9 Age
Moderator: Gremlin
9 Age
Komentarze i uwagi odnosnie WE na 9 Age.
Od razu zacznę:
Army Special Rules:
Help from the Forest - ok
Forest Walker - ok
Combat Dances - brakuje tańca z KB, ewentualnie z +1AP, dałbym go zamiast obecnego Dance of Death
Master Archers - ok
Treesinging - ok
Kindreds:
Bladedancer Kindred - +2 Initiative zamiast +1, wywalić +1S
Kindred of the Forest Guardians - wywaliłbym +1A, dodał pary save dla oddziału przy używaniu włóczni i tarczy
Pathfinder Kindred - ok
Kindred of Wild Huntsmen - dodałbym tu +1S
Shapeshifter Kindred - ok
Armoury:
Fey Bow - ok
Magical Arrows - ok
Impaling Roots - ok
Magic Items:
Bow of the Forest - ok
Mirror Spear - ok
Great Weapon of Skillful Defense - wywalic +1 Sv
Helm of the Wild Hunt - ok
Ancient Brooch - ok
Acorn of the World Tree - za drogi, las wielkosci (no larger than 27 cm in length and 19 cm in width)
Hail Shot - ok
Sunstone - za tani
Banner of the Living Forest - ok
LORDS:
Forest Prince - wywaliłbym Scaly Skin a dodał Free Reform dla Elvish Horse, Pathfinder Kindred za drogi.
High Enchantress - Free Reform dla Elvish Horse
Ancient Treant - dostęp tylko do Magicznych Broni i Arcan Itemów jeżeli jest magiem
HEROES:
Forest Captain - wywaliłbym Scaly Skin a dodał Free Reform dla Elvish Horse, Pathfinder Kindred za drogi, Shapeshifter Kindred za tani.
Enchantress - Free Reform dla Elvish Horse
Dryad Matriarch - ok
Treefolk Elder - ok
CORE:
Forest Guardians - w tej formie są konkurencyjni w stosunku do reszty.
Elvish Archers - dodałbym max jeden oddział w Skirmishu
Elvish Horse - ok
Dryads - ok
SPECIAL
Bladedancers - z S4 powinni kosztować 14 pkt
Sentinels - ok
Wild Huntsmen - ok
Treefolk - S5 i 50 pkt za model
Forest Eagle - ok
RARE
Falcon Riders - ok
Treant - ok
Sisterhood Order - Fast Cavalery
Pathfinders - Quick to Fire
MOUNTS :
Elvish Horse - Free Reform
Forest Eagle - ok
Great Deer - S5, T4,
Unicorn - S4, T5, +2S w szarży
Dragon - ok
Od razu zacznę:
Army Special Rules:
Help from the Forest - ok
Forest Walker - ok
Combat Dances - brakuje tańca z KB, ewentualnie z +1AP, dałbym go zamiast obecnego Dance of Death
Master Archers - ok
Treesinging - ok
Kindreds:
Bladedancer Kindred - +2 Initiative zamiast +1, wywalić +1S
Kindred of the Forest Guardians - wywaliłbym +1A, dodał pary save dla oddziału przy używaniu włóczni i tarczy
Pathfinder Kindred - ok
Kindred of Wild Huntsmen - dodałbym tu +1S
Shapeshifter Kindred - ok
Armoury:
Fey Bow - ok
Magical Arrows - ok
Impaling Roots - ok
Magic Items:
Bow of the Forest - ok
Mirror Spear - ok
Great Weapon of Skillful Defense - wywalic +1 Sv
Helm of the Wild Hunt - ok
Ancient Brooch - ok
Acorn of the World Tree - za drogi, las wielkosci (no larger than 27 cm in length and 19 cm in width)
Hail Shot - ok
Sunstone - za tani
Banner of the Living Forest - ok
LORDS:
Forest Prince - wywaliłbym Scaly Skin a dodał Free Reform dla Elvish Horse, Pathfinder Kindred za drogi.
High Enchantress - Free Reform dla Elvish Horse
Ancient Treant - dostęp tylko do Magicznych Broni i Arcan Itemów jeżeli jest magiem
HEROES:
Forest Captain - wywaliłbym Scaly Skin a dodał Free Reform dla Elvish Horse, Pathfinder Kindred za drogi, Shapeshifter Kindred za tani.
Enchantress - Free Reform dla Elvish Horse
Dryad Matriarch - ok
Treefolk Elder - ok
CORE:
Forest Guardians - w tej formie są konkurencyjni w stosunku do reszty.
Elvish Archers - dodałbym max jeden oddział w Skirmishu
Elvish Horse - ok
Dryads - ok
SPECIAL
Bladedancers - z S4 powinni kosztować 14 pkt
Sentinels - ok
Wild Huntsmen - ok
Treefolk - S5 i 50 pkt za model
Forest Eagle - ok
RARE
Falcon Riders - ok
Treant - ok
Sisterhood Order - Fast Cavalery
Pathfinders - Quick to Fire
MOUNTS :
Elvish Horse - Free Reform
Forest Eagle - ok
Great Deer - S5, T4,
Unicorn - S4, T5, +2S w szarży
Dragon - ok
Serio Forest Guardiani są OK ? A AP na większości unitów? Wardancerzy z s4, 2A Ap ward 5+ za 12 pkt i wszystkimi rasowymi bonusami? Driadki z 2A S4T4 hatred, skirmish. Niestety ta książka to power creep. Jedyne co ją usprawiedliwia to fakt, iż widać w innych betach dokładnie to samo. A jest to sprzeczne z ideą tworzenia 9 ed. Ktośmusi tych łebków od książki chwycić za .... i cofnąć do punktu startu.
W lekkim offtopie - bez sensu układają statliny - chaos warrior 2A, core. Forest guardian 2 ataki core. By dało się cokolwiek zbalansować albo wracamy do statystyk nudnych jak z ravening hordes, albo wprowadzamy połówki punktów i wszystko tanieje, unit size podskakuje do 20+ do 60-80 i wreszcie jednostki mają na tyle wyporności w Wo by walka trwała więcej niż turę. Problemem pozostaną testy LD przy zasadzie 1 Wo=1 CR.
W lekkim offtopie - bez sensu układają statliny - chaos warrior 2A, core. Forest guardian 2 ataki core. By dało się cokolwiek zbalansować albo wracamy do statystyk nudnych jak z ravening hordes, albo wprowadzamy połówki punktów i wszystko tanieje, unit size podskakuje do 20+ do 60-80 i wreszcie jednostki mają na tyle wyporności w Wo by walka trwała więcej niż turę. Problemem pozostaną testy LD przy zasadzie 1 Wo=1 CR.
Przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem co napisałe.Narożny pisze:Serio Forest Guardiani są OK ? A AP na większości unitów? Wardancerzy z s4, 2A Ap ward 5+ za 12 pkt i wszystkimi rasowymi bonusami? Driadki z 2A S4T4 hatred, skirmish. Niestety ta książka to power creep. Jedyne co ją usprawiedliwia to fakt, iż widać w innych betach dokładnie to samo. A jest to sprzeczne z ideą tworzenia 9 ed. Ktośmusi tych łebków od książki chwycić za .... i cofnąć do punktu startu.
W lekkim offtopie - bez sensu układają statliny - chaos warrior 2A, core. Forest guardian 2 ataki core. By dało się cokolwiek zbalansować albo wracamy do statystyk nudnych jak z ravening hordes, albo wprowadzamy połówki punktów i wszystko tanieje, unit size podskakuje do 20+ do 60-80 i wreszcie jednostki mają na tyle wyporności w Wo by walka trwała więcej niż turę. Problemem pozostaną testy LD przy zasadzie 1 Wo=1 CR.
Forest Guardiani w tej formie są konkurencyjni z reszta Corów
Driady nie maja hatred
Tancerze z S4 powinni kosztowac 14pkt
Zbalansowani to oni są może i wewnętrznie, ale zewnętrznie, względem versji 0.8, wcale. Za 12 pkt bijąz GW po inicjatywkie, mają 2 ataki, -3AP, dodasz sztandar i masz przerzuty 1 non stop.
Tani heros driadek rozdaje hatred i czaruje, nic tylko brać. Plus driadki mają AP z forest walker, 5+ stałego warda, magiczne ataki i ITP.
Tancerze za 12 pkt mogą mieć 3 ataki z S4 AP, stałym wardem 5+ (lub 3+ ale słabiej biją), ws6, i6, ITP, +1 hit, ..... no tak, to special za aż 12 pkt
Z obserwacji ogólnych:
Jak wyjdzie balans zewnętrzny w całej pre becie - nie wiem.
Do tego dochodzi (chyba) słaba koordynacja pomiędzy zespołami piszącymi książki. Kaskadowość wydawania przez GW ma jednak plusy - tu może wyjść naście różnych produktów/książek jednocześnie. Nie ma do czego równać.
Sam gram WE/DE. Nie podoba mi się taki rozwój książki.
Tani heros driadek rozdaje hatred i czaruje, nic tylko brać. Plus driadki mają AP z forest walker, 5+ stałego warda, magiczne ataki i ITP.
Tancerze za 12 pkt mogą mieć 3 ataki z S4 AP, stałym wardem 5+ (lub 3+ ale słabiej biją), ws6, i6, ITP, +1 hit, ..... no tak, to special za aż 12 pkt
Z obserwacji ogólnych:
Jak wyjdzie balans zewnętrzny w całej pre becie - nie wiem.
Do tego dochodzi (chyba) słaba koordynacja pomiędzy zespołami piszącymi książki. Kaskadowość wydawania przez GW ma jednak plusy - tu może wyjść naście różnych produktów/książek jednocześnie. Nie ma do czego równać.
Sam gram WE/DE. Nie podoba mi się taki rozwój książki.
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Nie ma co płakać - to żywy projekt, myślę, że sporo się jeszcze zmieni.
W przeciwieństwie do GW, tutaj mamy przynajmniej okazję wpłynąć na treść.
W przeciwieństwie do GW, tutaj mamy przynajmniej okazję wpłynąć na treść.
Pewnie, to niewątpliwie największa zaleta tego systemu. Plus bardzo spójny podręcznik główny.
Temat dyskusji dotyczy obecnego stanu - to do niego się odnoszę. Autor tematu chciał by inni wyrazili swoje opinie to i ja sobie pozwoliłem Całe szczęście, że to prebeta.
P.S. podlinkuję czyjeś wyliczenia:
Temat dyskusji dotyczy obecnego stanu - to do niego się odnoszę. Autor tematu chciał by inni wyrazili swoje opinie to i ja sobie pozwoliłem Całe szczęście, że to prebeta.
P.S. podlinkuję czyjeś wyliczenia:
Znów może pierdzenie starego tetryka, ale najfajniejszy taniec u wardancerów był w ravening hordes - close combat się nie odbywaBUT I have a problem with wardancers as they are ... not just that are soooo cheap, but that they are broken. Some maths
14 wardancers 168 points: Dances = First round always save 3++ second round +1attack. ranks in 7 * 2. Wardancers get charged. Rounding up in 0,5 down if less
vs 14 silver helms (322 points)
ROUND 1
WD 5,8 - 6
SH 1,1 - 1
ROUND 2
WD 7,5 - 8
SH - 0
1 WD death
vs 14 protectors of the flame (210 points) same ini
ROUND 1
wd 5,8 - 6
PF - 2
ROUND 2
WD - 7,2 -7
PF 2,3 - 2
4 WD death
14 Sword masters (196) same ini
ROUND 1
WD 7 - 7
SM 3,8 - 4
ROUND 2
WD 8 - 8
SM 5,1 -5
9 WD death
vs 7 Ogres (with two hand weapon don`t know cost)
ROUND 1
Impact hits 6 - 2 wounds
WD 7,9 - 8
Og 2,08 -2
Stomp 1 wound
ROUND 2
WD 9,58 -10
Og 1
6 WD Death
The cream of the cream:
vs 14 wrath chosen with shield (280)
ROUND 1
WD 3,5 - 4
Ch - 2,36 - 2
ROUND 2
WD 4,33 - 4
Ch 3,33 - 3
ROUND 3 (3++)
WD 2,33 - 2
Ch 1,11 - 1
ROUND 4
WD 3,66 - 4
Ch 0
WD Death 6
Vs Chaff?????
40 empire men with hand weapon and shield
ROUND 1
Wd 9,33 -9
EM - 0,8 -1
ROUND 2
WD 12
EM 0, 1
....
Is enough math???
Also you can just insert a captain wardancer with the distracting spear. A cheap character that has WS8, S5, Ini8, A4, AP1 save 4++ and things become worse ....
Also this unit is:
Inmune to psicology
skirmish : more maneuverable, less damage from shot and templates
Kto to kurde tworzył ?!
Ancient Treant
+Avatars of Nature - 55pkt
+Axe of Battle - 35pkt
+Dusk Stone - 30pkt
+Glittering Cuirass - 30pkt
+Potion of Speed - 5pkt
Otrzymujemy Treemana:
WS6 BS6 S7(+AP) T6 W6 I6 A8 LD 9, Stubborn, save 1+ z rerollem, Ward 5+, i -1 hita w niego, przerzuty 1 na ranienie w lesie.
Strzela po marszu na 12" D6+2 S4 (S5 jeśli cel w lesie), ignoruje covery, long range (minus tylko za ruch...przy BS6 to dalej daje 2+), thunderstomp z S7 i AP, magiczne ataki i surfuje w lesie na D3+1
....za 365pkt.
Nie no całkiem fajne i zbalansowane
Można więcej takich kwiatków złożyć.
Wolę Age of Sigmar.
Ancient Treant
+Avatars of Nature - 55pkt
+Axe of Battle - 35pkt
+Dusk Stone - 30pkt
+Glittering Cuirass - 30pkt
+Potion of Speed - 5pkt
Otrzymujemy Treemana:
WS6 BS6 S7(+AP) T6 W6 I6 A8 LD 9, Stubborn, save 1+ z rerollem, Ward 5+, i -1 hita w niego, przerzuty 1 na ranienie w lesie.
Strzela po marszu na 12" D6+2 S4 (S5 jeśli cel w lesie), ignoruje covery, long range (minus tylko za ruch...przy BS6 to dalej daje 2+), thunderstomp z S7 i AP, magiczne ataki i surfuje w lesie na D3+1
....za 365pkt.
Nie no całkiem fajne i zbalansowane
Można więcej takich kwiatków złożyć.
Wolę Age of Sigmar.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Treeman już oklepanyLuc pisze:Kto to kurde tworzył ?!
Ancient Treant
+Avatars of Nature - 55pkt
+Axe of Battle - 35pkt
+Dusk Stone - 30pkt
+Glittering Cuirass - 30pkt
+Potion of Speed - 5pkt
Otrzymujemy Treemana:
WS6 BS6 S7(+AP) T6 W6 I6 A8 LD 9, Stubborn, save 1+ z rerollem, Ward 5+, i -1 hita w niego, przerzuty 1 na ranienie w lesie.
Strzela po marszu na 12" D6+2 S4 (S5 jeśli cel w lesie), ignoruje covery, long range (minus tylko za ruch...przy BS6 to dalej daje 2+), thunderstomp z S7 i AP, magiczne ataki i surfuje w lesie na D3+1
....za 365pkt.
Nie no całkiem fajne i zbalansowane
Można więcej takich kwiatków złożyć.
Wolę Age of Sigmar.
Co ciekawe przeszło to przez twórców podręcznika, support i speców od podręcznika
Jak idą rozkminy nad 9 edycją ?
Potencjał dostrzeżony ?
Ja o dziwo jestem zaskoczony tym co można złożyć, nie muszę praktycznie żadnych figur dokupywać...jedynie drobne poprawki i można śmigać
Potencjał dostrzeżony ?
Ja o dziwo jestem zaskoczony tym co można złożyć, nie muszę praktycznie żadnych figur dokupywać...jedynie drobne poprawki i można śmigać
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Dużo tego, w tym stanie książki chyba nie ma oczywistych wyborów. Wszystko wydaje się mocne.
Leśne duszki są mocne - Treeman lord do wali, ten czarujący też niczego sobie, za nieco więcej pkt względem elficy mamy model który też może siębić, Driadki za śmieszne punty z czarującymi bohaterkami za półdarmo, plus pestki i inne śmiecie.
Same elfy, z pestkami i tancerzami, gwardią i wsparciem orląt. Nawet herosi na jelonkach mają spoko staty. Jedyny duży minus to brak free reforma.
Leśne duszki są mocne - Treeman lord do wali, ten czarujący też niczego sobie, za nieco więcej pkt względem elficy mamy model który też może siębić, Driadki za śmieszne punty z czarującymi bohaterkami za półdarmo, plus pestki i inne śmiecie.
Same elfy, z pestkami i tancerzami, gwardią i wsparciem orląt. Nawet herosi na jelonkach mają spoko staty. Jedyny duży minus to brak free reforma.
Podoba mi się opcja dryad z KB na 18" w shootingu i po 2 ataki z hatem j brenczką w środku.
Sisterki też fajne i tylko 100pkt - free reform mają, podwójne strzałki z poisonami i WardSave 4++
Fajne jest treesinging. Widać, że ktoś fajnie klimatycznie do booka podszedł i istnieje sporo fajnych złożeń a nie w kółko to samo.
Waye słabsi ale jako suport mogą namieszać.
Treeman w końcu taki jaki powinien być, można odkurzyć modele z półki
Heros na stagu wygląda spoko
Free reform aż tak nie boli jak jest czym przylutować
Można całkiem fajnie CC złożyć w końcu przy wsparciu magii i strzelania. Koniec ze "spierdalandem"
No i wielki plus, że wróciły KINDREDY - tego mi brakowało strasznie na 8edycyjnym booku.
Sisterki też fajne i tylko 100pkt - free reform mają, podwójne strzałki z poisonami i WardSave 4++
Fajne jest treesinging. Widać, że ktoś fajnie klimatycznie do booka podszedł i istnieje sporo fajnych złożeń a nie w kółko to samo.
Waye słabsi ale jako suport mogą namieszać.
Treeman w końcu taki jaki powinien być, można odkurzyć modele z półki
Heros na stagu wygląda spoko
Free reform aż tak nie boli jak jest czym przylutować
Można całkiem fajnie CC złożyć w końcu przy wsparciu magii i strzelania. Koniec ze "spierdalandem"
No i wielki plus, że wróciły KINDREDY - tego mi brakowało strasznie na 8edycyjnym booku.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
No tak, tylko bladedancer kindred to jakaś przeginka, Alter też bardzo mocny, ten dla staga jest ok, to samo pieszy. Imho są to tanie opcje upgradów - bo za śmieszne punkty nagle heros dostaje np. 5+ armora i dodatkowy atak, ciężko nie brać.
Sisterki są faktycznie bardzo fajne, tylko za 20 pkt.
Te driadki z pestkami faktycznei super. Bez pestek również, w szczególności, ze driada z bazy ma 3A S/T4 warda na 5+ i jest 1 poziomowym magiem Szkoda tylko, że zerówka z beasta ma casting aż 10+, a regenka z nature driadom jest niepotrzebna.
Sisterki są faktycznie bardzo fajne, tylko za 20 pkt.
Te driadki z pestkami faktycznei super. Bez pestek również, w szczególności, ze driada z bazy ma 3A S/T4 warda na 5+ i jest 1 poziomowym magiem Szkoda tylko, że zerówka z beasta ma casting aż 10+, a regenka z nature driadom jest niepotrzebna.
Czy ja wiem czy przeginka ? - taki sam jak był kiedyś (jedynie Ward doszedł z bazy)
5ataków z S5 na WS9 (opcja Lord) - ale nie ma savów, tylko ward 4+ przy T3 to sporo ran do wardowania.
Może być tylko w wardancerach. To nie jest aż tak turbo gięte jak się wydaje.
Alter - taki sam jak kiedyś jedynie warda dostał z bazy. Nie można dołączać do unitów więc dalej jest to "jajko" na którym trzeba uważać by nie spadł w głupi sposób
Wild - mega,złożyłem sobie BSB na stagu i wyszło mi, że ziomek ma 6 ataków trafiających na 3+ z S6, ma save 2+, Ward 4++ i T5 od staga - całkiem fajny jebaka
Ciutkę lepszy niż był - tego brakowało u WE
Udało mi się ciekawego treemana złożyć:
Ancient Treeman + Avatar of Nature
Halabarda za 20pkt co daje MultiWound (2) przeciwko Monsterom, MI, MC, CHA, MB - całkiem spoko
Treesinging do tego i jebaka ma S8 AP, 6ataków na 3+, Multiwoundy na duże cele i reroll 1 na ranienie jeśli w lesie, przy sile 8 trzeba po prostu dobrze pokulać na hity (statystycznie ze 4 powinny wejść)
Podobają mi się też itemki jakie można brać
Scroll do blokowania wybranego czaru.
Ward 5+ na unit od machin
Baner płonący lub NIE - sami wybieramy (tego mi brakowało)
Baner dający Holy Attacks - 10 wildów z takim banerem robi kuku a jak dobrze liczę to mają teraz 3+ Save więc nie powinni tak łatwo spadać.
5ataków z S5 na WS9 (opcja Lord) - ale nie ma savów, tylko ward 4+ przy T3 to sporo ran do wardowania.
Może być tylko w wardancerach. To nie jest aż tak turbo gięte jak się wydaje.
Alter - taki sam jak kiedyś jedynie warda dostał z bazy. Nie można dołączać do unitów więc dalej jest to "jajko" na którym trzeba uważać by nie spadł w głupi sposób
Wild - mega,złożyłem sobie BSB na stagu i wyszło mi, że ziomek ma 6 ataków trafiających na 3+ z S6, ma save 2+, Ward 4++ i T5 od staga - całkiem fajny jebaka
Ciutkę lepszy niż był - tego brakowało u WE
Udało mi się ciekawego treemana złożyć:
Ancient Treeman + Avatar of Nature
Halabarda za 20pkt co daje MultiWound (2) przeciwko Monsterom, MI, MC, CHA, MB - całkiem spoko
Treesinging do tego i jebaka ma S8 AP, 6ataków na 3+, Multiwoundy na duże cele i reroll 1 na ranienie jeśli w lesie, przy sile 8 trzeba po prostu dobrze pokulać na hity (statystycznie ze 4 powinny wejść)
Podobają mi się też itemki jakie można brać
Scroll do blokowania wybranego czaru.
Ward 5+ na unit od machin
Baner płonący lub NIE - sami wybieramy (tego mi brakowało)
Baner dający Holy Attacks - 10 wildów z takim banerem robi kuku a jak dobrze liczę to mają teraz 3+ Save więc nie powinni tak łatwo spadać.
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Akurat Stagi to fajny przykład - WE brakowało walczących herosów. Czy t5 jest właściwe, sam nie wiem. Na pewno brakowało sejva i nie widzieliśmy elfich herosów.
Wildzi z 3+ sa bardzo drodzy bo chyba 35 pkt. W podobnej cenie latają grale, dragon princes i inni.
Heros wardancerów siły 5 nie miał nigdy, warda również. Jemu spokojnie można dawać tarczę i wszystko praktycznie trafia na 5+. Teraz może spokojnie cały limit punktowy przeznaczyć na ofensywę.
Alter niby jajko, ale może biegać z dobrym sejvem, hełmem, ma warda z bazy, dużo ataków. Wcale taki mięciutki nie jest.
Ciężko to wszystko poukładać, nie wiedząc jak w praktyce inne zmodyfikowane armie wypadają. Na pewno wybór jest, wszystko robi się grywalne, ale wydaje mi się, że mało zbalansowane zewnętrznie. Czas pokaże
Wildzi z 3+ sa bardzo drodzy bo chyba 35 pkt. W podobnej cenie latają grale, dragon princes i inni.
Heros wardancerów siły 5 nie miał nigdy, warda również. Jemu spokojnie można dawać tarczę i wszystko praktycznie trafia na 5+. Teraz może spokojnie cały limit punktowy przeznaczyć na ofensywę.
Alter niby jajko, ale może biegać z dobrym sejvem, hełmem, ma warda z bazy, dużo ataków. Wcale taki mięciutki nie jest.
Ciężko to wszystko poukładać, nie wiedząc jak w praktyce inne zmodyfikowane armie wypadają. Na pewno wybór jest, wszystko robi się grywalne, ale wydaje mi się, że mało zbalansowane zewnętrznie. Czas pokaże
Miał S5 w szarży - stara zasada breakdancerówNarożny pisze: Heros wardancerów siły 5 nie miał nigdy, warda również. Jemu spokojnie można dawać tarczę i wszystko praktycznie trafia na 5+. Teraz może spokojnie cały limit punktowy przeznaczyć na ofensywę.
Tarczy wziąć nie może.
Póki będzie mieć T3 to będzie "miękki dydol" - ale da radę pokroić to i owoAlter niby jajko, ale może biegać z dobrym sejvem, hełmem, ma warda z bazy, dużo ataków. Wcale taki mięciutki nie jest.
Dokładnie tak jak mówisz, czas pokaże.Ciężko to wszystko poukładać, nie wiedząc jak w praktyce inne zmodyfikowane armie wypadają. Na pewno wybór jest, wszystko robi się grywalne, ale wydaje mi się, że mało zbalansowane zewnętrznie. Czas pokaże
Zabawki fajne można poskładać
Wildzi, breakdancerzy, drzewa, dryady, magia, kindredy - kombinacji podobnie jak na starym booku 6ed albo i więcej bo jednostki w końcu do czegoś się nadają - a nie do stania na półce
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Zagrałem w sobotę tym:
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense, Divine Icon: 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Beast-Bane Halberd, Aspect of the Clinging Wine: 330
High Enchantress: 4lvl Heaven, Dispel Scroll: 2470
Bladedancer Forest Captain: BSB, Banner of Speed, Screaming Swords, Strength Potion: 170
Enchantress: 2lvl Beast, Tome of Arcane Lore: 120
18 GG: FCG, Gleaming Icon: 287
5 GR: LA, Champion, Shield: 110
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
15 Bladedancers: Champion, Standard, Shield, Banner of the Living Forest: 325
5 Bladedancers: 70
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Natural Armour, Shield: 272
2399
Lord Tancerz bardzo mocny - teraz z S6 będzie mocny, ale jaj już nie będzie urywał.
Treeman - niszczył system z halabardą - teraz bedzie mocny ale już nie przegięty
Tancerze z tarczami też gnietli w CC ale to dzieki BSB i Lordowi i sztandarowi, ale dośćwrażliwi na magie i strzelanie, bez sztandaru będą mocni ale dość wrażliwi.
reszta ok.
Pierwsza bitwa z Suchym, zagrałem dość bezpiecznie, bo żle zrozumieąłem gdzie siędzi lord zabójca z bretki, przez co wyszło 1/-1 zamiast posprzątania stołu.
Druga bitwa Danrakh, krasie na 3 klockach, 2 bomberach i 2 kowadłach tancerze z drzewem po kolei wpadali i zabijali, do tego wchodziło wsparcie magiczne i nie było co zbierać 2/-2 bo nie zdązyłem zjeść ostatniego klocka.
Trzecia laik WE na 80 pestkach z poisonem, zwaliłem wystawienie przez co straciłem drzewo i driady, wyrżnelismy się mocno tyle że ja zabiłem 2x drzewo i poszarpałem łuki niestety za mało żeby dostać za nie pkt, a sam straciłem wszystko poza tancerzemi i dużym magiem wyszło-3/3
Zmiany z 9.1 oceniam na plus i od razu wrzuce propozycje rozpy:
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense , Divine Icon: 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Aspect of the Clinging Wine: 320
High Enchantress: 4lvl Nature, Dispel Scroll, Talisman of Lesser Shielding: 265
High Enchantress: 3lvl Heaven, Tome of Arcane Lore: 190
Bladedancer Forest Captain: BSB, Mirror Spear, Strength Potion: 175
21 King's Guard: FCG, Innate Defence, Icon of the Relentless Company: 360
5 GR: LA, Shield: 100
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
18 Bladedancers: Champion, Standard, Banner of Speed: 287
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Shield, Gleaming Icon: 256
2398
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense, Divine Icon: 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Beast-Bane Halberd, Aspect of the Clinging Wine: 330
High Enchantress: 4lvl Heaven, Dispel Scroll: 2470
Bladedancer Forest Captain: BSB, Banner of Speed, Screaming Swords, Strength Potion: 170
Enchantress: 2lvl Beast, Tome of Arcane Lore: 120
18 GG: FCG, Gleaming Icon: 287
5 GR: LA, Champion, Shield: 110
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
15 Bladedancers: Champion, Standard, Shield, Banner of the Living Forest: 325
5 Bladedancers: 70
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Natural Armour, Shield: 272
2399
Lord Tancerz bardzo mocny - teraz z S6 będzie mocny, ale jaj już nie będzie urywał.
Treeman - niszczył system z halabardą - teraz bedzie mocny ale już nie przegięty
Tancerze z tarczami też gnietli w CC ale to dzieki BSB i Lordowi i sztandarowi, ale dośćwrażliwi na magie i strzelanie, bez sztandaru będą mocni ale dość wrażliwi.
reszta ok.
Pierwsza bitwa z Suchym, zagrałem dość bezpiecznie, bo żle zrozumieąłem gdzie siędzi lord zabójca z bretki, przez co wyszło 1/-1 zamiast posprzątania stołu.
Druga bitwa Danrakh, krasie na 3 klockach, 2 bomberach i 2 kowadłach tancerze z drzewem po kolei wpadali i zabijali, do tego wchodziło wsparcie magiczne i nie było co zbierać 2/-2 bo nie zdązyłem zjeść ostatniego klocka.
Trzecia laik WE na 80 pestkach z poisonem, zwaliłem wystawienie przez co straciłem drzewo i driady, wyrżnelismy się mocno tyle że ja zabiłem 2x drzewo i poszarpałem łuki niestety za mało żeby dostać za nie pkt, a sam straciłem wszystko poza tancerzemi i dużym magiem wyszło-3/3
Zmiany z 9.1 oceniam na plus i od razu wrzuce propozycje rozpy:
Bladedancer Forest Prince: General, Great Weapon of Skilful Defense , Divine Icon: 225
Ancient Treant: Avatar of Nature, Treemen: Aspect of the Clinging Wine: 320
High Enchantress: 4lvl Nature, Dispel Scroll, Talisman of Lesser Shielding: 265
High Enchantress: 3lvl Heaven, Tome of Arcane Lore: 190
Bladedancer Forest Captain: BSB, Mirror Spear, Strength Potion: 175
21 King's Guard: FCG, Innate Defence, Icon of the Relentless Company: 360
5 GR: LA, Shield: 100
2 x 8 Dryads: Champion, Skirmish: 2 x 110
18 Bladedancers: Champion, Standard, Banner of Speed: 287
7 Wild Huntsmen: Champion, Standard, Shield, Gleaming Icon: 256
2398