9 Age
Moderator: Gremlin
To zmienia postać rzeczyLaik pisze:Samo warbands nie ogranicza wielkości jednostek - to master w Świdniku miał takie ograniczenia.
Może jak już się ta gra wyklaruje trochę bardziej w listopadzie to przeczytam te ważniejsze 30% podręcznika, heh.
xYz
Imo speary najlepsze.
Zmiany w booku jakie mi wpadły w oko:
-korona tylko na duże drzewko - umożliwia bsb na shepherdzie i zmienia progi - ranged support i kawa w dół, duże potwory w górę (umożliwia granie na 3x drzewku)
-core 25%, ranged sup 25%, 45% kawa. Sentinelsi i ww do dwóch ostatnich pól - trochę warzywi rozpiski strzelające/avoidance. I core z łukami i niczym więcej, trzeba się trochę nagimnastykować żeby zrobić z łuków idealne 25%. Na razie nie próbowałem.
-scoring dla baletnic i driad. Treekiny już nie mogą scorować w żaden sposób. Kolejny nerf
-duże ograniczenie dostępu do lorów. I dobrze, nie wiem po co nam była alchemia albo fire (w sensie fluffowo)
-ograniczenie wykupywania opcji na jednostkach, wiadomo. To chyba dotknęło wszystkie armie.
-nerf biegacza. Ward 5+, droższy, klamka do zabijania postaci tańsza ale tracisz sejwa i wsa
-fajne rozwiązanie druida. Mały mag który po wykupieniu odpowiednich opcji zostaje dużym magiem. Podoba mi się
-mała dryszka z hate + lore of life. 3woundy i może się leczyć z atrybutu. Fajnie, przynajmniej w teorii.
Ogólnie podoba mi się póki co, nie jest jakoś źle (mimo że niegrywalna gwardia w core dostała nerfa XDD)
-korona tylko na duże drzewko - umożliwia bsb na shepherdzie i zmienia progi - ranged support i kawa w dół, duże potwory w górę (umożliwia granie na 3x drzewku)
-core 25%, ranged sup 25%, 45% kawa. Sentinelsi i ww do dwóch ostatnich pól - trochę warzywi rozpiski strzelające/avoidance. I core z łukami i niczym więcej, trzeba się trochę nagimnastykować żeby zrobić z łuków idealne 25%. Na razie nie próbowałem.
-scoring dla baletnic i driad. Treekiny już nie mogą scorować w żaden sposób. Kolejny nerf
-duże ograniczenie dostępu do lorów. I dobrze, nie wiem po co nam była alchemia albo fire (w sensie fluffowo)
-ograniczenie wykupywania opcji na jednostkach, wiadomo. To chyba dotknęło wszystkie armie.
-nerf biegacza. Ward 5+, droższy, klamka do zabijania postaci tańsza ale tracisz sejwa i wsa
-fajne rozwiązanie druida. Mały mag który po wykupieniu odpowiednich opcji zostaje dużym magiem. Podoba mi się
-mała dryszka z hate + lore of life. 3woundy i może się leczyć z atrybutu. Fajnie, przynajmniej w teorii.
Ogólnie podoba mi się póki co, nie jest jakoś źle (mimo że niegrywalna gwardia w core dostała nerfa XDD)
"... scoring"
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Lmao, zbuffowali w sumie tancerzy (hard target + light troops + scoring > skirmisz) wiec masz mobilna piechote ktora zajmuje mniej miejsca i scoruje, oczywiscie masakrujac duzo innych jednostek. Troche boli starting size ale jest spoko.
Co do panow wyzej:
-kolejny nerf treekinow, nie moga scorowac
-nerf comba biegacz+ww klamka (ws, save i ward w dol, koszt biegania w gore, koszt klamki w dol)
-ograniczenie lorow
-progi 25% na rangedow i 45% na szybkie jednostki (kazda kawa, biegacz, sentinelsi i pathfinderzy) - udupienie avoidancow i wszelakich rozpisek strzelajacych
-brak wykupienia sejva 4+ na gwardii w core (i tak nikt na tym nie gral )
Takze tego, troche nam sie tez dostalo :^)
Co do panow wyzej:
-kolejny nerf treekinow, nie moga scorowac
-nerf comba biegacz+ww klamka (ws, save i ward w dol, koszt biegania w gore, koszt klamki w dol)
-ograniczenie lorow
-progi 25% na rangedow i 45% na szybkie jednostki (kazda kawa, biegacz, sentinelsi i pathfinderzy) - udupienie avoidancow i wszelakich rozpisek strzelajacych
-brak wykupienia sejva 4+ na gwardii w core (i tak nikt na tym nie gral )
Takze tego, troche nam sie tez dostalo :^)
25 % w łukach pierdole taka gre. Partyzantki nei zrobisz, 95% rozpisek to kserokopie.
mag
mag/hero
bsb
2xluki
moze driady
tancerze opór
hawwki
moze wildzi
orzeł
i cos z rare.
mag
mag/hero
bsb
2xluki
moze driady
tancerze opór
hawwki
moze wildzi
orzeł
i cos z rare.
xYz
45% w avoidance - partyzantke da się zrobić fest - np najmniej mobilny oddział to tancerze .
Do limitu strzelania nie liczy się 2 herosów wayow więc nie będziemy tak źle strzelali a będziemy bardzo mobilni.
Tancerze - kosmos.
Przy mniejszej ilości strzelania i pocisków drwale zaczynają wyglądać bardzo ciekawie - tym bardziej z bodyguard i tym że każdy heros będzie miał po 3w.
Całościowo będziemy mieli mocniejsza armię niż obecnie.
Do limitu strzelania nie liczy się 2 herosów wayow więc nie będziemy tak źle strzelali a będziemy bardzo mobilni.
Tancerze - kosmos.
Przy mniejszej ilości strzelania i pocisków drwale zaczynają wyglądać bardzo ciekawie - tym bardziej z bodyguard i tym że każdy heros będzie miał po 3w.
Całościowo będziemy mieli mocniejsza armię niż obecnie.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.
I szablonową jak nigdy... . Więc jeśli mam porównywać to wole szachy - tam nie ma elementu losowości.Laik pisze:Całościowo będziemy mieli mocniejsza armię niż obecnie.
xYz