Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Re: Warheim - Fantasy Skirmish - WIP
Hej! Super blog! Informacje o wszystkim związanym z hobby. Ekstra! Już masz we mnie czytelnika
Co do zasad to wiem że kolega wyżej pytał, ale mi linki nie działają
Co do zasad to wiem że kolega wyżej pytał, ale mi linki nie działają
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Stąd też nie możesz pobrać?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Uważni czytelnicy z pewnością zauważyli kilka zmian, które pojawiły się na prowadzonych przeze mnie blogach.
Po pierwsze założyłem nowego bloga Oldenlitz na którym będą pojawiać się tylko wpisy związane z makietami miasta Oldenlitz.
Po drugie, zainspirowany layotem bloga Spiky Rat Pack zmieniłem wygląd bloga Warheim FS, zresztą w podobnym stylu utrzymałem nowy blog Oldenlitz.
Przy okazji z bloga Warheim FS usunąłem wpisy niezwiązane z zasadami i gadżetami do gry WFS. Odtąd tylko wpisy dotyczące bezpośrednio podręcznika, dodatków i zasad gry będą pojawiać się na tym blogu.
Mam nadzieję, że szanownemu państwu-draństwu podoba się 'lekki' layout nowych blogów.
Tradycyjnie na blogu quidamcorvus będą pojawiać się wszystkie wpisy, a sam blog zostanie utrzymany w dotychczasowej 'ciężkiej' formie.
Jak zwykle wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.
Jednocześnie zachęcam do lektury wpisów opublikowanych na blogu w minionym tygodniu:
- Religie i wierzenia, część 1.
- Zebrane z tygodnia #166
- Subiektywne podsumowanie tygodnia #65
- Tabletop World - Supplies (minirecenzja)
- Oldenlitz, Pomnik Pięciu.
- Najemne Ostrza: Poszukiwacz złota.
- Pani z Jeziora, Bogini Bretonni
Po pierwsze założyłem nowego bloga Oldenlitz na którym będą pojawiać się tylko wpisy związane z makietami miasta Oldenlitz.
Po drugie, zainspirowany layotem bloga Spiky Rat Pack zmieniłem wygląd bloga Warheim FS, zresztą w podobnym stylu utrzymałem nowy blog Oldenlitz.
Przy okazji z bloga Warheim FS usunąłem wpisy niezwiązane z zasadami i gadżetami do gry WFS. Odtąd tylko wpisy dotyczące bezpośrednio podręcznika, dodatków i zasad gry będą pojawiać się na tym blogu.
Mam nadzieję, że szanownemu państwu-draństwu podoba się 'lekki' layout nowych blogów.
Tradycyjnie na blogu quidamcorvus będą pojawiać się wszystkie wpisy, a sam blog zostanie utrzymany w dotychczasowej 'ciężkiej' formie.
Jak zwykle wszelkie komentarze i uwagi mile widziane.
Jednocześnie zachęcam do lektury wpisów opublikowanych na blogu w minionym tygodniu:
- Religie i wierzenia, część 1.
- Zebrane z tygodnia #166
- Subiektywne podsumowanie tygodnia #65
- Tabletop World - Supplies (minirecenzja)
- Oldenlitz, Pomnik Pięciu.
- Najemne Ostrza: Poszukiwacz złota.
- Pani z Jeziora, Bogini Bretonni
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Strona 724.
Jak podczas ostatniej rozgrywki słusznie zauważył Szczery, zadania specjalne Litość to zbrodnia i Okup nie mogły zostać zrealizowane. W związku z czym uściśliłem treść kart:
Przy okazji zmieniłem zasady specjalne dotyczące kompanii Kultystów Chaosu. I tak stronnicy Kultyści wszystkich kultów kosztują 25 zk i nie posiadają zasady specjalne Stygmat Chaosu.
Z kolei Zwierzoludzie (Zwierzoczłek, Khorngor, Plagogor, Slaangor, Tzaangor) służący w szeregach Kultów Chaosu, zaczynają grę posiadają jeden Stygmat Chaosu. Cena pozostaje bez zmian.
Jak podczas ostatniej rozgrywki słusznie zauważył Szczery, zadania specjalne Litość to zbrodnia i Okup nie mogły zostać zrealizowane. W związku z czym uściśliłem treść kart:
Przy okazji zmieniłem zasady specjalne dotyczące kompanii Kultystów Chaosu. I tak stronnicy Kultyści wszystkich kultów kosztują 25 zk i nie posiadają zasady specjalne Stygmat Chaosu.
Z kolei Zwierzoludzie (Zwierzoczłek, Khorngor, Plagogor, Slaangor, Tzaangor) służący w szeregach Kultów Chaosu, zaczynają grę posiadają jeden Stygmat Chaosu. Cena pozostaje bez zmian.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
W minionym tygodniu na łamach forum Azylium pojawiło się kilka nowych wątków związanych z Warheim FS. Wśród nowości szanowne państwo-draństwo znajdzie między innymi rozpoczęte przez Krnąbrnego tematy poświęcone Żelaznemu Demonowi dla Krasnoludów Chaosu oraz kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia, a także zbiór zmian zasad i nowe Karty Zadań Specjalnych, które z dużym prawdopodobieństwem pojawią się wraz z kolejną edycją podręcznika do gry.
Ponadto na blogu quidamcorvus dostępne jest #170 wydanie Zebranych z tygodnia, a na Wrota - polska sieć blogów bitewnych opublikowałem #69 wydanie Subiektywnego Podsumowania Tygodnia.
Ponadto na blogu quidamcorvus dostępne jest #170 wydanie Zebranych z tygodnia, a na Wrota - polska sieć blogów bitewnych opublikowałem #69 wydanie Subiektywnego Podsumowania Tygodnia.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Na scribd.com wrzuciłem propozycję zasad dla drużyny Niziołków z Krainy Zgromadzenia.
Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.
Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.
Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.
Kompania składa się z pięciu bohaterów, czterech Niziołków: Starszego i Przepratrywaczy oraz ludzkiego Magistra Magii - Niziołki są odporne na magię i nie posiadają Magów oraz Duchownych, przynajmniej w ludzkim rozumieniu.
Wśród stronników Milicjanci, Pasterze, Ogr oraz Psy pasterskie i Zaprzęg.
Przy okazji wszystkie Niziołki dostały zasadę specjalną Odporność na magię (2).
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarze mile widziane.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Po pierwsze:
Niziołki z Krainy Zgromadzenia.
Od połowy czerwca na forum Azylium trwały prace nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Rozpoczęty przez Krnabrnego wątek przy znacznym udziale Pepe zaowocował powstaniem nowej drużyny do Warheim FS.
Poniżej znajduje się odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Niziołków.
W skrócie. Kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia może składać się, podobnie jak drużyny Krasnoludów czy Elfów, maksymalnie z 12 modeli ale w odróżnieniu od innych starszych ras, wojownicy z Krainy Zgromadzenia mogą rozpocząć grę z 5 bohaterami.
W odróżnieniu od innych kompanii, jeden z bohaterów wywodzi się z innej rasy niż pozostali drużynnicy. Bowiem wraz z Niziołkami w drużynie może służyć ludzki Magister Magii. Jako, że mieszkańcy Krainy Zgromadzenia są odporni na magię oraz nie posiadają magów i duchownych w ludzkim rozumieniu, na potrzeby gry konieczne było wcielenie w szeregi kompanii ludzkiego maga.
Z kolei wśród stronników prócz Niziołków, których można rekrutować jako Pasterzy, Milicjantów i jeżdżących na kucach Przepatrywaczy znalazło się także miejsce dla psów pasterskich oraz Ogra.
Mimo wszystko trzeba pamiętać, że nie jest to kompania nastawiona na walkę wręcz. Choć z drugiej strony zmodyfikowana umiejętność psiarczyk wspomagająca modele psów pasterskich oraz zasada specjalna kuchnia niziołków, pozwalająca na najęcie Najemnego Ostrza bez kosztów rekrutacji stanowią poważny atut tej kompanii. Ponadto, jako jedna z niewielu nieludzkich drużyn kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia nie posiada kar do zakupu ekwipunku, a pięciu bohaterów przy umiejętnej grze pozwala liczyć na rozsądny dochód.
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.
ZASADY
Wpis dostępny także na BLOGU.
Po drugie:
Dzięki waszemu zaangażowaniu gra Warheim FS wciąż się rozwija i z edycji na edycję jest coraz lepsza. A wszelkie dyskusje w przeważającej większości toczą się na forum Azylium w oddziale poświęconym Warheim FS. Jeśli jeszcze tego zrobiliście to zachęcam do rejestracji na forum i aktywnego udziału w tworzeniu gry.
Pełne wersje podręcznika z okładką, aktualnym spisem treści oraz indeksem publikuję raz, dwa razy w roku. A odnośnik do pliku pdf możecie znaleźć w dziale download na blogu.
Z kolei w dziale wip udostępniał będę odnośnik do aktualizowanego na bieżąco podręcznika, o którą wielu z was prosiło. Należy jednak pamiętać, że podręcznika w wersji wip z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie zawierał nieaktualny spis treści i indeks.
Podręcznik do Warheim FS wersja WiP.
Niziołki z Krainy Zgromadzenia.
Od połowy czerwca na forum Azylium trwały prace nad zasadami dla kompanii Niziołków z Krainy Zgromadzenia. Rozpoczęty przez Krnabrnego wątek przy znacznym udziale Pepe zaowocował powstaniem nowej drużyny do Warheim FS.
Poniżej znajduje się odnośnik do pliku pdf zawierającego zasady dla kompanii Niziołków.
W skrócie. Kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia może składać się, podobnie jak drużyny Krasnoludów czy Elfów, maksymalnie z 12 modeli ale w odróżnieniu od innych starszych ras, wojownicy z Krainy Zgromadzenia mogą rozpocząć grę z 5 bohaterami.
W odróżnieniu od innych kompanii, jeden z bohaterów wywodzi się z innej rasy niż pozostali drużynnicy. Bowiem wraz z Niziołkami w drużynie może służyć ludzki Magister Magii. Jako, że mieszkańcy Krainy Zgromadzenia są odporni na magię oraz nie posiadają magów i duchownych w ludzkim rozumieniu, na potrzeby gry konieczne było wcielenie w szeregi kompanii ludzkiego maga.
Z kolei wśród stronników prócz Niziołków, których można rekrutować jako Pasterzy, Milicjantów i jeżdżących na kucach Przepatrywaczy znalazło się także miejsce dla psów pasterskich oraz Ogra.
Mimo wszystko trzeba pamiętać, że nie jest to kompania nastawiona na walkę wręcz. Choć z drugiej strony zmodyfikowana umiejętność psiarczyk wspomagająca modele psów pasterskich oraz zasada specjalna kuchnia niziołków, pozwalająca na najęcie Najemnego Ostrza bez kosztów rekrutacji stanowią poważny atut tej kompanii. Ponadto, jako jedna z niewielu nieludzkich drużyn kompania Niziołków z Krainy Zgromadzenia nie posiada kar do zakupu ekwipunku, a pięciu bohaterów przy umiejętnej grze pozwala liczyć na rozsądny dochód.
Wszelkie uwagi, pomysły, spostrzeżenia i komentarza jak zwykle mile widziane.
ZASADY
Wpis dostępny także na BLOGU.
Po drugie:
Dzięki waszemu zaangażowaniu gra Warheim FS wciąż się rozwija i z edycji na edycję jest coraz lepsza. A wszelkie dyskusje w przeważającej większości toczą się na forum Azylium w oddziale poświęconym Warheim FS. Jeśli jeszcze tego zrobiliście to zachęcam do rejestracji na forum i aktywnego udziału w tworzeniu gry.
Pełne wersje podręcznika z okładką, aktualnym spisem treści oraz indeksem publikuję raz, dwa razy w roku. A odnośnik do pliku pdf możecie znaleźć w dziale download na blogu.
Z kolei w dziale wip udostępniał będę odnośnik do aktualizowanego na bieżąco podręcznika, o którą wielu z was prosiło. Należy jednak pamiętać, że podręcznika w wersji wip z dużą dozą prawdopodobieństwa będzie zawierał nieaktualny spis treści i indeks.
Podręcznik do Warheim FS wersja WiP.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Dziś mam dla was trzy odnośniki.
Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca, tak więc możecie sprawdzić, czy czegoś nie pominęliście.
Ponadto, w ramach poniedziałków wpisów fluffowych zapraszam do lektury tekstu poświęconego świętom i świętom religijnych w uniwersum Warhammer Fantasy:
A w niedzielę na blogu opublikowałem #172 wydanie Zebranych z tygodnia.
Na blogu opublikowałem podsumowanie miesiąca, tak więc możecie sprawdzić, czy czegoś nie pominęliście.
Ponadto, w ramach poniedziałków wpisów fluffowych zapraszam do lektury tekstu poświęconego świętom i świętom religijnych w uniwersum Warhammer Fantasy:
A w niedzielę na blogu opublikowałem #172 wydanie Zebranych z tygodnia.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Pora nadrobić zaległości.
Po pierwsze na blogu jest już dostępne #174 wydanie Zebranych z tygodnia.
Po drugie szanowne państwo-draństwo może zapoznać się z kolejnym wpisem przybliżającym historię magii w uniwersum Warhammer Fantasy.
I po trzecie przygotowałem i opublikowałem zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków do gry bitewnej Warheim Fantasy Skirmish.
Jak zwykle wszelkie uwagi, sugestie i komentarze mile widziane.
Po pierwsze na blogu jest już dostępne #174 wydanie Zebranych z tygodnia.
Po drugie szanowne państwo-draństwo może zapoznać się z kolejnym wpisem przybliżającym historię magii w uniwersum Warhammer Fantasy.
I po trzecie przygotowałem i opublikowałem zasady dla kompanii Jeźdźców Wilków do gry bitewnej Warheim Fantasy Skirmish.
Jak zwykle wszelkie uwagi, sugestie i komentarze mile widziane.
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Mówiłem już kiedyś, że nie znoszę lata? Nie znoszę. Podobnie jak ciepłej wódki i spoconych kobiet. Moje Panie śpią, ja mam wolne pomiędzy nocnymi zmianami, a że jest tak gorąco, że malować się nie chce to postanowiłem w końcu przeredagować modlitwy, którymi w Warheim FS mogą posługiwać się DUCHOWNI.
W sumie jest to efekt pracy Sister of Mercy nad nowymi zaklęciami, które jakiś czas temu pojawiły się w sieci.
Poniżej szanowne państwo-draństwo znajdzie plik ze wspomnianymi wcześniej modlitwami. Jak zwykle wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Szczególnie te dotyczące ewentualnych literówek i stylistyki.
Przy okazji przypominam o zaktualizowanej wersji podręcznika w wersji WiP, którą można pobrać STĄD.
MODLITWY
W sumie jest to efekt pracy Sister of Mercy nad nowymi zaklęciami, które jakiś czas temu pojawiły się w sieci.
Poniżej szanowne państwo-draństwo znajdzie plik ze wspomnianymi wcześniej modlitwami. Jak zwykle wszelkie uwagi, komentarze i sugestie mile widziane. Szczególnie te dotyczące ewentualnych literówek i stylistyki.
Przy okazji przypominam o zaktualizowanej wersji podręcznika w wersji WiP, którą można pobrać STĄD.
MODLITWY
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Zaktualizowałem Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy w podręczniku do gry Warheim FS.
Zmiany polegały na zwiększeniu do 11 ilości lokacji i poszczególnych elementów terenu. Przy czym te ostatnie losowane są teraz za pomocą rzutu 2K6 co oznacza różne prawdopodobieństwo wylosowania konkretnych terenów.
Jak zwykle mam do szanownego państwa-draństwa prośbę. Przeczytajcie tekst i dajcie znać o ewentualnych literówkach, błędach stylistycznych czy wszelkich innych uwagach i sugestiach jakie powstaną w waszych głowach.
Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy
Zmiany polegały na zwiększeniu do 11 ilości lokacji i poszczególnych elementów terenu. Przy czym te ostatnie losowane są teraz za pomocą rzutu 2K6 co oznacza różne prawdopodobieństwo wylosowania konkretnych terenów.
Jak zwykle mam do szanownego państwa-draństwa prośbę. Przeczytajcie tekst i dajcie znać o ewentualnych literówkach, błędach stylistycznych czy wszelkich innych uwagach i sugestiach jakie powstaną w waszych głowach.
Rozdział XXI: Elementy terenu na polu bitwy
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Ewentualne odpowiedzi w miarę możliwości można zamieszczać TUTAJ.quidamcorvus pisze:Jako, że szanowne państwo-draństwo od dłuższego czasu domaga się modyfikacji scenariuszy w taki sposób by istniała alternatywne zakończenie dla rozbicia przeciwnika, wpadłem na pewien pomysł.
W scenariuszach którym celem jest zbieranie rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności proponuję wprowadzić następujące zmiany.
Ilość rozrzuconych po polu bitwy znaczników kosztowności ustalałoby się poprzez zsumowanie rzutów K3+1 wykonywanych przez każdego z graczy. NatomiastI teraz pytanie czy pogrubiony zapis jest czytelny i zrozumiały, czy proponujecie to zapisać w inny sposób?Rozgrywka zostaje zakończona, gdy jedna z kompanii podniesie więcej niż połowę rozmieszczonych na polu bitwy znaczników kosztowności lub gdy jedna z drużyn nie zda testu rozbicia.
Powyższe zmiany wiązałyby się także z tym, że w wyniku alternatywnego zakończenia gry, przeciwnik zatrzymywałby ewentualne znaczniki kosztowności, które zdobył w czasie gry. Obecnie modele 'wyrzucają' znaczniki podczas Ucieczki! wynikającej z rozbicia.
Co o tym sądzicie?
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Johann Schweinepulver, Świniopas z Oldenlitz - pierwsza Postać Dramatu do Warheim FS. Zapraszam do lektury zasad i reguł. Wszelkie komentarze, uwagi i spostrzeżenia jak zwykle mile widziane
- quidamcorvus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4486
- Lokalizacja: Żory/Katowice
- Kontakt:
Nie. Przynajmniej ja o takich nic nie wiem. Za to jest kilka 'pisanych' raportów.Me_gusta pisze:Jest gdzieś w sieci może jakiś filmik na którym można zobaczyć rozgrywkę w Warheim FS?