrzebne.
Ale zależy co też w swojej rozpie będzie miał Twój szczurzy kolega
Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
sromkę wahadło i zestaw spacz zabawek na inżynierach tego bym się spodziewał. sama ogrza rozpiska jest ok
Abomki nie będzie bo kumpel nie lubi grać na niej. Dwa klocki slavów, latarka, może gutterzy i na pewno dwóch inżynierów i bsb. Co do klocka Ironów to myślałem o nim, ale po ostatnim turnieju dostrzegłem potencjał w meneaterach, dlatego oni są główną siłą uderzeniową. Co do trójek bulli to raczej mają wspierać/przeszkadzać. Co do gnoblarów to pójdą przed skavenami, aby przetrzebić jakieś klocki za pomocą pułapek a poza tym brakowało mi pkt żeby core zapełnić
Najbardziej się boję, że w 1/2 turze nasz sojusz stanie się desperacki, dlatego nie ma sensu zakładać jakiś taktyk z góry...
Najbardziej się boję, że w 1/2 turze nasz sojusz stanie się desperacki, dlatego nie ma sensu zakładać jakiś taktyk z góry...
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
WDK Nowy lad2468 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Tyrant @ 245.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
1 Slaughtermaster @ 325.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4
Sword of Striking [15.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 190.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
12 Ironguts @ 561.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Gutlord
Standard of Discipline [15.0]
3 Ogres @ 90.0 Pts
Light Armour
7 Maneaters @ 444.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x7); Light Armour;
Musician
3 Mournfang Cavalry @ 249.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 30
Total Army Cost: 2468.0
Dziwny format 2468. Limitów brak. Oponentów groźnych z krasiami niema toteż nie boję się o overkill antymagii. Mourny z kowbojem i tak są w dupie więc z lub bez BoEF niewiele zmieni.
1 Tyrant @ 245.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
1 Slaughtermaster @ 325.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4
Sword of Striking [15.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Bruiser @ 190.0 Pts
Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
1 Butcher @ 194.0 Pts
Lore of Great Maw; Magic Level 2; Great Weapon
Hellheart [50.0]
12 Ironguts @ 561.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician; Gutlord
Standard of Discipline [15.0]
3 Ogres @ 90.0 Pts
Light Armour
7 Maneaters @ 444.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x7); Light Armour;
Musician
3 Mournfang Cavalry @ 249.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 30
Total Army Cost: 2468.0
Dziwny format 2468. Limitów brak. Oponentów groźnych z krasiami niema toteż nie boję się o overkill antymagii. Mourny z kowbojem i tak są w dupie więc z lub bez BoEF niewiele zmieni.