Rozpiski Imperialne 2

Empire

Moderator: #helion#

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Murmandamus
Niszczyciel Światów
Posty: 4837
Lokalizacja: Radom

Re: Rozpiski Imperialne 2

Post autor: Murmandamus »

zebym mógł 3 lorda zabrać to priesta na koniu zamieniłbym na arcylektora na koniu wlaśnie z macem of hellsturm. Moze Holan dopuści. Wytyram punkty kosztem jednych handgunnersów ale wtedy pożegnam się z drugimi spearmenami w liczbie 25 na które poscinałbym punkty tu i tam.
zapraszam na Polskie Forum Kings of War

https://kow.fora.pl/

von Kopf
Wałkarz
Posty: 70

Post autor: von Kopf »

Pierwsza rozpa 1,5k
mag (2lvl, 2 x scroll) 150
mag (2 lvl ring of volans, rod of power) 150
captain (bsb, barded warhorse, słomka, dawn armour) 139 (czy mogę mu dać pistol albo łuk czy handgun? a tarczę ? ew. lancę?)
10 x hanguners 80
10 x crossbowmen 80
19 x swordsmen (banner,musican) 129
6x knights (FCG, steel standard) 198
5 x pistoliers (musican) 97
cannon 100
mortar 75
ST 300
total:1498
Jakieś opinie ? może wywalić bsb kapitanowi by mieć generalskie ld 8. i zamiast mortara dać działo albo marksmana z hohland long rife?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

von Kopf pisze:Pierwsza rozpa 1,5k
mag (2lvl, 2 x scroll) 150
mag (2 lvl ring of volans, rod of power) 150
captain (bsb, barded warhorse, słomka, dawn armour) 139 (czy mogę mu dać pistol albo łuk czy handgun? a tarczę ? ew. lancę?)
10 x hanguners 80
10 x crossbowmen 80
19 x swordsmen (banner,musican) 129
6x knights (FCG, steel standard) 198
5 x pistoliers (musican) 97
cannon 100
mortar 75
ST 300
total:1498
Lubisz magowac. Nie widze jednak sensu istnienia tego klocka swordsmenow i tym bardziej bsb. No chyba , ze chcesz w nim trzymac magow i bsb ale to imo niepolacalne. za duzo waznych rzeczy w 1 miejscu.Poza tym masz taki mix ni to atak nie to defens. imo nie bedzie sie to dobrze sprawdzac.
Jak juz wywal bsb i daj ksiedza na koniu . kawe na ic zmien. poza tym pozbadz sie mortara i 1 strzelcow a w zamian daj jeszcze jedna armate i dopakuj swordow -> nie skorzystałeś przeciez wogole z detek a jest nasz mocny plus.( 5łucznikow i 9 halabard) swordzi sa narazie za slabi na trzymanie magow.
Masz teraz czołg i mocnych rycerzy z siłą przebicia. 2 aramty beda ci sciągac co gorszych wrgow. a magowie beda w miare bezpieczni.

von Kopf
Wałkarz
Posty: 70

Post autor: von Kopf »

chce grać na 2 magach i kapitanie, bardziej defens co polecacie na 1,5k ?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

to na pewno duzo wiecej piechoty. Masz 40 z brygady? to dokup jeszcze z 2 boxy. ( 20 spear + 9 halabard I 20 sword + 9 halabrd)
10 strzelcow . a druga 10 rozbijasz na 2x5 do detek. i teraz kapitan z bsb ma sens a i 2aj magowie nie beda schowani w 1 oddziale.
tank jak zawsze. no 2x5ko jako wsparcie. 2 armaty. i jak wejdze pistolersi zeby cos spowolnic lub zastrzelic.

von Kopf
Wałkarz
Posty: 70

Post autor: von Kopf »

czy detachmenty mogą być po 5? czemu halabardnicy (det.) są po 9 a nie po 10. I czemu spearmeni? przecież swordsmeni są lepsi. Wolałbym zamiast steam tanka jakiś hellblaster. Dało by to radę?

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

na pewno cos bys tym ugral.ja tez czasme biore hellblaster , ale na mniejsze punkty.ok 1000. dla mnie wlasnie 1500 to granica dla St chociaz dla niektor czołg ponizej 2000 te herezja : )
Deta spokojnie mzoe byc 5 a 9 dlatego ze ustawiona jest 3x3 -> bardziej manewrowa zachowuje us5 i trudniej ja zdjac.
Speary imo nie sa takie slabe. Jak wolisz swordow to ich wystawiaj , chcialem tylko troche urozmaicic. ; )

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

Trochę fluffowo ale po myślnikach opisane co jest co, jak widzicie to panowie, oceny mile widziane, chcę pograć katiuszą i zobaczyć na co stać Innerów z dwurakami, z zaznaczeniem że najpewniej zagram tym na TK:
I-sza Dywizja Szybka miasta Middenheim

Marcus von Witsleben - High Priest of Ulryc 320 Pts
General;Van Horstman's Speculum; Sword of Power; Armour of Meteoric Iron; War Altar

Gustav Sperle - Priest of Ulryc 158 Pts
Barding; Heavy Armour; Warhorse
The Orb of Thunder; Biting Blade; Enchanted Shield

Karl Grenze - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; 2x Dispel Scroll

Greta von Hiazint - Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse; Rod of Power; Ring of Volans

2-gi Pancerny Regiment Lupus Weiss - 9x Knights of the Inner Circle 299 Pts
Standard; Musician; Champion
War Banner
Great Weapon

3-ci Pancerny Regiment - 6x Pantery 182 Pts
Standard; Musician;
The Steel Standard

4-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts
5-ty Ciężki Szwadron Wsparcia - 5x Pantery 115 Pts

1-szy Szwadron Strzelców - 5x Outriders 113 Pts
Musician;

2-ga Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts
3-cia Kompania Ochrony - 10x Crossbowmen 80 Pts

Gniew Ulricsberg - Steam Tank 300 Pts

3-cia bateria artylerii rakietowej - Helstorm 115 Pts
1-sza bateria ciężkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts
3-cia bateria cięzkiej artylerii - Great Cannon 100 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 68
Total Army Cost: 2397

Awatar użytkownika
Barney
Mudżahedin
Posty: 256

Post autor: Barney »

Nom. Taki standardzik z otoczka fluffowa. dobre dobre : )
Mniejszemu kaplanowi przydalo by sie lusterko. wpadl by wtedy takze sword of might.
Teraz to moglbys zrzucic championa z knihghtow i pouzupelniac muzykow na kuszach.

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

no i gram w końcu jutro z rana z TK, ale mam wątpliwości i zastanawiam się na wystawieniem czegoś takiego, jakieś porady mile widziane, bo przydałoby się rozłożyć na łopatki truposze jutro, a ostatnimi czasy z nimi mi nie idzie, standardu nie będzie, ewentualnie Altanka, a oto wypociny
Empire Army

1 Arch Lector of Sigmar 252 Pts
General; Barding; Heavy Armour; Warhorse
Shield of the Gorgon; Van Horstman's Speculum; Sword of Sigismund

1 Warrior Priest of Sigmar 144 Pts
Prayers of Sigmar; Great Weapon
Icon of Magnus; Armour of Meteoric Iron

1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
2x Dispel Scroll

1 Battle Wizard 160 Pts
Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power; Ring of Volans

24 Greatswords 398 Pts
Full Command

8 Detachment Archer
8 Detachment Archer

3 Ironguts 199 Pts
Standard; Musician; War Banner

7 Knights of the Inner Circle 242 Pts
Full Command; The Steel Standard

5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts
5 Knightly Orders 115 Pts

1 Steam Tank 300 Pts

1 Great Cannon 100 Pts
1 Great Cannon 100 Pts

Casting Pool: 6
Dispel Pool: 7
Models in Army: 78
Total Army Cost: 2400

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

Na Tk słaby build. Wywal tą gwardię, lektora, małego priesta i zamień na dużego maga i małego. Maszyny z takim przeciwnikiem się nie sprawdzają bo w 2 turze wykopują się scorpy a klopy można wskrzeszać. 7 jazdy dałbym banner of valour żeby bezpiecznie w nich magów trzymać. Za pozostałe punkty dajesz do oporu małych odziałów jazdy i ewentualnie drugi czołg
Obrazek

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

no w tk będą trzy licze i król latający, gwardia, jakieś 20-30 łuczników, katapa lub dwie, no i rydwany w ilości jakoś 3x3, do tego dwa skorpy i swarm najpewniej; standardem nie chcę grać, dwa czołgi, no to cóż, dwa warzywa najpewniej do najdalej 3 tury; chciałem przetestować takie złożenie Lektora, z dwóch powodów, ASF, -1 atak i van horstman, gwardię chcę mieć jako swego rodzaju kontrę dla jego gwardii, inaczej nie mam co marzyć o nabiciu na niej punktów :? pozostaje kwestia irongutów, czy nie zamienić ich na katiuszę, poza tym lubię mieć visivi :mrgreen: a drugiego czołgu nie mam

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

graetswordzi nie są żadną kontrą na gwardie Tk i składają się po góra 3 turach combatu :? a za ich zabicie przeciwnik będzie miał 650 luk 1K(jeśli umieścisz tam lektora)

Irongutów nie zaminiaj bo na TK są lepsze od czołgu i katiuszy :)
Obrazek

von Kopf
Wałkarz
Posty: 70

Post autor: von Kopf »

1000 na turniej
mag (2lvl, ring of volans, ds) 145
mag (doomfire ring, ps) 150

10 x crossbowmen 80
10 x handgunners 80

3 x działo 300

2x5 order knights (musican) 123 x 2 = 246

i co?

Awatar użytkownika
gotih
Mudżahedin
Posty: 239
Lokalizacja: Warszawa Kult

Post autor: gotih »

masz 0 kontry, byle 5 piesków zamiata ci całą armie

zamień działa na czołg i jest git :wink:
Obrazek

Gerald
Mudżahedin
Posty: 277
Lokalizacja: Aldorf

Post autor: Gerald »

Przepraszam Helion bo nie rozumiem,dla mnie się to całkowicie mija z celem by flaff oznaczał grę urlykkowcami ze wsparciem czołgu,dział i muszkietami. Po przypomina mi to jedną z setki wcześniej opisanych rosp z tą różnicą,że ty dodałeś ładne nazwy. To jest takie moje oddczucie, może się mylę.
''Three things make The Empire great – faith, steel and gunpowder!"

Legionowski Klub Miłośników Fantastyki

http://www.facebook.com/pages/Legionows ... 0549447769

Awatar użytkownika
#helion#
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3927
Lokalizacja: Warshau - CZARNE WRONY

Post autor: #helion# »

hehe, masz w sumie rację, fluffowe jest tylko nazewnictwo, no ale co by nie mówić, z gwardii zrezygnowałem, zamiast niej 9 innerów weszło i inne pierdółki, skończyło się wynikiem remisowym czy jakieś 11-9 dla mnie, ciężko stwierdzić bez tabelki, ale udało się zakopać kilka szkieletów z powrotem :twisted:

Awatar użytkownika
Tyko
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 169
Lokalizacja: syreni gród

Post autor: Tyko »

Moja rozpa na sparingi z kolegami, ktorzy cwicza przed turniejem:

1 General of the Empire
General; Pistol; Griffon
Sword of Fate [40]
Armour of Meteoric Iron [25]
Van Horstman's Speculum [30]

1 Battle Wizard
Barding; Magic Level 2; Warhorse
Rod of Power [30]

1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

1 Battle Wizard
Magic Level 2
Dispel Scroll [25]

10 Archers
10 Handgunners
10 Handgunners


6 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]

5 Knightly Orders
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Musician; Warhorse

1 Great Cannon
1 Great Cannon
1 Great Cannon

5 Pistoliers
Brace of Pistols; Light Armour; Musician; Warhorse

1 Steam Tank
1 Steam Tank


Casting Pool: 8
Dispel Pool: 5
Models in Army: 65
Total Army Cost: 2350

Co o tym myslicie?
Obrazek

von Kopf
Wałkarz
Posty: 70

Post autor: von Kopf »

generał to generalnie słaba opcja. Daj lepiej arcykapłana na waraltarze. Ja preferuje raczej dużego maga na pegazie z van horstmanem i wardem. (4+ albo 5+ ,2+ od flameingów){taki kolo ściąga bloodthistery} Jak chcesz dymać z magii wystawiasz jeszcze warriorpriesta i 2 magów. niepotrzebne są ci 3 działa. wywal jedno przerób jednych knightów na ic dopakuj żeby było 9. tam wsadzasz łysola. Jak chcesz grać na arczerach to przeró ich na scoutów albo spróbuj skitrać 5 biedo gołych OK. podsumując
duzy mag jak mowilem
2 malych magow z jakimis boundami i scrollami
warriorpriest konny
2x5 bido gołych OK
9 OK inner circle
2 x10 strzelcy
2 działa
2 ST
pistoliersi

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2149
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

von Kopf pisze:Ja preferuje raczej dużego maga na pegazie z van horstmanem i wardem. (4+ albo 5+ ,2+ od flameingów){taki kolo ściąga bloodthistery}
A ja preferuje dużego maga na koniu z Orbem, +1 do disspela/casta i scrollem i dwóch magów pieszych w tym jeden ze Spelculum. Jak gram z demonami to shadow i fruwamy ;).
Lepszy wg mnie byłby lord z wardem i Sword of Power.

ODPOWIEDZ