Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
Moderator: Dibo
Re: Beast of CHAOS, pytania poczatkujacego...
a i tak 15 mengili > 2 x rare unit od bestii (w objętnie jakiej konfiguracji).
Zgadzam sie z Jasiem. Cygor najlepszy na 2 miejscu Jabber. 2 cygory tylko kiedy gramy defesywnie tzn na magii. 2 jabbery to za duży hardcore jak na moj gust ... ale latają i trzymają punkty myśle że sa oki w walce z imperium. Kombinacja jabber + cygor jest bardzo OK. Potestuje to sie przekonam.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
witam
wróciłem wcześniej dlatego terz piszę a jutro wieczorkiem zbiorę opinie, jeśli będziecie chcieli się wypowiedzieć
więc problem jest następujący chcę złożyć lorda na regence + no właśnie co mu dać by miał niezłe pierdzielicie i też nie zeszedł od tak...
pomyślałem sobie że albo będzie dochodził do CC i robił rzeźnię, albo bardziej odpornego, tej drugiej opcji nie będę opisywał bo osłabia standardowego BSB'ka którym będę grał przy lordzie z regenką, więc co mu dać(?)
wpadłem na kilka pomysłów które przedstawię:
1. regenka + gouge-tusks, SoS = Lord dość zapobiegawczy z niezłym hitem i mało co ma konkretniejszego SV po W
2. regenka + gouge-tusks, the steel-claw = Lord wyciąga dużo + czasem może walić No SV
3. regenka + talisman of ptotection, steel-claw = liczymy że będziemy częściej rzucać 6 niż statystyka przewiduje i jest zawsze jakiś ward
4. regenka + the brass cleaver, mayn-limbed fiend = turbo naparzając szczególnie piechotę i liczący na nie statystyczną przewagę niezdanych SV na heavy kawalery, choć SV z +1 spada na 4+, to i tak nie żle
5. regenka + talisman of ptotection, gouge-tusks, sword of battle = zapobiegawczy ward ( a nuż się uda ) + A z AP
nie dałem rune of the true beast ponieważ zawsze jak informuję przeciwników o nim to monsterami nie są chętni w niego wpaść, a i tak da sobie radę z większością ich ( mniej lub bardziej ) co powiecie na powyższe propozycję i która podoba się najbardziej? albo macie inne propozycje?
pozdrawiam
wróciłem wcześniej dlatego terz piszę a jutro wieczorkiem zbiorę opinie, jeśli będziecie chcieli się wypowiedzieć
więc problem jest następujący chcę złożyć lorda na regence + no właśnie co mu dać by miał niezłe pierdzielicie i też nie zeszedł od tak...
pomyślałem sobie że albo będzie dochodził do CC i robił rzeźnię, albo bardziej odpornego, tej drugiej opcji nie będę opisywał bo osłabia standardowego BSB'ka którym będę grał przy lordzie z regenką, więc co mu dać(?)
wpadłem na kilka pomysłów które przedstawię:
1. regenka + gouge-tusks, SoS = Lord dość zapobiegawczy z niezłym hitem i mało co ma konkretniejszego SV po W
2. regenka + gouge-tusks, the steel-claw = Lord wyciąga dużo + czasem może walić No SV
3. regenka + talisman of ptotection, steel-claw = liczymy że będziemy częściej rzucać 6 niż statystyka przewiduje i jest zawsze jakiś ward
4. regenka + the brass cleaver, mayn-limbed fiend = turbo naparzając szczególnie piechotę i liczący na nie statystyczną przewagę niezdanych SV na heavy kawalery, choć SV z +1 spada na 4+, to i tak nie żle
5. regenka + talisman of ptotection, gouge-tusks, sword of battle = zapobiegawczy ward ( a nuż się uda ) + A z AP
nie dałem rune of the true beast ponieważ zawsze jak informuję przeciwników o nim to monsterami nie są chętni w niego wpaść, a i tak da sobie radę z większością ich ( mniej lub bardziej ) co powiecie na powyższe propozycję i która podoba się najbardziej? albo macie inne propozycje?
pozdrawiam
Jakby mial byc mega odporny to zaleznie ale moznaby :
regenka (50) + gnarled (15) + steel claws (35)/ gouge tusks+sword of might , wtedy mamy sv 4+/ward 4+ za to mozliwosc D3A przy 6 bez as (wg mnie slabe to) , lub tez sv 3/2+ w cc i ward 4+ , nie liczac S7 (-5 as przeciwnika)
regenka (50) + gnarled (15) + steel claws (35)/ gouge tusks+sword of might , wtedy mamy sv 4+/ward 4+ za to mozliwosc D3A przy 6 bez as (wg mnie slabe to) , lub tez sv 3/2+ w cc i ward 4+ , nie liczac S7 (-5 as przeciwnika)
WFB playing since 1994
Jak na mój gust to rozwiązania najprostrze sa najpewniejsze.
2 krówki
BSB standardowa puszka
Doombull + regenka + Axes of khorngor + shield .... i nie puszczaj go samopas bo go zmiotą fireballe
2 krówki
BSB standardowa puszka
Doombull + regenka + Axes of khorngor + shield .... i nie puszczaj go samopas bo go zmiotą fireballe
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
danie gnarled lordowi wyklucza BSB puszki co jest lipne, bo nim chcę grać przy lordzie z regenką, a danie lorda do takich minosków grozi 2 rzeczami, że będzie tam wszystko walić co nie wali z ogniem, oraz fastów tyle tam będzie parło żeby nie wyszedł z unitu, potem dostanie szarże na bok gdzie stoi zwykły minosiek... już wyleczyłem się dawania herosów minotaurów do nich samych i do razorgorów... już lepiej w psy przynajmniej masz look out, fakt traci się fają zdolność dającą minoską frenzy ( choć z psami nigdy nie wiadomo ), dodatkowo wolę za czepiona i armor dać czwartego z muzykiem i GW, jako dodatkowe uderzenie, i będą się zastanawiać hmm.. lorda czy może BSB albo minoski albo nie czekaj giguś ale tu drugi giguś a najlepiej wszystko na razCAR2N pisze:Axes wymaga 2 rak tak wiec w CC mamy save 6+ A na ogien najlepiej wziac 3 minoski (1 bloodkine z blackended plate) i mamy 4+ warda na ogien dla doomka + to co wyzej pisalem , daje to spora odpornosc
zastanawiałem się nad tym, ale już wolę z SoS jakoś bardziej polegam na nim, a myślę że będę testował 3 opcję ewentualnie 4 bo to też jakieś nie porozumienie ile ataków możne wyciągnąćDibo pisze:Jak na mój gust to rozwiązania najprostrze sa najpewniejsze.
2 krówki
BSB standardowa puszka
Doombull + regenka + Axes of khorngor + shield .... i nie puszczaj go samopas bo go zmiotą fireballe
dziękuję za podpowiedzi, jak ktoś by wpadł na coś jeszcze bardziej zmyślnego to niech pisze
Ja tylko dalem przyklad jak zrobic z doomka odporna bestie Ostatnio 5 minoskow z BSB walczylo z 3 jednostkami naraz i w sumie niewiele te jednostki minoskom zrobily , fear robi swoje Chociaz jakby mnie dojechal jakis greatsword czy konnica z lancami od boku to mogloby byc mniej ciekawie , za to warto sie pieskami opasac sporo pomagaja . Doomek z razorgrzybami sie nie sprawdza , a moze dac 30 pieskow dadza 30" szerokosci , w srodek doomka i maja frenzy + zaslaniaja 2/3 szerokosci pola walki hehe
WFB playing since 1994
Doombull z razorami to odział do zadań specjalnych - poluje na duże zwierzęta np smok itp. Razory dają tylko ochrone przed ostrzałem (nie nie look out sir , zwykłe rodzielanie ostrzału) i dają przewage liczebną kiedy Byku walczy z jaszczurką w czelendżu. Wsadzenia Byka w psy jest bardzo słabe moim zdaniem.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Wg mnie jak nie potrzeba nam jakiegos przedmiotu za ponad 50pkt to nie ma sensu chyba brac doomka , moze lepiej juz mocnego shamiego a takto gorebulla ? Razorki sa slabe na konnice czy tez inne mocno zbrojne jednostki , na plebs moze dobre , na ostrzal tez w miare odporne ,ale chyba nie ma sensu wiecej jak 2 brac
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
sam nie wiem z jednej strony razorgory są fajne bo:
- 5T
- 6S jak szarżują
- koszt
- no i 7M
ale z drugiej same gdzieś dalej od gienka nie powinny chodzić, jak dla mnie to duży minus bo nie mam ochoty w każdej bitwie wystawiać w tym samym miejscu... wolę już go co bitwę wystawiać jako wolno biegająca krówka... to mi się podoba w bestiach w pewnym sensie uniwersalizm jednostek, wiadomo że minoskami nie ustrzelimy kogoś, ale herosi jak i same unity mogą coś tam zdziałać...
zastanawiając się między centigorami a razorgorami, jednak wolę te pierwsze za LD i PF no może SV też przekonywuje, ale centigory cenię tak samo jak ciężki rydwan, choć rydwany mają duży plus w postaci PF na razorgorach, 5T, + SV ( nie mówiąc o pełnym zestawie bonusów w szarży )... atutem kolejnym centigorów jest w 8M i marszu co daje dodatkowy plus przeciw armią strzelającym i fastom, zastanawiam się nad daniem im TA ale zawsze brak ptk. i mały zasięg z niezbyt dużą mobilnością ( dlatego wolę GW jak już coś, jak by nie było 5+ SV dalej jest )... więc wolę 6 centigorów z muzykiem a rydwany pod szamana, i tak najczęściej w 3 turze nie ma scroli ale za to jest w CC jako dodatkowa jednostka wsparcia z 5US
- 5T
- 6S jak szarżują
- koszt
- no i 7M
ale z drugiej same gdzieś dalej od gienka nie powinny chodzić, jak dla mnie to duży minus bo nie mam ochoty w każdej bitwie wystawiać w tym samym miejscu... wolę już go co bitwę wystawiać jako wolno biegająca krówka... to mi się podoba w bestiach w pewnym sensie uniwersalizm jednostek, wiadomo że minoskami nie ustrzelimy kogoś, ale herosi jak i same unity mogą coś tam zdziałać...
zastanawiając się między centigorami a razorgorami, jednak wolę te pierwsze za LD i PF no może SV też przekonywuje, ale centigory cenię tak samo jak ciężki rydwan, choć rydwany mają duży plus w postaci PF na razorgorach, 5T, + SV ( nie mówiąc o pełnym zestawie bonusów w szarży )... atutem kolejnym centigorów jest w 8M i marszu co daje dodatkowy plus przeciw armią strzelającym i fastom, zastanawiam się nad daniem im TA ale zawsze brak ptk. i mały zasięg z niezbyt dużą mobilnością ( dlatego wolę GW jak już coś, jak by nie było 5+ SV dalej jest )... więc wolę 6 centigorów z muzykiem a rydwany pod szamana, i tak najczęściej w 3 turze nie ma scroli ale za to jest w CC jako dodatkowa jednostka wsparcia z 5US
Trzeba tez liczyc ze swiniaki nie beda szarzowac , lub tez tak kiepsko beda trafiac ,ze te S6 nic nie da Potem S5 i lipa , minoski maja wieksza sile przebicia , wyzszy WS , S podobna ,z GW wieksza , lepsza I , ataki na poczatku podobnie ,ale moga pozniej sobie "dorabiac" , jedynie T4 moze robic roznice ,ale przy wsparciu pieskow czy czegos jest w miare
Centigorow nie testowalem ,ale moga byc dobre
Centigorow nie testowalem ,ale moga byc dobre
WFB playing since 1994
mam pytanie planuje iść na parówkę DE+Beasty a że pierwszy raz tobie rospe nowych Beastów nasuwają się mi się pytania:
1. Czy można łączyć Granled Hide (15) Scaly Skin save 5+ razem z heavy Armour??
2. myślę nad Ghorgoną a Cygorem i tu też pytanie czy ta Aura Cygora działa też na moich magów?
1. Czy można łączyć Granled Hide (15) Scaly Skin save 5+ razem z heavy Armour??
2. myślę nad Ghorgoną a Cygorem i tu też pytanie czy ta Aura Cygora działa też na moich magów?
Dark Elf Army of Druchii:
Win/Draw/Lose (04.01.2010-xxx)
18/1/4
Car2n - pamiętaj że pumby moga mieć "hejta" a byczki nie. a WS 3-4 to niemal żadna róznica i tak prawie wszytsko trafiasz na 4+. Centigory gdyby były w corach to było by szaleństwo ale sloty specjal są niestety zbyt cenne i jak kolwiek by sie nie sprawdzały tak nie widze dla nich miejsca w nowych kozach,
Khuman - swobodny byczek to byczek który biega za własnym ogonem bo takiego ciężej zablokować przed niechcianą szarżą a takiego z obstawą upilnować już można.
Khuman - swobodny byczek to byczek który biega za własnym ogonem bo takiego ciężej zablokować przed niechcianą szarżą a takiego z obstawą upilnować już można.
Czcij Koze !!
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
Twoja Stara gra w Age of Sigmar !
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
@ Dibo
1. WS 3 a 4 to duża różnica na WS 7 ( herosi i lordowie ) trafiasz na 5+ tak samo z nurglowymi warriorami czy knightami, dodatkowo jednostki z 4 WS w trafiają razorgory na 3+ a to już wielka różnica ( większość jednostek w WFB ) , speciale 2x harpie 1x minoski 1x razorgory, pewnie takim schematem grasz, nie lubię go wolę centki ale to sprawa gustu
2. nie koniecznie tak samo można go zblokować jak z oddziałem wystarczą 1 psy czy też skirmish , a jak leci za kimś to nie tracisz "2" unitów tylko 1
1. WS 3 a 4 to duża różnica na WS 7 ( herosi i lordowie ) trafiasz na 5+ tak samo z nurglowymi warriorami czy knightami, dodatkowo jednostki z 4 WS w trafiają razorgory na 3+ a to już wielka różnica ( większość jednostek w WFB ) , speciale 2x harpie 1x minoski 1x razorgory, pewnie takim schematem grasz, nie lubię go wolę centki ale to sprawa gustu
2. nie koniecznie tak samo można go zblokować jak z oddziałem wystarczą 1 psy czy też skirmish , a jak leci za kimś to nie tracisz "2" unitów tylko 1
jak będziesz grał z DE to można spróbować tubro defensu z 2 cygorami i 4 boltami + jakieś fasty itp. ewentualnie możecie iść w CC to 2 gorgony 2 hydry, gwardzi nimoski i takie tam a u niego fasty i harpieKondi pisze:mam pytanie planuje iść na parówkę DE+Beasty a że pierwszy raz tobie rospe nowych Beastów
Khumanor dobrzes ujal roznice WS3/4 , te 3+ vs 4+ to spora roznica na trafienie Swiniakom hate-a dalby wargor czy beastlord ,ale to mega strata mobilnosci M5 vs M7
Ogolnie swiniaki sa dobre w ilosci 1-2 jako straszaki moze ,a takto kupa , nie ma to jak pozadny klocek minoskow , trzebaby obadac bestigorow ,bo wg mnie moga byc niedoceniani tak jak centusie.
Harpie sa tak mocne jak psiaki ,jednak kosztuja wiecej pkt i zabieraja special slot ...
Ogolnie swiniaki sa dobre w ilosci 1-2 jako straszaki moze ,a takto kupa , nie ma to jak pozadny klocek minoskow , trzebaby obadac bestigorow ,bo wg mnie moga byc niedoceniani tak jak centusie.
Harpie sa tak mocne jak psiaki ,jednak kosztuja wiecej pkt i zabieraja special slot ...
WFB playing since 1994
- Khuman
- Ciśnieniowiec
- Posty: 7116
- Lokalizacja: Wrocławskie pastwiska / The Gamblers ()====[]>>>>>>>>>>>>
harpie latają dlatego są takie ważne pieski nie zawsze zaszarżują na maszynę na górkę jak coś stoi przed, a dodatkowo harpie przeszkadzają w wystawieniu scouta, no i ciut trudniej się do nich strzela... nie mówiąc o skuteczności na inne latacze oraz lizaki i ich skinki czy terki... są przydatne nie ma co przynajmniej te 2x 5... co do bestigorów uważam że by się sprawdziły przy defensie:
lord na rydwanie, 3 małych szamanów, 4x 5 ungorów, 2 / 3 x pszy, 3x harpie, 20 bestigorów, 2 cygoey ( coś pewnie się jeszcze zmieści, albo coś zmienić )...
biorąc shadow jesteśmy prawie jak TK rydwan jest, gwardia jest, katapy są i się ruszają, a dodatkowo można wylosować popychacze ale nie nie znam się na bestiach na magii więc może mieć tylko teoretyczne zastosowanie
jak grałem bestigorami to trochę nimi źle rozgrywałem ale dawno na klocuszku nie grałem... może jak nadarzy się okazja to ich wystawię ale na pewno będą 2 giganty obok, bo 21 z fcg i WB kosztuje 307, więc droższe rary odpadają, 21 bo jak wejdzie jakiś mino hero to zawsze szereg więcej do ściągnięcia jest co daję dłużej CR, a minosek wiadomo frenzy, 2A 6S jest niezłe stare dobre khorngory
lord na rydwanie, 3 małych szamanów, 4x 5 ungorów, 2 / 3 x pszy, 3x harpie, 20 bestigorów, 2 cygoey ( coś pewnie się jeszcze zmieści, albo coś zmienić )...
biorąc shadow jesteśmy prawie jak TK rydwan jest, gwardia jest, katapy są i się ruszają, a dodatkowo można wylosować popychacze ale nie nie znam się na bestiach na magii więc może mieć tylko teoretyczne zastosowanie
jak grałem bestigorami to trochę nimi źle rozgrywałem ale dawno na klocuszku nie grałem... może jak nadarzy się okazja to ich wystawię ale na pewno będą 2 giganty obok, bo 21 z fcg i WB kosztuje 307, więc droższe rary odpadają, 21 bo jak wejdzie jakiś mino hero to zawsze szereg więcej do ściągnięcia jest co daję dłużej CR, a minosek wiadomo frenzy, 2A 6S jest niezłe stare dobre khorngory