![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Przecież fanoli wystrzeliwujesz gdzie chcesz
To ty wybierasz kierunek i nie musi mieć nic wspólnego z oddziałem który wywołał wystrzelenie fanoli...
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
OO nie widziałem, nie gram O&G
M&M Factory - Up. 14.01.2017 Ostatnia trójka pegazów
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Mogą wyjść tylko z fragmentu oddziału który jest poza lasem. Możesz zdecydować, ze wypuszczasz je w las i giną.
Jak cały oddział jest w lesie to giną.
Jak cały oddział jest w lesie to giną.
Nie jest PD. Na 6 nie powoduje IF, nie działają na niego umiejętności działające na PD (Slann itd). Zawsze dorzucasz grzyba i sumujesz wszystko obliczając czy czar wyszedł. Na 1 na grzybie czar zawsze nie wychodzi (chyba że jest IF z kości).Fanatic pisze:Grzyb z shamana jest PD?Jak spacer na 18 wychodzi to liczę do puli to z grzyba czy jak wyjdzie to dorzucam?
Life's a game with save and load features disabled.
Pytanie o fanoli - może już było.
Jak siedzę oddziałem w domku to czy wychodzą fanole z domku normalnie?
Jak siedzę oddziałem w domku to czy wychodzą fanole z domku normalnie?
Taka sytuacja.
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b78/fazik/Fana.jpg)
GE szarżuje na Lobbera po animozji blokowanego przez siebie klocka Savage'y. Podczas szarży wchodzi w strefę NG i ich fanatyków. Musi lądować żeby przyjąć na klatę fanoli. Nie ma gdzie wylądować bo jest nad klockiem Savage'y.
Co się dzieje?
![Obrazek](http://i17.photobucket.com/albums/b78/fazik/Fana.jpg)
GE szarżuje na Lobbera po animozji blokowanego przez siebie klocka Savage'y. Podczas szarży wchodzi w strefę NG i ich fanatyków. Musi lądować żeby przyjąć na klatę fanoli. Nie ma gdzie wylądować bo jest nad klockiem Savage'y.
Co się dzieje?
Life's a game with save and load features disabled.
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Orzeł dostaje hity jeśli chcesz puścić przez swój oddział. To lądowanie na moment to jakies fluffowe pierdzenie.
Mieliśmy taką sytuacje z manglerem który wszedł w 8 cal wrogiego fanatyk będąc nad oddziałem. Wtedy dopiero sie robi sieczka.
Mieliśmy taką sytuacje z manglerem który wszedł w 8 cal wrogiego fanatyk będąc nad oddziałem. Wtedy dopiero sie robi sieczka.
Czytaliście nowego faqa? Teraz wypuszcony fanol, który przejdzie przez 1szy oddzial, i zatrzyma się za nim, ignoruje zasade 1", jeżeli coś stoi z tyłu. Nie przeskakuje dalej. Chyba, ze ja coś źle kminie.
(wrogi oddział)
.......
(fanol)
(wrogi oddzial)
(ng)
Tak samo z manglerem.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.......
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Tak samo z manglerem.
![Obrazek](http://i.cubeupload.com/B0imir.png)
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Faq nie jest nowy. Chyba coś pomyliłeś. http://www.games-workshop.com/MEDIA_Cus ... on_1_1.pdf
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Zawsze przeskakuje o cal.
Jeśli wpada w ten sposób w inny oddział to leci dalej.
Jeśli wpada w cal od następnego oddziału to sie zatrzymuje.
Jeśli wpada w ten sposób w inny oddział to leci dalej.
Jeśli wpada w cal od następnego oddziału to sie zatrzymuje.
-
- Chuck Norris
- Posty: 606
Pytania po ostatniej grze się nasunęły.
1. Pump Wagona z wykupionym out-rigga (zwiększenie ruchu do 3k6). Wg jednej z interpretacji wagon jeździ na 3k6, ale goni, overranuje i ucieka na 2k6, czyli tyle ile ma wpisane bazowo w opisie Random Movement. Tłumaczenie jest takie, że Random Movement i wartość w charakterystyce Movement to dwie różne rzeczy. Zakładam, że to wynik zapisów z zasad wagona "If a Pump Wagon has an out-rigga then its Movement characteristic is increased to 3d6", i z opisu Random Movement: "Models with the Random Movement special rule do not have a Movement characteristic, but rather a dice roll, such as D6, 2D6 or 3D6." Czyli niby zapisy wzajemnie się wykluczają.
Mam wrażenie że jest to błędna interpretacja dlatego prosiłbym o Waszą opinię na jaki dystans goni i ucieka pump wagon z wykupionym out-rigga.
2. Jeśli wagon pompuje dodatkowe k6 ruchu, to czy goni ucieka czy overranuje w tej samej turze również z powiększonym ruchem?
1. Pump Wagona z wykupionym out-rigga (zwiększenie ruchu do 3k6). Wg jednej z interpretacji wagon jeździ na 3k6, ale goni, overranuje i ucieka na 2k6, czyli tyle ile ma wpisane bazowo w opisie Random Movement. Tłumaczenie jest takie, że Random Movement i wartość w charakterystyce Movement to dwie różne rzeczy. Zakładam, że to wynik zapisów z zasad wagona "If a Pump Wagon has an out-rigga then its Movement characteristic is increased to 3d6", i z opisu Random Movement: "Models with the Random Movement special rule do not have a Movement characteristic, but rather a dice roll, such as D6, 2D6 or 3D6." Czyli niby zapisy wzajemnie się wykluczają.
Mam wrażenie że jest to błędna interpretacja dlatego prosiłbym o Waszą opinię na jaki dystans goni i ucieka pump wagon z wykupionym out-rigga.
2. Jeśli wagon pompuje dodatkowe k6 ruchu, to czy goni ucieka czy overranuje w tej samej turze również z powiększonym ruchem?