Ogrowe rozpiski
Moderator: Afro
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Re: Ogrowe rozpiski
a kolega umie czytać że albo mourny albo blaster ?
Ja bym jednak stawiał na trójkę Mournów. Niby są mniej losowi niż blaster, mają najlepszy ASv z ogrów no i niezły wygar.
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Działo lepsze, na małe punkty szybko usuwa niewygodne rzeczy
Wisła Kraków.
a jak trzeba to szarża ;]
raz grając na 800 punktów straciłem wszystko oprócz firebellego i ironblastera - w zasadzie to ironblaster rozwalił wszystko w CC ;]
raz grając na 800 punktów straciłem wszystko oprócz firebellego i ironblastera - w zasadzie to ironblaster rozwalił wszystko w CC ;]
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Tylko że kartacz musi trafiać
A z tym już gorzej
Chociaż kiedyś z kartacza zastrzeliłem pokowca
A z tym już gorzej
Chociaż kiedyś z kartacza zastrzeliłem pokowca
Wisła Kraków.
2400 na empire
1 * Tyrant @ 315.0 Pts
General; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Obsidian Blade [50.0]
1 Bruiser @ 141.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
1 Butcher @ 169.0 Pts
Magic Level 2; Lore of the Great Maw; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
1 Butcher @ 144.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Great Weapon
1 Butcher @ 144.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; Great Weapon
4 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
8 Ironguts @ 422.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gutlord @ [10.0] Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Ironi 4 w rzędzie z Tyrantem z przodu. Gnoblary mają iść po 10. Magowie mają rzucać przede wszystkim zerówki.
Jakieś pomysły na wzmocnienie rozpiski?
1 * Tyrant @ 315.0 Pts
General; Iron Fist
Armour of Destiny [50.0]
Obsidian Blade [50.0]
1 Bruiser @ 141.0 Pts
Great Weapon; Light Armour; Battle Standard
1 Butcher @ 169.0 Pts
Magic Level 2; Lore of the Great Maw; Great Weapon
Dispel Scroll [25.0]
1 Butcher @ 144.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Heaven; Great Weapon
1 Butcher @ 144.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Beasts; Great Weapon
4 Mournfang Cavalry @ 360.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
Dragonhide Banner [50.0]
1 Crusher @ [10.0] Pts
4 Mournfang Cavalry @ 300.0 Pts
Iron Fist; Heavy Armour; Standard; Musician
8 Ironguts @ 422.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
1 Gutlord @ [10.0] Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
3 Ogres @ 93.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
10 Gnoblars @ 50.0 Pts
Trappers
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Ironi 4 w rzędzie z Tyrantem z przodu. Gnoblary mają iść po 10. Magowie mają rzucać przede wszystkim zerówki.
Jakieś pomysły na wzmocnienie rozpiski?
Ostatnio zmieniony 3 sie 2013, o 22:09 przez ogrmasta, łącznie zmieniany 1 raz.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
Ciekawa opcja, jednak zamieniłbym jedne Mournfangi na Maneaterów ze sniperem w celu likwidowania wrogich magów. Jeśli będzie duży mag Shadow, albo Death to może Ci trochę poprzeszkadzać, a po usunięciu go nawet rzucanie przez Ciebie czarów pójdzie sprawniej. Duży + to Obsidian blade , widzę, że spodziewasz się kawalerii i zapuszkowanych herosów Może Other trickster shard nie będzie złym wyborem
Wierzę w Wolny Rynek, Niewidzialną Jego Rękę, kuców obcowanie, Unii rozwiązanie, lewaków zaoranie, Wolną Polskę. Amen.
Baner lepiej na mournfangach tych w większej ilości chyba, że gracie na tajne rozpiski i wtedy lekka zmyłka.
Jeśli chodzi o wrogich magów racja z tymi ludojadami ale mi też fajnie grę robi hellheart. A co do tyranta to chyba giantbreaker+gw wychodzi lepiej bo zostaje Ci jeszcze 25pkt na przedmioty a jeśli weźmiesz talizman zamiast zbroi to nawet 30 do wyboru do koloru.
Jeśli chodzi o wrogich magów racja z tymi ludojadami ale mi też fajnie grę robi hellheart. A co do tyranta to chyba giantbreaker+gw wychodzi lepiej bo zostaje Ci jeszcze 25pkt na przedmioty a jeśli weźmiesz talizman zamiast zbroi to nawet 30 do wyboru do koloru.
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
Wielu z was widziało moją rozpę na 3ech 60 osobowych hordach gnoblarów. Miałem okazję zagrać nią parę bitewek i oto następujące wnioski, oraz jej modyfikacje.
1 Slaughtermaster @ 310.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]
1 Slaughtermaster @ 285.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4
1 Firebelly @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Forbidden Rod [35.0]
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
7 Maneaters @ 479.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x7); Light Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 190
Total Army Cost: 2399.0
Dwóch lordów magów okazało się koniecznych z prostej przyczyny. Liczba czarów które będą sytuacyjne musi być jak największa. Gamebrakerem okazał się falming sword of ruin. Dzięki niemu moje gobosy spokojnie poradziły sobie z storm verminami(40 bez dzwonka) w następujący sposób. Podbiegły-Salwa. Przeciwnik szarżuje- salwa 3 trupy. Dangerous testy- znowu trupy. 30 ataków z jego strony. 15 trupów. 30 ataków z mojej strony. 7 trupów. I tak przez kolejne 2 tury CC nawznajem się uszczuplaliśmy aż z jego hordy zostało 4 a z mojej 33.
Do meneaterów z poisonem jestem przekonany, czy jednak potrzebuje tego sniper zamiast np odporność na psychologie lub stubborn?
Walka z abomką była dziwna. ponieważ ta wbiegła w moje gobosy, ugrzęzła, aż pewnej tury rzuciła wynik 1-2, oraz gałę na tstopmpy. Zbrejkowała się i złapałem. Gnoblar power FTW
Z gorgera zrezygnowałem. Na razie mi się nie przydał.
Podczas gry z bretą dwa czary szczególnie zapadły mi w pamięć. Mianowicie klątwa i regenka. I nawet nie chodzi o to, że mój oponent tracił 3/4 knightów podczas szarży tylko o to że z 10 ataków które dojechało + ataki lorda (chyba 4) trafiło 6( owszem słaby rzut) zraniło 5 a regenki mi wyszły 4. Rycerze ustali, ale później kontra blastera na flankę dokończyła dzieła. Mimo iż mój oddział był wtedy poza zasięgiem generała i bsb( dlatego się pokusił o szarżę ryckami. Co komu po stubbornie jak ma 5 ld ? ).
Zastanawiam się nawet nad próbą zbudowania tego planu na euro i zamienić formację hordy na ciuchcię. Wymieniłbym wtedy blastera na thundertuska, albo stonehorna. Jeszcze się nie zdecydowałem, czy bardziej mi się przyda support czy kolejna maszynka do mielenia mięsa. Mam też stracha przed dawaniem kotków z racji panik. Jeśli oddział maneaterów ma stać w 1 szeregu to nie ma fizycznej możliwości aby generał i bsb obejmowali wszystko co potrzeba.
Boję się też dawać sabertusków. Bądź co bądź upilnować tego
Liczę na wasze opinie brzuchacze
1 Slaughtermaster @ 310.0 Pts
General; Lore of Great Maw; Magic Level 4
Earthing Rod [25.0]
1 Slaughtermaster @ 285.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 4
1 Firebelly @ 190.0 Pts
Magic Level 2; Lore of Fire
Forbidden Rod [35.0]
1 Bruiser @ 195.0 Pts
Look-Out Gnoblar; Light Armour; Battle Standard
Rune Maw [60.0]
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
60 Gnoblars @ 200.0 Pts
Throwing Weapons; FCG; Gnoblar Trappers
7 Maneaters @ 479.0 Pts
Poisoned Attacks; Sniper; Brace of Ogre Pistols (x7); Light Armour; FCG
Standard of Discipline [15.0]
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
1 Ironblaster @ 170.0 Pts
Models in Army: 190
Total Army Cost: 2399.0
Dwóch lordów magów okazało się koniecznych z prostej przyczyny. Liczba czarów które będą sytuacyjne musi być jak największa. Gamebrakerem okazał się falming sword of ruin. Dzięki niemu moje gobosy spokojnie poradziły sobie z storm verminami(40 bez dzwonka) w następujący sposób. Podbiegły-Salwa. Przeciwnik szarżuje- salwa 3 trupy. Dangerous testy- znowu trupy. 30 ataków z jego strony. 15 trupów. 30 ataków z mojej strony. 7 trupów. I tak przez kolejne 2 tury CC nawznajem się uszczuplaliśmy aż z jego hordy zostało 4 a z mojej 33.
Do meneaterów z poisonem jestem przekonany, czy jednak potrzebuje tego sniper zamiast np odporność na psychologie lub stubborn?
Walka z abomką była dziwna. ponieważ ta wbiegła w moje gobosy, ugrzęzła, aż pewnej tury rzuciła wynik 1-2, oraz gałę na tstopmpy. Zbrejkowała się i złapałem. Gnoblar power FTW
Z gorgera zrezygnowałem. Na razie mi się nie przydał.
Podczas gry z bretą dwa czary szczególnie zapadły mi w pamięć. Mianowicie klątwa i regenka. I nawet nie chodzi o to, że mój oponent tracił 3/4 knightów podczas szarży tylko o to że z 10 ataków które dojechało + ataki lorda (chyba 4) trafiło 6( owszem słaby rzut) zraniło 5 a regenki mi wyszły 4. Rycerze ustali, ale później kontra blastera na flankę dokończyła dzieła. Mimo iż mój oddział był wtedy poza zasięgiem generała i bsb( dlatego się pokusił o szarżę ryckami. Co komu po stubbornie jak ma 5 ld ? ).
Zastanawiam się nawet nad próbą zbudowania tego planu na euro i zamienić formację hordy na ciuchcię. Wymieniłbym wtedy blastera na thundertuska, albo stonehorna. Jeszcze się nie zdecydowałem, czy bardziej mi się przyda support czy kolejna maszynka do mielenia mięsa. Mam też stracha przed dawaniem kotków z racji panik. Jeśli oddział maneaterów ma stać w 1 szeregu to nie ma fizycznej możliwości aby generał i bsb obejmowali wszystko co potrzeba.
Boję się też dawać sabertusków. Bądź co bądź upilnować tego
Liczę na wasze opinie brzuchacze
Mi się podoba pomysł, i wbrew pozorom pokurcze z traperami mogą napsocić ale jednak 2 lordów magów na te pkt to chyba za dużo. Wiem że w razie walki ludojadami opierasz się na buffowaniu postaci ale jeden słabszy rzut na magię i dispel scroll może pogrążyć grę.
Za Twoim pomysłem grałem raz na klocku postaci i na nieszczęście nawet WL z siłą 6 ranili moje postacie na 6+ ale przy tak dużej ilości ataków tych 6 było naprawdę dużo. A nie daj Przepastne Trzewia trafić na postać z Swordem Antyhero.
A co do Forbidden Rod, fantastyczny item dla naszej armii
Za Twoim pomysłem grałem raz na klocku postaci i na nieszczęście nawet WL z siłą 6 ranili moje postacie na 6+ ale przy tak dużej ilości ataków tych 6 było naprawdę dużo. A nie daj Przepastne Trzewia trafić na postać z Swordem Antyhero.
A co do Forbidden Rod, fantastyczny item dla naszej armii
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Witam
Właśnie przygotowuję Bullfanga na kolejny turniej. Chciałbym skonsultować z Wami poniższą rozpiskę. Jak widać lubię walkę i nie jarają mnie zabawki w stylu Ironblastera, choć wiem o ich skuteczności. To co mnie jara, to klinga wbita w bebechy... z bliska. Armia ma być na 1500 punktów i ułożyłem moim zdaniem zgrabną rozpiskę ktora ma 3 dobre do walki oddziały i dodatkowo 4 odginaczki w tym jedną bardzo groźną. Grałem w podobnym bezmagowym stylu na 1200 punktów, ale mam wątpliwość czy na 1500 punktów poradzę sobie bez maga choćby służącego do łamania czarów. Na turnieju brak jest ograniczeń, więc mogą się znaleźć nawet 4lvlowi magowie. Co Wy na to?
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Tyrant @ 310.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
7 Ironguts @ 389.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
9 Ogres @ 299.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
6 Maneaters @ 336.0 Pts
Immune to Psychology; Scouts; Additional Hand Weapon (x5); Great Weapon
(x1); Light Armour; Standard
Gleaming Pendant [5.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 30
Właśnie przygotowuję Bullfanga na kolejny turniej. Chciałbym skonsultować z Wami poniższą rozpiskę. Jak widać lubię walkę i nie jarają mnie zabawki w stylu Ironblastera, choć wiem o ich skuteczności. To co mnie jara, to klinga wbita w bebechy... z bliska. Armia ma być na 1500 punktów i ułożyłem moim zdaniem zgrabną rozpiskę ktora ma 3 dobre do walki oddziały i dodatkowo 4 odginaczki w tym jedną bardzo groźną. Grałem w podobnym bezmagowym stylu na 1200 punktów, ale mam wątpliwość czy na 1500 punktów poradzę sobie bez maga choćby służącego do łamania czarów. Na turnieju brak jest ograniczeń, więc mogą się znaleźć nawet 4lvlowi magowie. Co Wy na to?
Unnamed1500 Pts - Ogre Kingdoms Army
1 Tyrant @ 310.0 Pts
General; Light Armour
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Strength [20.0]
7 Ironguts @ 389.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
Standard of Discipline [15.0]
1 Gutlord @ [10.0] Pts
9 Ogres @ 299.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Standard; Musician
3 Ogres @ 103.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Musician
6 Maneaters @ 336.0 Pts
Immune to Psychology; Scouts; Additional Hand Weapon (x5); Great Weapon
(x1); Light Armour; Standard
Gleaming Pendant [5.0]
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
1 Sabretusk Pack @ 21.0 Pts
Models in Army: 30
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
9 ogrów wyrzuciłbym - w 90% przypadków mimo, że nie mają GW to i tak będą bić ostatni. Za nich możesz mieć 4 mornfangów albo maga np: firebelly 2lvl z hellheartem/dispell scrollem.
Przyszedłem na świat pokryty cudzą krwią, krzycząc i kopiąc wszystkich dookoła. Odejdę w ten sam sposób.
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Z dotychczasowych doświadczeń wiem, ITP jest najwazniejsze przy scoutcie. Oni zazwyczaj wszarzowuja i wygrywają kombaty. Za to nie raz zmasowany ostrzal lub jedna armata ich panikowaly. A tak musza byc wystrzelani do końca bo nawet jeden z nich stanowi zagrożenie.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
Co to za turniej bo chyba nie Let's Gamble! na 1500 pts we Wrocku bo tam są pewne ograniczenia i będziesz musiał jednak zmienić rozpę chyba że chcesz wystawić 3 kotki w kupie. No i jak się na to patrzy to na usta aż samo się ciśnie powiedzonko że bez BSB to jak bez wacka do burdelu. Napijesz się drinka, ale akcji nie będzie bo spanikujesz. Ludożercy mimo wszystko poisone + sniper lub poisone + swiftsride. Testowałem scouta i w kilku przypadkach szczególnie gdy przeciwnik szeroko się wystawiał to była to słaba opcja. Ponadto nie w sadzisz do nich na pewno Tyrana. No i pasy z pistoletami Brak świń, brak maga.... Można bardziej zoptymalizować chyba że chcesz grać na zajawkowej rozpie.
Nie jestem leszczem, jestem sandaczem
-
- Mudżahedin
- Posty: 238
- Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu
Dzięki. Wiem, ze optymalizować mozna, ale nie interesuje mnie jezeli to idzie w ogólnie znanym "optymalnym" kierunku. Pytanie dotyczylo bardziej grania bez maga na 1500 punktow. Czy to mozliwe, czy na takie punkty przeciwnicy będą sie maksowac na magię. Czy musze mieć porządną ochronę.
BSB nie jest konieczny jak sie ma 10ld. Skaut nie zawsze dziala, ale nawet jak nie dziala, to i tak generuje nerwowe ruchy u przeciwnika. Na ostatnim turnieju nie wyciagnalem pistoletów z kabur. Mając skauta wole byc w kombacie a na jedna turę strzelania to za droga inwestycja
BSB nie jest konieczny jak sie ma 10ld. Skaut nie zawsze dziala, ale nawet jak nie dziala, to i tak generuje nerwowe ruchy u przeciwnika. Na ostatnim turnieju nie wyciagnalem pistoletów z kabur. Mając skauta wole byc w kombacie a na jedna turę strzelania to za droga inwestycja
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
MISFIRE 2022 na Facebook
WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill
- kubencjusz
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3720
- Lokalizacja: Kielce/Kraków
BSB jest Z A W S Z E konieczny. Kwestia tylko czy masz jak go wcisnąć.