Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Re: Nasze dzieła i starania czyli rozpiski brodaczy

Post autor: pingu »

Z bolcy jestem zadowolony w 50% w 3 bitwie raz trafił z flamem i dobił hydre, wolę 2 niż jedno działo, więcej celów, a przeciwnik musi albo je zignorować lub puścić fasty tam. Wiadomo działo więcej może, ale chyba takie 2 orunowane są bardziej uniwersalne.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

pingu pisze:Z bolcy jestem zadowolony w 50% w 3 bitwie raz trafił z flamem i dobił hydre, wolę 2 niż jedno działo, więcej celów, a przeciwnik musi albo je zignorować lub puścić fasty tam. Wiadomo działo więcej może, ale chyba takie 2 orunowane są bardziej uniwersalne.
Popieram !! :D Ja najbardziej ze wszystkich maszynek lubię działa i bolce :mrgreen:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

odnosząc się do trwającej jakiś czas dyskusji:
dwie organki naprawdę robią rzeźnię
z corów zamiast 40 warków wrzucam 30 kuszników- walczą tak samo a 30 strzałów na 30 cali robi ogromną różnicę.
zacząłem też zmieniać trochę wystawienie oddziałów do combatu. 30stki idą 6x5.
przy 5 maszynach na euro na razie testuję zestaw 3 armaty i 2 organki- wychodzi fajnie, zwlaszcza w starciach z opancerzonymi armiami

Awatar użytkownika
pingu
Falubaz
Posty: 1046
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pingu »

Zgodzę się z organkami, bo to cholerstwo zabija nawet hydre, ale to wszystko zależy od rzutu no i zasięg 24" chyba zostanę przy klopach, a co do ustawienia 6x5 stosuje jak jest taka potrzeba, bo nadal nasz 3o stka potrafi ładnie uderzyć i nie co marnować jej potencjału.
Obrazek
Idiotów na świecie jest mało, ale są tak sprytnie rozstawieni, że spotyka się ich na każdym kroku...

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Grazbird pisze:odnosząc się do trwającej jakiś czas dyskusji:
dwie organki naprawdę robią rzeźnię
z corów zamiast 40 warków wrzucam 30 kuszników- walczą tak samo a 30 strzałów na 30 cali robi ogromną różnicę.
zacząłem też zmieniać trochę wystawienie oddziałów do combatu. 30stki idą 6x5.
przy 5 maszynach na euro na razie testuję zestaw 3 armaty i 2 organki- wychodzi fajnie, zwlaszcza w starciach z opancerzonymi armiami
Trzy działa w obecnym meta to coś co sam testuję na euro. Powiedziałbym jednak, że 3x działo i 2x organki w pewnych paringach będzie wymuszało na przeciwniku grę na remis dlatego przydałaby się jednak klopa lub dwie, żeby zmuszać w takim wypadku do ruchu lub starać się ugrać jakieś punkty indirectem. No ale generalnie trzy działa wydają się mieć rację bytu.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

Awatar użytkownika
Andrew
Masakrator
Posty: 2196
Lokalizacja: XIII Kohorta Bydgoszcz

Post autor: Andrew »

na "stare" euro grałem zestawem 2 działa i klopa i czasami brakowało dodatkowego placka na armie hordowe. W obecnym 2 x organy mogą ten problem rozwiązać :D
XIII Kohorta Bydgoszcz

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord
Posty: 1887
Lokalizacja: KGB Klub Gier Bez Prądu

Post autor: Grazbird »

u mnie klopy spisują się bardzo rzadko. z reguły nie trafiam pomimo przerzutu scaterki.
działa, w erze mournfangów, wielkich tłuściochów, demigryfów, tanków i inego paskudztwa są dla mnie o wiele lepsze.

dodatkowo, organki zapewniają bezcenny atut psychologiczny- ludzie zaczynają odmierzać te 24 cali zasięgu i bardzo uważają, żeby do nich nie dojechać.

zestawienie 3 armaty i 2 organki trenuję pod kątem DMŚ- czyli przy odpowiednim wystawieniu remis mi odpowiada :D

taka niepełnosprawna hordka 30 młotków/ warków jest ok. pod warunkiem, że nie zginie ich zbyt wielu.
zauważyłem, że warków do dobrej młocki trzeba dawać 40stu- z reguły na początku ze strzałów, cc zginie ok. 10 ( mówię na podstawie ok 20stu bitew które rozegrałem z 40stką) później w cc rzeczywiście oddaje 30stu- a to już boli.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Grazbird - zmień kości. Mówię poważnie. Z przerzutem scaterki to ponad 50% na trafienie z każdej klopy. Z dział niby łatwiej trafić, ale w praktyce mournfangi i inne KFC-ścierwo zabijają dokładnie tak samo (jak trafią rzecz jasna). Przy tym mają niepodważalne zalety w starciu z hordami. Organki są zajebiste tak długo, jak długo działają. Powoli zapominam już o wybuchach w pierwszej turze, zerze hitów w najważniejszym momencie gry, itd. ale mam bolesną świadomość że wkrótce to do mnie wróci. Według mnie optymalne zestawienie na singla to 2 x klopa z dużym inżynierem, działo i 2 x organki, na drużynówki natomiast klopa snajperska, 2 działa i 2 x organki.

Swoją drogą, podoba mi się jak nagle wszyscy stwierdzili że bez kowadła da się grać.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Nie wszyscy, ja nadal będę grać na moich porywczych i agresywnych żyrokraśkach, natomiast wymieniłem klopkę na działo :D
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

No, trochę mnie poniosło ;)
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Danrakh
Falubaz
Posty: 1103
Lokalizacja: Legion Kraków klub pijaków ;)

Post autor: Danrakh »

Poza tym w sumie to nie "nagle" tylko draft się zmienił i granie bez kowadła jest rekompensowane solidnym parkiem maszynowym. Wcześniej miałeś do wyboru 4 maszyny lub 3 + kowadło, co de facto promowało granie na kowadle.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.

kufel007
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: kufel007 »

panterq pisze:
2400 Pts - Dwarfs Roster
...
Dwarf Warriors (31#, 447 pts)
30 Longbeards, 447 pts (Upgrade to Longbeards; Musician Mus; Standard Bearer Std; Hand Weapon; Shield; Heavy Armour)
1 Veteran (Hand Weapon; Heavy Armour; Shield)
1 Runic Standard (Master Rune of Grungni)
...
Total Roster Cost: 2398
Jako że na dzisiaj mam dość, raport będzie jutro.
Nie mogę znaleźć w żadnym FAQ zniesienia zasady Longbeards =< Warriors. Coś przeoczyłem czy Twoja rozpiska jest nielegalna?
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves

Awatar użytkownika
Quaki
Falubaz
Posty: 1006
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Quaki »

Przeoczyłeś Lorda.

kufel007
Mudżahedin
Posty: 258

Post autor: kufel007 »

Racja! Dzięki :D
Kupię:
Bretonnia
Ogre Kingdoms
Wood Elves

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Rozpiska na Chaos i na Mini truniej :] :

Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 74pk:
4pk wielka broń

Król - 236
+25pk dzierżyciele
+6pk broń wielka
+5pk runa kamienia
+20pk wielka runa kraga srogiego
+25pk runa rozłamu
+10pk runa uderzenia

Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK

Gromowładni 10 sztuk - 150pk :
+10pk tarcze

Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk

Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji

Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania

Dokładnie 1600pk :mrgreen: :mrgreen:
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Awatar użytkownika
Jacob123
Plankton
Posty: 3

Post autor: Jacob123 »

Ciekawa rozpa :D

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Powiedz jeszcze co ma robić ten król? Chaos na pewno będzie miał herosów z T5. W takim wypadku dużo lepiej się sprawdzi Rune of Might.

Lord, Shieldbearers, Shield, Rune of Might, Rune of Resistance.
W sumie 223 punkty, save 1+ z przerzutem i 4 ataki często z siłą 8. Możesz jeszcze np. dorzucić grudge rune za 15 punktów i mieć przerzuty to-hit na kowbojów i chimery.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator
Posty: 2737
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Fuxiorr »

Rozpiska turniejowa. Najbardziej się boje : leśnych elfów i chaosu .. :

Bohaterowie(400pk) :
Tan + BSB - 90pk
Kowal Run - 70pk:

Król - 240
+25pk dzierżyciele
+25pk Runa Mocy
+25 Runa Gromrilu
+20 Runa Rozłamu

Jednostki Podstawowe (575pk):
Wojownicy 40 sztuk - 425pk:
40x wielka broń - 80pk
FCG - 25PK

Gromowładni 10 sztuk - 140pk :

Jednostki specjalne (625) :
Hamaki 30sztuk - 390:
FCG -30pk

Katapulta - 120pk
+15pk inżynier
+25 runa penetracji
+5pk Runa Spalenia

Działo -115pk:
+15pk inżynier
+10 runa przeladowania
+5pk Runa Spalenia
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

No z wood elfami masz biedę, i to straszną. Do katapulty dużo bardziej przyda się runa celności, lepiej trafiać z S3 niż pudłować z S4.
Złożenie króla dalej jest dziwne - dzierżyciele dają mu armor save na 2+, więc runa gromrilu to straszne marnotrawstwo, płacisz 25 punktów za +1 do save'a, to samo masz za cenę runy kamienia (5 punktów), lub tarczy (3 punkty). Runa rozłamu pomoże tylko przeciwko rzeczom które i tak kroisz. Dalej brakuje Rune of Resistance (przerzut nieudanych save'ów).
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Grubszy
Plankton
Posty: 4

Post autor: Grubszy »

Witam,
dopiero rozpoczynam przygodę z WFB, chcę grać dwarfami i mam pytanie czy taka rozpiska na 1200 pkt - do grania czysto 4 fun, jest ok?

1 Runesmith @ 137 Pts
General; Gromril Armour; Shield
Blade of Shining Death [65]

32 Warriors @ 355 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician

1 Veteran @ [10] Pts

15 Thunderers @ 249 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Standard; Musician

1 Veteran @ [10] Pts

1 Grudge Thrower @ 110 Pts
Engineering Runes [30]
Rune of Accuracy
Rune of Burning

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Grudge Thrower @ 130 Pts
Engineer
Engineering Runes [35]
Rune of Penetrating
Rune of Reloading

1 Engineer @ [15] Pts
Light Armour

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

3 Crew @ [0] Pts
Light Armour

9 Troll Slayers @ 99 Pts

Dispel Pool: 5

Casting Pool: 2

Models in Army: 72


Total Army Cost: 1200

Thundów, slayersów i organki już mam więc między innymi dlatego są w rozpisce - co można by zmienić by było lepiej? Czy generalnie jest ok?

ODPOWIEDZ