Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
Re: Ogrowe rozpiski
Wydaje mi się, że na magach mógłbyś zamienić lory: 4 lvl Beast <--> 1 lvl Maw. Tak też nie jest źle, ale Beast ma wysokocastingową "0" i ciężko ją skutecznie rzucić z 1 lvl maga.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przy takim buildzie imo beast jest wskazany. Rzucanie czaru #2 w powiększonej wersji na 4 bohaterów, gdzie przedni szereg to 5 ludu sprawa że przy targetowaniu ataków wejdą jakieś śmieszne 2-3 rany 

Uzależniłem się strasznie od Great Maw na dużym, ostatnio testowałem heaven a wcześniej death.
I najlepiej gra mi się na jelitach na dużym
Aczkolwiek do przemyślenia
I najlepiej gra mi się na jelitach na dużym

Aczkolwiek do przemyślenia

Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Przemyśl jeszcze death> heaven. Może i casting value jest spory, ale dobrze użyte może boleć. A masz spore szanse na gamebreakery taki jak soulblight czy owiane legendą niestety słuszną słonko 
Generałowi dałbym chamred shield i prezerwatywe. IMO negowanie hita > +2 do save. W dodatku zaoszczędzisz parę punkcioszków

Generałowi dałbym chamred shield i prezerwatywe. IMO negowanie hita > +2 do save. W dodatku zaoszczędzisz parę punkcioszków

Dupa, ma wtedy 6+ i 4+ warda, bo nie ma przecież heavy armoura.kubencjusz pisze: Generałowi dałbym chamred shield i prezerwatywe. IMO negowanie hita > +2 do save. W dodatku zaoszczędzisz parę punkcioszków
Najlepiej mi się gra - i najlepsze wyniki osiągam grając na great maw

Wisła Kraków.
Dlatego zastanawiałem się czy na tym magu gdzie jest w chwili obecnej beast nie wziąć drugiej zerówki z heavenaMaciek P. pisze:Zerówka z Heavena jest dobra zawsze, wszędzie i na wszystko, a przy 2 lvl wchodzi na 5+.

EDIT:
Tak apropo, dwie zerówki z heavena się kumulują? Dają -2 do LD i trafienia?
Wisła Kraków.
Jeżeli tak, to wybór wydaje się oczywisty - drugi mag na heaven 

Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
-2 do trafienia kurde brzmi syto. Szczególnie że jedyne z czym ogr mają problem w combacie to przeżywanie 

Z tym słońcem to jest duży problem ponieważ w przypadku ogrów jeżeli wrzucisz takiego maga do oddziału irongutów to rzucając słońce będziesz musiał testować I przynajmniej na dwóch typach.kubencjusz pisze:Przemyśl jeszcze death> heaven. Może i casting value jest spory, ale dobrze użyte może boleć. A masz spore szanse na gamebreakery taki jak soulblight czy owiane legendą niestety słuszną słonko
Generałowi dałbym chamred shield i prezerwatywe. IMO negowanie hita > +2 do save. W dodatku zaoszczędzisz parę punkcioszków
i dodatkowo -2 LD co w przypadku jak coś złamie w combacie jest niebagatelnekubencjusz pisze:-2 do trafienia kurde brzmi syto. Szczególnie że jedyne z czym ogr mają problem w combacie to przeżywanie

Wisła Kraków.
Sevi, jeśli dobrze rozumiem chcesz wziąć dwóch magów z Heaven, którzy będą rzucać zerówkę. Mogę się mylić, ale mam wątpliwości, czy nie jest tak, że nie można dublować Sygnaturek?
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Sygnaturki można, nie można reszty czarów - tak mi się wydaje 

Wisła Kraków.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
dobrze Ci się Sevi wydaje. Sygnaturki to jedyne czary, które można dublować 

ma ktoś pomysł na Armię Ogrów na 1000ptk na poznańskim formacie czyli Ironblaster albo Mournfang Cavalry
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
firebelly, duży kloc ironsów, 3 maneaterów blaster. da bum tss.
I kotek, nie zapomnij wcisnąć tam kotka.
Ostatnio zmieniony 1 sie 2013, o 09:15 przez Silvestro, łącznie zmieniany 1 raz.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.