Chaos Dwarf Updated - official news

Chaos Dwarfs

Moderator: esgaroth

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Re: Chaos Dwarf Updated - official news

Post autor: Karlito »

Jest już księga Tamurkhan wystawiona na ebayu :D Za 5 stówek cena wywoławcza :mrgreen:
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Barto
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa/Rembertów

Post autor: Barto »

Powiem Wam szczerze, że im więcej szczegółów wychodzi na światło dzienne, tym mniej zaczyna mi się podobać ten cały Tamurkhan... :?
Jak na chaos-dwarfs.com Grimstonefire napisał że nie ma w ogóle Hobgoblinów to mało nie spadłem z krzesła... :x

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Nie władam dobrze gryzmolami Szekspira.... ale nie zawiało optymizmem czytając relacje z GD... Narzekają a nie są to polacy którzy maja to we krwi :D

Zaczekajmy na army list sporządzony z fotek bądź ktoś zbierze w całość wycinki co poszczególni ludzie zapamiętali.... z booka-a
Ale BC na 50x50 za 40 pkt.... srogo.... :D

Awatar użytkownika
Barto
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa/Rembertów

Post autor: Barto »

Raamiel pisze:Ale BC na 50x50 za 40 pkt.... srogo.... :D
No tymi podstawkami 50x50mm to już mnie w ogóle załamali...

Podsumowując... chyba nic nie jest takie jak się spodziewałem.
Na razie czuję się oszukany przez WF... może jak zobaczę pełnego ArmyList'a to się zreflektuje...
Gdyby jednak zostało inaczej, zrobię armię na zasady IndyGT, i tylko na nich będę grywał...
No bo sorry... brak Hobgoblinów i BC na jakichś ogromniastych podstawkach (moje BC są z dwarfowych kucyków) to ogromna porażka... :?

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

w przeciekach wszystko było cholernie drogie w punktach a teraz będzie jeszcze droższe :( przejebanę

Awatar użytkownika
Barto
Wałkarz
Posty: 80
Lokalizacja: Warszawa/Rembertów

Post autor: Barto »

Jest jakaś szansa że w obliczu tego wątpliwego "objawienia" z WarhammerForge, book IndyGT pozostanie dopuszczony na turniejach ??? Serio pytam :|

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

maszyny sa w sumie ok tylko ta piechota która kosztuje tyle co chaos wariorzy jest kompletna porażką.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Myślę że należy zaczekać na książkę i pełne zasady...

Jak dla mnie będę dwie alternatywy które powinno wsiąść pod uwagę LS myśląc o turniejach:
1. CD z FW - cholernie drogie w punktach z dodatkiem np 200 pkt jak Bestie....
2. Zostaje Indy Book...

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Z tego co zrozumiałem to co mamy w core?
1. Infernal Guard z opcją: bludner/karabino halabardy/dwurak = średni koszt 16/15/13
przy czym dysponujemy pancerzem 3+ na ostrzał/walkę, 5+ward na ogień, i dalej zwrotne ataki albo z s4, albo z s5 lub s6. Należy pamiętać iż biorąc dowolne wyposażenie zastępujemy tarcze...
Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Blunder - proszę o opis?


Special:
1. Irondemon,
2. Magma canon,
3. Shriker rocket
4. Infernal Ironsworn, encorcelled handweapon and better weaponskill than normal infernal for the cost of 8.5 skaven slaves.

Rare:
1. Bullcentaur, 40punktów (pewnie 2+rany)
2. Mortar
3. Gigant,
4. Hobb cavalery.


Pytania:
K'dai destroyer is 15 skaven slaves more expensive than seen in the GD list. - jakieś golemy



Jak coś znajdziecie na necie - opis, dawajcie to się wstawi, a potem wrzuci jako osobny temat?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 08:29 przez BOGINS, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Raamiel pisze:ytania:
K'dai destroyer is 15 skaven slaves more expensive than seen in the GD list. - co to jest?
Taka ciężka piechota typu MI..... coś ala golemy z Indy

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

BOGINS pisze:Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Mnie ta opcja nie podnieca.... zazwyczaj trafiasz na 6+ (long range, move).... Blunderbussy w jednostce 20+ (wielki koszt) dużo skuteczniejsi ....

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

Raamiel pisze:
BOGINS pisze:Fireglaves nie ma zasady move or fire, więc można wykonać ruch i oddać strzał - zasięg więc 21 cali
Mnie ta opcja nie podnieca.... zazwyczaj trafiasz na 6+ (long range, move).... Blunderbussy w jednostce 20+ (wielki koszt) dużo skuteczniejsi ....
Dokładnie o tym samym myślałem,
Za małe szanse trafienia, chyba że ustawiasz sie na końcu i czekasz aż ktoś wejdzie w zasięg.
Tyle że patrząc jak to było kiedyś z blunderami ( i jeśli jest podobnie obecnie), wydają się rzeczywiście sensowniejsze...
Z drugiej strony s5 na glejvach... tacy lepsi kuszole kraśków? Tzn mniejszy zasięg, lepsza walka? Sam nie wiem...

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Zapomniałeś do Rare dodać Helkę - no chyba że jej też już nie mamy :( ?

Awatar użytkownika
BOGINS
Postownik Niepospolity
Posty: 5229
Lokalizacja: Świebodzin

Post autor: BOGINS »

hmm... jest w wochu? Wiem że nasza, ale liczba rejrów była by oszałamiająca :D

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Jeśli Mortar i Helka będzie w rarach wybór jest oczywisty.... wiec nikt żadnych pierdów nie będzie wybierał (BC) .... no chyba że zostaną punkciki to może z 5 fastów..... zawsze się przyda :D

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Myślę że jednak Infernale z Fireglaivsami to nie jest zła opcja mimo sporych punktów. Całkiem nieźle strzelają z S4 i do tego walczą wręcz z siłą 5. Dla mnie całkiem spoko opcja, oczywiście jako dodatek do WoCh, niestety nie znam statów Blunderbusów.

Rozumiem że zasięg Fireglaivów zwiększyli bo w zasadach ze stronki FW mieli tylko 18" z tego co pamiętam?
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2011, o 10:02 przez Karlito, łącznie zmieniany 1 raz.
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Karlito pisze:Rozumiem że zasięg Fireglaivów zwiększyli bo w zasadach ze stronki FW mieli tylko 18" z tego co pamiętam.
18"

Awatar użytkownika
Karlito
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3305
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Karlito »

Czyli Infernal Guard to jest wybór Core w końcu, czy zostaje Specjal?
Welcome to the Tower of Rising Sun.
Moja galeria: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=10&t=28122
Kupię RÓŻNE RÓŻNOŚCI: http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=42454

Awatar użytkownika
Raamiel
Wodzirej
Posty: 776

Post autor: Raamiel »

Core, jest jeszcze elitarna piechoty "Infernal Ironsworn" która ląduje w Specialach (17 pkt, +1S, +1WS, nic więcej nie wiadomo, ponoć posiada specjalna broń co podnosi parry save o 1 lub po prostu daje parry save....)

termi
Chuck Norris
Posty: 620

Post autor: termi »

W tej elicie tak jakby każdy miał sword of might +1 do siły ale dalej możesz robić pary save z tarczą.

ODPOWIEDZ